Eens, die zogenaamde ervaren trainer hadden we een paar seizoenen geleden met Rutten. Daarvoor Stevens. Werkte ook niet. De invloed van de trainer wordt weer eens schromelijk overschat. De spelersgroep is gewoon compleet uit balans. Zowel qua kwaliteiten als karakters. Daar mag Brands wat mij betreft verantwoordelijk voor gehouden worden. Ik zie hem graag vertrekken. Dat voetbalverstand in de RvC, ach. Dat lijkt me ook niet echt zo'n enorme invloed hebben.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
Zo eerst een tumor en nu nog even een schop in z'n rug van z'n 'trouwe' supporters. Lekker hoor Phillip
Wat heeft dat er mee te maken? Dus als iemand iets ernstigs is overkomen moet je een miljoenenorganisatie vanwege empathische redenen daar door laten leiden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
Zo eerst een tumor en nu nog even een schop in z'n rug van z'n 'trouwe' supporters. Lekker hoor Phillip
Miljoenenorganisatie? Ik dacht dat psv een gemoedelijke voetbalclub wasquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Dus als iemand iets ernstigs is overkomen moet je een miljoenenorganisatie vanwege empathische redenen daar door laten leiden?
Overigens mag Cocu wat mij betreft best nog een jaar zitten tot het evaluatiemoment.
Toontje gaat die miljoenenorganisatie leidenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Dus als iemand iets ernstigs is overkomen moet je een miljoenenorganisatie vanwege empathische redenen daar door laten leiden?
Overigens mag Cocu wat mij betreft best nog een jaar zitten tot het evaluatiemoment.
Dat dacht je fout. Die gemoedelijkheid is er al jaren niet meer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Miljoenenorganisatie? Ik dacht dat psv een gemoedelijke voetbalclub was
Overigens hoort een manager überhaupt geen organisatie te leiden dus die vergelijking gaat sowieso al mank.
Met een lekker blokje kaas bij de nieuwjaarsborrel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toontje gaat die miljoenenorganisatie leiden
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eens, die zogenaamde ervaren trainer hadden we een paar seizoenen geleden met Rutten. Daarvoor Stevens. Werkte ook niet. De invloed van de trainer wordt weer eens schromelijk overschat. De spelersgroep is gewoon compleet uit balans. Zowel qua kwaliteiten als karakters. Daar mag Brands wat mij betreft verantwoordelijk voor gehouden worden. Ik zie hem graag vertrekken. Dat voetbalverstand in de RvC, ach. Dat lijkt me ook niet echt zo'n enorme invloed hebben.
kijk eens Studio Voetbal zou ik zeggenquote:
Een echte verrassing mag deze vertoning dan ook niet genoemd worden. De spelers waren het hele seizoen al ongeïnteresseerd en nonchalant.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef knep het volgende:
Snap die heisa om die ongeïnteresseerde, nonchalante teringbende helemaal. Ook ik ben de binding met de club kwijt aan het raken (of al kwijtgeraakt). Wat mij betreft knikkeren ze die hele bling bling bende eruit (op een paar uitzonderingen na) en selecteren ze spelers voortaan met een psycholoog.
wat is dit...... AZ behoorde gewoon jaren tot de top van Nederland. Met een relatief bescheiden budget. Bovendien iemand uit de topsport.quote:Het aanstellen van de Toon Gerbrands roept ook vraagtekens op. Niet alleen gezien de niet aanwezige binding met PSV, maar Gerbrands heeft ook niet in de Nederlandse voetbaltop gewerkt. Toch verdiend Gerbrands het voordeel van de twijfel, maar zullen we kritisch naar zijn werkwijze kijken.
En het gaat nog zó lang duren voor het eindelijk weer een beetje op de rails is. Droefenis.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:13 schreef Scrummie het volgende:
Je zou Gerbrands maar zijn, teken je een contract, krijg je gelijk al met de supporters te maken die je 'kritisch gaan bekijken'. Haha, de tering zeg. 4 jaar getekend toch?
Supporters mogen best een mening hebben, en die ook kenbaar maken en goed ook. Maar dit is je club kapot maken man, als ik het zo lees blijft er gewoon helemaal niets over, geen trainer, geen TD, RVC deugt niets van, spelers kan de helft van weg. Je houd een paar B spelers over en een paar ongemotiveerde Marokkanen.
Maar ja, aan de andere kant; als ik zo naar PSV kijk, dan moet er ook wel weer wat gebeuren.
Terecht ook wel, PSV was/is gewoon aan de beurt. Ging te lang goed.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En het gaat nog zó lang duren voor het eindelijk weer een beetje op de rails is. Droefenis.
Dat begrijp ik niet helemaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Terecht ook wel, PSV was/is gewoon aan de beurt. Ging te lang goed.
Onzin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Terecht ook wel, PSV was/is gewoon aan de beurt. Ging te lang goed.
Het is gewoon iets van deze tijd.. profvoetballers hebben vaak geen zin in dat soort dingen. In het eerste boekje van Marcel van Roosmalen ging het ook over zo'n dag voor jonge fans.. niet 1 speler had er zin in, ook Theo Janssen niet. Die gasten willen wel de leuke dingen van hun vak, maar beseffen niet dat er ook iets tegenover staat.. De spelers die wel leuk meedoen met die kleintjes verdienen wel respect, die snappen het.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
Wordt overigens weer niet uitgezonden.
[..]
Mourinho!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Heeinz het volgende:
! En wie zou die toptrainer dan moeten zijn bij PSV?
Nee hoor, psv staat er financieel beter voor en heeft daarnaast behoorlijk wat kapitaal op het veld staan. Dat helemaal tov Feyenoord destijds.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:04 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij de afgelopen jaren verkneukeld aan de rotzooi in Rotterdam, maar dit gaat nog veel erger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |