EEN fucking boerkahoer versus talloze, dagelijkse niet gesluierde meisjes/vrouwen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of andersom: vrouwen die in een boerka lopen en lastig worden gevallen.
Net zoals een vrouw in een kort rokje verkrachting uitlokt. Oh nee, wacht, dat is anders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zij provoceren met die Burka de dominante norm. Ik praat het niet goed dat zij daarom worden lastig gevallen (het verplicht moeten identificeren of verplichten dat vod af te doen in een klaslokaal is geen lastigvallen!) maar ze zoeken het natuurlijk wel zelf op.
Ik praat het niet goed, maar....quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zij provoceren met die Burka de dominante norm. Ik praat het niet goed dat zij daarom worden lastig gevallen (het verplicht moeten identificeren of verplichten dat vod af te doen in een klaslokaal is geen lastigvallen!) maar ze zoeken het natuurlijk wel zelf op. Gasten die niet de dominante norm respecteren en onze normaal geklede meisjes lastigvallen is een ernstigere kwestie. Ik doe niet aan cultureel relativisme. Elk land heeft 1 dominante cultuur nodig en de Nederlandse dominante cultuur is bepaald door wat de mensen die de afgelopen honderden jaren een Nederlander waren hebben ontwikkeld, afgesproken en gecultiveerd. Mensen die van elders komen mogen zolang hun gebruiken niet conflicteren met die dominante cultuur hun eigen ding doen maar zogauw er een conflict is dan moeten zij zich aanpassen aan de dominante cultuur. In Nederland houdt dit o.a. in dat een meisje schaars gekleed mag zijn.
Damn, wat een intolerantiequote:Op woensdag 23 april 2014 10:23 schreef stopnaald het volgende:
[..]
EEN fucking boerkahoer versus talloze, dagelijkse niet gesluierde meisjes/vrouwen.
Ik heb absoluut geen spat medelijden met haar. Voelt ze eens hoe het is om vanwege je kleding/uiterlijk seksuele agressie over je heen te krijgen.
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:23 schreef stopnaald het volgende:
[..]
EEN fucking boerkahoer versus talloze, dagelijkse niet gesluierde meisjes/vrouwen.
Ik heb absoluut geen spat medelijden met haar. Voelt ze eens hoe het is om vanwege je kleding/uiterlijk seksuele agressie over je heen te krijgen.
Want daar is zij schuldig aan?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:23 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Sorry, maar dat stadium van begrip en zo ben ik dus reeds lang gepasseerd. Ik (en vooral mijn dochter van 18 en haar vriendinnen) hebben al zo lang zo ernstig last van die "overlast" (lees: intimidatie, handtastelijkheden, schelden, bedreigen etc.etc.), dat wij ons serieus in onze vrijheid belemmerd voelen. Dit heeft oa onze kleding, make-up, looproutes en gezelschapssamenstelling beïnvloed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zij provoceren met die Burka de dominante norm. Ik praat het niet goed dat zij daarom worden lastig gevallen (het verplicht moeten identificeren of verplichten dat vod af te doen in een klaslokaal is geen lastigvallen!) maar ze zoeken het natuurlijk wel zelf op. Gasten die niet de dominante norm respecteren en onze normaal geklede meisjes lastigvallen is een ernstigere kwestie. Ik doe niet aan cultureel relativisme. Elk land heeft 1 dominante cultuur nodig en de Nederlandse dominante cultuur is bepaald door wat de mensen die de afgelopen honderden jaren een Nederlander waren hebben ontwikkeld, afgesproken en gecultiveerd. Mensen die van elders komen mogen zolang hun gebruiken niet conflicteren met die dominante cultuur hun eigen ding doen maar zogauw er een conflict is dan moeten zij zich aanpassen aan de dominante cultuur. In Nederland houdt dit o.a. in dat een meisje schaars gekleed mag zijn.
Behalve dan, dat er in realiteit niets gebeurd om deze werkelijke slachtoffers te helpen. Het (seksuele) geweld jegens vrouwen stijgt de laatste jaren. Moeten we dat maar zo laten, alleen maar omdat we zo nodig politiek-correct willen zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En behalve een paar gekken is er niemand die dat goed keurt.
Dus omdat jouw dochter wordt lastiggevallen door kut-Marokkaantjes, is het terecht dat deze boerka-draagster klappen krijgt?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:21 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Sorry, maar dat stadium van begrip en zo ben ik dus reeds lang gepasseerd. Ik (en vooral mijn dochter van 18 en haar vriendinnen) hebben al zo lang zo ernstig last van die "overlast" (lees: intimidatie, handtastelijkheden, schelden, bedreigen etc.etc.), dat wij ons serieus in onze vrijheid belemmerd voelen. Dit heeft oa onze kleding, make-up, looproutes en gezelschapssamenstelling beïnvloed.
HOE? Want alleen maar wijzen naar die ander (in dit geval wijs jij naar blanke daders, waarvan overigens in mijn ervaring een heel stuk minder zijn), is natuurlijk een enorm zwaktebod!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:59 schreef erodome het volgende:
[..]
knip
Het is op te lossen door de directe daders te straffen en vrijheid te leren aan iedereen. Dat zal vast niet alles oplossen aangezien de perfecte wereld niet bestaat, maar het zal de boel wat evenwichtiger maken.
knip
Gedaan, en oneens.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ja, in mijn optiek wel. En anders lees je even terug.
Het aantal gevallen van sexuele misdrijven is al jaren aan het dalen voor zover ik weet. Maar ik begrijp dat jouw verwrongen wereldbeeld hierover gegronde reden is een vrouw die een niqaab draagt te gaan slaan?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:24 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Behalve dan, dat er in realiteit niets gebeurd om deze werkelijke slachtoffers te helpen. Het (seksuele) geweld jegens vrouwen stijgt de laatste jaren. Moeten we dat maar zo laten, alleen maar omdat we zo nodig politiek-correct willen zijn?
Prima, we kunnen het eens zijn over het feit dat wij het met elkaar oneens zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef waht het volgende:
[..]
Gedaan, en oneens.
Jij hebt problemen met straataapjes die inderdaad onder een bus mogen komen, en net zo mogen de lui die gesluierde vrouwen op dezelfde manier lastigvallen hun verdiende loon krijgen.
Nee, totaal geen begrip voor. Je bent geworden wat je zelf zo haat. Wees er maar trots.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat is niet zomaar ontstaan. DAMN dat daar ook eens begrip voor zou zijn!
Dat is helemaal niet prima. Wat wij kunnen constateren is dat jij minstens zo hatelijk en intolerant bent als die kut-Marokkaantjes die jij zo hekelt.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Prima, we kunnen het eens zijn over het feit dat wij het met elkaar oneens zijn.
Klopt, verder zie ik graag dat die lui die jullie lastigvallen verdwijnen.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Prima, we kunnen het eens zijn over het feit dat wij het met elkaar oneens zijn.
'Geweld tegen vrouwen in Nederland een stuk hoger dan in EU'quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het aantal gevallen van sexuele misdrijven is al jaren aan het dalen voor zover ik weet. Maar ik begrijp dat jouw verwrongen wereldbeeld hierover gegronde reden is een vrouw die een niqaab draagt te gaan slaan?
Onder welke steen leef jij eigenlijk? Eentje waar geweld tegen vrouwen met een niqaab is toegestaan? Blijf daar dan maar.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef stopnaald het volgende:
[..]
'Geweld tegen vrouwen in Nederland een stuk hoger dan in EU'
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-stuk-hoger-dan-eu
Driekwart van de Nederlandse vrouwen is volgens het onderzoek wel eens slachtoffer geweest van seksuele intimidatie. Daaronder worden bijvoorbeeld ongewenste aanrakingen, omhelzingen en kussen verstaan. Ook dat cijfer ligt hoger dan gemiddeld in Europa, waar 55 procent wel eens te maken heeft gehad met seksuele intimidatie. Nederlandse vrouwen worden daarnaast bovengemiddeld lastiggevallen door een stalker.
Onder welke steen leef jij?
Jij gelooft op basis van cijfertjes/statistieken dat het geweld tegen vrouwen minder is geworden?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij eigenlijk? Eentje waar geweld tegen vrouwen met een nigaab is toegestaan? Blijf daar dan maar.
Het aantal misdrijven daalde vorig jaar over de hele linie. Dat blijkt uit de misdaadcijfers van de nationale politie over 2013 die vandaag op www.politie.nl zijn gepubliceerd.
Oh ja, dat was ik even vergeten. We kunnen het niet zien, DUS is het erquote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Jij gelooft op basis van cijfertjes/statistieken dat het geweld tegen vrouwen minder is geworden?
Whut? Nooit gehoord van het verschijnsel "afname aangiftebereidheid"? Nooit opgevallen hoe verdomd weinig je van de politie/OM/overheid te verwachten hebt, JUIST in het geval van structureel pesten, intimideren, geweld door buur(t)genoten?
Ik snap ook best prima dat er geen 123 oplossing is, maar andere vrouwen dan maar hun keuze ontnemen zal niet gaan helpen, alleen nog maar meer vrouwen die zich rot voelen. En op de korte termijn worden die vervelende ventjes alleen nog maar vervelender, want die voelen zich dan aangetast(ook al hebben ze te vaak nog veelste weinig de moskee van binnen gezien).quote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef stopnaald het volgende:
[..]
HOE? Want alleen maar wijzen naar die ander (in dit geval wijs jij naar blanke daders, waarvan overigens in mijn ervaring een heel stuk minder zijn), is natuurlijk een enorm zwaktebod!
Wat vreemd, want die "andere cultuur" komt toch ook veelvuldig voor in de andere eu landen...quote:Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef stopnaald het volgende:
[..]
'Geweld tegen vrouwen in Nederland een stuk hoger dan in EU'
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-stuk-hoger-dan-eu
Driekwart van de Nederlandse vrouwen is volgens het onderzoek wel eens slachtoffer geweest van seksuele intimidatie. Daaronder worden bijvoorbeeld ongewenste aanrakingen, omhelzingen en kussen verstaan. Ook dat cijfer ligt hoger dan gemiddeld in Europa, waar 55 procent wel eens te maken heeft gehad met seksuele intimidatie. Nederlandse vrouwen worden daarnaast bovengemiddeld lastiggevallen door een stalker.
Onder welke steen leef jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |