Jamie heeft echt een heerlijk recept hiervoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het laatst zelf gemaakt, vond het niet zo'n succes. Was de eerste keer dat ik het at, dus ik probeer het nog wel een keertje ergens anders. Misschien lag het aan mij
Echt wel.quote:
nee, geen artisjokken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
yes pls.ik lust bijna alles
![]()
oh en kappertjes, en artisjokken.
ik heb een voedselallergiequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende soorten vlees!
Zeker nieuw hier.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Je hebt het verkeerd geschreven.. Het is vleesch
paprikaquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:22 schreef perro. het volgende:
goede tt!
[..]
nee, geen artisjokken.
gooi er wel wat paprika op nog.
meen je dit?quote:
ja, eerste dag, hoe raad je het?quote:
omg uiquote:
dat is slechts zachtjes uitgedrukt.quote:
Ik vond m'n saus wel lekker, met groene asperges.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jamie heeft echt een heerlijk recept hiervoorhttp://www.okokorecepten.(...)/gnocchi-artisjokken
Net als deutsch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Je hebt het verkeerd geschreven.. Het is vleesch
Als ik de tijd ervoor zou nemen. Ja, denk ik wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie eigenlijk ook goed koken? koken-koken, geen pakjespotjes-koken?
myraela weet ik al. die kan wel koken.
quote:
Wat vond jij van de foto van good.vs.evil in US?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Veel jus, vers witbrood. Favo sausjes erbij..
En dan een lekker dikke grote lap vlees rawr
wat zijn facesausjes? Ik moet aan sperma denken nu namelijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Veel jus, vers witbrood. Face sausjes erbij..
En dan een lekker dikke grote lap vlees rawr
jij wilt dood?quote:
Ja het is wel even wennen inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond m'n saus wel lekker, met groene asperges.Maar vond de gnocchi zelf enorm raar om te eten. Deegballetjes.
Ik kan goed kokenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef perro. het volgende:
Sowiesoquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef perro. het volgende:
jij had dus het groene stampertje moeten hebbenquote:
koken kan ik... Doe het slechts zelden omdat er toch niemand genietquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef perro. het volgende:
Sexy, mooie foto...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vond jij van de foto van good.vs.evil in US?
Het is zo schattig, mijn moeder is ook aan het oefenen met koken. Maakt ze der lasagne "zelf" met zo'n pakje poeder erbij. En dan is ze helemaal trots. Die kochten ze vroeger altijd helemaal kant en klaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef perro. het volgende:
Alleen van vlees? Je zou toch zeggen dat verschillende soorten het niet hebben. Of bepaalde stof erin oid?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar eens in de zoveel tijd dan ga ik gewoon vlees eten, spareribs of zo, maar dan weet ik gewoon dat ik er ziek van ga worden, dus de volgende dag sowieso niks plannen.
Auto correct.. Edit enzo.... Favo!quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat zijn facesausjes? Ik moet aan sperma denken nu namelijk
Echt, he.quote:
Dat dus, plus beetje zonde alleen om een paar uur bezig te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
koken kan ik... Doe het slechts zelden omdat er toch niemand geniet
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.Als ik een man was geweest, joh.
Ja inderdaad... Als ik een... Hey wacht eensquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.Als ik een man was geweest, joh.
ik breng je wel een kop koffie de dag erna.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar eens in de zoveel tijd dan ga ik gewoon vlees eten, spareribs of zo, maar dan weet ik gewoon dat ik er ziek van ga worden, dus de volgende dag sowieso niks plannen.
Supermooi figuur.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vond jij van de foto van good.vs.evil in US?
ja altijd erg jammer.. Ongeveer een keer in het jaar nodig ik 2 vrienden uit waarvoor ik dan ook echt uitgebreid uitgebreid uitgebreid kook.. Dat zijn altijd heerlijke avondenquote:
Hoe vetter hoe erger het is. mijn maag wil gewoon geen vlees. Het is een kruisallergie. maar ik heb geen zin om het verder uit te laten zoeken. ze dachten eerst dat ik misschien ook lactose intollerant ben. Maar nu ik gewoon geen enkel vlees eet, gaat het prima. Dus als ik ineens van andere dingen last begin te krijgen ga ik het verder laten uitzoeken. Het is niet veelvoorkomend.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen van vlees? Je zou toch zeggen dat verschillende soorten het niet hebben. Of bepaalde stof erin oid?
graagquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:28 schreef perro. het volgende:
[..]
ik breng je wel een kop koffie de dag erna.
ik ben teleurgesteldquote:
Oh dat vind ik zo leukquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja altijd erg jammer.. Ongeveer een keer in het jaar nodig ik 2 vrienden uit waarvoor ik dan ook echt uitgebreid uitgebreid uitgebreid kook.. Dat zijn altijd heerlijke avonden
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is zo schattig, mijn moeder is ook aan het oefenen met koken. Maakt ze der lasagne "zelf" met zo'n pakje poeder erbij. En dan is ze helemaal trots. Die kochten ze vroeger altijd helemaal kant en klaar.Dan is een pakje al een verbetering.
Ik vind het niet erg om er lang mee bezig te zijn, maar ik kan meer dan de helft weggooien omdat ik alleen benquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, plus beetje zonde alleen om een paar uur bezig te zijn.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:29 schreef perro. het volgende:
[..]
vraag me niet waarom maar dit verbaast me niet. geen specifieke reden hoor.
maakt ook niet uit waarvan, maar sommige mensen genieten nooitquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef rival het volgende:
Het is net waar ik zin in heb. Soms neem ik lekker de tijd en kook ik uitgebreid maar ik kan net zo makkelijk genieten van een tosti of broodje ei
Apart, dat zou ik dan wel weer willen wetenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe vetter hoe erger het is. mijn maag wil gewoon geen vlees. Het is een kruisallergie. maar ik heb geen zin om het verder uit te laten zoeken. ze dachten eerst dat ik misschien ook lactose intollerant ben. Maar nu ik gewoon geen enkel vlees eet, gaat het prima. Dus als ik ineens van andere dingen last begin te krijgen ga ik het verder laten uitzoeken. Het is niet veelvoorkomend.
zwart met suiker of gekooktemelk met suiker graagquote:
Succesquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Voor jou maken we er gewoon een facesausje van hoor
Omdat je in de min stond? Dat is toch raar, bij anonieme kaarten komen ze ook niet klagen als je in de min staat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef Fascination het volgende:
Heb een nieuwe ov-kaart en nu krijg ik een brief dat ik nog -0,82 van de oude kaart moet overmaken. Volgens mij klopt er geen reet van, maar natuurlijk kan ik dat niet controleren.
nou ik heb geen zin om 235235 naalden in m'n lijfje te krijgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Apart, dat zou ik dan wel weer willen weten![]()
Ik zou het sowieso niet kunnen denk ik geen vlees meer eten
nee. Nee, dat is echt snel eten. Vind het wel lekker, maar het echte genieten sla ik dan overquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef rival het volgende:
Het is net waar ik zin in heb. Soms neem ik lekker de tijd en kook ik uitgebreid maar ik kan net zo makkelijk genieten van een tosti of broodje ei
Je moet natuurlijk wel genieten van het leven. Voor je het weet is het voorbijquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maakt ook niet uit waarvan, maar sommige mensen genieten nooit
Nadeel ja, helemaal voor 1 pers. Altijd teveel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om er lang mee bezig te zijn, maar ik kan meer dan de helft weggooien omdat ik alleen ben
3 happen bord leegquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maakt ook niet uit waarvan, maar sommige mensen genieten nooit
Tosti.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef rival het volgende:
Ja, dacht dat er nog 4 euro opstond.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je in de min stond? Dat is toch raar, bij anonieme kaarten komen ze ook niet klagen als je in de min staat.
twi was de zijne kwijt geraakt, maar hij kon nog wel precies volgen wat er met zijn pas gebeurde. Blijkbaar heeft iemand hem gevonden, opgemaakt en vervolgens gewoon weer opgeladen om verder te gebruiken.
hmm, in die melk zou ik honing doen. doe ik vanavond wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zwart met suiker of gekooktemelk met suiker graag
Maar vleesch! Dat zou het me wel waard zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou ik heb geen zin om 235235 naalden in m'n lijfje te krijgen
ja, als ik kook ben ik meestal 3 dagen hetzelfde aan het eten.. De laatste 2 dagen heb ik niets gemaakt.. Begin nu wel een beetje honger te krijgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nadeel ja, helemaal voor 1 pers. Altijd teveel.
[..]
3 happen bord leeg
Mij nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar vleesch! Dat zou het me wel waard zijn
Ik geniet al als ik de bacon alvast gebakken heb en dat zo over het eitje verspreidquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Nee, dat is echt snel eten. Vind het wel lekker, maar het echte genieten sla ik dan over
ik kijk wel een film ondertussenquote:
bahquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:33 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm, in die melk zou ik honing doen. doe ik vanavond wel.
nu koffie.
ik heb het geduld niet om te wachten tot mn ei er klaar voor is. Dan is de bacon al opquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geniet al als ik de bacon alvast gebakken heb en dat zo over het eitje verspreid
En dan moet ik het nog eten
Dat ben ik stiekem wel met je eens... Ik moet dan ook echt tegen mezelf zeggen dat die ham en of bacon ook vlees is...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tosti.Broodjes ei.
![]()
Ik heb alleen de tik, dat ik broodjes of soep als avondeten nooit lekker vind. Is geen avondmaaltijd in mijn hoofd.
die zijn nog helemaal niet verkeerd. Die van valess lijken op kipfiletquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij nietvleesvervangers zijn prima. En ik geef toch niks om het meeste vlees.
hahaquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bahhoning in melk. Ik lust geen melk, alleen in m'n koffie.
Ik geef wel een gil als het zo ver isquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kijk wel een film ondertussen
dat is ook geen avondmaaltijd en dan pak ik vaak nog een bakje noodles voor het idee..quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tosti.Broodjes ei.
![]()
Ik heb alleen de tik, dat ik broodjes of soep als avondeten nooit lekker vind. Is geen avondmaaltijd in mijn hoofd.
Die shoarmareepjes zijn lekker, en je moet altijd alles bijkruiden en langer bakken dan dat op de verpakking staat. Sommige mensen denken dat ze het moeten opwarmenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zijn nog helemaal niet verkeerd. Die van valess lijken op kipfilet
Wel reteduur overigens
aub niet zoals mn bovenbuurman.. Die hoorde ik vannacht weer als een wijf gillen omdat ie klaarkwamquote:
Ik kan mezelf wel beheersenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb het geduld niet om te wachten tot mn ei er klaar voor is. Dan is de bacon al op
omdat het hartstikkelekker is. En koude melk in je koffie, koelt je koffie meteen afquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:36 schreef perro. het volgende:
[..]
haha
las het verkeerd. maar gekookte melk in koffie? is dat koken met een reden?
koffiemelk ook te vet eigenlijk?
wat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb het geduld niet om te wachten tot mn ei er klaar voor is. Dan is de bacon al op
die heb ik nog niet op, maar daarbij heb je natuurlijk wel het genot van geen vetjes en knoezeltjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die shoarmareepjes zijn lekker, en je moet altijd alles bijkruiden en langer bakken dan dat op de verpakking staat. Sommige mensen denken dat ze het moeten opwarmen
je kent mijn liefde voor bacon zeker nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef perro. het volgende:
[..]
wat?
een ei duurt maar een paar minuten.
Ik haat een aantal keer hetzelfde eten, en invriezen enzo. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, als ik kook ben ik meestal 3 dagen hetzelfde aan het eten.. De laatste 2 dagen heb ik niets gemaakt.. Begin nu wel een beetje honger te krijgen
Maar biefstukquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij nietvleesvervangers zijn prima. En ik geef toch niks om het meeste vlees.
Ik denk dat ik vrij mannelijke geluiden maak dan....quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aub niet zoals mn bovenbuurman.. Die hoorde ik vannacht weer als een wijf gillen omdat ie klaarkwam
Jij drinkt je koffie alsof het vloeibaar goud is, zo snel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat het hartstikkelekker is. En koude melk in je koffie, koelt je koffie meteen afkoffie moet HEET zijn.
Koffiemelk is goor.
lekker, een eitje met bacon alstublieft.quote:
nog meer wensen, eisen, voorkeuren? nu kan het nog.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat het hartstikkelekker is. En koude melk in je koffie, koelt je koffie meteen afkoffie moet HEET zijn.
Koffiemelk is goor.
kloptquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik nog niet op, maar daarbij heb je natuurlijk wel het genot van geen vetjes en knoezeltjes
nog nooit op.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik haat een aantal keer hetzelfde eten, en invriezen enzo. Dat soort dingen.
[..]
Maar biefstuk
true that.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij drinkt je koffie alsof het vloeibaar goud is, zo snel.
ik moet wel. T is goedkoper en alles weggooien vind ik zondequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Maar biefstuk
Nee dat is het welquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:39 schreef perro. het volgende:
[..]
nog meer wensen, eisen, voorkeuren? nu kan het nog.
blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kent mijn liefde voor bacon zeker niet
Invriezen en pas weer eten als je iets anders tussendoor gegeten hebt...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Maar biefstuk
daar komt toch bloed uit?quote:
Nee, mijn zus is een bijna vegetariër, die lust haast geen vlees... Dus daar wil ik nog wel eens een stukje namaakvlees mee etenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopthet gehakt is ook goed te doen, gehaktballetjes ook
En je hebt van die stukjes vlees die op komma's lijken of op kikkervisjes. die zijn ook erg lekker. Mini hamburgertjes ook, of kipnuggets.
Niet alle merken zijn even lekker, ik wissel veel af.
ik zou de handen die het vasthebben nog opeten als ik de kans hadquote:
Lapjes, kipfilet. snitsels enzo gewoon bij de super...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
overigens is een goed stuk vlees ook duur hoor, of kopen jullie supermarkt vlees
moah ik vind het niet duur, maar dat is ook een verschil natuurlijk, wat duur is voor de een is niet duur voor een ander.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, mijn zus is een bijna vegetariër, die lust haast geen vlees... Dus daar wil ik nog wel eens een stukje namaakvlees mee eten
Verder vind ik het gewoon te duur
Kom maar halen hoor, maak ik er wat moois vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lekker, een eitje met bacon alstublieft.
Oh god, we hebben er een.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
overigens is een goed stuk vlees ook duur hoor, of kopen jullie supermarkt vlees
vast welquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrij mannelijke geluiden maak dan....
Maar zeker weten doe ik het ook weer niet
ga op vakantie naar de vs. daar word je doodgegooid met bacon. gooien ze bijna overal op, net als cheddar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou de handen die het vasthebben nog opeten als ik de kans had
Ik ben wat eten betreft ook gewoon een verwend nest hoor, ik eet geen groenten uit pot of uit de supermarkt, evenals brood en vis. En als ik vlees zou eten zou dat ook niet uit de supermarkt komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Lapjes, kipfilet. snitsels enzo gewoon bij de super...
Biefstuk/haasje ofzo wel bij de slager
kom maar haten hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, we hebben er een.Niet je eigen koe slachten.
!!1
ik koop nooit vlees bij een supermarkt. altijd bij slager.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Lapjes, kipfilet. snitsels enzo gewoon bij de super...
Biefstuk/haasje ofzo wel bij de slager
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:43 schreef perro. het volgende:
[..]
ik koop nooit vlees bij een supermarkt. altijd bij slager.
Zo rauw als de meeste het eten wel...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar komt toch bloed uit?
ik hou van spareribs, spek, kippenpootjes, en kroketten
Ben ik even blij dat m'n smaakpapillen onderontwikkeld. zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben wat eten betreft ook gewoon een verwend nest hoor, ik eet geen groenten uit pot of uit de supermarkt, evenals brood en vis. En als ik vlees zou eten zou dat ook niet uit de supermarkt komen.
ik leef momenteel van +/- 800 in de maand. Dan is een stukje vlees voor 3,5 euro gewoon niet realistisch.. Daar haal ik een stuk meer echt vlees voorquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moah ik vind het niet duur, maar dat is ook een verschil natuurlijk, wat duur is voor de een is niet duur voor een ander.
jij bent erger dan mij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben wat eten betreft ook gewoon een verwend nest hoor, ik eet geen groenten uit pot of uit de supermarkt, evenals brood en vis. En als ik vlees zou eten zou dat ook niet uit de supermarkt komen.
als je bij mij eet krijg je een orgasme in je mond van de versheid van de productenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat m'n smaakpapillen onderontwikkeld. zijn.
Zonde van de biefstukquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zo rauw als de meeste het eten wel...
Bij de mijne valt dat mee
maar ze horen te bloedenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zo rauw als de meeste het eten wel...
Bij de mijne valt dat mee
Denk het ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je bij mij eet krijg je een orgasme in je mond van de versheid van de producten
Maar jij geeft misschien ergens anders weer meer geld aan uitquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik leef momenteel van +/- 800 in de maand. Dan is een stukje vlees voor 3,5 euro gewoon niet realistisch.. Daar haal ik een stuk meer echt vlees voor
Ik ben zo opgevoed, kan er ook niks aan doen. Als ik een stad zou wonen zou het misschien anders zijn. Geen idee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jij bent erger dan mij.
ik haal alleen geen brood en vlees in supermarkten. en als ik vis zou lusten zou ik dat ook niet in een supermarkt halen.
dit weekend niet hoor. Ik moet mn huis doen, en taart voor mn moeder halen en zondag gourmetten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
Kom maar halen hoor, maak ik er wat moois van
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je bij mij eet krijg je een orgasme in je mond van de versheid van de producten
kilo biefstuk voor een tientje? wtf?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik haal het gewoon lekker bij de supermarkt. Behalve biefstuk, maar dat komt vooral door de achterlijke prijs voor miezerige stukjes.
Ik koop een kilo biefstuk voor een tientje en maak daar zelf 4 stukken van.
Ja, aan mn wiet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij geeft misschien ergens anders weer meer geld aan uit
Idem!quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat m'n smaakpapillen onderontwikkeld. zijn.
moet je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben zo opgevoed, kan er ook niks aan doen. Als ik een stad zou wonen zou het misschien anders zijn. Geen idee.
van baconitis kan je niet genezen..quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ga op vakantie naar de vs. daar word je doodgegooid met bacon. gooien ze bijna overal op, net als cheddar.
ben je meteen genezen.
toen ik de eerste keer spruiten in pot zag wist ik niet wat me overkwam. ik vond ze oprecht zieligquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:46 schreef perro. het volgende:
[..]
moet je ook niks aan doen.
bewust met voedsel vind ik wel belangrijk. behalve wanneer ik eens een keer pizza bestel dan.
heel zacht en mals smaakvol vlees.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waar smaakt biefstuk naar? Waarom vind iedereen dat zo lekker, het ziet er uit als een bloedende schoenzool.
Dat is niet verwend das gewoon dom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toen ik de eerste keer spruiten in pot zag wist ik niet wat me overkwam. ik vond ze oprecht zielig
Bij de turkse slager.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:45 schreef perro. het volgende:
[..]
kilo biefstuk voor een tientje? wtf?
paar weken terug had ik met een vriend van me ook een kilo (kogel)biefstuk gehaald, dertig euro.![]()
uhh nee. haal brood bij een super, en bij een goede bakker. laat 3 dagen liggen, en proef dan welk nog enigszins vers smaakt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is niet verwend das gewoon dom.
Brood bijvoorbeeld merk je pas verschil als je brood met noten oid neemt... Zeker niet bij een simpel witbrood.
Groente zolang dat niet uit blik komt zelfde verhaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |