Psies ze geeft haar grenzen niet aan en dat zal best wel een reden hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar heb er geen meelij mee hoor, ze daagt ten eerste zelf uit en als het te ver gaat is ze mans genoeg om dat aan G duidelijk te maken, kennelijk vind ze hem nog steeds leuk want ze zoekt zelf continu contact met hem.
Ging de wekker af dan? Of deed hij al die tijd alsof hij sliep? Anders is het niet uitvoerbaar lijkt me.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van vannacht gezien. Ruud weer de zgn nachtmerrie.
Hij zegt aan eind, altijd weer een verrassing, top
Speelt hij het? Begin nu echt te twijfelen.
Ik weet niet goed wat dat "soort" vrouwen zijn, ik oordeel wat dat betreft niet zo heel snel, echt niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar vertel: vind jij dat soort vrouwen de moeite waard?
Wat voor vrouwen ken jij dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw die gebukt gaat staan om een voetbal tegen haar reet te krijgen.
Ik heb het ook niet over meelij, ik vraag me gewoon af waar dat (rare) gedrag van Djodjo nu precies vandaan komt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar heb er geen meelij mee hoor, ze daagt ten eerste zelf uit en als het te ver gaat is ze mans genoeg om dat aan G duidelijk te maken, kennelijk vind ze hem nog steeds leuk want ze zoekt zelf continu contact met hem.
Die ken ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik ken 'r wel die gebukt gaan staan om .......... na jah, la maar
Ruud is aan provoceren. Vanochtend met de jongens geluld en gaat nu zijn hand overspelen. Dom!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:06 schreef Grazzle het volgende:
Wtf, Ruud staat naar Dennis te kijken met een stukje chocola in zn hand, pakt Dennis zijn hand en neemt een hap ervan.
Gewoon gierende hormonen man, daar weet ie zich geen raad mee, waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over meelij, ik vraag me gewoon af waar dat (rare) gedrag van Djodjo nu precies vandaan komt.
Nee, niet gezien. Maar ik denk niet dat dat gespeeld is. Slaapdronken mensen doen en praten raar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nog uit zijn kindertijd overgebleven speelgedrag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over meelij, ik vraag me gewoon af waar dat (rare) gedrag van Djodjo nu precies vandaan komt.
Of niet...quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:08 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ruud is aan provoceren. Vanochtend met de jongens geluld en gaat nu zijn hand overspelen. Dom!
Teasen en uitdagen in de hoop op meer?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij probeert een andere reden te vinden voor Vanessa's poetsgedrag?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:09 schreef Miek37 het volgende:
Staat er nog wat op de agenda voor vandaag behalve eters voor Vanes? Een Centraal of bezoek voor iemand anders?
Die "nachtmerries" zijn echt volgens mij. Ruud is een speciaal geval wat dat betreft: ADHD'r wat betekent dat hij moeite heeft met het "filteren" van indrukken van buitenaf. In slaaptoestand en specifiek de REM-slaap heeft hij geen controle over zijn spieren die normaal gesproken "verlamd" zouden moeten zijn op dat moment.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Handvatten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ron en Mike klussen zou kunnen werken.
Mike is heel geduldig en zet de puntjes op de i.
Zie hoe hij de handvaten heeft gemaakt.
Nee, Dennis pakt Ruud's hand en nam ongegeneerd een hap.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:08 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ruud is aan provoceren. Vanochtend met de jongens geluld en gaat nu zijn hand overspelen. Dom!
Maar je vraagt je niet af waar het (rare) gedrag van Robin vandaan komt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij probeert een andere reden te vinden voor Vanessa's poetsgedrag?
Handvaten en handvatten zijn allebei correct. Sommige mensen geven de voorkeur aan handvatten, omdat dat vroeger als enige juiste vorm werd gezien. In het Witte Boekje (2011) en in Van Dale (2005) staan beide vormen. Het Groene Boekje (2005) geeft alleen handvatten, maar op de website van de Nederlandse Taalunie wordt handvaten ook goedgekeurd.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]Nee ik probeer een excuus te zoeken voor waarom ik hier vanmiddag nog langer zou blijven zitten Cossen.
Aandacht. En stoer doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Lau geloof ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie gaat er vanavond Vanessa helpen met serveren?
Wat mij betreft mag het gewoon handvatten, bezwoer, woei, joeg etc blijven. Zijn mooie woorden ;-)quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Handvaten en handvatten zijn allebei correct. Sommige mensen geven de voorkeur aan handvatten, omdat dat vroeger als enige juiste vorm werd gezien. In het Witte Boekje (2011) en in Van Dale (2005) staan beide vormen. Het Groene Boekje (2005) geeft alleen handvatten, maar op de website van de Nederlandse Taalunie wordt handvaten ook goedgekeurd.
Hear,hear.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het gewoon handvatten, bezwoer, woei, joeg etc blijven. Zijn mooie woorden ;-)
Denkt dat ie denkt dat hij eruit gestemd wordt... Vandaar...quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:32 schreef Joezi het volgende:
It's gonna beeeee perfect, zingt Ruud doelend op zijn relatie met Billy
Ze veranderen het toch elk jaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het gewoon handvatten, bezwoer, woei, joeg etc blijven. Zijn mooie woorden ;-)
gewoon aangeleerd net als Robin haar maniertjes aanleerdequote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dyslectisch daarquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:09 schreef Copycat het volgende:
Joey is dyslectisch, daar moet je rekening mee houden. Net als met ADHD.
Een opdrachtenbriefje van 'achter' denk ikquote:
Nee joh. Dat is gewoon hen manier van zeggen dat ze niet kunnen spellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:20 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dyslectisch daarIs dat een soort vereiste voor Utopia?
gewoon op tijd komen ,centraal is al begonnenquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:20 schreef Joezi het volgende:
Sorry mijn internet lag er even uitwaar was ik?
Ergens in het hoge noorden schat ik zo ;-)quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:20 schreef Joezi het volgende:
Sorry mijn internet lag er even uitwaar was ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |