Absoluut! Maar zij geeft ook geen enkele aanleiding om haar serieus te nemen toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Uhh, grote tieten, mooi gezicht, wat uitdagend, maar daar kan je toch wel iets anders mee omgaan zou ik denken.
Giorgio, Giohoooorgio, Hé jongens, daar is Giorgio!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is 'anders' zoals ze dat dan zeggen van mensen met een beperking...
Ja zo werkt het vreemd genoeg wel in de praktijk en dat weet Billy ook!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij er straks uit is, zijn er vast en zeker vrouwen/meisjes die wel een nachtje willen doorbrengen met Utopia-Ruud. Omdat tv en dus interessant.
En Ruud zal zich dat maar wat laten welgevallen. Zonder ook maar een seconde aan zijn relatie met Billy te denken.
Dat moet ook maar eens stoppen... geen hol aan.. elke keer hetzelfde...saaaaaaaaiiiiiiquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:50 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Vanas krijgt gasten dus alle troepen gereed. Opruimen nu!
Vooral dat 'shit' uit haar bek.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat moet ook maar eens stoppen... geen hol aan.. elke keer hetzelfde...saaaaaaaaiiiiii
Ik denk dat ze het nu niet meer past.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat was wat ha ha ha, maar toen hadden ze nog geen spiegel, denk dat ze zich rot zou schrikken als ze haarzelf daar in zag.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou ie haar meer als zijn zusje zien als als een lekker wijf?
Hij heeft ook geen relatie met Billy. Dat hij nu wat aardiger tegen haar doet is volgens mij omdat hij dit keer opeens een elitestem heeft gehad en Billy deze keer ineens niet. Hij is alleen maar bezig om de populairste bij de kijker te worden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij er straks uit is, zijn er vast en zeker vrouwen/meisjes die wel een nachtje willen doorbrengen met Utopia-Ruud. Omdat tv en dus interessant.
En Ruud zal zich dat maar wat laten welgevallen. Zonder ook maar een seconde aan zijn relatie met Billy te denken.
Ze is al 2 x uit een legging van Nico gescheurd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nu niet meer past.
Ik ken wel meer vrouwen met die attitude, ook redelijk intelligente vrouwen, maar ik krijg toch niet de neiging om ze steeds half te molesteren, ik vind het een beetje raar zo nu en dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Absoluut! Maar zij geeft ook geen enkele aanleiding om haar serieus te nemen toch?
gdsamme het is nog maar 2 uur !quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa moet om half 5 de keuken schoon hebben. 'En niet zoals 'ie er nu uitziet'.
Je hebt zoooo gelijk! Wie trekt dit nogquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:54 schreef Miek37 het volgende:
Toch goddomme weer niet de hele avond die keukentaferelen met snotgekookte bloemkool, knipfilet en Vanessa met d'r levensverhaal aan tafel, ben dat echt spuuuuuugzat.
Je kan best eens gelijk hebben, ik vind het gewoon wat vreemd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:54 schreef Voxs het volgende:
[..]ja absoluut anders had hij haar net in de nek gezoend toen ze aan het dollen waren in de badkamer. Die jongen ziet haar als zijn speelkameraadje niet als lekker wijf die hij wil pakken ;-)
Ik weet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft ook geen relatie met Billy. Dat hij nu wat aardiger tegen haar doet is volgens mij omdat hij dit keer opeens een elitestem heeft gehad en Billy deze keer ineens niet. Hij is alleen maar bezig om de populairste bij de kijker te worden.
Ik ken geen vrouw die gebukt gaat staan om een voetbal tegen haar reet te krijgen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken wel meer vrouwen met die attitude, ook redelijk intelligente vrouwen, maar ik krijg toch niet de neiging om ze steeds half te molesteren, ik vind het een beetje raar zo nu en dan.
Hoe oud is die jongen, die weet zn eigen geen raad met de hormoontjes!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken wel meer vrouwen met die attitude, ook redelijk intelligente vrouwen, maar ik krijg toch niet de neiging om ze steeds half te molesteren, ik vind het een beetje raar zo nu en dan.
Oke ik ken dat soort vrouwen niet dusquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon lekker klieren. Hij doet haar trouwens minder pijn dan je denkt hoor. Anders piepte ze wel op een ander toontje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan best eens gelijk hebben, ik vind het gewoon wat vreemd.
Ik heb dat filmpje gezien. Hoe onderdanig ben je dan? Treurnis troef.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik ken geen vrouw die gebukt gaat staan om een voetbal tegen haar reet te krijgen.
Die eters moeten opgeruimd worden .... kan de volgende bewoner even die hele keuken gaan saboteren... bvdquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef rokkutsaains het volgende:
Onze überküchen-sturmbahnführer Vanessa krijst alweer haar bevelen.
Vanavond heeft ze eters, dus er moet opgeruimd worden.
Flikker toch op, smerig goor tokkiewijf.
Ze had 120 euro boodschappen voor het restaurant.... dus er moet nogal wat volk komen dan zeker?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef rokkutsaains het volgende:
Dat wijf is zo niét communicatief vaardig. Krijgt een keer een hoek van iemand...quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef rokkutsaains het volgende:
Nou hallo, heb m eens met een theedoek naar dr zien meppen, de rooie striemen stonden op dr lijf!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewoon lekker klieren. Hij doet haar trouwens minder pijn dan je denkt hoor. Anders piepte ze wel op een ander toontje.
Och, ik ken 'r wel die gebukt gaan staan om .......... na jah, la maarquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw die gebukt gaat staan om een voetbal tegen haar reet te krijgen.
fixedquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Die eters moeten opgeruimd worden .... kan de volgende bewoner even die hele keuken gaan saboteren... bvd
Waarschijnlijk wel ...quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oke ik ken dat soort vrouwen niet dusZal wel aan mij liggen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef renevanlaaren het volgende:
dat niemand die vanessa aanpaktik hoop dat dennis blijft en los gaat op haar
En dan zo'n Joey die Ron achter zn rug gaat zitten afbranden omdat hij gezegd heeft dat het zo'n stinkzooitje is daar. Maar Vanes komt er mee weg op de een of andere manier, ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef renevanlaaren het volgende:
dat niemand die vanessa aanpaktik hoop dat dennis blijft en los gaat op haar
Maar vertel: vind jij dat soort vrouwen de moeite waard?quote:
Dat bedoel ik, mannetje kan zich maar moeilijk beheersen en gaat wat ver zo nu dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nou hallo, heb m eens met een theedoek naar dr zien meppen, de rooie striemen stonden op dr lijf!
Heb je het filmpje van vannacht gezien. Ruud weer de zgn nachtmerrie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje gezien. Hoe onderdanig ben je dan? Treurnis troef.
Maar heb er geen meelij mee hoor, ze daagt ten eerste zelf uit en als het te ver gaat is ze mans genoeg om dat aan G duidelijk te maken, kennelijk vind ze hem nog steeds leuk want ze zoekt zelf continu contact met hem.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, mannetje kan zich maar moeilijk beheersen en gaat wat ver zo nu dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |