Kramer speelde beter dan Grosskreuz ooit gedaan heeft. Dat zo'n mustafi ook speelt terwijl hij vervanger van Reus is. Ook een teken voor de hulpeloosheid van Löw.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ha, helemaal mee eens, Mertesacker en Ozil zijn veruit de zwaksten. Die eerste was zo onzeker achterin de eerste helft, die gooi je er toch meteen uit. En Ozils rol in de aanval was verwaarloosbaar..
En nu wisselt hij Kramer in terwijl hij Grosskreutz heeft.
Ja, da's 26 jaar geledenquote:
Niet mee eens. Schweinsteiger en Götze waren voor mij de zwakste schakels.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ha, helemaal mee eens, Mertesacker en Ozil zijn veruit de zwaksten. Die eerste was zo onzeker achterin de eerste helft, die gooi je er toch meteen uit. En Ozils rol in de aanval was verwaarloosbaar..
En nu wisselt hij Kramer in terwijl hij Grosskreutz heeft.
t'is watquote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef vluggejapie99 het volgende:
Waar zouden de Pruisen vandaag zijn als ze onafhankelijk waren gebleven en er geen Noord-Duitse Bond was ontstaan? Pruisen zou bijna groter zijn geweest dan het huidige Duitsland.
Mustafi kun je niet al teveel verwijten vind ik, hoewel die idd ontiegelijk zwak was. Ben het met je eens dat het blok op het middenveld het beste door Schweinsteiger en Khedira kan worden gevromd en Lahm als rechtsback, maar ik zie het niet gebeuren. Löw is extreem rigide daarin en enorm geirriteerd als ook maar iemand daarover begint.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:16 schreef RM-rf het volgende:
Mertesacker was wel leuk bij het achteraf-Interview:
ikzelf vond Mustafi en Höwedes het dieptepunt en tekenend voor de zwakte van 4 centrale verdedigers en geen goede vleugelsverdedigers... treurig vooral dat Duitsland Lahm heeft die gewoon de beste rechterverdediger is ter wereld (en als defensieve middenvelder hooguit onderkant middelmaat op deze WM)...
De opbouw via de vleugels en het gevaar door oprukkende backs is zo goed als nihil en ze verliezen daar ook essentiele ballen die tot snelle tegenaanvallen leiden
Imho ging het ook duidelijk beter toen Mustafi eruitging voor Khedira en Lahm terugzakte.
dat Mustafi nu voor de rest van het toernooi uitvalt is volgens mij geen al te groot verlies.
Zou slim zijn als Löw dit aangrijpt om toch zn verdediging om te bouwen.
Overigens was Neuer wel verdomd sterk, de beste veldspeler deze wedstrijd
Mustafi maakte vooral fouten als hij naar voren liep, als hij tot een pass kwam was die vaak te zwak, maar nog erger was dat hij vaak al voorheen een balverlies leed en dan gelijk zn hele vleugel achter hem 'openlag' en de algerijnen vrije vaart hadden..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:00 schreef Kingstown het volgende:
Mustafi kun je niet al teveel verwijten vind ik, hoewel die idd ontiegelijk zwak was.
Kramer speelde prima, ik vind Grosskreutz alleen beter in het algemeen. En meer ervaren in grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:32 schreef XL het volgende:
[..]
Kramer speelde beter dan Grosskreuz ooit gedaan heeft. Dat zo'n mustafi ook speelt terwijl hij vervanger van Reus is. Ook een teken voor de hulpeloosheid van Löw.
Touchéquote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor dit Duitsland hoeft Frankrijk ook niet bang te zijn, als Duitsland al doorgaat ....
Mwoah....Weidenfeller heeft genoeg internationale ervaring op het hoogste niveau en keepte in de oefenwedstrijden voor het WK een paar prima wedstrijden, dus mocht het zover komen, dan zie ik geen groot probleem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:50 schreef XL het volgende:
Keeper 2 en 3 in die Mannschaft zijn natuurlijk alleen geselecteerd omdat ze niet mopperen in hun rol. Als ze daadwerkelijk moeten spelen omdat Neuer met zijn risico's rood pakt, dan heb je wel een probleem dat Ter Stegen, Baumann, Leno thuis zitten.
Dat hoopt bijna iedereenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef nikky het volgende:
Mijn buren en ik hopen dat Duitsland en Oranje tegenover elkaar komen te staan [ afbeelding ]
Aber sind meine Nachbarn Deutsch und ich bin die einige blöde Holländer in der Straßequote:
Dan wordt het extra genieten voor je als Van Persie straks de wereldbeker omhoog houdtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Aber sind meine Nachbarn Deutsch und ich bin die einige blöde Holländer in der Straße
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |