Niet alle josti's zitten aan de schültenbrau. Dat is generaliserenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef ToT het volgende:
Er zat nog een vriend van die kerel er bij in de tuin, maar die zei vrij weinig.
Wat Melting en mij wel opviel was dat ze niet aan de Schultenbraü zaten, maar dat die vriend rustig een sinasje aan het drinken was!Die andere vent kwam wel vrij nuchter over, ondanks zijn lompe gedrag.
Ga ik idd echt proberen, maar ik schat hem zo in dat als je hem buiten de deur houdt, hij uit wraak troep over de schutting gaat gooien of zo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, je zegt gedag buiten en verder gewoon niks. Wat een josti
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook net of je in een tv serie leeft...
return of the josties
Ik heb 1 buuv, die is er nooit die is meer bij haar vriend, en de buurman is wel oke, maar ik hou van mijn privacy,quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben zooooo blij met mijn hoekhuis…. 1 setje buren naast je… en gelukkig met zowel de huidige als de vorige erg getroffen….
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:22 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Niet alle josti's zitten aan de schültenbrau. Dat is generaliseren
Whehehe I know, maar ook Melting vond dat dat aan dit stereotype beeld ontbrak.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:22 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Niet alle josti's zitten aan de schültenbrau. Dat is generaliseren
Ik houd ook van mijn privacy…quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 1 buuv, die is er nooit die is meer bij haar vriend, en de buurman is wel oke, maar ik hou van mijn privacy,
Ja dag, dat doen mijn vrienden niet eensquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik houd ook van mijn privacy…moet er niet aan denken van die gasten die maar continue langs willen komen
Niet eens een woord alleen een knikje en dan wegwezen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, je zegt gedag buiten en verder gewoon niks. Wat een josti
Ja jij zit volgens mij super lekker inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet eens een woord alleen een knikje en dan wegwezen.
Mijn directe buren zijn of zeer rustig of zeer afwezig. Op een enkele scheldpartij eens in de paar maanden is het gelukkig heerlijk rustig wonen hier.
Beter. Ik moet niet iedere dag iemand aan de deur hoor. Had 1 stel vrienden hier wonen en dat was gewoon leuk maar als je geen zin had kon je dat ook gewoon zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook niks met buren, afentoe een praatje op straat en dat was het wel
dat is goed genoegquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:31 schreef Zokunen. het volgende:
Ik heb hele toffe buren denk ik.
Want is zie ze eigenlijk nooit.
De jongens van de ene hoor ik soms ruzie maken, maar dat hoort erbij en ze klagen niet over mij.
Maar het zijn vriendelijke mensen en geen gezeur is voor mij genoeg.
heb je dat filmpje trouwens nog gezien dat ik laatst gepost heb van die parkiet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:38 schreef Zokunen. het volgende:
Ik vind het soms gênant hoe hoog het volume staat bij series
Vooral later op de avond. Maar ik heb het ze recentelijk zelfs nog gevraagd, bij de ene omdat hij met het duivenhok bezig was, nergens last van.
Prima.
Geniaal geluid
Welk filmpje?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je dat filmpje trouwens nog gezien dat ik laatst gepost heb van die parkiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |