leuke buurman, of ook zo'n creep?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef ToT het volgende:
Oh ja, GOED NIEUWS!!!!
Samen met Melting naar mijn nieuwe huis wezen kijken! Toen we achterom liepen riep de achterbuurman ons; zijn achtertuin grenst aan de mijne en er zit een smal paadje tussen, en we hebben beiden een hekje waar je zo overheen kunt stappen.Danzkij deze kerel ga ik enorm veel heimwee krijgen naar mijn huidige ongemanierde, glurende Josti-buurman!!!
Werkelijk....
Is mij ook niet compleet duidelijk.quote:
quote:
Ik vermoed dat hij het sarcastisch bedoeld en dat zijn nieuwe buurman dus wel ok isquote:
We liepen door het pad heen: "HEUJ!!! DE NIEUWE BEWONER!!!!"quote:
ik hoop het iig...quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat hij het sarcastisch bedoeld en dat zijn nieuwe buurman dus wel ok is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
We liepen door het pad heen: "HEUJ!!! DE NIEUWE BEWONER!!!!"
Ik negeerde 'm even omdat ik Melting eerst de tuin wilde laten zien, en hij kwam me meteen al apart over. Daarbij had de zus van de vorige bewoner me al voor deze vent gewaarschuwd.
We liepen de achtertuin in, en die kerel ging ineens keihard allemaal dierengeluiden maken: blaffen, miauwen, kraaien als een haan enz.
We zijn toch maar ff naar hem toe gelopen.
"OHHHHH HEE, JE BENT DE NIEUWE BUURMAN? KOMEN ER NOG LEKKERE WIEV'N IN TE WONEN????"
Ik had het niet helemaal goed verstaan en vroeg wat hij zei.
"WIEV-MEIDEN! KOMEN ER NOG LEKKERE MEIDEN BIJ JE IN TE WONEN? OF GAAN JULLIE DAAR SAMEN WONEN? JA DAT KAN TEGENWOORDIG OOK ALLEMAAL HE!!!"
- "Ehhh nee, we gaan hier niet samen wonen, en ik heb ook geen vriendin nee."
"OHHHHH DA'S JAMMER!!! MAAR HEE: HIERNAAST WOONT EEN VRIJGEZELLE MEID HOOR! JA IK WOON HIER OOK ALLEEN! MIJN WIJF HEB IK ER UIT GEFLIKKERD, VERSCHRIKKELIJK ZEG! NU HEB IK HIER ALTIJD EEN GRILL IN DE TUIN EN ZIT HET HIER STAMPVOL HOEREN! HOU JIJ OOK VAN HOEREN? HIER VLAKBIJ IN EMMERICH HEB JE OOK EEN HOERENTENT, BEN JE DAAR AL EENS GEWEEST? JAJA, EN HIER IN HET DORP KUN JE OOK MASSAGES KRIJGEN BIJ OOK ZO'N NIEUWE DIE HIER IS KOMEN WONEN, EN VERDEROP HEB JE OOK NOG WAT HOEREN!!!! JA JE HEBT HET HIER GOED VOOR ELKAAR HOOR!!! ZEG, WE MOETEN BINNENKORT EENS SAMEN GAAN STAPPEN!"
- "Ehhhh....juist! Hee, we moeten weer gaan! Prettig kennis gemaakt te hebben!"
(En nog wat gewauwel over huisdieren en weet ik wat nog meer.)
Schutting en verder de deur voor hem dicht houden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik negeerde 'm even omdat ik Melting eerst de tuin wilde laten zien, en hij kwam me meteen al apart over. Daarbij had de zus van de vorige bewoner me al voor deze vent gewaarschuwd.
We liepen de achtertuin in, en die kerel ging ineens keihard allemaal dierengeluiden maken: blaffen, miauwen, kraaien als een haan enz.
"OHHHHH HEE, JE BENT DE NIEUWE BUURMAN? KOMEN ER NOG LEKKERE WIEV'N IN TE WONEN????"
"WIEV-MEIDEN! KOMEN ER NOG LEKKERE MEIDEN BIJ JE IN TE WONEN? OF GAAN JULLIE DAAR SAMEN WONEN? JA DAT KAN TEGENWOORDIG OOK ALLEMAAL HE!!!"
"OHHHHH DA'S JAMMER!!! MAAR HEE: HIERNAAST WOONT EEN VRIJGEZELLE MEID HOOR! JA IK WOON HIER OOK ALLEEN! MIJN WIJF HEB IK ER UIT GEFLIKKERD, VERSCHRIKKELIJK ZEG! NU HEB IK HIER ALTIJD EEN GRILL IN DE TUIN EN ZIT HET HIER STAMPVOL HOEREN! HOU JIJ OOK VAN HOEREN? HIER VLAKBIJ IN EMMERICH HEB JE OOK EEN HOERENTENT, BEN JE DAAR AL EENS GEWEEST? JAJA, EN HIER IN HET DORP KUN JE OOK MASSAGES KRIJGEN BIJ OOK ZO'N NIEUWE DIE HIER IS KOMEN WONEN, EN VERDEROP HEB JE OOK NOG WAT HOEREN!!!! JA JE HEBT HET HIER GOED VOOR ELKAAR HOOR!!! ZEG, WE MOETEN BINNENKORT EENS SAMEN GAAN STAPPEN!"
nou ja met zoveel schuttingtaal heb je eigenlijk al een virtuele schuttingquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Schutting en verder de deur voor hem dicht houden.
Absoluut, bloody hell zeg!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Schutting en verder de deur voor hem dicht houden.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja met zoveel schuttingtaal heb je eigenlijk al een virtuele schutting
Mooi, je zegt gedag buiten en verder gewoon niks. Wat een jostiquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, bloody hell zeg!
Ja er kwam nog meer gezeik over zijn vrouw z'n bek uit, en nog meer dingen over de hoeren die hij altijd in zijn huis had zitten enzo, pfff....
Die zus van de vorige bewoner HAD me al gewaarschuwd dat hij continu bij je over de vloer zal proberen te komen, dat hij heel nieuwsgierig is, en dat hij echt alleen maar kan liegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |