Ja super gezellig, alleen ik sta op geen enkele foto leukquote:
Ja ja… dat zeg je maarquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja super gezellig, alleen ik sta op geen enkele foto leuk
Nee echt, vreselijk, ik lijk wel een oud wijf, en ik kijk niet graag naar mijn eigen lachquote:
Ben je geen oud wijf dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee echt, vreselijk, ik lijk wel een oud wijf, en ik kijk niet graag naar mijn eigen lach
Helaas welquote:
quote:
Ach, met jouw looks geef ik hem geen ongelijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
Al had ik net nog sjans met een knul van 26
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
Al had ik net nog sjans met een knul van 26
Dank je, maar ik zie dat toch andersquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, met jouw looks geef ik hem geen ongelijk
Tja, vrouwen zijn altijd kritisch op zichzelf….quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je, maar ik zie dat toch anders
Siep mompelt iets met kritisch e.d.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, vrouwen zijn altijd kritisch op zichzelf….
Soms Altijd om moe van te worden!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:25 schreef Kally het volgende:
Zo moest even praten, want ik zou film kijken met boef vanaaf, maar die heb ik al gezien, dus ik luister mee
ik luister ook meequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:25 schreef Kally het volgende:
Zo moest even praten, want ik zou film kijken met boef vanaaf, maar die heb ik al gezien, dus ik luister mee
Gezelligquote:
het hoort erbij hequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ga weer even verder een beetje opruimen… Zooooo geen zin in.. maar het is voorjaar, dus dan moet het he?
ik weet het....quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben ze mij op school nooit verteld
Is dat goed of slecht?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Deze dag gaat snel voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |