SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen, ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Klopt helemaal. Vanmorgen volop zon hier. Nu zit ie achter de wolken.quote:
Ah, je luistert ook mee!quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Vanmorgen volop zon hier. Nu zit ie achter de wolken.
Hehehe langdurige vakantie hier!quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Genieten jullie ook van de vakantie
Niet meer.... nu richting winkel, en dan richting het Gelderse land.quote:
Goed hoor, hele dag al aan het schoonmaken!quote:
Whehehe idd ja, die kende ik al!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:32 schreef Spezza19 het volgende:
Ja ik moet eigenlijk ook opruimen….. Straks maar eens even aan beginnen….
Als er nou een dame langs kwam… dan was het zo gepiept… immers…
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga maar gewoon net doen alsof er een dame langs komt…![]()
Zomerse muziekjes er bij en gaan met die banaan….
Nieuwe auto binnen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben de hele dag al op route en net thuis eigenlijk
ik heb net mijn oude auto leeggehaald...quote:
ik ging vroeger elke zaterdag naar de platenwinkel om nieuwe singels te kopenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd lachen om te zien; tot 1977 moest je 100.000 singles verkopen om een GOUDEN PLAAT te krijgen… tegenwoordig is dat nog maar 10.000
Ik heb eigenlijk nooit singles gekocht… vond ik altijd zonde van mijn geld.. Ik keek altijd of het gehele album de moeite waard was om te kopen…quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ging vroeger elke zaterdag naar de platenwinkel om nieuwe singels te kopen
Mja, ik moest 2 maanden geleden afscheid nemen van mijn Ford Fiesta (2012)… Was wel kut, maar nu ik in mijn BMW van 20 jaar oud rond cruise, dan mis ik hem niet….quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb net mijn oude auto leeggehaald...
ik moest toch wel een traantje wegpinken
denk zomaar dat ik hem precies op tijd wegdoe
BMW rijdt wel fijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik moest 2 maanden geleden afscheid nemen van mijn Ford Fiesta (2012)… Was wel kut, maar nu ik in mijn BMW van 20 jaar oud rond cruise, dan mis ik hem niet….
BMW maakt rijden geweldigquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
BMW rijdt wel fijn
Ik ben wel blij dat ik nu eindelijk weer cruise control heb...
het zou eigenlijk verplicht op iedere auto moeten zitten
vooral op de A2 vind ik het erg fijn met de traject controlequote:Op vrijdag 18 april 2014 15:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
BMW maakt rijden geweldig
Ik had cruise control op die Fiesta, maar het verschil in verbruik 1 op 20 CC of 1 op 25 eigen voet, heeft er bij mij voor gezorgd dat ik het nooit gebruikte…
Ja met traject controles zette ik hem ook nog wel eens aan… Maar dat is dan heel even…quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vooral op de A2 vind ik het erg fijn met de traject controle
het si wel een verschil zeg....
dat si wat ik altij doe ja, en remmen met mijn gaspedaal ook...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja met traject controles zette ik hem ook nog wel eens aan… Maar dat is dan heel even…
Verschil komt doordat de CC altijd gas blijft geven om de snelheid te behouden, terwijl je je voet iets terug kan halen zodra je op gewenste snelheid zit…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |