Ik plaats net een foto op FB, ik moet zo lachenquote:
Ik ken hem niet, dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
DJ Vinyl's CD Showcase
Richard Hawley - Standing At The Sky's Edge
[ afbeelding ]
"She Brings the Sunlight" – 7:23
"Standing at the Sky's Edge" – 6:39
"Time Will Bring You Winter" – 5:26
"Down in the Woods" – 5:23
"Seek It" – 5:11
"Don't Stare at the Sun" – 5:46
"The Wood Collier's Grave" – 3:07
"Leave Your Body Behind You – 5:19
"Before" – 6:13
Vast welquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Psychedelic rock… moet wel goed komen toch?
House intro komt wel in de buurt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:03 schreef ToT het volgende:
Deze doet me heel sterk ergens aan denken, maar ik zou bij God niet weten hoe die heet!
Beetje Depeche Mode.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:03 schreef ToT het volgende:
Deze doet me heel sterk ergens aan denken, maar ik zou bij God niet weten hoe die heet!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:09 schreef Zokunen. het volgende:
Damn!
Ik heb geen brandend zand of itsie bitsie boe gedraaid.
We zijn je ook eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:09 schreef Zokunen. het volgende:
Damn!
Net als mijn geniale Kally show van jou toenquote:
Said no radio DJ ever.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:09 schreef Zokunen. het volgende:
Damn!
Na mevrouw Siep kan het nog wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef robdriessen het volgende:
Eens even kijken of ik vanavond kan draa...
HOLY SHIT ROOSTER VOL!![]()
![]()
Wil jij?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef robdriessen het volgende:
Eens even kijken of ik vanavond kan draa...
HOLY SHIT ROOSTER VOL!![]()
![]()
Ik heb net een Long Island Iced Tea op waar je u tegen zegt. Ik ga het niet volhouden tot middernacht hoorquote:
Ja je legt de lat nogal hoog enzulksquote:
Oh, draai ik weer?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb net een Long Island Iced Tea op waar je u tegen zegt. Ik ga het niet volhouden tot middernacht hoor
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
BS, wil die stem van jou wel weer eens horen
Anders ik welquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
BS, wil die stem van jou wel weer eens horen
Onder de lat door springen, dan blijft ie ook liggenquote:
Die kunnen wel heerlijk zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb net een Long Island Iced Tea op waar je u tegen zegt. Ik ga het niet volhouden tot middernacht hoor
Triple Sec en citroensap ook nog. De cola is alleen voor de kleurquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Die kunnen wel heerlijk zijn
Cola, wodka, gin, tequilla, rum enzo toch?
Ja dat is wel zo makkelijkquote:
Alsof ik wat anders kanquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onder de lat door springen, dan blijft ie ook liggen
In Arnhem wel eens gehad bij een cocktailbar, halfuur wachten maar was verdomd lekker.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Triple Sec en citroensap ook nog. De cola is alleen voor de kleur
dat zou zo maar kunnen jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:18 schreef robdriessen het volgende:
Eens even de release lijst van Recordstoreday doornemen of er nog iets tussen zit.
Iets zegt me dat er een run gaat komen op de AC/DC platen
En na twee van die dingen sta je op je kopquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Triple Sec en citroensap ook nog. De cola is alleen voor de kleur
dan slaap je in ieder geval heerlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En na twee van die dingen sta je op je kop
Dat hang ik momenteel al op FBquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En na twee van die dingen sta je op je kop
Nou nee, dat is echt alsof je de drankkast een kopstoot hebt gegeven. Complete draaimolen, achtbaanrit, doeidoei, byebye, ciaociao ervaring.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan slaap je in ieder geval heerlijk
Oh ergens zijn er van mij ook nog wel van dat soort foto's, alleen niets recent voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hang ik momenteel al op FB
Oke granted er zat wel drank in toen
Was met een meet van Fok!, was WT nog bijquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou nee, dat is echt alsof je de drankkast een kopstoot hebt gegeven. Complete draaimolen, achtbaanrit, doeidoei, byebye, ciaociao ervaring.
[..]
Oh ergens zijn er van mij ook nog wel van dat soort foto's, alleen niets recent voor zover ik weet.
Vet handig, gewoon op de overloop wachten tot je bed voorbij komtquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou nee, dat is echt alsof je de drankkast een kopstoot hebt gegeven. Complete draaimolen, achtbaanrit, doeidoei, byebye, ciaociao ervaring. :
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vet handig, gewoon op de overloop wachten tot je bed voorbij komt
Of die zombie....braideath....dinges...quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:26 schreef robdriessen het volgende:
Long Island Iced Tea is eigenlijk voor paupers, maar ik had er zin in.
Volgende keer maak ik weer iets klassiek verantwoords zoals een Last Word of een Aviation.
Holy shit, je wil niet weten wat je voor een ECHTE zombie nodig hebtquote:
meestal koffiequote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Holy shit, je wil niet weten wat je voor een ECHTE zombie nodig hebt
Ja je had het wel eens een keer verteld!quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Holy shit, je wil niet weten wat je voor een ECHTE zombie nodig hebt
Mijn laatste dronkenschap was ook op een soort van Fok!meet. Daarna heb ik de alcohol praktisch helemaal afgezworen. Eerste ervaring van een kater was als het aan mij ligt ook gelijk de laatste.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Was met een meet van Fok!, was WT nog bij
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
SYMPH!
SYMPH!!!!!
Prince komt binnenkort met nieuwe plaat
Kopen?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn laatste dronkenschap was ook op een soort van Fok!meet. Daarna heb ik de alcohol praktisch helemaal afgezworen. Eerste ervaring van een kater was als het aan mij ligt ook gelijk de laatste.
Mijn plaat wat doe jequote:
Als ik die achtergrond en context had….quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:27 schreef robdriessen het volgende:
Nu mis ik alleen nog Spezza die wat achtergrond en context tussen de nummers vertelt. Het is nu net of ik een hele CD in m'n CD speler op heb staan
ik heb hem toch gekocht?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mijn plaat wat doe je
Alsjeblieft, de originele zombie.quote:INGREDIENTS
3/4 cup crushed ice
1 1/2 ounces aged Jamaican rum, such as Appleton Estate V/X or Extra
1 1/2 ounces gold Puerto Rican rum
1 ounce 151-proof Lemon Hart Demerara rum
3/4 ounce freshly squeezed lime juice
2 teaspoons white grapefruit juice
1 teaspoon Cinnamon Syrup
1 teaspoon Grenadine
1/2 ounce falernum
1/8 teaspoon Pernod
1 dash aromatic bitters, such as angostura
Ice cubes
1 mint sprig, for garnish
INSTRUCTIONS
Place all ingredients except ice cubes and mint sprig in a blender. Blend on high until frothy but not slushy, no more than 5 seconds.
Pour into a tall, narrow glass and add ice cubes to fill the glass. Garnish with a mint sprig.
Volgens mij vindt hij alles best wat je er mee doet, als je hem maar niet aan anderen laat horen, er een kopie van maakt of op wat voor andere manier dan ook er voor zorgt dat hij 1 cent minder verdient!quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mijn plaat wat doe je
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alsjeblieft, de originele zombie.
Geen liters. Dan heb je 1 zombie cocktail. Hoe meer je er neemt, hoe meer je in een zombie verandertquote:
Ben daarvoor wel menigmaal compleet kachel geweest, maar nooit een kater. Dit was twee dagen flink verrot zijn. Het enige wat ik nu nog heel zelden drink is een glas whisky of een irish coffee.quote:
Hoeveel is een ounce dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen liters. Dan heb je 1 zombie cocktail. Hoe meer je er neemt, hoe meer je in een zombie verandert
In my head in my head they keep faiiiiiiiiiiiiitingquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen liters. Dan heb je 1 zombie cocktail. Hoe meer je er neemt, hoe meer je in een zombie verandert
Whiskyquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ben daarvoor wel menigmaal compleet kachel geweest, maar nooit een kater. Dit was twee dagen flink verrot zijn. Het enige wat ik nu nog heel zelden drink is een glas whisky of een irish coffee.
Kijk, dat vind ik leuk om te wetenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ik die achtergrond en context had….
Dan nog een microfoon scoren….
Maar goed, Richard Hawley was jarenlang gitarist van PULP. Zijn voorgaande albums zijn vooral liefdesliedjes en rockabilly achtig. Al zijn albums hebben referenties aan zijn hometown Sheffield.
Standing At The Sky's Edge moest en zou een "angry" album worden. En dat is wel gelukt. Sky's Edge is een punt, hoe kan het ook anders, in het centrum van Sheffield waar de nodige "slechte" dingen gebeuren. Dus Standing At The Sky's Edge heeft een zeer dubbele betekenis.
Ik zit nu net aan de whisky!quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ben daarvoor wel menigmaal compleet kachel geweest, maar nooit een kater. Dit was twee dagen flink verrot zijn. Het enige wat ik nu nog heel zelden drink is een glas whisky of een irish coffee.
Ach, kan zo wel even zijn oude werk draaien… dan snap je het verschil welquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik leuk om te weten
Maar tot nu toe vind ik het toch nog vrij vriendelijk klinken. Bij angry denk ik aan snoeiharde gitaren en boos geschreeuw
Vertel, vertel! Niet te snel, we schrijven meeeeequote:Op vrijdag 18 april 2014 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit nu net aan de whisky!
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel langquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja een fles Oban waar ik al meer dan anderhalf jaar mee doe
Ik wou dat ik dat hadquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn laatste dronkenschap was ook op een soort van Fok!meet. Daarna heb ik de alcohol praktisch helemaal afgezworen. Eerste ervaring van een kater was als het aan mij ligt ook gelijk de laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |