Die kunnen wel heerlijk zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb net een Long Island Iced Tea op waar je u tegen zegt. Ik ga het niet volhouden tot middernacht hoor
Triple Sec en citroensap ook nog. De cola is alleen voor de kleurquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Die kunnen wel heerlijk zijn
Cola, wodka, gin, tequilla, rum enzo toch?
Ja dat is wel zo makkelijkquote:
Alsof ik wat anders kanquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onder de lat door springen, dan blijft ie ook liggen
In Arnhem wel eens gehad bij een cocktailbar, halfuur wachten maar was verdomd lekker.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Triple Sec en citroensap ook nog. De cola is alleen voor de kleur
dat zou zo maar kunnen jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:18 schreef robdriessen het volgende:
Eens even de release lijst van Recordstoreday doornemen of er nog iets tussen zit.
Iets zegt me dat er een run gaat komen op de AC/DC platen
En na twee van die dingen sta je op je kopquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Triple Sec en citroensap ook nog. De cola is alleen voor de kleur
dan slaap je in ieder geval heerlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En na twee van die dingen sta je op je kop
Dat hang ik momenteel al op FBquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En na twee van die dingen sta je op je kop
Nou nee, dat is echt alsof je de drankkast een kopstoot hebt gegeven. Complete draaimolen, achtbaanrit, doeidoei, byebye, ciaociao ervaring.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan slaap je in ieder geval heerlijk
Oh ergens zijn er van mij ook nog wel van dat soort foto's, alleen niets recent voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hang ik momenteel al op FB
Oke granted er zat wel drank in toen
Was met een meet van Fok!, was WT nog bijquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou nee, dat is echt alsof je de drankkast een kopstoot hebt gegeven. Complete draaimolen, achtbaanrit, doeidoei, byebye, ciaociao ervaring.
[..]
Oh ergens zijn er van mij ook nog wel van dat soort foto's, alleen niets recent voor zover ik weet.
Vet handig, gewoon op de overloop wachten tot je bed voorbij komtquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou nee, dat is echt alsof je de drankkast een kopstoot hebt gegeven. Complete draaimolen, achtbaanrit, doeidoei, byebye, ciaociao ervaring. :
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vet handig, gewoon op de overloop wachten tot je bed voorbij komt
Of die zombie....braideath....dinges...quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:26 schreef robdriessen het volgende:
Long Island Iced Tea is eigenlijk voor paupers, maar ik had er zin in.
Volgende keer maak ik weer iets klassiek verantwoords zoals een Last Word of een Aviation.
Holy shit, je wil niet weten wat je voor een ECHTE zombie nodig hebtquote:
meestal koffiequote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Holy shit, je wil niet weten wat je voor een ECHTE zombie nodig hebt
Ja je had het wel eens een keer verteld!quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Holy shit, je wil niet weten wat je voor een ECHTE zombie nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |