Dat valt dan toch tegen van de digitale techniek, het vinyl gaat die dingen overleven.quote:Op vrijdag 18 april 2014 03:41 schreef timothy-x het volgende:
cds krassen zo snel altijd das irritant
om dan maar in de vrijdag mood te blijvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Witte donderdag blijft toch een smet houden.
Ik ben meer van Johnnyquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
om dan maar in de vrijdag mood te blijven
Johny daar ben ik mee opgegroeid, mn vader draaide het vaak. Doet me gelijk denken aan een andere plaat die hij wel eens opzettequote:
Ach....beetje vuurwerk. Tegenwoordig zeuren ze overal over.quote:Op zondag 20 april 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
Ajax supporters die hun eigen feestje lopen te verkloten door een vuurwerk rookgordijn aan te leggen...
Waar is MM als ze hem nodig hebben ..
Ja OK maar leek wel een echte invasie ... Maar tis maar voetbal en ondertussen staat het na 13 min 2-1 voor PECquote:Op zondag 20 april 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....beetje vuurwerk. Tegenwoordig zeuren ze overal over.
Vroeger werd er met ijzeren staven en messen gegooid.
Hihiquote:
Welke rol had ik mogen vervullen?quote:Op zondag 20 april 2014 m18:31 schreef chufi het volgende:
Ajax supporters die hun eigen feestje lopen te verkloten door een vuurwerk rookgordijn aan te leggen...
Waar is MM als ze hem nodig hebben ..
No way, ik heb de eerste helft via de radio gevolgd en dacht dat het wel meeviel.quote:
Van de Sar Van de Sar Van de Sar Van de Sarquote:
Wie?quote:Op zondag 20 april 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Van de Sar Van de Sar Van de Sar Van de Sar
Weehoo!quote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit singeltje draai ik nog regelmatig.
Denk je nou echt dat iemand al die zooi aanklikt, doe het lekker zelfquote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit singeltje draai ik nog regelmatig.
Ach soms wel weer leuk te horen die ouwe muziek...quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand al die zooi aanklikt, doe het lekker zelf
Daar heb ik niemand voor nodig als ik dat wilquote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach soms wel weer leuk te horen die ouwe muziek...
SOms komen nummers naar boven die je vergeten was en dat is er leuk aan ..Vind ik , maar dat hoef jij niet hoorquote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik niemand voor nodig als ik dat wil
Ben ik de hele dag bezig ermee. Een chat is het nietquote:Op zondag 20 april 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
SOms komen nummers naar boven die je vergeten was en dat is er leuk aan ..Vind ik , maar dat hoef jij niet hoor
Je aap staat er welquote:
Speciaal voor jou.quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand al die zooi aanklikt, doe het lekker zelf
Ik heb geen kinderenquote:Op zondag 20 april 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ? Ah oh die was voor jou volgens mij ...
Zal hem ook niet meer worden denk ik .. Ik hoef er ook geen meer ... EN opa worden hoef ik ook nog niet,,,quote:
Dat klopt.quote:
Gelukkig wel ik haat kinderenquote:
Juist nietquote:
De mijne land binnen een paar uur in Cancun ... Waar doet ze het ook al weer van als studentje in Spanje?quote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kinderen zijn best leuk wanneer ze nog niet verkloot zijn.
Hosselen?quote:Op zondag 20 april 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne land binnen een paar uur in Cancun ... Waar doet ze het ook al weer van als studentje in Spanje?
Ah die Bossiehosselaarquote:Op zondag 20 april 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had het geluk dat ik Surinaamse Bosnegert tegenkwam waarvan ik dat vak perfect geleerd heb.
Het staat wel gelijk in google dan.quote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet netjes hier voor eventuele nabestaanden..
Niet dat het er al niet in staat maar dan niet gelinkt aan Fok 40+quote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het staat wel gelijk in google dan.
Ik houd me in Sjoef.quote:Op zondag 20 april 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat het er al niet in staat maar dan niet gelinkt aan Fok 40+
Is goed, van mij mag jequote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga het nummer met theelepel nog een keer draaien.
Post het maar niet Pietquote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga het nummer met theelepel nog een keer draaien.
Nou flink scrollen dus. Fann jij ookquote:Op maandag 21 april 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als PP zo doorgaat , morgenavond zou ik zeggen
Hquote:
Nee niks Hoezoquote:
Je moet een laptop nemen met fatsoenlijke resolutie in de hoogte, 768 is prehistorisch, 1080 behelpen, met 1200 gaat het ergens op lijken.quote:
Ik moet gelukkig niksquote:Op maandag 21 april 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet een laptop nemen met fatsoenlijke resolutie in de hoogte, 768 is prehistorisch, 1080 behelpen, met 1200 gaat het ergens op lijken.
Tof nummer wanneer je de originele niet kent.quote:
Die was nogal prehistorischquote:Op maandag 21 april 2014 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tof nummer wanneer je de originele niet kent.
Zeker ik scroll met plezier over jou troepquote:
Dan mis je aardig wat maar daarom is internet toch uitgevonden.quote:Op maandag 21 april 2014 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker ik scroll met plezier over jou troep
Slow chat is een vreemd woord of zo?quote:Op maandag 21 april 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan mis je aardig wat maar daarom is internet toch uitgevonden.
Ga je er wakker van liggen?quote:Op maandag 21 april 2014 01:05 schreef chufi het volgende:
We raken een beetje in de vergetelheid ,.... Er zijn nog maar 4 active topics ... Straks worden we afgesloten...
Vast wel . maar geen idee welke ... Onze oudere mede leden zouden ons dat haarfijn uit kunnen leggen ... Maar waar zijn ze gebleven ?quote:
Laffer en static kwamen toch ff langs.quote:Op maandag 21 april 2014 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel . maar geen idee welke ... Onze oudere mede leden zouden ons dat haarfijn uit kunnen leggen ... Maar waar zijn ze gebleven ?
Wat is een bittenbak?quote:Op maandag 21 april 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was ff mn alzheimer bittenbak in ...
Die hebben wel wat te vertellenquote:Op maandag 21 april 2014 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laffer en static kwamen toch ff langs.
Dan spam je toch lekker verderquote:
Open een YT 40 plusquote:Op maandag 21 april 2014 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is een openbaar forum waar iedereen zijn shitzooi kan posten, dat heeft wel iets moois.
Ja doe ikquote:Op maandag 21 april 2014 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon hier, bevalt het je niet dan kun je ook optiefen.
Post een YT zou ik zeggenquote:Op maandag 21 april 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lijkt op mijn vrouw, die krijg ik ook niet weg.
Gequote:
Gemistquote:
Nee ze had zich al gemeldquote:Op maandag 21 april 2014 01:51 schreef [url=httpemeld://forum.fok.nl/user/profile/120621]Piet_Piraat[/url] het volgende:
[..]
Zit je daar nu op te wachten?
Leuk ding maar ga zelf toch liever voor een draaitafel waar er niets uitsteekt.quote:Op maandag 21 april 2014 01:52 schreef svann het volgende:
Ik heb pas een mini pickupje aangeschaft en wat oude LP's afgestoft.
Zo'n full size vind ik teveel ruimte innemen.
[ afbeelding ]
En wat ga je er mee doen ?quote:Op maandag 21 april 2014 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
LP's zijn wel weer populair aan het worden merk ik, dan ben iik in 1 klap rijk met 1500 redelijk unieke,
Ik heb ook draaitafels verzameld maar ondertussen ben ik gemakzuchtig en heb zowat alles digitaal.quote:Op maandag 21 april 2014 02:04 schreef svann het volgende:
Ja, jij moet een kamer vol hebben.
Draai je nog wel eens ergens of doet men nu alles digitaal?
Mijn kleinzoon gaat ze erven waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 02:05 schreef svann het volgende:
Veel zijn natuurlijk niet meer te vervangen, dus als het ware onbetaalbaar.
Goep plan ..quote:Op maandag 21 april 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon gaat ze erven waarschijnlijk.
Moet hij er ook een extra kamer bij erven.quote:Op maandag 21 april 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn kleinzoon gaat ze erven waarschijnlijk.
Hij schrok zich zowat dood toen paard ff nieuwsgierig kwam kijken en ook nog geluid ging maken.quote:
Trusten svannquote:Op maandag 21 april 2014 02:17 schreef svann het volgende:
[..]
Moet hij er ook een extra kamer bij erven.
Trusten, Piet en Chufi.
quote:Op maandag 21 april 2014 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij schrok zich zowat dood toen paard ff nieuwsgierig kwam kijken en ook nog geluid ging maken.
Ga je al slapen?quote:Op maandag 21 april 2014 02:36 schreef chufi het volgende:
Eentje voor als we straks allemaal weer wakker naast ons bed staan ...
![]()
![]()
![]()
Dat blijf je toch meenemen zoiets.quote:Op maandag 21 april 2014 02:48 schreef Antaris het volgende:
Mijn allereerste plaat. Ik was toen 5 jaar oud.
Een plaat van de fabeltjeskrant. Deze nog wel.
http://s.pixogs.com/image/R-1036042-1189968381.jpeg
Ach dan neem je dat mee in zo'nquote:Op maandag 21 april 2014 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat blijf je toch meenemen zoiets.
Die is ook vet tof.quote:
Die LP heb ik nogquote:
Ja die zijn ook te gek, heerlijke tijd was dat met muziek.quote:
Ja waar moet het naar toe... toch zo maar eens slapenquote:
Robert jan Stips.quote:Op maandag 21 april 2014 03:36 schreef Antaris het volgende:
Mijn pa had hier lps van. Blijft schitterende muziek.
Ha, de band waar mijn neef deel van uit maakte ten tijde van o.a. Stips...quote:
Je begint steeds meer op chufi te lijken....die kent ook altijd wel iemand.quote:Op maandag 21 april 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, de band waar mijn neef deel van uit maakte ten tijde van o.a. Stips...
Sorry, mijn neef ken ik redelijk goed, ja.quote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op chufi te lijken....die kent ook altijd wel iemand.
Mooi Dees... Hoop dat je een beetje genoten hebt..quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Mijn verzopen telefoon werkt weer![]()
Gewoon 2 weken in een bak met rijst laten revalideren.
Goede rijst is niet te versmaden...quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Mijn verzopen telefoon werkt weer![]()
Gewoon 2 weken in een bak met rijst laten revalideren.
nee, ken ik niet...quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, mijn neef ken ik redelijk goed, ja.
Speelde vroegâh, vóór de Nits, in The Tapes, ken iemand dat?
Candy?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ken ik niet...
uit dezelfde periode ken ik wel iemand uit The Meteors
Come on...quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ken ik niet...
uit dezelfde periode ken ik wel iemand uit The Meteors
Damn, maar ik zat in de goede (uit)hoek...quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn de New Adventures en die kent Chufi weer uit Veendam.
nee, ken ik niet!quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens Sacha....ken jij deze lokale bromsnor?
dat zeg ik toch, dezelfde periodequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, maar ik zat in de goede (uit)hoek...
En hallo, daar zijn we weer:
The Meteors was succesvol in het Nederlandse clubcircuit en hoorde tot een generatie rockbands die niet tot de punk maar meer tot de Nederlandse versie van de new-wave. Tot deze generatie behoorden onder meer ook Herman Brood & His Wild Romance, Phoney and the Hardcore, Vitesse, White Honey, Urban Heroes, The Spiderz, The Tapes, The Nits en Gruppo Sportivo.
Ja, dat was mij bekend.quote:
Binnenkort komen hun 3 albums + nieuw werk uit in een box bij Excelsior Records, dus die kans krijg je nog wel...quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hoop bandjes komen me wel bekend voor maar The Tapes zeggen me ook niets ....
Nee dank je wel ... Lief aangeboden .. dat welquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:13 schreef sacha het volgende:
iemand nog een paasei, paasspekje of stukje paasbrood met paasboter?
sjokolaatje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dank je wel ... Lief aangeboden .. dat wel
Ik paas...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:13 schreef sacha het volgende:
iemand nog een paasei, paasspekje of stukje paasbrood met paasboter?
Smikkel, dankquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
*paas sjokolaatjes aan sjoef geeft*![]()
nu de rest van de zooi nog kwijt zien te raken...
Of bekogel de toeristen er mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Smikkel, dank
Zet ze op een tafeltje bij de aankomst van het veer
Ik zou zeggen geeft het aan AAP mee naar school... Of is het daar nu vakantie.... Postbode kan het ook als extraatje ronddelen ..quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of bekogel de toeristen er mee.
O nee, dingen gooien mag niet meer sinds zondag...
Het was heerlijk, prima weer met 26 graden, dus een lekker kleurtje mee terug genomen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi Dees... Hoop dat je een beetje genoten hebt..
Mooi, die had ik al gezien en hier al beschrevenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk, prima weer met 26 graden, dus een lekker kleurtje mee terug genomen.
Mijn uitzicht.
[ afbeelding ]
Das echt mooi, heuvels en water in je achtertuinquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk, prima weer met 26 graden, dus een lekker kleurtje mee terug genomen.
Mijn uitzicht.
[ afbeelding ]
Ja, was super, mooie omgeving daar hoor, het leuke was ook dat er in de periode dat wij er waren roeitrainingen op het meer waren, heel leuk om naar te kijken met een glaasje wijn in de handquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Das echt mooi, heuvels en water in je achtertuin
Ik heb niet alles terug gelezenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi, die had ik al gezien en hier al beschreven
Het water zal wel te koud zijn geweest, maar in de zomer als het heet is lijkt het me echt te kekke om zo dat water in te rennen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was super, mooie omgeving daar hoor, het leuke was ook dat er in de periode dat wij er waren roeitrainingen op het meer waren, heel leuk om naar te kijken met een glaasje wijn in de hand![]()
Maar ik heb wel elke dag het meer rond gelopen, 7 km heuvel op en af.
OK dan is ie vanaf nu weer 159.95 Equote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet alles terug gelezen![]()
Maar je iPhone heb ik nu ook niet meer nodig.
Ik heb mezelf ook maar niet aan het water gewaagd, ik hou niet van kou, want het is totaal nog niet opgewarmd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het water zal wel te koud zijn geweest, maar in de zomer als het heet is lijkt het me echt te kekke om zo dat water in te rennen.
Ik mocht dus gebruik maken van een vriendenprijsjequote:
Ja altijd Deesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mocht dus gebruik maken van een vriendenprijsje
Dat is liefquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn uitzicht.
[ afbeelding ]
Daar hou ik me meestal niet zo mee bezig ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
En is er verder nog iets te roddelen hier?
Sassefras,heb je me gemist?quote:
Alleen heel subtielquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hou ik me meestal niet zo mee bezig ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sassefras,heb je me gemist?![]()
Ik heb mijn cabana verlaten en ik las dat Andrea de hare heeft verlaten
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]Hahaha die kan vast helemaal niet fietsen ... Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]Is Jeroen van zijn fiets gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
mensen met obstipatie moet gewoon zijn foto op de pot hangen
Dr stond bij mij altijd een busje met daarin een briefje dat ie zijn muziek deed ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind hem wel een gezellige gastquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
stond zn hoofd er niet levensgroot op ? Ken m niet echt maar hij komt nogal over alsof die behoorlijk blij is met zichzelfquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dr stond bij mij altijd een busje met daarin een briefje dat ie zijn muziek deed ...
Nee dat nog net niet , maar het zou dan zn muziektecnicus zijn ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
stond zn hoofd er niet levensgroot op ? Ken m niet echt maar hij komt nogal over alsof die behoorlijk blij is met zichzelf
auto van de zaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet , maar het zou dan zn muziektecnicus zijn ...
Rene Froger die heeft ooit nog naar me lopen knipogen in een kroeg... (long long time ago dat wel)quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Met Marco B. Heb ik inderdaad helemaal niets, bij hem heb ik het idee dat elke zucht en scheet vantevoren is uitgedacht.
Rene F vind ik sowieso een engnek, altijd al gevondenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Rene Froger die heeft ooit nog naar me lopen knipogen in een kroeg... (long long time ago dat wel)
Waarsschijnlijk had ie toen nog geen eigen huis en op zoek .... Mogelijk dat ie er toen over zong..... Maar ik liep ook gauw dooor ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rene F vind ik sowieso een engnek, altijd al gevonden
Ben je wel echt oud... Eigenlijk was dat wat bij mij opkwam.. Maar kon de assosiactie met Sas niet maken ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben zo oud, dat ik dat soort snedige opmerkingen al helemaal niet meer juist interpreteer.
Terwijl het eigenlijk een mannelijke gedachtengang wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben zo oud, dat ik dat soort snedige opmerkingen al helemaal niet meer juist interpreteer.
Je dacht aan korte rokjes?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstown juist nietquote:Op woensdag 23 april 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verveel me snel bij vrouwen die lang van stof zijn.
Trusten allenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kingstown juist niet![]()
Slaap lekker chufi
Bij mannen onder elkaar werkt dat weer anders, zet ons bij elkaar in de kroeg en het worden lange verhalen.quote:
Vertel mij wat, mannen zijn wat dat betreft vaak nog erger dan vrouwenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mannen onder elkaar werkt dat weer anders, zet ons bij elkaar in de kroeg en het worden lange verhalen.
Er moet een begin , inhoud en mooi einde aanzitten, dat kost wat tijd soms.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel mij wat, mannen zijn wat dat betreft vaak nog erger dan vrouwen![]()
Hele verhandelingen om iets te vertellen.
Maar het duurt en het duurt maar.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er moet een begin , inhoud en mooi einde aanzitten, dat kost wat tijd soms.
Dat is toch gunstig juist?quote:Op woensdag 23 april 2014 00:27 schreef sacha het volgende:
nou zit ik de hele avond te studeren in mijn online plantenwinkel, wil ik bestellen,
is mijn mandje leeg
jij hoeft het niet te betalen maar het mag welquote:Op woensdag 23 april 2014 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen en volle winkelmandjes zijn dan weer niet goed voor de mijne.
Acht hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 01:01 schreef sacha het volgende:
Dit topic sluit automagisch over 9 posts.
Vijf even een ytquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |