Dat valt dan toch tegen van de digitale techniek, het vinyl gaat die dingen overleven.quote:Op vrijdag 18 april 2014 03:41 schreef timothy-x het volgende:
cds krassen zo snel altijd das irritant
om dan maar in de vrijdag mood te blijvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Witte donderdag blijft toch een smet houden.
Ik ben meer van Johnnyquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
om dan maar in de vrijdag mood te blijven
Johny daar ben ik mee opgegroeid, mn vader draaide het vaak. Doet me gelijk denken aan een andere plaat die hij wel eens opzettequote:
Ach....beetje vuurwerk. Tegenwoordig zeuren ze overal over.quote:Op zondag 20 april 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
Ajax supporters die hun eigen feestje lopen te verkloten door een vuurwerk rookgordijn aan te leggen...
Waar is MM als ze hem nodig hebben ..
Ja OK maar leek wel een echte invasie ... Maar tis maar voetbal en ondertussen staat het na 13 min 2-1 voor PECquote:Op zondag 20 april 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....beetje vuurwerk. Tegenwoordig zeuren ze overal over.
Vroeger werd er met ijzeren staven en messen gegooid.
Hihiquote:
Welke rol had ik mogen vervullen?quote:Op zondag 20 april 2014 m18:31 schreef chufi het volgende:
Ajax supporters die hun eigen feestje lopen te verkloten door een vuurwerk rookgordijn aan te leggen...
Waar is MM als ze hem nodig hebben ..
No way, ik heb de eerste helft via de radio gevolgd en dacht dat het wel meeviel.quote:
Van de Sar Van de Sar Van de Sar Van de Sarquote:
Wie?quote:Op zondag 20 april 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Van de Sar Van de Sar Van de Sar Van de Sar
Weehoo!quote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit singeltje draai ik nog regelmatig.
Denk je nou echt dat iemand al die zooi aanklikt, doe het lekker zelfquote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit singeltje draai ik nog regelmatig.
Ach soms wel weer leuk te horen die ouwe muziek...quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand al die zooi aanklikt, doe het lekker zelf
Daar heb ik niemand voor nodig als ik dat wilquote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach soms wel weer leuk te horen die ouwe muziek...
SOms komen nummers naar boven die je vergeten was en dat is er leuk aan ..Vind ik , maar dat hoef jij niet hoorquote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik niemand voor nodig als ik dat wil
Ben ik de hele dag bezig ermee. Een chat is het nietquote:Op zondag 20 april 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
SOms komen nummers naar boven die je vergeten was en dat is er leuk aan ..Vind ik , maar dat hoef jij niet hoor
Je aap staat er welquote:
Speciaal voor jou.quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand al die zooi aanklikt, doe het lekker zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |