Ik wil niet weten hoeveel pijn dat doetquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:26 schreef perro. het volgende:
[..]
serieus heh, dan lees je weleens van die artikelen op nu.nl oid, dat vrouw de penis van man afhakt.
ik kan me dat echt niet voorstellen.
Jij bent vreselijk.quote:
Klopt, maar die is 180 graden omgedraaid,.. Ze valt niemand meer aan, ze klimt niet meer in de muur, en zolang er geen echte dekbedden liggen, piest ze zo goed als niet meer buiten de kattenbak (ongelukjes kunnen voorkomen, ook uit nijdigheid) en is ze sowieso veel rustiger.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:21 schreef perro. het volgende:
[..]
varken sloopte in het begin toch veel of niet? al is het sowieso leuk om te zien hoe inventief ze af en toe kunnen zijn om te krijgen wat ze willen.![]()
of een kut met tandenquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel pijn dat doet
stelt nix voor,,,, ik had dat al drie keer , gewoon een keertje met kerst janken ipv van vreten en dan een maandje of 3 depressie en dan is het weer lente...quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:28 schreef Vinniiee het volgende:
dan ben je toch in alle staten daarna volgens mij?quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik zou het ook eng vinden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar nee @MK, ik ben naar de keuken gelopen, en heb mn messenkoffer meegenomen naar de bank. Ik poepte m best wel
Niet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:26 schreef perro. het volgende:
[..]
serieus heh, dan lees je weleens van die artikelen op nu.nl oid, dat vrouwen penis van man afhakt.
ik kan me dat echt niet voorstellen.
Ik heb laatst "Hard Candy" zitten kijken.. Ik had eigenlijk best medelijden met die kerelquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:29 schreef perro. het volgende:
[..]
dan ben je toch in alle staten daarna volgens mij?
na een paar maanden, zodra je weer kunt lopen.
Je had dat al 3x? Je lul is er 3x afgehakt en groeit weer terug?quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:29 schreef timothy-x het volgende:
[..]
stelt nix voor,,,, ik had dat al drie keer , gewoon een keertje met kerst janken ipv van vreten en dan een maandje of 3 depressie en dan is het weer lente...
echt? ik niet, ik vind het geniaalquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb laatst "Hard Candy" zitten kijken.. Ik had eigenlijk best medelijden met die kerel
vleesboompje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had dat al 3x? Je lul is er 3x afgehakt en groeit weer terug?
Ik snap er geen kut vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:29 schreef perro. het volgende:
[..]
dan ben je toch in alle staten daarna volgens mij?
na een paar maanden, zodra je weer kunt lopen.
whoa dat is wel een hele draai ja. ik kan me de verhalen van jou nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt, maar die is 180 graden omgedraaid,.. Ze valt niemand meer aan, ze klimt niet meer in de muur, en zolang er geen echte dekbedden liggen, piest ze zo goed als niet meer buiten de kattenbak (ongelukjes kunnen voorkomen, ook uit nijdigheid) en is ze sowieso veel rustiger.![]()
Maar ze heeft nog wel wat fratsen wat haar gewoon leuk maakt(rietjes, tampons en wattenstaafjes stelen en nu mijn kraan in de badkamer lekt, gaat ze graag eronder zitten om zichzelf te wassen
)
haha nee, ik maak maar grapje,quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:30 schreef Vinniiee het volgende:
Je had dat al 3x? Je lul is er 3x afgehakt en groeit weer terug?
Dat zeker, maar stelde me voor hoe die vent zich moest voelen tijdens dat alles.. Dan ga je inwendig dood denk ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt? ik niet, ik vind het geniaal
ihihihihihihihihihihihihiihihihihihihquote:
nee niet. en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet?
Wat ik me dan afvraag is of ze hem weer aan kunnen naaien.
En terecht welquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeker, maar stelde me voor hoe die vent zich moest voelen tijdens dat alles.. Dan ga je inwendig dood denk ik
nee, hij is echt tofquote:
Nee, van haar heb ik echt het minste last. Alleen wanneer ze in een knuffelbui is, moet alles en iedereen daarvoor wijken.. Ze ploft dan overal bovenop en ik heb nergens anders tijd voor dan haar verliefd aanstaren en knuffelenquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:31 schreef perro. het volgende:
[..]
whoa dat is wel een hele draai ja. ik kan me de verhalen van jou nog wel herinneren.
waar gaat die over? ken hem niet. ja slecht bla bla.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb laatst "Hard Candy" zitten kijken.. Ik had eigenlijk best medelijden met die kerel
Dan was het tomatensoep met ballen gewordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En terecht wel
Dat zou jij misschien ook doen, met die creep in je tuin, als hij bij je binnen kwam. Op meerdere manieren
Eerlijk gezegt ik ben meer dood als levend ( sorry voor diegene die dit vervelend vinden om te horen nu maar voor mij hoort sex en dood gewoon bij elkaar ) , en tsja als je zo aan het einde komt van je leven dan ga je zo nadenken van : ja het universum is biljoenen jaren oud en ik leef maar een paar jaartjes, dan zal er toch el later na mn dood wel weer nieuwe sex komen hey !quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ihihihihihihihihihihihihiihihihihihih
Oh dat sowieso wel, wil niet zeggen dat ik niet nieuwsgierig benquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:32 schreef perro. het volgende:
[..]
nee niet. en dat wil ik graag zo houden.
De naam komt me bekend voor maar zou niet weten of ik hem gezien heb.quote:
tl;dr.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:34 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt ik ben meer dood als levend ( sorry voor diegene die dit vervelend vinden om te horen nu maar voor mij hoort sex en dood gewoon bij elkaar ) , en tsja als je zo aan het einde komt van je leven dan ga je zo nadenken van : ja het universum is biljoenen jaren oud en ik leef maar een paar jaartjes, dan zal er toch el later na mn dood wel weer nieuwe sex komen hey !
Jong grietje spreekt af met veel oudere fotograaf, gaat mee naar zijn huis, hij denkt te kunnen scoren... En wordt vervolgens vastgebonden wakker en zij gaat hem afleren om dit soort acties te doen..quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:33 schreef perro. het volgende:
[..]
waar gaat die over? ken hem niet. ja slecht bla bla.
Dat is wel positief.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan was het tomatensoep met ballen geworden
Maar nu heb ik een balkon, die dicht is gebouwd met een net.
via een chatbox*quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jong grietje spreekt af met veel oudere fotograaf, gaat mee naar zijn huis, hij denkt te kunnen scoren... En wordt vervolgens vastgebonden wakker en zij gaat hem afleren om dit soort acties te doen..
Het is een normale huurwoning.. Een stap vooruit dus.quote:
hmm volgens mij heb ik die al gezien.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jong grietje spreekt af met veel oudere fotograaf, gaat mee naar zijn huis, hij denkt te kunnen scoren... En wordt vervolgens vastgebonden wakker en zij gaat hem afleren om dit soort acties te doen..
Ik zoek ook zoietsquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is een normale huurwoning.. Een stap vooruit dus.![]()
Nu nog op zoek naar iets met een extra kamer
Coolquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
binsearch danquote:
Niks mis met een kelderquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is een normale huurwoning.. Een stap vooruit dus.![]()
Nu nog op zoek naar iets met een extra kamer
Ik vind m prachtig bedachtquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:36 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm volgens mij heb ik die al gezien.
Jij ookquote:
quote:
Hier is het praktisch onmogelijk.. Ben blij dat ik dankzij een of andere nieuwe regeling met lotingen mn inschrijftijd terug heb kunnen krijgen en nu op 8 jaar zitquote:
gnightquote:
niet te veel verwachten, anders valt ie tegenquote:
Ik hoef geen kelder als ik een achtertuin hebquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
binsearch dan
[..]
Niks mis met een kelder
Neuh, komt goed. Heb ik vandaag/morgen wat te kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet te veel verwachten, anders valt ie tegen
als je nog een tip wilt, waar ik erg van onder de indruk was; the man from earth.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, komt goed. Heb ik vandaag/morgen wat te kijken
Je bent wel van het voyeurisme?quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoef geen kelder als ik een achtertuin heb
Ik heb op upc nu myprime gratis bij mn abonnement.. Geen geweldige films, maar goed genoeg om te kijken tijdens een saai momentquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, komt goed. Heb ik vandaag/morgen wat te kijken
Ligt aan mn buiquote:
heb je geen netflix?quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb op upc nu myprime gratis bij mn abonnement.. Geen geweldige films, maar goed genoeg om te kijken tijdens een saai moment
Alleen nadeel met schreeuwen, voor je het weet belt iemand de politie...quote:
Bende, incompleet assortiment.quote:
Zal 'm morgen even opzoeken, thanksquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:42 schreef perro. het volgende:
[..]
als je nog een tip wilt, waar ik erg van onder de indruk was; the man from earth.
Nopequote:
Daarvoor zijn gagballen toch uitgevonden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen nadeel met schreeuwen, voor je het weet belt iemand de politie...
[..]
Bende, incompleet assortiment.
Hmm ook maar even checken dan aangezien ik ook UPC heb.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb op upc nu myprime gratis bij mn abonnement.. Geen geweldige films, maar goed genoeg om te kijken tijdens een saai moment
niks over lezen, gewoon opzetten en kijken. is echt heel knap en intrigerend vooral.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal 'm morgen even opzoeken, thanks
Dat wel maar dan nog staat het zo raar als er iemand voorbij looptquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarvoor zijn gagballen toch uitgevonden?
Bij ondemand staat het, als er een prijs naast de films staat, heb je niet het juiste abo en kost het je 6,50 per maand extra als je het wilt.. Ik denk niet dat dat het waard isquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ook maar even checken dan aangezien ik ook UPC heb.
Maar eerst slapen. Trusten
The invention of lying gezien?quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:47 schreef perro. het volgende:
[..]
niks over lezen, gewoon opzetten en kijken. is echt heel knap en intrigerend vooral.
Dan herkennen ze me niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel maar dan nog staat het zo raar als er iemand voorbij loopt
[ afbeelding ]
Heb ook niet echt een idee van wat het precies isquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:48 schreef perro. het volgende:
[..]
doen dan. 1e maand is toch gratis en je mag daarna ook weer opzeggen als je wilt.
films en series streamen, onbeperkt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb ook niet echt een idee van wat het precies is
De mens leeft in een wereld waarin leugens niet bestaan.. En dan is er een man.. die ontdekt liegen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:48 schreef perro. het volgende:
[..]
nee. de titel wekt mijn interesse, vertel eens?
Hmm.. Eens in verdiepen dusquote:
Nee, ik plak alleen mn tattoos af.quote:
Beetje jammerquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik plak alleen mn tattoos af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen.. Nu te stonedquote:
nee, laptop (met hdmi naar tv) smart tv, apple tv, smartphones en tablets, sommige dvd-spelers, xbox en playstation, wii volgens mij ook.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer![]()
Ik denk helemaal zoNee, meer als captain ducttapeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
dag pupkequote:Op vrijdag 18 april 2014 01:55 schreef perro. het volgende:
[..]
niet vergeten.
anyway, g0ne with the blue smoke.adios!
Bende dusquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:54 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, laptop (met hdmi naar tv) smart tv, apple tv, smartphones en tablets, sommige dvd-spelers, xbox en playstation, wii volgens mij ook.
To the fapmobilequote:
quote:
Ach, tenzij je een TV hebt waar zo'n CI+ module in gaat kijk je ook normale TV niet "gewoon" en via een omweg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:56 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso kijkt normaal op tv gewoon het prettigste in plaats van al die omwegen met verbinden enzo.
Welke studie?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:06 schreef Myraela het volgende:
Na lang thuis zitten, zit ik mezelf stiekem weer te oriënteren op een studie. En dat maakt me wel blij.![]()
Interessant welquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
Voeding en diëtetiek.
Kan ik als dikkertje lekker andere dikkertjes vertellen hoe zij moeten afvallen.
Hey, daar heb ik ook naar gekeken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
Voeding en diëtetiek.
Kan ik als dikkertje lekker andere dikkertjes vertellen hoe zij moeten afvallen.
Voor zover ik je 'ken' past het ook wel bij jequote:Op vrijdag 18 april 2014 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij enorm tof. En een baan in die richting lijkt me helemaal perfect.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele gezondheidszorg eigenlijk nooit overwogen. Omdat ik geen verzorgend typje ben, ik wil geen oude mannen billen wassen. En ik wil geen voeten aanraken of bloed zien.
Psychologie daarentegen heeft me altijd getrokken, maak leek me enorm lastig en ik zou andermans problemen dan mee naar huis nemen en me kut voelen. Maar dit is gewoon echt perfect.
Wel erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele gezondheidszorg eigenlijk nooit overwogen. Omdat ik geen verzorgend typje ben, ik wil geen oude mannen billen wassen. En ik wil geen voeten aanraken of bloed zien.
Psychologie daarentegen heeft me altijd getrokken, maak leek me enorm lastig en ik zou andermans problemen dan mee naar huis nemen en me kut voelen. Maar dit is gewoon echt perfect.
Als je dan volhoudt dat je na 80 keer jojo'en precies weet wat het snelst werkt en wat helemaal niet kom je er mee weg hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
Voeding en diëtetiek.
Ik zeg gewoon dat gewicht verliezen zo'n grote hobby van me is, dat ik wel af en toe aan moet komen om weer verder te kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je dan volhoudt dat je na 80 keer jojo'en precies weet wat het snelst werkt en wat helemaal niet kom je er mee weg hoor
Ik begin met mezelf, als ik daar klaar mee ben is Kaneel vast al een afgetrainde jonge adonis.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Myra, dan is je eerst patiënt Kaneel?
Immers als je altijd slank bent wat weet je dan van afvallen? dan heb je dat hoogstens 1 keer gedaanquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat gewicht verliezen zo'n grote hobby van me is, dat ik wel af en toe aan moet komen om weer verder te kunnen.
Ik heb een vriendin die dat echt wilt worden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou eerder seksuoloog worden. Gokje
tof! Ik zou het ook wel willen, maar ik ga toch liever bij de politie of marechaussee. Maar dat staat voorlopig even op pauze.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die dat echt wilt worden.
Ik heb er problemen meequote:Op vrijdag 18 april 2014 12:04 schreef Myraela het volgende:
Nee, het gaat ook over aankomen. Daar ben ik goed in.
omdat er momenteel andere prioriteiten zijn.quote:
ik mest je wel vetquote:
Jij komt voor mij koken?quote:
en kaasquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mayonaise. Mayonaise is het antwoord op al je problemen.
Bos en natuurbeheer. Trekt me toch meer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:07 schreef Myraela het volgende:
Naar welke studie neig jij nu trouwens Fera?
ik heb je door, beetje in de biesbosch neukende stelletjes begluren met je verrekijkert.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer. Trekt me toch meer.
Hoewel het niets voor mij zou zijn, lijkt het me best interessant. Leuk wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer. Trekt me toch meer.
Jij zit stiekem in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb je door, beetje in de biesbosch neukende stelletjes begluren met je verrekijkert.
Ja. Laatst had ik een meeloopdag en die heeft me wel overtuigd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoewel het niets voor mij zou zijn, lijkt het me best interessant. Leuk wel.
Weet je het al zeker?
Mayonaise, dat is toch dat spul wat je besteld maar dan toch fritessaus krijgt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mayonaise. Mayonaise is het antwoord op al je problemen.
Kaas kan bij allesquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en kaas
Witbrood met kaas en veel mayonaise erop. Voor de vorm wat sla. Daarna kaasbroodjes bij de kiosk
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begin met mezelf, als ik daar klaar mee ben is Kaneel vast al een afgetrainde jonge adonis.
Nee niet echt, zo maar koppie koffie pakkenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JazekerWel last van m'n rug nu
Jij?
* Vinniiee schuift kopje koffie richting lolaquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet echt, zo maar koppie koffie pakken
lekkerrr hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee schuift kopje koffie richting lola![]()
Wacht wat? Drink jij koffie?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed
Binnenkort voor katten kijken denk ik
[..]
I know
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Echt irritant, denk de hele tijd dat het zaterdag is
Morgen deja vu gevoelens?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Mooi toch een dag extraquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Dit is sowieso de waarheidquote:
onzin.. Kaas kan niet bij B&J Cookie Doughquote:
Heus welquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin.. Kaas kan niet bij B&J Cookie Dough
Lijkt me ook niet echt smakelijk neequote:Op vrijdag 18 april 2014 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is verneuking van je B&Jquote:
B&J en een kaasplankje, prima te doen, niet door elkaar natuurlijkquote:
dan is het niet zo dat kaas bij alles kan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
B&J en een kaasplankje, prima te doen, niet door elkaar natuurlijk
erbij, niemand zei erdoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan is het niet zo dat kaas bij alles kan.
Best een leuke foto van je in US.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan is het niet zo dat kaas bij alles kan.
nee, want je moet het apart eten. En dan verneuk je de smaak van je B&J.quote:
gewoon creamcheese eropquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank jequote:Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Best een leuke foto van je in US.
smakenverschillen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want je moet het apart eten. En dan verneuk je de smaak van je B&J.
Ik vind van welquote:
quote:
quote:
Ik lust geen brie meer sinds ik er een gegeten heb die niet goed meer wasquote:
Oh, bah, dat is smerig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik lust geen brie meer sinds ik er een gegeten heb die niet goed meer was
Dat deden we gister toch al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat deden we gister toch al?nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja, en ik at het keivaakquote:
kaas moet gesmolten anders vind ik het niks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en ik at het keivaak![]()
Ook op tosti's
tosti brie met zalmquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en ik at het keivaak![]()
Ook op tosti's
is het ook echtquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:50 schreef Fascination het volgende:
Hm, brie met zalm klinkt wel lekker.
Er een focaccia mee bakken? Ja, dat moet je doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaan![]()
ik heb nog een pot olijven staan, zal ik ?
Dat kan ook, maar ik dacht gewoon naar binnen happen die pareltjes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er een focaccia mee bakken? Ja, dat moet je doen.
olijven, vis, en niet-gesmolten kazen.quote:
Ik krijg het ook niet weg.quote:
Sowieso is dat lekkerderquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:49 schreef perro. het volgende:
[..]
kaas moet gesmolten anders vind ik het niks.
Olijven vind ik niet lekker uit een pot.. Die haal ik of vers bij de turk, of zo'n vers bakje van de ahquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaan![]()
ik heb nog een pot olijven staan, zal ik ?
Niet gesmolten kaas is ook wel lekker. Maar gesmolten is in veel gevallen wel lekkerderquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:54 schreef perro. het volgende:
[..]
olijven, vis, en niet-gesmolten kazen.
voor de rest lust ik het meeste wel, vind alleen niet alles even lekker.
olijfolie is goed voor de huid, haar, hartquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef perro. het volgende:
heb wel ooit gehoord dat wanneer je veel exceem hebt, olijven goed voor je zijn.
ja ik bedoel ook geen glazenpot, ik heb zo'n bakje van de groentenboerquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Olijven vind ik niet lekker uit een pot.. Die haal ik of vers bij de turk, of zo'n vers bakje van de ah
paling, makreel, tonijn en kabeljauw/heek gaan wel. voor de rest, alleen de geur al.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet gesmolten kaas is ook wel lekker. Maar gesmolten is in veel gevallen wel lekkerder![]()
En vis lust ik ook niet. Helaas
nee, champignons met knoflook dan liever.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik bedoel ook geen glazenpot, ik heb zo'n bakje van de groentenboerpet knoflook en basillicum.
![]()
Knoflookolijvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik bedoel ook geen glazenpot, ik heb zo'n bakje van de groentenboerpet knoflook en basillicum.
![]()
Alleen gebakken witvis of kibbeling lust ik. Verder nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:57 schreef perro. het volgende:
[..]
paling, makreel, tonijn en kabeljauw/heek gaan wel. voor de rest, alleen de geur al.
dat gebruik ik dan weer wel. nooit boter oid, altijd olijfolie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
olijfolie is goed voor de huid, haar, hart
en kruidenkaas en een uitje en dan in de pan en dippen met een stokbroodjequote:Op vrijdag 18 april 2014 15:57 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, champignons met knoflook dan liever.
Champignonsquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:57 schreef perro. het volgende:
[..]
Ik vaak beidenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:58 schreef perro. het volgende:
[..]
dat gebruik ik dan weer wel. nooit boter oid, altijd olijfolie.
Ik ook beiden. Vlees maak ik nog altijd klaar in boterquote:
je vergeet de blokjes ham. of ben jij ook al vega?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en kruidenkaas en een uitje en dan in de pan en dippen met een stokbroodje
ik zonder. grillpan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook beiden. Vlees maak ik nog altijd klaar in boter
Grillpan is niet handig voor dingen als spaghettisausquote:
oh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:57 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, maar ik vind blokjes ham minder lekker daarin.. Ik bad laatst een preitaart gemaakt met blokjes ham erin, en die heb ik op de grond laten vallenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:00 schreef perro. het volgende:
[..]
je vergeet de blokjes ham. of ben jij ook al vega?
sowieso knoflookquote:
bij mn biefstuk moet ik echt wel jus voor mn brood hebben hoor. Die hele biefstuk mag van mij dan naar de kattenquote:
Zondequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mn biefstuk moet ik echt wel jus voor mn brood hebben hoor. Die hele biefstuk mag van mij dan naar de katten
Ik gebruik dat echt te veel.. Alhoewel.. Op het moment iets minderquote:
ja, maar is niet handig inderdaad. ik maak pastasaus (ja maak, geen potje of pakjequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grillpan is niet handig voor dingen als spaghettisaus![]()
Of kun je het gehakt dan ook zo klaarmaken?
het gaat om de jus en het broodquote:
Ja, ik maak dus eigenlijk alleen vlees klaar voor pastasausquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, maar is niet handig inderdaad. ik maak pastasaus (ja maak, geen potje of pakje) meestal in zo'n hapjespan. dus dat gehakt dan ook.
gehaktballen in braadpan, de rest toch meestal wel grillpan.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik vind blokjes ham minder lekker daarin.. Ik bad laatst een preitaart gemaakt met blokjes ham erin, en die heb ik op de grond laten vallen
ik maak pasta op zoveel manieren.. En vaak ook zelf de saus.. Maar ik wil binnenkort zelf eens pesto gaan maken voor in mn penne gerechtquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik maak dus eigenlijk alleen vlees klaar voor pastasaus
Nee dank je.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het gaat om de jus en het brood
biefstuk is eigenlijk het lekkerst gebakken in roomboter. maar ook heel ongezond.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mn biefstuk moet ik echt wel jus voor mn brood hebben hoor. Die hele biefstuk mag van mij dan naar de katten
verder nooit vlees?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik maak dus eigenlijk alleen vlees klaar voor pastasaus
Oja, ik ook. Maar ik bedoel dat ik verder eigenlijk nooit vlees klaar maakquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik maak pasta op zoveel manieren.. En vaak ook zelf de saus.. Maar ik wil binnenkort zelf eens pesto gaan maken voor in mn penne gerecht
is gezondquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik gebruik dat echt te veel.. Alhoewel.. Op het moment iets minder
Hups kwam hier laatst een weekendje chillen, ik tzatziki gemaakt.. Ik geloof dat ze een knoflookoverdosis kreeg
Ik zeg niet dat ik verder nooit vlees eet, hequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:07 schreef perro. het volgende:
[..]
hebben ze geen vlees waar je wel eet dan?
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
Pasta is lekker.En met de miljoenen variaties van pasta geloof ik niet dat er mensen zijn die het echt niet lusten.
Ja hoiquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
Pasta is lekker.En met de miljoenen variaties van pasta geloof ik niet dat er mensen zijn die het echt niet lusten.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:05 schreef perro. het volgende:
[..]
heb wel keer preisalade gemaakt. appel, prei, ham, beetje nootmuskaat en wat slasaus. alles fijnsnijden, bij elkaar doen, roeren, eten.
ik leef op vlees. Lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, ik ook. Maar ik bedoel dat ik verder eigenlijk nooit vlees klaar maak
Tja.....quote:
je gaat de jus niet verpesten met ui en champi'squote:Op vrijdag 18 april 2014 16:06 schreef perro. het volgende:
[..]
biefstuk is eigenlijk het lekkerst gebakken in roomboter. maar ook heel ongezond.
dan heb je wel redelijk wat jus vaak. uitje en champignonnetje erbij bakken.
begin honger te krijgen.
Ik kan ook niet zonder vleesquote:
en ik had er zo'n zin inquote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik had er zo'n zin in![]()
pa bleef eten omdat ie dat kattennet gefixt had, en uiteindelijk heeft hij de chinees betaald
Beetje tegenstrijdig ditquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder vleesMaar ik eet zo weinig thuis dat ik het zelf nauwlijks klaar maak
Naja, ik hou er niet van. Als ik moet dan eet ik het wel maar om nou te zeggen dat ik het lekker vind.quote:
nee, nog wat vochtig, dus terug de oven in, en toen ik hem daarna perfect eruit haalde.. Kletterbamboemquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem op de grond had getieft omdat die te waterig was toen
Ja, dat geloof ik dus niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, ik hou er niet van. Als ik moet dan eet ik het wel maar om nou te zeggen dat ik het lekker vind.
Mijn zus eet ook altijd bij mn ouders.. Ik vind dat niet op jezelf wonen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder vleesMaar ik eet zo weinig thuis dat ik het zelf nauwlijks klaar maak
ik heb honger.quote:
qftquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik dus niet.
Het gaat allemaal om de saus en daarvan zijn er zoveel verschillende dat er vast wel ééntje is die jij wel lekker vind.
Ik eet slechts één keer per week bij mijn oudersquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn zus eet ook altijd bij mn ouders.. Ik vind dat niet op jezelf wonen.
ik 1 keer in de maand, omdat ik zin heb in gekookte piepers of omdat het nu eenmaal zo uitkomt dat ik al daar was om hen te helpen met iets of mn vader over te halen om in mijn crib te klussen. Verder zie ik ze het liefst nooitquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik eet slechts één keer per week bij mijn ouders
yes pls.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:17 schreef perro. het volgende:
[..]
en lekker. knoflook en champs op je pizza, katje?
dat vind ik te lomp.. Niks voor mijquote:
Ik had het laatst zelf gemaakt, vond het niet zo'n succes. Was de eerste keer dat ik het at, dus ik probeer het nog wel een keertje ergens anders. Misschien lag het aan mijquote:
kappertjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
yes pls.ik lust bijna alles
![]()
oh en kappertjes, en artisjokken.
2 pannen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat de jus niet verpesten met ui en champi's
wil je me dood hebben of zo?quote:
oke, neem jij het vlees en die rommel. Eet ik de jus met het brood.quote:
Ik leen ééns per week de autoquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik 1 keer in de maand, omdat ik zin heb in gekookte piepers of omdat het nu eenmaal zo uitkomt dat ik al daar was om hen te helpen met iets of mn vader over te halen om in mijn crib te klussen. Verder zie ik ze het liefst nooit
ik niet, geen rijbewijs. Ik bel moeders als ik boodschappen van iets verder wil en dan betaald zij zequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leen ééns per week de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |