Ja ik heb vandaag een examen behaald en ben daardoor dus de rest van de dag vrij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is te zien haha
beter dan boos enzo
Nee want mijn handdoeken liggen in de douche.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:46 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie wel eens dat als je gaat douchen je handdoek vergeet te pakken of vergeet of je nou al je haren hebt gewassen en het dan maar nog een keer doet?
#vrijdagstruggles #douchestruggles
Nee, nooit last van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:46 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie wel eens dat als je gaat douchen je handdoek vergeet te pakken of vergeet of je nou al je haren hebt gewassen en het dan maar nog een keer doet?
hmm, nopequote:Op vrijdag 18 april 2014 12:46 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee want mijn handdoeken liggen in de douche.
quote:
Het wordt tijd dat ik andere lotgenoten ga zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee want mijn handdoeken liggen in de douche.
4chan een idee?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het wordt tijd dat ik andere lotgenoten ga zoeken.
haren wassen heb ik nooit last vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het wordt tijd dat ik andere lotgenoten ga zoeken.
Ik heb het al druk om FOK!kers mijn onverdeelde aandacht te geven. 4chan is geen optie.quote:
Dat is wel weer erg onhandig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haren wassen heb ik nooit last van
handdoek thuis vergeten is geen probleem
alleen lullig als je na een training er achter komt dat je handdoek nog thuis ligt
Reddit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het al druk om FOK!kers mijn onverdeelde aandacht te geven. 4chan is geen optie.
soms geluk dat iemand 2 handdoeken bij zich heeft maar ook wel eens moeten afdrogen met een keeperstruiquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het al druk om FOK!kers mijn onverdeelde aandacht te geven. 4chan is geen optie.
[..]
Dat is wel weer erg onhandig.
Ik begin het gevoel te krijgen dat je mij liever kwijt bent. Ik dacht dat juist kneusjes hier in de SC terecht konden.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms geluk dat iemand 2 handdoeken bij zich heeft maar ook wel eens moeten afdrogen met een keeperstrui
mwa, 1x per jaar lukt het me toch welquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik begin het gevoel te krijgen dat je mij liever kwijt bent. Ik dacht dat juist kneusjes hier in de SC terecht konden.
[..]![]()
Als het je blijft overkomen dan heb je duidelijk nog niet van je fout geleerd.
Sorryquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik begin het gevoel te krijgen dat je mij liever kwijt bent. Ik dacht dat juist kneusjes hier in de SC terecht konden.
Laat je niet kisten, flippiee doet wel vaker gemeen als ze daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:57 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Sorry
Ik probeer je alleen maar te helpen
Dat waardeer ik ook maar ik zoek liever lotgenoten op het FOK! Forum.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:57 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Sorry
Ik probeer je alleen maar te helpen
Kun je ieder jaar een nieuw doelstelling maken naar 1x meer!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, 1x per jaar lukt het me toch wel
Oh pls. Nog steeds gefrustreerd om mijn opmerkingen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, flippiee doet wel vaker gemeen als ze daar zin in heeft.
Ik denk het niet, want ik ben vergeten welke opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh pls. Nog steeds gefrustreerd om mijn opmerkingen?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik ben vergeten welke opmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |