Ja het zijn inderdaad pareltjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind al haar topics stuk voor stuk prachtig
Zolang we er kunnen slapen, en geen huisdieren hebben met lange dunne staartjes vind ik het al snel prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ParijsWas ik afgelopen zomer. ik zat in een goedkoop hotel redelijk in de buurt van het centrum, je moet wel met de metro. Hotel was simpel maar schoon!
Een wat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met mijn PvA, maar ik heb echt geen zin om hem te maken
Plan van Aanpakquote:
Groepsproject van scorroquote:
Tenksquote:
Hallonquote:
Ik moest er laatst 1 maken voor werk en elk kwartaal updatenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met mijn PvA, maar ik heb echt geen zin om hem te maken
ik denk niet dat mijn baas weet wat dat isquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest er laatst 1 maken voor werk en elk kwartaal updatensamen met mijn team. Moest nog SMART zijn ook
Specifiekquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest er laatst 1 maken voor werk en elk kwartaal updatensamen met mijn team. Moest nog SMART zijn ook
Ik had een linkje gedroptquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zolang we er kunnen slapen, en geen huisdieren hebben met lange dunne staartjes vind ik het al snel prima.
Die van mij wel fmlquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn baas weet wat dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Correct!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
Zeker het boekje van dhr Roel Grit er nog bij gehad?quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij wel fmldie heeft zelf een nieuwe methode bedacht
volgens mij is dat niet door hem bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat denk ik ook niet, neequote:Op vrijdag 18 april 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet door hem bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |