abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139018427
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:

Die heeft E.T. ook.
En ik. Maar ik heb de 10. Jullie zullen wel model 11 hebben.
edit:
of 12 (ik heb ze volgens mij al bijna 2 jaar :o )
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 april 2014 @ 18:08:05 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139018482
Ik denk, ik zal eens even kijken hoe 1337 ik eigenlijk ben en even googlen hoeveel % van de Nederlanders een marathon heeft gelopen. Das dus gewoon niet te vinden. Enige percentage wat je vind is 5% van de HARDLOPERS in 2010. Maar welke definitie dan gehanteerd wordt is niet duidelijk, want er wordt over hardlopers gesproken als ze in het voorgaande jaar 1 keer gelopen hebben (4 miljoen) en mensen die x-aantal keer per week hardlopen.

Hoe dan ook, in het eerste geval zijn er dus 200.000 Nederlanders die een Marathon hebben gelopen.
pi_139018568
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk, ik zal eens even kijken hoe 1337 ik eigenlijk ben en even googlen hoeveel % van de Nederlanders een marathon heeft gelopen. Das dus gewoon niet te vinden. Enige percentage wat je vind is 5% van de HARDLOPERS in 2010. Maar welke definitie dan gehanteerd wordt is niet duidelijk, want er wordt over hardlopers gesproken als ze in het voorgaande jaar 1 keer gelopen hebben (4 miljoen) en mensen die x-aantal keer per week hardlopen.

Hoe dan ook, in het eerste geval zijn er dus 200.000 Nederlanders die een Marathon hebben gelopen.
Lijkt me sterk. Volgens mij hebben alle marathons bij elkaar misschien nét zo veel inschrijvingen, en dan zijn er ook nog mensen die 2 marathons lopen of buitenlanders die hier lopen (al heb je natuurlijk ook weer nederlanders die in het buitenland lopen)..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139018571
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:08 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik heb gezegd dat ik hem pas NA mijn studie wil gaan lopen maar morgen ga ik samen met iemand een LDL van 20 K lopen. Hij gaat trainen voor een M eind dit jaar. ALS het morgen een beetje klikt, zit ik stiekem ook te twijfelen om een M te gaan lopen en dan samen met hem de LDL's te lopen.
Hem leerde ik kennen tijdens mijn laatste wedstrijd en woont het dorp verderop.
pi_139018629
Er is eindelijk een 2-in-1 short voor vrouwen met een beetje een normale lengte :D

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 april 2014 @ 18:15:08 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139018642
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Volgens mij hebben alle marathons bij elkaar misschien nét zo veel inschrijvingen, en dan zijn er ook nog mensen die 2 marathons lopen of buitenlanders die hier lopen (al heb je natuurlijk ook weer nederlanders die in het buitenland lopen)..
Ze hoeven 'm natuurlijk niet alle 200K in hetzelfde jaar gelopen te hebben. Maar 200.000 van de mensen die zichzelf in 2010 hardloper noemde hadden ooit een marathon gelopen.

Denk ik. Het rapport blinkt niet uit in duidelijkheid
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 april 2014 @ 18:15:58 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139018664
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:11 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik hem pas NA mijn studie wil gaan lopen maar morgen ga ik samen met iemand een LDL van 20 K lopen. Hij gaat trainen voor een M eind dit jaar. ALS het morgen een beetje klikt, zit ik stiekem ook te twijfelen om een M te gaan lopen en dan samen met hem de LDL's te lopen.
Hem leerde ik kennen tijdens mijn laatste wedstrijd en woont het dorp verderop.
Volgens mij is het voor jou echt geen probleem. Je liep de Asselronde toch ook relatief eenvoudig?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 april 2014 @ 18:17:19 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139018700
Geinig, E.T. appt zojuist dat ze vanavond op d'r werk een groep van 79 personen heeft voor een etentje die van een atletiek vereniging zijn als afsluiting van de marathon training voor Rotterdam.
pi_139018712
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:15 schreef Swetsenegger het volgende:

Volgens mij is het voor jou echt geen probleem. Je liep de Asselronde toch ook relatief eenvoudig?
Wil niets zeggen. YUR liep al zijn trainingen ook relatief makkelijk en had er moeite mee.
pi_139018752
EN, mijn eerste wil ik in het dorp lopen waar ik ben opgegroeid. Dus Geldrop en dan dit parcours ;)
http://www.tisvoorniks.nl/includes/images/TVN42km.html

Maar dit is toekomst muziek. Eerst morgen afwachten hoe dat gaat.
pi_139018845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef streamnl het volgende:

[..]

Wil niets zeggen. YUR liep al zijn trainingen ook relatief makkelijk en had er moeite mee.
Dan kun jij je trainingen toch ook relatief makkelijk lopen en tijdens de marathon zelf wat moeite hebben? Da's volgens mij niet heel gek hoor ;)

Maar veel trainingen moeten overslaan door werk/studie en daardoor extra stress lijkt me niet optimaal. Ik merk nu ook dat lopen steeds vaker als een soort verplichting voelt, ipv ontspanning. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het heus wel weer leuk hoor, dat dan weer wel.
pi_139018888
Studeren is juist de tijd van je leven waar je het meeste tijd hebt voor hobbies.. Tenzij je van plan bent daarna werkloos te worden :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139018891
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:22 schreef hatsaflats het volgende:
Dan kun jij je trainingen toch ook relatief makkelijk lopen en tijdens de marathon zelf wat moeite hebben? Da's volgens mij niet heel gek hoor ;)

Maar veel trainingen moeten overslaan door werk/studie en daardoor extra stress lijkt me niet optimaal. Ik merk nu ook dat lopen steeds vaker als een soort verplichting voelt, ipv ontspanning. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het heus wel weer leuk hoor, dat dan weer wel.
Dat bedoel ik ook. :Y
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 april 2014 @ 18:26:01 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139018937
Een groot deel van de marathon training voelde voor mij als een verplichting. Zeker toen de LDL's de eerste anderhalve maand bagger gingen. Pas in Maart vond ik het echt lekker worden de training.

En nu het niet meer hoeft wil ik eigenlijk elke dag naar buiten om lekker te lopen en moet ik mezelf tegenhouden ivm herstel van Rotterdam :{
pi_139019079
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Studeren is juist de tijd van je leven waar je het meeste tijd hebt voor hobbies.. Tenzij je van plan bent daarna werkloos te worden :P
Als ik geen onderzoeksmaster was gaan doen bij dé man van mijn vakgebied misschien wel ja. Maar 40 uur per week hoeven werken en 2 hele dagen weekend O+ En vakantiedagen O+ En geld voor een huishoudster O+
pi_139019111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als ik geen onderzoeksmaster was gaan doen bij dé man van mijn vakgebied misschien wel ja. Maar 40 uur per week hoeven werken en 2 hele dagen weekend O+ En vakantiedagen O+ En geld voor een huishoudster O+
Ik heb ook een onderzoeksmaster gedaan, maar als je daarna ook gaat werken als onderzoeker heb je niet ineens 2 dagen weekend hoor :P
pi_139019126
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb ook een onderzoeksmaster gedaan, maar als je daarna ook gaat werken als onderzoeker heb je niet ineens 2 dagen weekend hoor :P
Dat ga ik dan ook niet doen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:35:36 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139019174
Meneer net overgehaald om morgen mee te gaan naar de Lek. De Lekdijk vind ik zo onwijs mooi daar, dat k er altijd eens een duurloop overheen wilde doen. Nu gaan we saamp, gewoon starten en stoppen voor evt sightseeing if necessary. Zin in!
O+

Iemand die daar weleens zijn/haar vaste loopje doet?

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:14 schreef hatsaflats het volgende:
Er is eindelijk een 2-in-1 short voor vrouwen met een beetje een normale lengte :D

[ afbeelding ]
Ik wil 'm!!!
Ik heb dus de zeer korte en vind 'm eigenlijk te kort :@ Eén keer aan gehad..

Kost wat zeker?
pi_139019236
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef Quoi het volgende:
Meneer net overgehaald om morgen mee te gaan naar de Lek. De Lekdijk vind ik zo onwijs mooi daar, dat k er altijd eens een duurloop overheen wilde doen. Nu gaan we saamp, gewoon starten en stoppen voor evt sightseeing if necessary. Zin in!
O+

[..]

Ik wil 'm!!!

Kost wat zeker?
Op de site van Runnersworld staat ie voor 50eu. Niet heel goedkoop, maar ook niet per se heel duur.

Klinkt wel goed trouwens, je loopje met meneer morgen!
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:43:21 #195
34586 kepler
No bounce, no play
pi_139019358
quote:
O+

Ik heb daar wel eens gelopen :Y Erg mooi, wel een beetje krap op de weg (zeker met twee). Althans waar ik altijd liep.

Mijn moeder woont in Krimpen aan de Lek, dus als ik een leuk rondje wilde dan liep ik naar Bergambacht om daar de pont te pakken. Aan de andere kant weer terug, stukje kinderdijk mee pakken en vervolgens de pont weer terug naar Krimpen :) Verder ben ik nooit gekomen :P (volgens mij iets van 24km)
The line is a dot to you!
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:45:20 #196
34586 kepler
No bounce, no play
pi_139019428
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Een groot deel van de marathon training voelde voor mij als een verplichting. Zeker toen de LDL's de eerste anderhalve maand bagger gingen. Pas in Maart vond ik het echt lekker worden de training.

En nu het niet meer hoeft wil ik eigenlijk elke dag naar buiten om lekker te lopen en moet ik mezelf tegenhouden ivm herstel van Rotterdam :{
Mijn motivatie is echt totaal verdwenen, zoals na elke marathon :') Ik wilde vanavond lopen, maar toen zag ik de bank en ben ik gaan zitten en niet meer opgestaan :P

Wel express ingeschreven voor een loopje op 2e Paasdag in Culemborg. Hopelijk helpt dat met mn motivatie :Y
The line is a dot to you!
pi_139019540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil meedoen met de Paasloop in Pijnacker as maandag, maar op de site van die loop is helemaal geen informatie te vinden over die loop, behalve de afstanden, de uitslagen van vorig jaar en de starttijden -O-

Moet je je ter plekke inschrijven ofzo? Hoe wordt de tijd geregistreerd? Waar moet ik wezen? Kost het geld?

http://www.ijsvereniging-(...)teiten/paasloop.html
De tijd wordt geregistreerd met de briefjesmethode, net zoals bij de Delftse Hout Loop en de Bertusloop.
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:52:18 #198
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139019666
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die heeft E.T. ook.

Overigens hebben ze bij sportsshoes nog wel oude pureflows:
http://www.sportsshoes.com/products/mens/?q=pureflow
Dat zijn de eerste serie Pures...niet die ik had :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 april 2014 @ 18:56:23 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139019785
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zijn de eerste serie Pures...niet die ik had :)
Nee, maar tussen de 1e en 2e zat niet veel verschil begreep ik toen ik mijn pureconnects kocht.
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:01:17 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139019939
quote:
O+

[..]

Ik wil 'm!!!

Kost wat zeker?
Wij hebben m in de winkel :Y
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')