En ik. Maar ik heb de 10. Jullie zullen wel model 11 hebben.quote:
Lijkt me sterk. Volgens mij hebben alle marathons bij elkaar misschien nét zo veel inschrijvingen, en dan zijn er ook nog mensen die 2 marathons lopen of buitenlanders die hier lopen (al heb je natuurlijk ook weer nederlanders die in het buitenland lopen)..quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk, ik zal eens even kijken hoe 1337 ik eigenlijk ben en even googlen hoeveel % van de Nederlanders een marathon heeft gelopen. Das dus gewoon niet te vinden. Enige percentage wat je vind is 5% van de HARDLOPERS in 2010. Maar welke definitie dan gehanteerd wordt is niet duidelijk, want er wordt over hardlopers gesproken als ze in het voorgaande jaar 1 keer gelopen hebben (4 miljoen) en mensen die x-aantal keer per week hardlopen.
Hoe dan ook, in het eerste geval zijn er dus 200.000 Nederlanders die een Marathon hebben gelopen.
Ik heb gezegd dat ik hem pas NA mijn studie wil gaan lopen maar morgen ga ik samen met iemand een LDL van 20 K lopen. Hij gaat trainen voor een M eind dit jaar. ALS het morgen een beetje klikt, zit ik stiekem ook te twijfelen om een M te gaan lopen en dan samen met hem de LDL's te lopen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk, ik zal eens even kijken hoe 1337 ik eigenlijk ben en even googlen hoeveel % van de Nederlanders een marathon heeft gelopen. Das dus gewoon niet te vinden. Enige percentage wat je vind is 5% van de HARDLOPERS in 2010. Maar welke definitie dan gehanteerd wordt is niet duidelijk, want er wordt over hardlopers gesproken als ze in het voorgaande jaar 1 keer gelopen hebben (4 miljoen) en mensen die x-aantal keer per week hardlopen.
Hoe dan ook, in het eerste geval zijn er dus 200.000 Nederlanders die een Marathon hebben gelopen.
Ze hoeven 'm natuurlijk niet alle 200K in hetzelfde jaar gelopen te hebben. Maar 200.000 van de mensen die zichzelf in 2010 hardloper noemde hadden ooit een marathon gelopen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens mij hebben alle marathons bij elkaar misschien nét zo veel inschrijvingen, en dan zijn er ook nog mensen die 2 marathons lopen of buitenlanders die hier lopen (al heb je natuurlijk ook weer nederlanders die in het buitenland lopen)..
Volgens mij is het voor jou echt geen probleem. Je liep de Asselronde toch ook relatief eenvoudig?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik hem pas NA mijn studie wil gaan lopen maar morgen ga ik samen met iemand een LDL van 20 K lopen. Hij gaat trainen voor een M eind dit jaar. ALS het morgen een beetje klikt, zit ik stiekem ook te twijfelen om een M te gaan lopen en dan samen met hem de LDL's te lopen.
Hem leerde ik kennen tijdens mijn laatste wedstrijd en woont het dorp verderop.
Wil niets zeggen. YUR liep al zijn trainingen ook relatief makkelijk en had er moeite mee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is het voor jou echt geen probleem. Je liep de Asselronde toch ook relatief eenvoudig?
Dan kun jij je trainingen toch ook relatief makkelijk lopen en tijdens de marathon zelf wat moeite hebben? Da's volgens mij niet heel gek hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wil niets zeggen. YUR liep al zijn trainingen ook relatief makkelijk en had er moeite mee.
Dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:22 schreef hatsaflats het volgende:
Dan kun jij je trainingen toch ook relatief makkelijk lopen en tijdens de marathon zelf wat moeite hebben? Da's volgens mij niet heel gek hoor
Maar veel trainingen moeten overslaan door werk/studie en daardoor extra stress lijkt me niet optimaal. Ik merk nu ook dat lopen steeds vaker als een soort verplichting voelt, ipv ontspanning. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het heus wel weer leuk hoor, dat dan weer wel.
Als ik geen onderzoeksmaster was gaan doen bij dé man van mijn vakgebied misschien wel ja. Maar 40 uur per week hoeven werken en 2 hele dagen weekendquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Studeren is juist de tijd van je leven waar je het meeste tijd hebt voor hobbies.. Tenzij je van plan bent daarna werkloos te worden
Ik heb ook een onderzoeksmaster gedaan, maar als je daarna ook gaat werken als onderzoeker heb je niet ineens 2 dagen weekend hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik geen onderzoeksmaster was gaan doen bij dé man van mijn vakgebied misschien wel ja. Maar 40 uur per week hoeven werken en 2 hele dagen weekendEn vakantiedagen
En geld voor een huishoudster
Dat ga ik dan ook niet doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb ook een onderzoeksmaster gedaan, maar als je daarna ook gaat werken als onderzoeker heb je niet ineens 2 dagen weekend hoor
Ik wil 'm!!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:14 schreef hatsaflats het volgende:
Er is eindelijk een 2-in-1 short voor vrouwen met een beetje een normale lengte
[ afbeelding ]
Op de site van Runnersworld staat ie voor 50eu. Niet heel goedkoop, maar ook niet per se heel duur.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef Quoi het volgende:
Meneer net overgehaald om morgen mee te gaan naar de Lek. De Lekdijk vind ik zo onwijs mooi daar, dat k er altijd eens een duurloop overheen wilde doen. Nu gaan we saamp, gewoon starten en stoppen voor evt sightseeing if necessary. Zin in!
Iemand die daar weleens zijn/haar vaste loopje doet?
[..]
Ik wil 'm!!!
Ik heb dus de zeer korte en vind 'm eigenlijk te kortEén keer aan gehad..
Kost wat zeker?
Ik heb daar wel eens gelopenquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef Quoi het volgende:
Meneer net overgehaald om morgen mee te gaan naar de Lek. De Lekdijk vind ik zo onwijs mooi daar, dat k er altijd eens een duurloop overheen wilde doen. Nu gaan we saamp, gewoon starten en stoppen voor evt sightseeing if necessary. Zin in!
Mijn motivatie is echt totaal verdwenen, zoals na elke marathonquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Een groot deel van de marathon training voelde voor mij als een verplichting. Zeker toen de LDL's de eerste anderhalve maand bagger gingen. Pas in Maart vond ik het echt lekker worden de training.
En nu het niet meer hoeft wil ik eigenlijk elke dag naar buiten om lekker te lopen en moet ik mezelf tegenhouden ivm herstel van Rotterdam
De tijd wordt geregistreerd met de briefjesmethode, net zoals bij de Delftse Hout Loop en de Bertusloop.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil meedoen met de Paasloop in Pijnacker as maandag, maar op de site van die loop is helemaal geen informatie te vinden over die loop, behalve de afstanden, de uitslagen van vorig jaar en de starttijden
Moet je je ter plekke inschrijven ofzo? Hoe wordt de tijd geregistreerd? Waar moet ik wezen? Kost het geld?
http://www.ijsvereniging-(...)teiten/paasloop.html
Dat zijn de eerste serie Pures...niet die ik hadquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft E.T. ook.
Overigens hebben ze bij sportsshoes nog wel oude pureflows:
http://www.sportsshoes.com/products/mens/?q=pureflow
Nee, maar tussen de 1e en 2e zat niet veel verschil begreep ik toen ik mijn pureconnects kocht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste serie Pures...niet die ik had
Wij hebben m in de winkelquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef Quoi het volgende:
Iemand die daar weleens zijn/haar vaste loopje doet?
[..]
Ik wil 'm!!!
Ik heb dus de zeer korte en vind 'm eigenlijk te kortEén keer aan gehad..
Kost wat zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |