Ik zeg ook niet wanneerquote:Op donderdag 17 april 2014 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of niet, en eerst een glas drinken en dan terug komen
MK, als ik vannacht een seksdroom heb ligt dat puur aan jouw MI.quote:of een riem, kan de man meteen als neukteugel gebruiken
Dan is dat alvast graag gedaan, dat je maar heerlijk met glijmiddel jezelf mag klaar fappen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
MK, als ik vannacht een seksdroom heb ligt dat puur aan jouw MI.
Als vrouw? Zo lang als de man toelaat bedoel je danquote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet wanneer
Je kan het heel lang opbouwen hoor.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is dat alvast graag gedaan, dat je maar heerlijk met glijmiddel jezelf mag klaar fappen.
Die hebben dat maar te pikken.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als vrouw? Zo lang als de man toelaat bedoel je dan
Hoi.quote:
Bedankt voor deze MIquote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is dat alvast graag gedaan, dat je maar heerlijk met glijmiddel jezelf mag klaar fappen.
Hoho, dat laatste kan nog weleens een close call worden met enkele andere fokkers kaneel. Maar hep luistert wel naar jou.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, denk je nou echt dat ik iemand aan moet sturen om te hosselen?
Ik bedoel, ik ben de grootste faler op dat gebied. Niemand gaat iets van mij aannamen.
fap jij nooit met glijmiddel?quote:
Zonder glijmiddel is lekkerder. Maar ik sla vannacht even over. Morgen immers een soort van date waarbij ik geen idee heb hoe het gaat lopen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werd je gelokt door de geile TT?quote:
Ja. En door jou.quote:
Dan juist. Hou je het langer volquote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel is lekkerder. Maar ik sla vannacht even over. Morgen immers een soort van date waarbij ik geen idee heb hoe het gaat lopen.
Droogfappenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel is lekkerder. Maar ik sla vannacht even over. Morgen immers een soort van date waarbij ik geen idee heb hoe het gaat lopen.
Dan word er echt niets gedaan hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
Toch echt maar tot ik er genoeg van heb.
Mag ik jou ook lokken?quote:
Daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.quote:
Ik heb er eigenlijk nooit pijn van gekregen. Hoogstens een los velletje, maar dat kwam vaker voor na een overschot aan seks dan na veel fappen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Droogfappenblijkbaar kan dat soms pijn doen. Wat mensen als prettig kunnen ervaren.
Ik kan de Hep niks leren, want hij is mijn leermeester.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hoho, dat laatste kan nog weleens een close call worden met enkele andere fokkers kaneel. Maar hep luistert wel naar jou.
Niet perse pijn, meer gevoel.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Droogfappenblijkbaar kan dat soms pijn doen. Wat mensen als prettig kunnen ervaren.
Mijn ervaring is wel dat ik het lastiger vind om een man droog aftetrekken dan met vasaline, speeksel of glijmiddel. Iets met frictie.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit pijn van gekregen. Hoogstens een los velletje, maar dat kwam vaker voor na een overschot aan seks dan na veel fappen eigenlijk.
Ik denk dat ik ook maar eens bij hep in de leer moet gaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de Hep niks leren, want hij is mijn leermeester.
Kijk hem glad zijn. Precies wanneer het moet. Stoer wanneer het moet. Hard wanneer het moet.
Mijn #1 padawan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de Hep niks leren, want hij is mijn leermeester.
Kijk hem glad zijn. Precies wanneer het moet. Stoer wanneer het moet. Hard wanneer het moet.
Ik heb nog nooit vaseline of glijmiddel gebruikt bij het trekkenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat ik het lastiger vind om een man droog aftetrekken dan met vasaline, speeksel of glijmiddel. Iets met frictie.
Vooral mannen die besneden zijn hebben daar last van.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat ik het lastiger vind om een man droog aftetrekken dan met vasaline, speeksel of glijmiddel. Iets met frictie.
Ik denk dat dat per man en per vrouw verschilt. Zelf heb ik er nooit last van gehad en ik heb ook nooit een ex daarover horen klagen gelukkig.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik welquote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vaseline of glijmiddel gebruikt bij het trekken
Babyolie natuurlijk!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dan was dat het, want die zei dat toen vooral.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vooral mannen die besneden zijn hebben daar last van.
maar zelf doen is anders. ik doe zelf ook droog maar als een vrouw dat probeert is het niet zo relax meer.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan neem ik hem liever eerst in de mond om hem nat te makenquote:
Er zal een dag komen waarop ik een meisje zal zoenen!quote:
dat sowieso. ik vind pijpen leuker dan aftrekken.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan neem ik hem liever eerst in de mond om hem nat te maken
Dat is toch bij elke vrouw weer anders...quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef perro. het volgende:
[..]
maar zelf doen is anders. ik doe zelf ook droog maar als een vrouw dat probeert is het niet zo relax meer.
Ik krijg ze dan gekker dan tijdens het rukkenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat sowieso. ik vind pijpen leuker dan aftrekken.
Die dag zal spoedig komen, je bent er klaar voor.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zal een dag komen waarop ik een meisje zal zoenen!
Waarmee dan?quote:
dit jaquote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik krijg ze dan gekker dan tijdens het rukken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Bij mij zit er geen verschil tussen of ik het zelf doe of dat een vrouw het doet. Ja, natuurlijk dat het lekkerder is als een vrouw het doet, maar verder?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef perro. het volgende:
[..]
maar zelf doen is anders. ik doe zelf ook droog maar als een vrouw dat probeert is het niet zo relax meer.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan neem ik hem liever eerst in de mond om hem nat te maken
zegt de man die een relatie met een bloedmooie vrouw heeft gehad.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zal een dag komen waarop ik een meisje zal zoenen!
Echt onwijs goor!quote:
Vrouwen die weten wat ze doen tijdens het pijpenquote:
Vrouwen die goed kunnen pijpen, heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
hou die bal lekker bij je joh.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
zegt de man die een relatie met een bloedmooie vrouw heeft gehad.
Dat is logisch, pijpen is ook extreem lekker. Zit er bij jou niet een enorm verschil tussen beffen en vingeren?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Teleurstellend dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
zijn er vrouwen die niet kunnen pijpen dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vrouwen die weten wat ze doen tijdens het pijpenman wat kan je dat soms wild maken
Ik trek je anders wel mee aan je haren.quote:
Je hebt doorsnee en je hebtquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zijn er vrouwen die niet kunnen pijpen dan?
inb4; jij.
Blijkbaar wel. Ik ben er gelukkig niet een van.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
inb4; jij.
Ja, die zijn erquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
inb4; jij.
Er zijn vrouwen die je het nog moet leren jaquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
inb4; jij.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik trek je anders wel mee aan je haren.
Volgens mij denkt elke vrouw dat te kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik ben er gelukkig niet een van.
Mja ik ben niet gek op beffen en vingeren doe ik ook liever zelfquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is logisch, pijpen is ook extreem lekker. Zit er bij jou niet een enorm verschil tussen beffen en vingeren?
dat kan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij zit er geen verschil tussen of ik het zelf doe of dat een vrouw het doet. Ja, natuurlijk dat het lekkerder is als een vrouw het doet, maar verder?
[..]
Ik zeg dit alleen omdat ik complimenten heb gehad.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij denkt elke vrouw dat te kunnen.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef rival het volgende:
[..]
Hebben jullie soms geen zelfrespect?
Oef, misschien ga ik dat wel doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die dag zal spoedig komen, je bent er klaar voor.En anders mag je nog bij mij oefenen.
Laten we hopen dat de volgende weer net zo mooi is, maar liever.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
zegt de man die een relatie met een bloedmooie vrouw heeft gehad.
Gelukkig heb ik nooit klachten gehad, integendeelquote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die je het nog moet leren ja
Oh, dan is het ok.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg dit alleen omdat ik complimenten heb gehad.
haha.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg dit alleen omdat ik complimenten heb gehad.
Moeilijk te zeggen, sommigen weten hun tanden niet weg te houden, anderen doen het zonder gevoel.quote:
Overal en nergens, het maakt niet uit. Zo lang wij maar samen zijn.quote:
Ja, ik heb ooit met zo'n vrouw een relatie gehad. Gelukkig was de seks verder wel lekker.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
inb4; jij.
wat maakt het minder goed?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zozeer 'fout' is het dan meteen.
Wat veeleisend weer.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, misschien ga ik dat wel doen.
[..]
Laten we hopen dat de volgende weer net zo mooi is, maar liever.
Ik ben altijd voor jou beschikbaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, misschien ga ik dat wel doen.
Nee, wel kansloos om dat te zeggen zonder ooit positieve feedback te hebben gehad.quote:
Ik heb ooit een man gepijpt die ervan moest hyperventileren, wist niet zo goed of het positief was.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, sommigen weten hun tanden niet weg te houden, anderen doen het zonder gevoel.
En je hebt de vrouwen die er een enorm verwenspelletje voor je pik van maken![]()
Hmm.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, sommigen weten hun tanden niet weg te houden, anderen doen het zonder gevoel.
En je hebt de vrouwen die er een enorm verwenspelletje voor je pik van maken![]()
Exact. Beetje moeilijk te beschrijven.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een klef antwoord zeg.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Overal en nergens, het maakt niet uit. Zo lang wij maar samen zijn.
Soms klagen we nietquote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit klachten gehad, integendeelen daar ben ik blij mee.
minder passie, merken dat ze het niet graag doet of het als haar missie maakt je zsm klaar te pijpen. niet afwisselen in likken zuigen deepthroat etc.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een man gepijpt die ervan moest hyperventileren, wist niet zo goed of het positief was.
quote:
Jeetje Heppie toch.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor jou beschikbaar.
Altijd en overal
Te snel, te langzaam, niet hard genoeg, tanden, etc.quote:
Dat weten wij toch nietquote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, wel kansloos om dat te zeggen zonder ooit positieve feedback te hebben gehad.
Maar ongemeende complimenten geven ook nietquote:
Achteraf bleek het positief te zijn, maar ik voelde me best naar en awkward toenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat mijn ademhaling stijgt is me bekend, maar hyperventileren is een beetje jammer tijdens zo'n moment
Nee, maar anders zeg je dat toch sowieso niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te snel, te langzaam, niet hard genoeg, tanden, etc.
Maar ik neuk sowieso liever dus daar zou het ook aan kunnen liggen
[..]
Dat weten wij toch niet
Ja nu wel
wil ik wel eens proberenquote:
Mits netjes geschoren geen probleem.quote:
quote:
Alleen na een geslaagde kill en er niemand in de buurt is om mijn k/d ratio te verneuken.quote:
Ok, jammer. Beiden zijn heerlijk om te doen. Maar jouw partner is er dus eigenlijk alleen voor de penetratie?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik ben niet gek op beffen en vingeren doe ik ook liever zelf
quote:
Nee om er kindjes in te stoppen natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, jammer. Beiden zijn heerlijk om te doen. Maar jouw partner is er dus eigenlijk alleen voor de penetratie?
Wellicht als m'n toekomstige vriendin en ik oud en rimpelig zijn dat ik aan haar theezakjes wil lurkenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen na een geslaagde kill en er niemand in de buurt is om mijn k/d ratio te verneuken.
Want er is niets meer?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, jammer. Beiden zijn heerlijk om te doen. Maar jouw partner is er dus eigenlijk alleen voor de penetratie?
Die zijn er uit hoor dat hoeft niet meer.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef rival het volgende:
[..]
Nee om er kindjes in te stoppen natuurlijk
Dat KPD topic is ergens andersquote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
ik zag eens een plaatje van een soort tuinslang om iemand zn anus die aangesloten was op een ander z'n mond.
waarom weet jij datquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen na een geslaagde kill en er niemand in de buurt is om mijn k/d ratio te verneuken.
Dude echt.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
ik zag eens een plaatje van een soort tuinslang om iemand zn anus die aangesloten was op een ander z'n mond.
Ik hoorde vandaag dat hot Donna een relatie met Tom Cruise schijnt te hebben en ook van de scientology is.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom iedere keer dat Melissa and Joey tussen That 70's Show en Seinfeld. Verdikkeme.
Ik wil rechtsstreeks vanuit Hot Donna naar flauwe grappen gaan en dan naar bed.
That 70's Showquote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom iedere keer dat Melissa and Joey tussen That 70's Show en Seinfeld. Verdikkeme.
Ik wil rechtsstreeks vanuit Hot Donna naar flauwe grappen gaan en dan naar bed.
2 toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn er uit hoor dat hoeft niet meer.
Ik vond het wel wat voor jou.quote:
Ik vind t een heel rare gedachte dat jij al seks hebt gehad.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind t een heel rare gedachte dat jij al seks hebt gehad.
Gadverdammequote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat hot Donna een relatie met Tom Cruise schijnt te hebben en ook van de scientology is.
Jij weetquote:
Hep is wel een betere top dan bottom, dat moet gezegd worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vanwaar dat?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
ik vind het een hele rare gedachte dat jij seks gehad hebt met...quote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met wie? Met wie? et Wie?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het een hele rare gedachte dat jij seks gehad hebt met...
Nou ik zou best meer willen hoor. Maar dat kan gewoon niet en meneer vind het goed zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:47 schreef rival het volgende:
[..]
Mooi aantal inderdaad... Nog drukker zou je toch niet aan moeten denken!
Als of ik dat zeg tegen iemand die kaneelstokje heet.quote:
Je ziet er zo jong uit. Ik zie je met thunderbirdspoppetjes op Feers boobs spelen, niet iets anders.quote:
Wie, wie, wie?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als of ik dat zeg tegen iemand die kaneelstokje heet.
Tsk. Racismequote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als of ik dat zeg tegen iemand die kaneelstokje heet.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er zo jong uit. Ik zie je met thunderbirdspoppetjes op Feers boobs spelen, niet iets anders.
Ik stik.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er zo jong uit. Ik zie je met thunderbirdspoppetjes op Feers boobs spelen, niet iets anders.
Daar ben je als man nooit oud genoeg voor Fasquote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil kaneel graag tevriend houden.quote:
volgens mij ben ik een van de oudsten die hier post? en ik voelde me al oud.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niets mis met Thunderbirds.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:49 schreef perro. het volgende:
[..]
volgens mij ben ik een van de oudsten die hier post? en ik voelde me al oud.
Hoe oud?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:49 schreef perro. het volgende:
[..]
volgens mij ben ik een van de oudsten die hier post? en ik voelde me al oud.
ben je italiaans?quote:
Iew. Viespeuk.quote:
quote:
zit je me nu te emo-facen? tof dit.quote:
Fas vindt mij er heel jong uitzien.quote:
Scherp!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fas vindt mij er heel jong uitzien.
teleurstellend dit.quote:
Such crap.quote:
Het blijft wel Fas hequote:Op donderdag 17 april 2014 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fas vindt mij er heel jong uitzien.
Haalt het gemiddelde weer wat omlaagquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zit je me nu te emo-facen? tof dit.
That's the spiritquote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik stel in het begin graag teleur, dan kan het alleen maar beter worden!
oke dan is het goedquote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef perro. het volgende:
[..]
nee. maar mobiel geen zin om meerdere posts te quoten. naast oud ben ik soms ook lui.
Dat doe ik dus fout ... Bij mij is het altijd het omgekeerde.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef rival het volgende:
[..]
Kaneel?quote:
komt omdat ze nog niet volgroeid zijn, daarom juist; ik voel graag WEL wat.quote:
Leugens, enkel nog maar beter .quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik dus fout ... Bij mij is het altijd het omgekeerde.
21 is niet zo oud toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
ik merk dat ik "ouder" aan het worden ben, wanneer ik op websites mijn leeftijd moet opzoeken, en steeds langer moet scrollen.![]()
Nooit hoge verwachtingen scheppen gekquote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik dus fout ... Bij mij is het altijd het omgekeerde.
Je kent me pas net, dus roep niet te hard.quote:
en de deadline van de deathclock komt steeds dichterbij.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
ik merk dat ik "ouder" aan het worden ben, wanneer ik op websites mijn leeftijd moet opzoeken, en steeds langer moet scrollen.![]()
Ik vraag dames nooit naar hun leeftijd, dat schijnen ze niet leuk te vinden.quote:
Ik kom gewoon zo tof over op het internet, ik kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit hoge verwachtingen scheppen gek
Wen er maar alvast aan, nog even en je staat bij 'Overige'quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Even wrijvenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat ze nog niet volgroeid zijn, daarom juist; ik voel graag WEL wat.
Mja, klopt wel wat je zegt.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent me pas net, dus roep niet te hard.
Of als je beseft dat de lion king al 20 jaar uit is ofzoquote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Bakkes houwen.quote:
Precies, voor je het weet ben je 80.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef perro. het volgende:
[..]
en de deadline van de deathclock komt steeds dichterbij.
Van de vrouwen die ik leuk heb gevonden, de afgelopen 1,5 jaar, wie vind jij daarvan de knapste?quote:
Op m'n kont mag je hem plaatsen.quote:
Goed zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag dames nooit naar hun leeftijd, dat schijnen ze niet leuk te vinden.
Ja dat zou echt een ramp zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan, nog even en je staat bij 'Overige'
[..]
Even wrijven
Hoe is het met de grijze haren?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Ja dat zou echt een ramp zijn.
als je beseft dat kinderen uit 1996 ook al 18 zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef rival het volgende:
[..]
Of als je beseft dat de lion king al 20 jaar uit is ofzo
Ik val daar nog net onder, dus ik zeg: mij natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de vrouwen die ik leuk heb gevonden, de afgelopen 1,5 jaar, wie vind jij daarvan de knapste?
Ik zeg zelf altijd dat ik 18 met 10 jaar verborgen ervaring op de teller ben.quote:
Nog lang nietquote:
Daar ben ik jou nog nooit tegengekomen.quote:
Diplomatiek antwoord.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik val daar nog net onder, dus ik zeg: mij natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik jou nog nooit tegengekomen.
Wacht watquote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je beseft dat kinderen uit 1996 ook al 18 zijn.
als ik straks jarig ben ben ik inderdaad 26quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef perro. het volgende:
jij bent 26 of zo toch, katje? ik durf het niet te vragen dus gok ik maar even bescheiden.
quote:
Als dat zo is nog 4 jaar dusquote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef perro. het volgende:
jij bent 26 of zo toch, katje? ik durf het niet te vragen dus gok ik maar even bescheiden.
Kutvent. Je weet dat het waar is.quote:
Niet huilen, kan ik niet tegen.quote:
Zegt degene die net vriendjes gemaakt heeft op de peuterschoolquote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij komt ook net pas uit de luier
Oew, bond-themequote:
HOHO wat zeg je daar?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die net vriendjes gemaakt heeft op de peuterschool
Watquote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik straks jarig ben ben ik inderdaad 26
Hij schatte mij 32/33. komt natuurlijk door mn uiterst intellectuele oeuvre.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik straks jarig ben ben ik inderdaad 26
Pls, Neo is minstens drie keer de man die jij ooit zult zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat dit 1,5 jaar geleden was. Ik wilde de scheidslijn trekken daarna om dit soort antwoorden te voorkomen. Maar goedquote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Kutvent. Je weet dat het waar is.
Nee, grapje. Ik weet het niet ... Ik vond er niet heel erg veel knap. L misschien? Of de meest recente.Die is wel leuk.
Gelukkig weeg ik geen 200kgquote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls, Neo is minstens drie keer de man die jij ooit zult zijn.
Dit.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij schatte mij 32/33. komt natuurlijk door mn uiterst intellectuele oeuvre.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls, Neo is minstens drie keer de man die jij ooit zult zijn.
En je bril en grijze haren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
ik gniffelde in mn hand.quote:
Ze staan hier allemaal in de kast.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef perro. het volgende:
[..]
007. heerlijke films, vooral de oudere.
Was niet expres eigenlijk. Maar in dit geval hebben ze leukere snoetjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist dat dit 1,5 jaar geleden was. Ik wilde de scheidslijn trekken daarna om dit soort antwoorden te voorkomen. Maar goed
Oké. Opvallend dat je de blondines eruit pikt.
Nee, spiermassa is ver te zoeken.quote:
jep. en zakelijk, vergeet zakelijk niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
hoe maak je dit goed?quote:
met een schaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Met casettebandjes de tofste muziekjes opnemen en dan de irritante stukjes van de DJ die er doorheen bleert eruit knippen
Ik zie wat je bedoelt, ja. Wel gezichten waar je vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Was niet expres eigenlijk. Maar in dit geval hebben ze leukere snoetjes.
Precies. Ik vind twee andere eigenlijk spoken om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoelt, ja. Wel gezichten waar je vrolijk van wordt.
dat had ik met aanstekers.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
Cassettebandjes, bende
Die dingen stonden nooit op de plek die je zocht.
hier ook t/m casino royale. die laatste paar wel nog gedwonload.quote:
Dat zie ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Ik vind twee andere eigenlijk spoken om eerlijk te zijn.
Maar ook geen baat bij zo te zien.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, geen last van.
[..]
Met een picknick op het prachtige Veluwe?
Ik vind het een gemiste kans dat ze casino royale niet meer retro gefilmd hebben gezien de volgorde van de boeken.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef perro. het volgende:
[..]
hier ook t/m casino royale. die laatste paar wel nog gedwonload.
meest favo is denk ik casino royale (ja, nieuw), from russia with love en moonraker.
Geen idee, iets te bleek denk ik ... Stoort me bij vrouwen nogal snel.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 03:37 schreef Dipkip het volgende:
Soms wordt er wel eens met mij geflirt door mannen die ik ontzettend afstotelijk vind. Niet alleen hun uiterlijk, maar vooral hun manier van doen. Van die kruiperige, slijmerige, bittere ventjes die tegelijk vrouwen haten en verafgoden. En dan fantaseer ik wel eens over er een vastbinden en dan op zijn gezicht poepen. Er dan ook goed voor gaan zitten, met mijn broek op mn enkels en rustig op mn telefoon gaan zitten spelen alsof hij er niet is en ik gewoon zit te kakken op de manier waarop alle vrouwen kakken maar wat mannen zoals hij absoluut niet willen weten. Om hem voor eens en altijd duidelijk te maken dat vrouwen het niet waarderen om zo op een voetstuk geplaatst te worden en vervolgens te worden bekritiseerd omdat ze niet aan zijn ideaalbeeld voldoen. En ik hoop dan dat hij daarna nooit meer met zijn geslagen puppy oogjes naar een vrouw kan kijken en kan denken dat haar stront niet stinkt.
Maar dat is allemaal vrij onpraktisch en vast ook wel strafbaar.
ga jij dat regelen ja?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, geen last van.
[..]
Met een picknick op het prachtige Veluwe?
Geweldig.quote:
Ecto.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb er de bouw niet voor, tevergeefse moeite
Niet bleker dan de andere 2, geloof ik. Maar de bleekheid is wel iets dat ik mooi vind in een vrouw.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, iets te bleek denk ik ... Stoort me bij vrouwen nogal snel.
evenals casettebandjesquote:
je breekt doormidden bij een zuchtje wind?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
mag ik je verzameling komen bekijken?quote:
Nou ja ... Bij sommige staat het niet. Alsof ze ziek zijn. Bij andere is het gewoon meer romig blank, dat is wel mooi.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bleker dan de andere 2, geloof ik. Maar de bleekheid is wel iets dat ik mooi vind in een vrouw.
Fas zei daar laatst iets over, blonde bleke vrouwen zonder make-upquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja ... Bij sommige staat het niet. Alsof ze ziek zijn. Bij andere is het gewoon meer romig blank, dat is wel mooi.
Bijna wel jaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef perro. het volgende:
[..]
je breekt doormidden bij een zuchtje wind?
Ja, van die spoken.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas zei daar laatst iets over, blonde bleke vrouwen zonder make-up
Zwak hoor. Gewoon wat meer trainen.quote:
Das onzin vin.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu pas ontdekt?quote:
je mag alles komen bekijken maar ik denk dat ik die allang niet meer heb.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag ik je verzameling komen bekijken?
Hoe durf jequote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch ondingen dus maakt niet uit
Natuurlijke schoonheidquote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas zei daar laatst iets over, blonde bleke vrouwen zonder make-up
Jaquote:
Jij bent lekker.quote:
Italie? ik kom eraan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef perro. het volgende:
[..]
je mag alles komen bekijken maar ik denk dat ik die allang niet meer heb.
wel vond ik laatst bij mijn ouders mijn voetbalplaatjesplakboek van het wk italië 1990. kun je die bekijken.
Kort maar drachtig.quote:
Dan is het goed toch? Dan zou dit commentaar je ook niet moeten deren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
Not this shit again
Ik ben tevreden zo.
Boehquote:Op donderdag 17 april 2014 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg eens boe? Dan weten we het zeker
Whehehehe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |