Ik zeg ook niet wanneerquote:Op donderdag 17 april 2014 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of niet, en eerst een glas drinken en dan terug komen
MK, als ik vannacht een seksdroom heb ligt dat puur aan jouw MI.quote:of een riem, kan de man meteen als neukteugel gebruiken
Dan is dat alvast graag gedaan, dat je maar heerlijk met glijmiddel jezelf mag klaar fappen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
MK, als ik vannacht een seksdroom heb ligt dat puur aan jouw MI.
Als vrouw? Zo lang als de man toelaat bedoel je danquote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet wanneer
Je kan het heel lang opbouwen hoor.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is dat alvast graag gedaan, dat je maar heerlijk met glijmiddel jezelf mag klaar fappen.
Die hebben dat maar te pikken.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als vrouw? Zo lang als de man toelaat bedoel je dan
Hoi.quote:
Bedankt voor deze MIquote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is dat alvast graag gedaan, dat je maar heerlijk met glijmiddel jezelf mag klaar fappen.
Hoho, dat laatste kan nog weleens een close call worden met enkele andere fokkers kaneel. Maar hep luistert wel naar jou.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, denk je nou echt dat ik iemand aan moet sturen om te hosselen?
Ik bedoel, ik ben de grootste faler op dat gebied. Niemand gaat iets van mij aannamen.
fap jij nooit met glijmiddel?quote:
Zonder glijmiddel is lekkerder. Maar ik sla vannacht even over. Morgen immers een soort van date waarbij ik geen idee heb hoe het gaat lopen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werd je gelokt door de geile TT?quote:
Ja. En door jou.quote:
Dan juist. Hou je het langer volquote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel is lekkerder. Maar ik sla vannacht even over. Morgen immers een soort van date waarbij ik geen idee heb hoe het gaat lopen.
Droogfappenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel is lekkerder. Maar ik sla vannacht even over. Morgen immers een soort van date waarbij ik geen idee heb hoe het gaat lopen.
Dan word er echt niets gedaan hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
Toch echt maar tot ik er genoeg van heb.
Mag ik jou ook lokken?quote:
Daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.quote:
Ik heb er eigenlijk nooit pijn van gekregen. Hoogstens een los velletje, maar dat kwam vaker voor na een overschot aan seks dan na veel fappen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Droogfappenblijkbaar kan dat soms pijn doen. Wat mensen als prettig kunnen ervaren.
Ik kan de Hep niks leren, want hij is mijn leermeester.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hoho, dat laatste kan nog weleens een close call worden met enkele andere fokkers kaneel. Maar hep luistert wel naar jou.
Niet perse pijn, meer gevoel.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Droogfappenblijkbaar kan dat soms pijn doen. Wat mensen als prettig kunnen ervaren.
Mijn ervaring is wel dat ik het lastiger vind om een man droog aftetrekken dan met vasaline, speeksel of glijmiddel. Iets met frictie.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit pijn van gekregen. Hoogstens een los velletje, maar dat kwam vaker voor na een overschot aan seks dan na veel fappen eigenlijk.
Ik denk dat ik ook maar eens bij hep in de leer moet gaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de Hep niks leren, want hij is mijn leermeester.
Kijk hem glad zijn. Precies wanneer het moet. Stoer wanneer het moet. Hard wanneer het moet.
Mijn #1 padawan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de Hep niks leren, want hij is mijn leermeester.
Kijk hem glad zijn. Precies wanneer het moet. Stoer wanneer het moet. Hard wanneer het moet.
Ik heb nog nooit vaseline of glijmiddel gebruikt bij het trekkenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat ik het lastiger vind om een man droog aftetrekken dan met vasaline, speeksel of glijmiddel. Iets met frictie.
Vooral mannen die besneden zijn hebben daar last van.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat ik het lastiger vind om een man droog aftetrekken dan met vasaline, speeksel of glijmiddel. Iets met frictie.
Ik denk dat dat per man en per vrouw verschilt. Zelf heb ik er nooit last van gehad en ik heb ook nooit een ex daarover horen klagen gelukkig.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik welquote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vaseline of glijmiddel gebruikt bij het trekken
Babyolie natuurlijk!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dan was dat het, want die zei dat toen vooral.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vooral mannen die besneden zijn hebben daar last van.
maar zelf doen is anders. ik doe zelf ook droog maar als een vrouw dat probeert is het niet zo relax meer.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan neem ik hem liever eerst in de mond om hem nat te makenquote:
Er zal een dag komen waarop ik een meisje zal zoenen!quote:
dat sowieso. ik vind pijpen leuker dan aftrekken.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan neem ik hem liever eerst in de mond om hem nat te maken
Dat is toch bij elke vrouw weer anders...quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef perro. het volgende:
[..]
maar zelf doen is anders. ik doe zelf ook droog maar als een vrouw dat probeert is het niet zo relax meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |