Goed dat er gas in de bodem zit iddquote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je ook uit Groningen komt begrijp je het wel
Groningen
Ook goedquote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Paxcon jij zaadmod.
Voeg dan dit plaatje toe.
[ afbeelding ]
Nee dit hoort bij de EOquote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef Samson het volgende:
Dit met Lieke had toch wel achterwege kunnen blijven....
ja he! Ik vroeg me al af of dat waar wasquote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef Renesite het volgende:
Lieke, lieverd. Martiniplaza is groter. Xoxoxo
Ook een hoop azijnpissers.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een hoog "Kijk mij eens uit Groningen komen" gehalte in dit topic trouwens
Ik kan me niet eens herrineren dat ik zelfs maar ooit in die provincie ben geweestquote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je ook uit Groningen komt begrijp je het wel
Groningen
Groningenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een hoog "Kijk mij eens uit Groningen komen" gehalte in dit topic trouwens
Modbashquote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Paxcon jij zaadmod.
Voeg dan dit plaatje toe.
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Halleeke![]()
Ik zit in De Ardennen dit te kijken, tot frustratie van de rest.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef n00b13 het volgende:
Wat heb je met het paasverhaal?
- Leuk! De Paashaas is mijn favoriete karakter.
Groningers komen overal maar de rest van Nederland niet in Groningen, bekend verhaalquote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herrineren dat ik zelfs maar ooit in die provincie ben geweestIn Friesland wel trouwens maar das niet hetzelfde
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Halleeke![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Halleeke![]()
Nu met Johan Derksen stem.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Spaar ons je jankverhaal mevrouw. Wij willen Jack!
Ik ben er geweest. Leeg weiland na leeg weiland.... Tot we een wei vol kamelen tegenkwamen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herrineren dat ik zelfs maar ooit in die provincie ben geweestIn Friesland wel trouwens maar das niet hetzelfde
De weg naar Groningen is 2x zo lang als de weg uit Groningenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Groningers komen overal maar de rest van Nederland niet in Groningen, bekend verhaal
Inderdaad.quote:
En wat ga je met die boosheid doen?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik kan hier zo boos om worden om mensen zo te gebruiken en weg te schuiven.
Het interesseert Lieke echt geen ene fuck, het straalt er echt vanaf...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef LoveProfuzion het volgende:
Vind ik ook! Lieke van lexmond is ook een mens!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vond haar nog best enthousiastquote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Het interesseert Lieke echt geen ene fuck, het straalt er echt vanaf...
+2quote:
Wat verwacht je dan ook van iemand die zich zo schaamteloos hoereert aan miljonairs.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Het interesseert Lieke echt geen ene fuck, het straalt er echt vanaf...
nee was niet waarquote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja he! Ik vroeg me al af of dat waar was
Spoilerquote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef n00b13 het volgende:
Veel plezier bij de moord op christus vanavond!
Die Beau heeft het al honderd keer verklapt!quote:
thanksquote:
Dacht ik meteen al toen die regisseur het had over een futuristische parkeergarage.quote:
Jij komt zeker in het GoT topic.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Geen spoilers bitte. Boeklezers mogen hun eigen topic openen.
Ok doei.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:19 schreef Samson het volgende:
Nou veel plezier er nog mee, kijk wel van een ander jaar terug, dit is niks en nog een nummer van die Dulles trek ik niet meer...
Jezus heeft het zelf in elkaar te zetten kruis "kroasigen" gekocht.quote:
checkquote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Groningers komen overal maar de rest van Nederland niet in Groningen, bekend verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |