Ik verwacht straks nog een kruis met de post.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En dat nog wel op goede vrijdag. Moet toch dubbel goed gevoel geven
Dan zul je misschien toch nog ooit het punt van compensatie bereiken.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Skillstorm het volgende:
Meer tijd om bewustzijn zoals wij mensen dat kennen te ervaren.![]()
quote:Maar trots zijn op lang zijn is net zoiets als trots zijn op waar je vandaan komt of op een club, iets waar je niks voor gedaan hebt, Aardig triest.
Je browserhistory.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:20 schreef Xaxax het volgende:
Ik ben 1 meter 80 en heb een piemel van 33 centimeter....
Wat is er mis met mij TS?
Dat is gewoon zo, trots zijn op iets waar je niks voor gedaan hebt. Dat is simpelweg achterlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zul je misschien toch nog ooit het punt van compensatie bereiken.
[..]
90 kilo bij 1,70 is veel beter jaquote:Op donderdag 17 april 2014 21:01 schreef Askalaphos het volgende:
Vooral bij Nederlanders lijkt het nogal erg belangrijk te zijn. En dan heb ik het niet over de lengte van de penis maar over de lengte van het lijf. Hoewel aan dat eerste minstens net zoveel onnodige aandacht wordt geschonken.
Wat beiden echter gemeen hebben is dat breedte meer waarde heeft dan lengte. Leuk dat je 1m90 bent, maar als je 70 kg weegt ben je nog altijd een kneuzig ventje. Nederland hangt dan ook aan elkaar van lange ''mannen'' die eruit zien alsof ze te weinig te eten krijgen.
En maar trots praten over hun 2m10
Klacht: Ecto's die erover protsen
Lang en dun is gewoon fucking lelijk. Zo'n XL shirt dat als een gordijn om je minischoudertjes valtquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Lang en dun zijn is een teken van compensatiedrang? Wat bedoel je nou precies?
Vrouwen onder de 1.80 ook, wegwezen!quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:32 schreef Herqules het volgende:
mannen onder de 1,90 moet oprotten uit onze maatschappij!
Wat? Nee vrouwen boven de 1.80 juist, wie wil er nou zo'n reuzin.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:12 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Vrouwen onder de 1.80 ook, wegwezen!
Ik vind vrouwen boven de 1.80 juist mooiquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wat? Nee vrouwen boven de 1.80 juist, wie wil er nou zo'n reuzin.
1.65-1.70 is de perfecte lengte voor een vrouw.
Gemiddelde lengte is niks mee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef Snepar het volgende:
Het is heel kut en deprimerend om als man klein te zijn. Vaak gaan ze inderdaad erg compenseren omdat ze benadeeld worden.
Ik hoop voor hen dat er in de toekomst iets aan gedaan kan worden met behulp van stamcellen o.i.d.
schrijf de frustratie over je lengte en gewicht maar van je af.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:01 schreef Askalaphos het volgende:
Vooral bij Nederlanders lijkt het nogal erg belangrijk te zijn. En dan heb ik het niet over de lengte van de penis maar over de lengte van het lijf. Hoewel aan dat eerste minstens net zoveel onnodige aandacht wordt geschonken.
Wat beiden echter gemeen hebben is dat breedte meer waarde heeft dan lengte. Leuk dat je 1m90 bent, maar als je 70 kg weegt ben je nog altijd een kneuzig ventje. Nederland hangt dan ook aan elkaar van lange ''mannen'' die eruit zien alsof ze te weinig te eten krijgen.
En maar trots praten over hun 2m10
Klacht: Ecto's die erover protsen
Pauw is wel leuk, opzichquote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Chai het volgende:
Het heeft wel voordelen.
Zie Jeroen Pauw dan met zijn 200.
jij vind vrouwen van 100 kg ook mooiquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:11 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen boven de 1.80 juist mooi![]()
Maar mijn quote was niet zo serieus bedoeld, vrouwen onder de 1.80 vind ik ook prima
Dat. Lengte is niet aan te werken. De rest wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:20 schreef theunderdog het volgende:
Je moet toch wel behoorlijk sneu zijn om als kleine man een minderwaardigheidscomplex te krijgen omdat je kan bent of je superieur te voelen als lange man.
Het is maar een lengte..
Het is gewoon te vergelijken met trots zijn op je nationaliteit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat. Lengte is niet aan te werken. De rest wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |