Schattig kaboutertje ben je dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef Askalaphos het volgende:
TS is 1m88, dus de ''green jello'' shit gaat hem niet worden jongens.
Gewwldig. Heb jij alleen maar meer tijd om kabouter te zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef Skillstorm het volgende:
https://www.fightaging.or(...)-life-expectancy.php
Heuuhh.
Dat beweert dat langere mensen wat korter leven.
Haten op lange mannenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:07 schreef ZarB het volgende:
Lange mannen zijn alleen maar vervelend. Als je op je tenen moet staan ofzo. Krijg je nog een zere nek van ook. Als ik hakken aan heb ben ik net zo groot als mijn vriend. Hij heeft wat mij betreft de perfecte lengte. Niet éven groot (dat zou weer een beetje niet mannelijk zijn), maar ook niet veeeeel groter
Meer tijd om bewustzijn zoals wij mensen dat kennen te ervaren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewwldig. Heb jij alleen maar meer tijd om kabouter te zijn
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Schattig kaboutertje ben je dus.
Er zijn genoeg mooie/leuke dikkerds. Alleen ligt ook daar de verhouding wat anders.quote:
Dat is even balen voor de 189ers en 191ers.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:00 schreef Krabs2.0 het volgende:
190cm is de perfecte lengte voor de Nederlandse man. Iedereen die iets anders zegt is fout.
En dat nog wel op goede vrijdag. Moet toch dubbel goed gevoel gevenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:25 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n portie verse haat op de vrijdagochtend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |