RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
overspannen ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waarom loopt ie nou ineens te janken?
Je bent er ook altijd als hij thuis is? Schatten van mannen kunnen thuis monsters zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Hem op zijn flikker geven? Hij is een schat van een man die kei en keihard werkt.
Ben best ff in shock toen ik net het huis in deze staat zag.
ik was daar 'kind' aan huis zeg maar, ik weet een hele hoop jaquote:Op donderdag 17 april 2014 20:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Je bent er ook altijd als hij thuis is? Schatten van mannen kunnen thuis monsters zijn.
Ken jij die mensen?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik was daar 'kind' aan huis zeg maar, ik weet een hele hoop ja
Nou, vertel eensquote:Op donderdag 17 april 2014 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik was daar 'kind' aan huis zeg maar, ik weet een hele hoop ja
ze waren goede vrienden van me. Van die trap bij de voordeur ben ik nog keihard van af gekletterd terwijl ik mijn dochter steeds waarschuwde voorzichtig te doenquote:
dat begint al met dat rattekopkapselquote:Op donderdag 17 april 2014 20:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die hebben al jaren niet meer geneukt![]()
![]()
En met zo een wijf kan ik mij dat heel goed voorstellen
Wat dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is jammer dat ze boven niet laten zien. Dat is echt fanfuckingtastic. De jongste 2 van haar hebben ook geweldige kamers
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ze waren goede vrienden van me. Van die trap bij de voordeur ben ik nog keihard van af gekletterd terwijl ik mijn dochter steeds waarschuwde voorzichtig te doen
Om een kleinigheidje flipte zij opeens helemaal. Kreeg ik om 3 uur 's nachts allemaal haatmails enzo
Verder nooit op gereageerd en geblokkeerd. Toen is ze opeens allemaal vrienden van mij gaan mailen. Kreeg ik steeds te horen of zij wel helemaal spoorde
Privé-info zal ik nooit vertellen. Dan verlaag ik me tot haar nivo.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef zeebeschuit het volgende:
eEeew vreemdgegaan. Wie wil 't nou doen met zo'n dooie vrouw.
dat je zoiets jammer vindt oke, maar er om huilen.....quote:Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou jah, gekregen van zijn ouders, kan toch?
het is eerder andersom. Hij te lief. En die dochter woont al jaren niet meer bij haar.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en die dochter zei nog wel dat ze ''te lief'' was
Mannen zijn niet zo kieskeurig. Al doen de mannen op Fok! geloven van wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef zeebeschuit het volgende:
eEeew vreemdgegaan. Wie wil 't nou doen met zo'n dooie vrouw.
die man is gewoon overspannen denk ik...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
dat je zoiets jammer vindt oke, maar er om huilen.....
Nee echt hexje, er zijn grenzenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Mannen zijn niet zo kieskeurig. Al doen de mannen op Fok! geloven van wel.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef hexje het volgende:
Ahhh wat dan!! Dit is geen spannende tv zo. Zij wilde vreemd gaan met Klodder maar Klodder weigerde?
no kiddingquote:Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
God wat een kutkop heeft die vrouw
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik die vrouw zie moet ik in een keer aan een oude reclame denken;
" Flexa verf een heel ander gezicht...."
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik die vrouw zie moet ik in een keer aan een oude reclame denken;
" Flexa verf een heel ander gezicht...."
Straks wil ze er niet meer wonen en gaat ze hard gillend wegquote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Cindy gaat het niet leuk vinden?![]()
kolere...
Misschien ook niet dit keer, je weethetnooitquote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef tong80 het volgende:
Hij gaat Cyndie bellen dat het is afgeopen. Het kutte is dat het RTL is. Dan weet je dat het goed afloopt.
Wel voor Harryquote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Straks wil ze er niet meer wonen en gaat ze hard gillend weg![]()
Ik zeg win win situatie
iddquote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef tong80 het volgende:
Hij gaat Cyndie bellen dat het is afgeopen. Het kutte is dat het RTL is. Dan weet je dat het goed afloopt.
Als die bitch een andere keuken krijgt stop ik met kijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
idd
Dit is toch standaard bij dit programma?
Het lijkt me een heel agressief typje. Ondanks dat ze zo bedeesd doet.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zou me niks verbazen als zij alles zo geregisseerd heeft
Met dat hoekbad.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef hexje het volgende:
Doet mij denken aan die badkamer van een paar weken geleden. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Dat denk ik ook ja, echt een onberekenbaar typje.(met een RIAG abbo)quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me een heel agressief typje. Ondanks dat ze zo bedeesd doet.
heb ik niet gezien...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef hexje het volgende:
Doet mij denken aan die badkamer van een paar weken geleden. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Tja, je weet nooit hoe iemand binnen zijn eigen muren is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kregen een hoekbad en waren op zijn zachtst gezegd niet blij. Ondankbaar gedoe.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb ik niet gezien...
Té veel waterstofperoxide over je kop gieten is niet goed voor de hersensquote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, echt een onberekenbaar typje.(met een RIAG abbo)
Belachelijkquote:Op donderdag 17 april 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kregen een hoekbad en waren op zijn zachtst gezegd niet blij. Ondankbaar gedoe.
dat zie je heel erg goedquote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en ik help jequote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou als Cindy nou nog iets te klagen heeft zou ik d'r een schop onder haar kont geven..
Nou het punt is dat men meestal al heel lang een bepaalde fantasie heeft over de toekomstige badkamer of in dit geval de keuken. Alleen dat waar de deelnemers van dromen is niet haalbaar in een week. Dat snapte Fred maar Fred denkt dus dat Cindy dat niet zal snappen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Belachelijkdoe dan niet mee aan zo'n programma....
Op de nieuwe keukentafel?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wordt er nu straks geneukt of niet![]()
Wat apart dat hij dan de keuken niet heeft afgemaakt. Misschien uit wrok tegenover haar? Wat ze hem misschien gefikt heeft?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zij hebben ook een hoekbad. Een hele grote. Met bubbels!
jaaa, dat klonk oprecht....huhumquote:
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 april 2014 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op de nieuwe keukentafel?
Was ook nog een in haar doosquote:Op donderdag 17 april 2014 21:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Die piercing moet er echt uit. Ziet er toch niet uit. EEN iemand hier die 't mooi vind staan???
Is niet te zienquote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en ze heeft zó haar best gedaan
Ik kijk niet ieder week, maar dit keer ben ik zeker voor Harryquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef zeebeschuit het volgende:
Niet vaak dat je meer sympathie hebt voor de man ipv de vrouw in dit programma!
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:31 schreef Snowsquall het volgende:
zouden die lui zich niet schamen tov de buren??
Ach een weekje ofzo. Het geld was op en ze hebben toch een nieuwe keuken.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:31 schreef Snowsquall het volgende:
zouden die lui zich niet schamen tov de buren??
Dat! Ik denk de hele tijd dat er zoveel meer achter zit en dat die man zijn mond houdt over de ergste dingen. Want hij houdt van haar.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef zeebeschuit het volgende:
Niet vaak dat je meer sympathie hebt voor de man ipv de vrouw in dit programma!
Wat hard voor jouw doenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
God wat een kutkop heeft die vrouw
lees t topic ff terug, deze laatste aflevering zijn de deelnemers in ieder geval bekend bij een FOK!ster.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
In hoeverre is dit programma spontaan? Ik geloof er niet zo in... het gaat iedere keer op dezelfde manier: zielig vrouwtje, man geconfronteerd, niet blij, maar oké, hij doet mee. Vervolgens krijgt man halverwege een dip/wil niet meer. Uiteindelijk toch alles af en iedereen - redelijk - happy. Iemand die mensen kent die er aan meegedaan hebben en weten hoe het in werkelijkheid gaat?
Van andere programma's weet ik dat ze veel meer geregisseerd zijn dan men ons wil laten geloven.
Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dat zegt niets over deze opnames want ze heeft geen contact meer met ze...quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
lees t topic ff terug, deze laatste aflevering zijn de deelnemers in ieder geval bekend bij een FOK!ster.
alle aannames die hier werden gedaan klopten iig ruim een jaar geledenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dat zegt niets over deze opnames want ze heeft geen contact meer met ze...
waar kan je die zien?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:45 schreef tralalala het volgende:
Die promo van vanavondJohn weer maximaal aan het stoken
![]()
Wat een idioot is het toch.
psiesquote:Op donderdag 24 april 2014 20:38 schreef CherryOnTop het volgende:
Ze lacht de hele tijd als ze was zegt dat eigenlijk heel erg is
Alleen om nog meer kinderen te maken in een relatie die al kapot isquote:
ergste komt nogquote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
stukkie gemist, maar ik zie wel
Mwa, het valt uiteindelijk altijd tegen.quote:
mwoaaa, ik zie em net al jankend tegen een poster hangenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa, het valt uiteindelijk altijd tegen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
O wacht ik dacht dat hij gelijk doorhad dat het weer 2 mensen waren die een gratis verbouwing wildeMaar dat bedoelde hij volgens mij niet.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa, het valt uiteindelijk altijd tegen.
Wat bedoelde hij nou met het is niet écht?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
O wacht ik dacht dat hij gelijk doorhad dat het weer 2 mensen waren die een gratis verbouwing wildeMaar dat bedoelde hij volgens mij niet.
Niemand van ons was bij het filmen.......quote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat bedoelde hij nou met het is niet écht?
ow..... da's nou jammerquote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Niemand van ons was bij het filmen.......
ow........quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik viel ff half in het begin, was zij nou 40, hij 26 en hebben ze in 6 jaar 5 kinderen gehad ofzo?Of waren ze zo oud toen ze elkaar ontmoeten? Neem aan van niet als ze nu dan 5 kids hebben en al jaren apart slapen
Weet ik niet heb ik ook gemistquote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was een vraag, hoe zit dat?want ik hoorde het (volgens mij) niet goed?
Ze slapen al sinds 2008 niet meer samen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was een vraag, hoe zit dat?want ik hoorde het (volgens mij) niet goed?
Maar wie was nou hoe oud?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze slapen al sinds 2008 niet meer samen.
Doet ze ook, op momenten dat ze eigenlijk zou moeten huilenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Het is net alsof ze een beetje staat te lachen af en toe.
Moet je nagaan hoe die kinderen wordenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef Murmeli het volgende:
Ze moeten meer neuken voor de lol en minder kinderen maken. Domme eikels
Eigenlijk hebben ze genoeg aan een konijnenhokquote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe die kinderen worden
Klopt. Ik luister nu muziek en lees met jullie mee....quote:Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind er tot nu toe niks aan, terwijl het begin normaal wel aardig is.
Ik dacht eerst dat ze geestelijk gehandicapt was.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Zij praat ook heel kinderlijk, erg irritant.
Nou ja die vrouw ook niet, dus dat matcht wel dan...quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die man is niet goed hoor
mja..quote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja die vrouw ook niet, dus dat matcht wel dan...
Nee, he's not the sharpest knife in the drawer.......whoehahaquote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom er geen schot in de zaak kwam daar
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee, he's not the sharpest knife in the drawer.......whoehaha
Hij heeft een keer aan z'n cojones kunnen zitten zonder dat z'n vrouw 'm tegenhield of er zwanger van werdquote:
vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef Snowsquall het volgende:
wat heeft die man voor functie in het dagelijks leven....behalve zaaddonor
ah zo. Hij hoeft alleen tegen de techniek te pratenquote:
doeiiiquote:Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ga de was doen, dat is spannender dan ditHopelijk is Buch in de bajes leuker straks.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ga de was doen, dat is spannender dan ditHopelijk is Buch in de bajes leuker straks.
Kijk d'r lachenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een manipulatief kutwijf
En hij laat het ook gewoon gebeuren allemaal. Die cojones van hem liggen al een paar jaar in haar nachtkastje, netjes in een kistje, met een slotje er op.
Of nieuwe voortandenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Taallessen heeft ie meer aan...
Dat dacht ik in het begin al. "het probleem is alleen op de bovenverdieping" Jajaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ja. Ik geloof er geen klap van. Plan is geslaagd. Klus wordt geklaard.
Er klopt ergens iets niet aan deze uitzendingquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op hún bovenverdieping misschien?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin al. "het probleem is alleen op de bovenverdieping" Jaja
Volgende week wordt ie gedumptquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook jaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op hún bovenverdieping misschien?
En straks nog een kindje erbijquote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god een nieuwe uitdaging, dat wijf van 'm verwennen
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god een nieuwe uitdaging, dat wijf van 'm verwennen
Dan hoop ik dat je een beetje kan dansenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef RanTheMan het volgende:
Als ik zo zou behangen, krijg ik na verloop van tijd net zo'n relatie thuis...
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Hij doet me denken aan Forrest Gump
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
lolquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Zou ie em spalken want hij lijkt zo'n slappe lulquote:
zogenaamd welquote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat is da eigenlijk met die camper, ook al met john en natasja... daar slapen ze toch niet in?
Zich in terug te trekken tijdens de opnames?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die camper, ook al met john en natasja... daar slapen ze toch niet in?
They don't know how to use themquote:
Prikpilquote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
They don't know how to use them
Pies of keek na 5 kinderen.quote:
Ach joh, jesus is toch ook in een stal geborenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef DjinN het volgende:
Schopje!
Schandalig om je hoogzwangere vrouw in de rotzooi te laten zitten zeg![]()
Ja 2014 jaar geleden ja!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ach joh, jesus is toch ook in een stal geboren
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef Danter het volgende:
Kwam hier inderdaad ook om te kijken wie die sabrina was.. haha
Heb het idee dat ze hem nogal domineert en dat ie nu diepongelukkig is en heel dik is gewordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef _Arual_ het volgende:
Die vrouw is ook wel een muts hoor, dat ze dat klussen per se iets voor haar man vindt. Andere mannen dit, andere mannen dat... Mens, pak zelf een kwast. Of een telefoon, om een aannemer te bellen.
jammer dat we nooit zien hoe het nu gaat. Deze is toch wel van een jaar of drie geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |