Bovengemiddeld laag iq en verslaafd geweest aan drugs. Al is dat laatste geen beperking, maar dat geeft toch haar emotionele situatie deels aanquote:
Ze is zo dom als een kapotgereden herfstblaadje in een hoopje caviapoep.quote:
Heb je de 'Topic Starter van de dag' award al bijna gewonnen TS?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Bovengemiddeld laag iq en verslaafd geweest aan drugs. Al is dat laatste geen beperking, maar dat geeft toch haar emotionele situatie deels aan
Haha Ja! Kwam even niet op de andere benamingquote:Op donderdag 17 april 2014 17:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat een andere benaming voor extreem laag?
Die prijs gaat standaard naar de nummer 1 van de top 500quote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Heb je de 'Topic Starter van de dag' award al bijna gewonnen TS?
Nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Heb je de 'Topic Starter van de dag' award al bijna gewonnen TS?
Hij doet mee aan Sterren springen...quote:Op donderdag 17 april 2014 17:47 schreef Copthorne het volgende:
Wat zou het IQ van Pedo-Jan zijn? Ook niet bijster hoog vermoed ik.
Dat ze het met Peter-Jan doet.quote:
Zijn alleen de zwakzinnige Tokkies van deze samenleving die dat scanderen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinds wanneer is iemand een pedo als hij een relatie heeft met iemand van 20?
Mensen die kinderen misbruiken mogen wat mij betreft hun leven lang de cel in, maar het moet wel eens keer afgelopen zijn met het eeuwige onzinnige pedo-geblaat bij elke scheet die er totaal niks mee te maken heeft. Sjongejonge
Inteelt? Is ze ook nog directe familie van Peter Jan Rens dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:59 schreef LazyDave het volgende:
En zij is ook zwanger, gadverdamme. Wat voor inteelt gaat daar uit komen?
Dat dit volgens de wet niet zo is betekend niet dat het maatschappelijk geaccepteerd is.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinds wanneer is iemand een pedo als hij een relatie heeft met iemand van 20?
Mensen die kinderen misbruiken mogen wat mij betreft hun leven lang de cel in, maar het moet wel eens keer afgelopen zijn met het eeuwige onzinnige pedo-geblaat bij elke scheet die er totaal niks mee te maken heeft. Sjongejonge
En wat heeft dat met "pedo" te maken?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:59 schreef MeningVanNelson het volgende:
Dat dit volgens de wet niet zo is betekend niet dat het maatschappelijk geaccepteerd is.
Het zou je dochter maar zijn
Vind het eerder een zwakzinnige tokkie actie van Peter-Jan.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn alleen de zwakzinnige Tokkies van deze samenleving die dat scanderen.
Ts zit waarschijnlijk ook bij elk relletje op FB eigen rechter te spelen
Dat heet sarcasme en onderbuikgevoelensquote:Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wat heeft dat met "pedo" te maken?
Nee, dat is gewoon zwakzinnigheid.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:01 schreef MeningVanNelson het volgende:
Dat heet sarcasme en onderbuikgevoelens![]()
Gewoon omdat het kan
Veel plezier met je buurmeisjequote:Op donderdag 17 april 2014 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon zwakzinnigheid.
Jij met je mbo-niveau 2 opleidingquote:Op donderdag 17 april 2014 18:02 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Veel plezier met je buurmeisje
Ik weet dat mensen met een IQ onder de 50 zoals jij geen fatsoenlijke discussie kunnen voeren, dusquote:Op donderdag 17 april 2014 18:02 schreef MeningVanNelson het volgende:
Iemand die je niet kent zwakzinnig noemen!quote:Op donderdag 17 april 2014 18:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen met een IQ onder de 50 zoals jij geen fatsoenlijke discussie kunnen voeren, dus
Klopt. Maak er een beetje een karikatuur van, maar mijn punt is wel duidelijkquote:Op donderdag 17 april 2014 18:03 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Iemand gelijk tot pedo verklaren gaat een paar bruggen te ver, maar het doet wel de wenkbrauwen fronsen, om het maar netjes te zeggen.
Karikatuurquote:Op donderdag 17 april 2014 18:05 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Klopt. Maak er een beetje een karikatuur van, maar mijn punt is wel duidelijk
Dat woordgebruik valt inderdaad buiten jou vocabulaire.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Karikatuur? beetje vreemd woordgebruik
Je bedoelt een hyperbool ipv een karikatuurquote:Op donderdag 17 april 2014 18:08 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Dat woordgebruik valt inderdaad buiten jou vocabulaire.
(vocabulaire betekend woordenschat)
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt een hyperbool ipv een karikatuur
En dan mij proberen weg te lullen
Wat een zwakzinnige debiel ben jij zeg
Je gebruikt woorden waarvan je de betekenis niet kentquote:Op donderdag 17 april 2014 18:11 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
Nu lijkt het net alsof je geen fout hebt gemaakt![]()
Nu mag je weer gaan princess
Om nog maar te zwijgen over 'jou' en 'betekend'.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt een hyperbool ipv een karikatuur
En dan mij proberen weg te lullen
Wat een zwakzinnige debiel ben jij zeg
Om te huilen inderdaad ja. Maar ts houdt er blijkbaar zijn eigen taaltje inclusief definities op na.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over 'jou' en 'betekend'.
Wat maakt het nou uit wat maatschappelijk geaccepteerd is? Alleen bange schapen houden zich daaraan. Niet dat ik dit de meest normale relatie vind, maar ze lijken het beide vrijwillig te doen dus ze zoeken het maar lekker uit.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:59 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Dat dit volgens de wet niet zo is betekend niet dat het maatschappelijk geaccepteerd is.
Het zou je dochter maar zijn
Regel en wetgeving wordt gemaakt op maatschappelijke acceptatiequote:Op donderdag 17 april 2014 18:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat maatschappelijk geaccepteerd is? Alleen bange schapen houden zich daaraan. Niet dat ik dit de meest normale relatie vind, maar ze lijken het beide vrijwillig te doen dus ze zoeken het maar lekker uit.
En als je het dochter is is ze meerderjarig en dan heb je het maar te accepteren, lijkt me?
Dit gaat tegen de regels van natuurlijke selectie inquote:Op donderdag 17 april 2014 18:27 schreef spambot31 het volgende:
Dat zou zich toch eigenlijk niet moeten voortplanten
Ja, daarom is cannabis nog steeds illegaal ja. Regels en wetten zijn er juist om de types die continu lullen over maatschappelijke acceptatie en dat soort ongein te beschermen tegen de types die gewoon je kop van je romp slaan als ze boos zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:26 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Regel en wetgeving wordt gemaakt op maatschappelijke acceptatie
Vind mijn Nederlands voor een Fin niet slechtquote:Op donderdag 17 april 2014 18:13 schreef P8 het volgende:
TS, lees eens een boek. Misschien dat dat je Nederlands goed doet.
Bedoel je daarmee een echte Fin of Marrokaanquote:Op donderdag 17 april 2014 18:29 schreef MeningVanNelson het volgende:
Hou jij het maar bij je plaatselijke dialect
Een echte echte.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee een echte Fin of Marrokaan?
Je Nederlands is kut, zowel grammaticaal als woordenkennis, maar je vindt het nodig om anderen te betichten van gebrekkige taalkennis.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:29 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Vind mijn Nederlands voor een Fin niet slecht![]()
Ik zou zeggen zoek een ander topic.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:34 schreef P8 het volgende:
[..]
Je Nederlands is kut, zowel grammaticaal als woordenkennis, maar je vindt het nodig om anderen te betichten van gebrekkige taalkennis.
Je snapt niet wat natuurlijke selectie inhoudt.
Je maakt op niks gebaseerde aannames.
Je probeert tevergeefs grappig te zijn.
Je vindt jezelf tof.
Je bent een kutuser.
Voor een downie is je Nederlands wel ok, maar dat betekent niet dat we achterlijke fouten moeten tolereren.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:29 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Vind mijn Nederlands voor een Fin niet slecht![]()
Als je beter zou lezen, wat je blijkbaar ook al niet kan, had je geweten dat hij het amper over Nederlandse taal heeft.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek een ander topic.
Misschien 1 die gaat over de Nederlandse taal![]()
doeidoei
En terechtquote:Op donderdag 17 april 2014 17:55 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Net zoals pedovereniging Martijn
Wutwutwut??quote:Op donderdag 17 april 2014 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Die meid van hem werd moeder op d'r 14e. Rens heeft ook een kind, die is 33 jaar. Z'n dochter is ouder dan haar stiefmoeder
Meneer Kaktus begon altijd al met alle kinderen te vragen "laat je billen zien!"quote:Op donderdag 17 april 2014 17:53 schreef MeningVanNelson het volgende:
Pedo Jan heeft trouwens een aantal jaar op Thailand gewoont![]()
Ik weet genoeg
Tering wat ben jij een zielig infantiel kneusje zeg, echt triest gewoonquote:Op donderdag 17 april 2014 18:02 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:51 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Hij doet mee aan Sterren springen...
I rest my case![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:54 schreef Pulzzar het volgende:
Die meid heeft de prik van de cactus gekregen.
ooit wordt je volwassen en dan leer je beter wat woorden betekenenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:08 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Dat woordgebruik valt inderdaad buiten jou vocabulaire.
(vocabulaire betekend woordenschat)
Dan heb je nog aardig wat te leren kerelquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ooit wordt je volwassen en dan leer je beter wat woorden betekenen
karikatuur is niet het juiste woord
Dat ze uit Tiel komt.quote:
Onvoorstelbaar ook weer.quote:
Sowieso spoort ze niet, maar dat zie je gelijk al aan haar als je ooit een interview gezien hebt van haar.quote:
Daar waag ik me niet aan, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Sowieso spoort ze niet, maar dat zie je gelijk al aan haar als je ooit een interview gezien hebt van haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |