Nee, Lange Koestraat. Op de hoek is Weerdzicht.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat die tent daar op de hoek, tegenover het nijntjepleintje?
Nee, dat is volgens mij Weerdzicht.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat die tent daar op de hoek, tegenover het nijntjepleintje?
Was t echt wat? Ook als je t vergelijkt met de Oudegracht?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:12 schreef elplato het volgende:
Nog meer mensen in TivoliVreedenburg geweest gisteravond? Ik vond de zaal bepaald niet tegenvallen
Ik mag nog een keerquote:
Ik heb nog geen negatief woord gehoord over die nieuwe zalen. Nog niet geweest, kan nog wel even duren ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:12 schreef elplato het volgende:
Nog meer mensen in TivoliVreedenburg geweest gisteravond? Ik vond de zaal bepaald niet tegenvallen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Jongens kan ik gewoon met mijn sixpacks bier over straat vanavond????
jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Maar dat kan toch altijd?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Kunnen we mooi wat meer Marokkanen en zigeuners huisvesten op de fijnste plekken van de stad in de hoop dat ze dan genezen worden door de positieve invloeden van hun buren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:42 schreef Nielsch het volgende:
Ze zijn eruit, we hebben een nieuwe coalitie. D66, VVD, GroenLinks en SP. SP-wethouder op Wonen dus ruim baan voor meer sociale huurwoningen voor Islamitisch tokkietuig...
Gaan ze daar dan auto's in de fik steken... Gekke combi van partijen lijkt t zo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Kunnen we mooi wat meer Marokkanen en zigeuners huisvesten op de fijnste plekken van de stad in de hoop dat ze dan genezen worden door de positieve invloeden van hun buren.
Neehee, dan worden ze genezen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gaan ze daar dan auto's in de fik steken... Gekke combi van partijen lijkt t zo.
Oh excuses dan begreep ik het verkeerd. Gelukkig mogen starters tegenwoordig nog 5 jaar in een sociale huurwoning wonen, dan kunnen die fijne buren er ook zijn.quote:
Ja. Natuurlijk, het is geen Oudegracht en de sfeer die zo'n oude poptempel heeft kan niet mee verhuizen. Ik was dan ook redelijk sceptisch van te voren, maar er zijn absolute pluspunten aan de nieuwe zaal. Geluid en zichtbaarheid erg goed. Zeker beneden heb je eerder het gevoel dichtbij het podium te staan dan in de oude Tivoli. Godzijdank geen muntensysteem. En op een totaal andere manier heeft de zaal zeker sfeer, dat was althans mijn indruk.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Was t echt wat? Ook als je t vergelijkt met de Oudegracht?
En de WC's? Zit daar ook dat dikke echtpaar dat inmiddels tot het meubilair behoort of moeten we afscheid nemen van dit legendarische duo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:19 schreef elplato het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk, het is geen Oudegracht en de sfeer die zo'n oude poptempel heeft kan niet mee verhuizen. Ik was dan ook redelijk sceptisch van te voren, maar er zijn absolute pluspunten aan de nieuwe zaal. Geluid en zichtbaarheid erg goed. Zeker beneden heb je eerder het gevoel dichtbij het podium te staan dan in de oude Tivoli. Godzijdank geen muntensysteem. En op een totaal andere manier heeft de zaal zeker sfeer, dat was althans mijn indruk.
Mag gelukkig ook nog 2 keer naar de Oudegracht
Ik zal ze missen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En de WC's? Zit daar ook dat dikke echtpaar dat inmiddels tot het meubilair behoort of moeten we afscheid nemen van dit legendarische duo?
Ik sprak ze afgelopen zaterdag en zij weten t zelf ook nog nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En de WC's? Zit daar ook dat dikke echtpaar dat inmiddels tot het meubilair behoort of moeten we afscheid nemen van dit legendarische duo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |