Dus iedereen die zijn fiets daar stalt, moet met zijn pasje scannen en dan door een soort sluit of zo? Hoe gaan ze dat praktisch in helsnaam doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef Q. het volgende:
Vanaf volgende week worden alle fietsenrekken op en rond het Jaarbeursplein weggehaald ten gunste van de nieuwe stalling onder het Stationsplein West. Ik heb alleen nog nergens kunnen vinden hoe je je daarvoor aan kan melden (want je moet daar inchecken met een OV chipkaart en je ergens online aanmelden daarvoor), staat niet op de site en niemand kan het mij vertellen. Dat wordt een heerlijke chaos met die 4000 mensen die daar dagelijks gaan stallen.
Inchecken bij een poortje en uitchecken bij de beheerder. Dat wordt een lekkere file daar tijdens de spits.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:59 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dus iedereen die zijn fiets daar stalt, moet met zijn pasje scannen en dan door een soort sluit of zo? Hoe gaan ze dat praktisch in helsnaam doen?
Ja, dat weet niemand, heb het nog nergens kunnen vinden. Lekker geregeld weer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef Andromache het volgende:
vrij onlogisch voor al het kantoorpersoneel aan de Laan van Puntenburg en de Herman Gorterstraat, die looproute.
verder maak ik prive veel gebruik van de fietsenstallingen op het Jaarbeursplein, maar ik lees hier dat je je moet aanmelden. wie wat waar??
Stukje omfietsen dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:36 schreef Vanyel het volgende:
Hoe bizar, aan mijn kant van t station kost een jaarabonnement 103, bij de jaarbeurs straks 75...
Dit is ook nieuw beleid van de NS die zelf die stallingen gaat uitbaten. Dat hebben ze nu bij Amstel al uitgeprobeerd waar sinds vorig jaar de eerste 24 uur gratis is en een jaarabonnement ook veel goedkoper is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:36 schreef Vanyel het volgende:
Hoe bizar, aan mijn kant van t station kost een jaarabonnement 103, bij de jaarbeurs straks 75...
De stalling is ook voor bezoekers van het Stadskantoor. Daarvan zal een groot deel geen OV Chipkaart hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:59 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom? Iedereen heeft inmiddels een OV-chipcard. Of is het meer dan alleen even inchecken?
Daarvoor is het Westplein. Met zometeen een prima verbinding met de Noordertunnel via de nieuwe oversteek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:43 schreef speknek het volgende:
Zou wel fijn zijn als je gelijk ingecheckt bent voor de trein. Om eerlijk te zijn, het is rot voor weekend ov'ers maar ik ben ook wel blij met de 24 uur regel (okay had liever 48 gehad ofzo). Mensen die op vakantie gaan zetten hun fiets maar wat verder weg.
Ik zag daar vrij recent nog een heel nieuw fietspad liggen (breder fietspad waar de auto's ook over moeten, "te gast") en nu sluiten ze het af?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:55 schreef Q. het volgende:
Ook fijn:
http://www.cu2030.nl/arch(...)-stationsgebied-oost
[ afbeelding ]
Je kan zometeen dus niet meer langs het station fietsen. Een paar jaar lang.
Daar kan je nog over. Tot je niet verder kan. Het noordelijke deel was al / nog kut.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zag daar vrij recent nog een heel nieuw fietspad liggen (breder fietspad waar de auto's ook over moeten, "te gast") en nu sluiten ze het af?![]()
Hun probleem, dan halen ze er maar een. Al járen kun je er er aan komen. Zelf heb ik hem al sinds 2009 of 2010.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De stalling is ook voor bezoekers van het Stadskantoor. Daarvan zal een groot deel geen OV Chipkaart hebben.
geen straatverlichting en geen verkeerslichten.quote:
Gelukkig verlopen die dingen ook gewoon na 5 jaar. Superhandig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hun probleem, dan halen ze er maar een. Al járen kun je er er aan komen. Zelf heb ik hem al sinds 2009 of 2010.
Hm, nog nooit gehad, ben hem voor die tijd kwijtgeraakt. En toen moest ik betalen voor een verse.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gelukkig verlopen die dingen ook gewoon na 5 jaar. Superhandig.
Die wordt tegenwoordig overal voor uitgevlogen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:56 schreef Ireth het volgende:
Waarom vliegt die f*cking heli hier continue over?? En dan nog helemaal in het donker, hoort zo'n ding ook geen verlichting te voeren?
Ghehequote:Op zondag 18 mei 2014 09:40 schreef Specularium het volgende:
Was wel een beetje eng omdat je die Turken niet zo goed meer ziet.
Was dus hiervoor..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wordt tegenwoordig overal voor uitgevlogen.
Zal wel een inbraak in de buurt geweest zijn.
Bij het stadshuis, of niet? De mensen die dat doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef Mirel het volgende:
Ik zag op twee plekken suffe graffiti: Marijuana cures cancer! Google it!
Ja, en bij zo'n tunneltje bij LHCquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Façade het volgende:
[..]
Bij het stadshuis, of niet? De mensen die dat doen.
De hoek Westerkade/Jutfaseweg/Vondellaan is de laatste dagen ook lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Silenus het volgende:
Mooie foto. Staat trouwens laatste tijd vaak ontzettend vast op de Catherijnesingel, vanaf een uur of half vijf tot half acht. Geen doorkomen aan.
Haha, gisteren stond het echt ramvol idd... ik was blij dat ik overal met mijn fiets doorheen kon glippen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Silenus het volgende:
Mooie foto. Staat trouwens laatste tijd vaak ontzettend vast op de Catherijnesingel, vanaf een uur of half vijf tot half acht. Geen doorkomen aan.
Voor datzelfde bedrag huur je bij de rijnstroom een hele dag een boot, moet je alleen even iets verder varen voordat je op de singel bent. Dus zo nice is die prijs niet....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Haha, gisteren stond het echt ramvol idd... ik was blij dat ik overal met mijn fiets doorheen kon glippen.
Je kan nu trouwens ook een elektrische sloep huren aan de Witte Vrouwensingel (naast de wietboot) voor 30/35 euro per uur. Best nice.
[ afbeelding ]
http://greenjoy.nl/
Is een drama. Deed laatst 45 min over begin Catharijnesingel - einde ASW.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Silenus het volgende:
Zijn wel een stuk goedkoper, maar lang niet zo goedkoop als jij zegt. Zie hier 44 euro voor 2 uur, 60 voor 4uur. Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Voor datzelfde bedrag huur je bij de rijnstroom een hele dag een boot, moet je alleen even iets verder varen voordat je op de singel bent. Dus zo nice is die prijs niet....
Bij het Paardenveld gaan ze de Stadsbuitengracht weer uitgraven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is een drama. Deed laatst 45 min over begin Catharijnesingel - einde ASW.
Wat gaan ze überhaupt doen met dat stuk? Komt daar nog een fietstunnel, ofzo?
Maar het fietsverkeer blijft in de toekoemst de weg doorkruisen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij het Paardenveld gaan ze de Stadsbuitengracht weer uitgraven.
Jezus dit is veel beter inderdaad. Een uurtje is superkort, dus voor drie uur ben je 50 euro kwijt bij de rijnstroom. Minder dan 2 uur bij de greenunits.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn wel een stuk goedkoper, maar lang niet zo goedkoop als jij zegt. Zie hier 44 euro voor 2 uur, 60 voor 4uur. Of mis ik iets?
http://www.rijnstroom.nl/prijzen/
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:46 schreef d4v1d het volgende:
Voor dat stallen bij t Jaarbeursplein met je ov-kaart, dat kan zeker niet met een anonieme kaart?
Oh, ik dacht iets gelezen te hebben dat je online iets op je kaart moest zetten? Of is dat alleen met het abo van ¤75 p/j? Mooi als het toch ook met een anonieme kaart kanquote:
Kan zonder volgens mij. Heb de NS er een vraag over gestuurd maar kreeg een warrig en waardeloos antwoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets gelezen te hebben dat je online iets op je kaart moest zetten? Of is dat alleen met het abo van ¤75 p/j? Mooi als het toch ook met een anonieme kaart kan
loop vannacht een beetje rond de neude en oudegracht, je krijgt er wel 1 aangebodenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand hier toevallig een fiets over/te koop oid?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
loop vannacht een beetje rond de neude en oudegracht, je krijgt er wel 1 aangeboden
Beetje late reactie (ben net terug van vakantie) maar die gast was wel een eikel. Een keer gevraagd om een stuk kaas maar zo'n grote bek gekregen dat ik geen keus had in het gewicht dat ik nooit meer terug ben gegaan. Is al bekend waarom hij is vermoord?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bij mij om de hoek dit, zo sneu![]()
http://www.hartvannederla(...)cht-blijkt-vermoord/
Oh echt? Hij kwam bij mij altijd op de maandag langs de deur om te vragen of ik kaas wilde... nooit wat van hem gekocht.Schijnbaar is hij vermoord nadat hij iemand een grote bek had gegeven nadat iemand om een stuk kaas vroegquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:29 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Beetje late reactie (ben net terug van vakantie) maar die gast was wel een eikel. Een keer gevraagd om een stuk kaas maar zo'n grote bek gekregen dat ik geen keus had in het gewicht dat ik nooit meer terug ben gegaan. Is al bekend waarom hij is vermoord?
Ow?? Was dat die zeikvent die maar bleef aanbellen elke week terwijl je al 40x had gezegd niets te willen kopen van hem?? Dus die komt nu niet meer?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh echt? Hij kwam bij mij altijd op de maandag langs de deur om te vragen of ik kaas wilde... nooit wat van hem gekocht.Schijnbaar is hij vermoord nadat hij iemand een grote bek had gegeven nadat iemand om een stuk kaas vroeg
Nee hij had schijnbaar regelmatig daklozen en junks over de vloer, volgens mij ging het om wat centen.
Nope, die is dood... daar zal je geen last meer van hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow?? Was dat die zeikvent die maar bleef aanbellen elke week terwijl je al 40x had gezegd niets te willen kopen van hem?? Dus die komt nu niet meer?
Hier Tania Kross over die opera bij P&W.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:07 schreef Ireth het volgende:
Vanavond bij de Volksopera Ondiep geweest! En het was leuk!!! Had het steenkoud op een gegeven moment, maar het was echt heel erg leuk!
https://www.facebook.com/volksoperaondiep
https://www.facebook.com/(...)59697&type=1&theaterquote:Wegens hartverscheurend succes verlengd.
Wij maken nog een paar dagen Conchita Wurst ijs, er hebben zoveel mensen om gevraagd, dat ik wel een uitzondering moest maken.
Laatste keer dat ik kaas bij hem wilde kopen en vroeg of ik kon pinnen ging ie berserk. Was meteen de laatste keer. Maandje terug ofzo. Blijkbaar werd ie wel gewaardeerd gezien al die roosjes op z'n kar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb jaren bij het Willem van noortplein gewoond maar die hele kaasboer zegt me niets![]()
Of men is gewoon heel erg blij dat ie dood is.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:32 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik kaas bij hem wilde kopen en vroeg of ik kon pinnen ging ie berserk. Was meteen de laatste keer. Maandje terug ofzo. Blijkbaar werd ie wel gewaardeerd gezien al die roosjes op z'n kar.
Lol, misschien heb je gelijk!quote:Op maandag 26 mei 2014 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Of men is gewoon heel erg blij dat ie dood is.
Ik vind Robert Gelato zo overrated.... de smaken bij Ill Mulino vind ik veel beter en je krijgt ook nog eens fatsoenlijke bolletjes voor dat geld.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef bork het volgende:
Quote Roberto
[..]
https://www.facebook.com/(...)59697&type=1&theater
Dat mag, is erg persoonlijk, ik vind tegenwoordig ijs overal tegenvallen als het niet van Roberto is, en dat geldt in mijn geval zeker voor Il Mulino.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind Robert Gelato zo overrated.... de smaken bij Ill Mulino vind ik veel beter en je krijgt ook nog eens fatsoenlijke bolletjes voor dat geld.
Ik woon in Oost maar ik fiets er voor naar de sluis... lekker chillen bij het water met je ijsje ook idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef zatoichi het volgende:
. Verder is Il Mulino net wat dichter bij mijn huis en heeft het de trappen bij de sluis.
Vergeet de methadonverstrekking op de kaatstraat niet, ook een trekpleister.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Q. het volgende:
De sluiis is het unique selling point van Ill Mulino
De 'oude' ingang van stalling Westplein is toch tijdelijk dicht?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef speknek het volgende:
Ja heel mooi. Niet dat ik hem er neer ga zetten want dan doe ik er volgens mij nog steeds langer over dan wanneer ik hem op het westplein zet, maar toch.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef Q. het volgende:
Fietsenstalling Jaarbeursplein is erg mooi geworden moet ik zeggen, even gejat plaatje:
[ afbeelding ]
Bron:
http://www.skyscrapercity(...)26797&postcount=1967
Nog maar 50 jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ziet er goed uitIk wacht geduldig af tot die aan de Oostkant af is.
Grappig, ik zat daar ook te eten op zondagavond met m'n vriendin.. ik was die donkere gast vol met tattoo's, niet makkelijk over 't hoofd te zienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:48 schreef Neelix het volgende:
Zondagavond zaten we even lekker te eten bij LE:EN, was niet heel erg druk. Maar er zat iemand die me bekend voor kwam.
[ afbeelding ]
Onze burgervader, meneer van Zanen. Hij zat daar rustig met vrouw en een kennis te eten, casual gekleed. Volgens mij herkende verder bijna niemand hem.
Ik vind hem nu al ontzettend veel sympathieker dan Aleid.
Gelukkig kan ik m'n fiets aan de oostkant nog prima kwijt bij die rekken, scheelt dat ik daar om tien over zeven al ben dagelijks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |