Dus iedereen die zijn fiets daar stalt, moet met zijn pasje scannen en dan door een soort sluit of zo? Hoe gaan ze dat praktisch in helsnaam doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef Q. het volgende:
Vanaf volgende week worden alle fietsenrekken op en rond het Jaarbeursplein weggehaald ten gunste van de nieuwe stalling onder het Stationsplein West. Ik heb alleen nog nergens kunnen vinden hoe je je daarvoor aan kan melden (want je moet daar inchecken met een OV chipkaart en je ergens online aanmelden daarvoor), staat niet op de site en niemand kan het mij vertellen. Dat wordt een heerlijke chaos met die 4000 mensen die daar dagelijks gaan stallen.
Inchecken bij een poortje en uitchecken bij de beheerder. Dat wordt een lekkere file daar tijdens de spits.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:59 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dus iedereen die zijn fiets daar stalt, moet met zijn pasje scannen en dan door een soort sluit of zo? Hoe gaan ze dat praktisch in helsnaam doen?
Ja, dat weet niemand, heb het nog nergens kunnen vinden. Lekker geregeld weer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef Andromache het volgende:
vrij onlogisch voor al het kantoorpersoneel aan de Laan van Puntenburg en de Herman Gorterstraat, die looproute.
verder maak ik prive veel gebruik van de fietsenstallingen op het Jaarbeursplein, maar ik lees hier dat je je moet aanmelden. wie wat waar??
Stukje omfietsen dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:36 schreef Vanyel het volgende:
Hoe bizar, aan mijn kant van t station kost een jaarabonnement 103, bij de jaarbeurs straks 75...
Dit is ook nieuw beleid van de NS die zelf die stallingen gaat uitbaten. Dat hebben ze nu bij Amstel al uitgeprobeerd waar sinds vorig jaar de eerste 24 uur gratis is en een jaarabonnement ook veel goedkoper is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:36 schreef Vanyel het volgende:
Hoe bizar, aan mijn kant van t station kost een jaarabonnement 103, bij de jaarbeurs straks 75...
De stalling is ook voor bezoekers van het Stadskantoor. Daarvan zal een groot deel geen OV Chipkaart hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:59 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom? Iedereen heeft inmiddels een OV-chipcard. Of is het meer dan alleen even inchecken?
Daarvoor is het Westplein. Met zometeen een prima verbinding met de Noordertunnel via de nieuwe oversteek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:43 schreef speknek het volgende:
Zou wel fijn zijn als je gelijk ingecheckt bent voor de trein. Om eerlijk te zijn, het is rot voor weekend ov'ers maar ik ben ook wel blij met de 24 uur regel (okay had liever 48 gehad ofzo). Mensen die op vakantie gaan zetten hun fiets maar wat verder weg.
Ik zag daar vrij recent nog een heel nieuw fietspad liggen (breder fietspad waar de auto's ook over moeten, "te gast") en nu sluiten ze het af?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:55 schreef Q. het volgende:
Ook fijn:
http://www.cu2030.nl/arch(...)-stationsgebied-oost
[ afbeelding ]
Je kan zometeen dus niet meer langs het station fietsen. Een paar jaar lang.
Daar kan je nog over. Tot je niet verder kan. Het noordelijke deel was al / nog kut.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zag daar vrij recent nog een heel nieuw fietspad liggen (breder fietspad waar de auto's ook over moeten, "te gast") en nu sluiten ze het af?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |