Letterlijk gezien zou Berg inderdaad een verdedigbare keuze zijn ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aanraden gaat te ver. Het een verdedigbare keuze vinden wel.
Leuk.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Letterlijk gezien zou Berg inderdaad een verdedigbare keuze zijn ja.
Bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een leuke grap van kapi.
Versta me niet verkeerd. Ik zou de keuze van harte toejuichen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuk.
Past imo ook gewoon binnen het profiel van wat we nodig hebben, hoor. Dat hij de laatste jaren allerminst succesvol is doet daar niets aan af. Voor spitsen die wel succesvol zijn is een club als Ajax allang niet meer in de markt.
Bojan, Sigthorsson, Hoesen en De jong kunnen het ook niet doen. Dan maar eens wat anders proberen.
De Jong heeft het de afgelopen seizoenen meer dan prima gedaan, dit seizoen gewoon last gehad van blessure's.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuk.
Past imo ook gewoon binnen het profiel van wat we nodig hebben, hoor. Dat hij de laatste jaren allerminst succesvol is doet daar niets aan af. Voor spitsen die wel succesvol zijn is een club als Ajax allang niet meer in de markt.
Bojan, Sigthorsson, Hoesen en De jong kunnen het ook niet doen. Dan maar eens wat anders proberen.
Ah, een medestanderquote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Versta me niet verkeerd. Ik zou de keuze van harte toejuichen.
Maar de Jong gaat weg.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong heeft het de afgelopen seizoenen meer dan prima gedaan, dit seizoen gewoon last gehad van blessure's.
Ik denk dat alle Feyenoorders een medestander zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, een medestander![]()
Berg is sowieso in vorm dit seizoen:
[..]
Maar de Jong gaat weg.
Terwijl alle Feyenoorders moeten weten dat faal in het verleden, toch kan leiden tot een volksheld zijn en een nieuwe ferrari hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Feyenoorders een medestander zijn.
Wie wel dan? haalbaar en werkelijk genoeg op alle gebieden?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef gniffie het volgende:
Berg kan niet goed genoeg voetballen, ook niet toen bij Groningen.
Zo is 't maar net.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Terwijl alle Feyenoorders moeten weten dat faal in het verleden, toch kan leiden tot een volksheld zijn en een nieuwe ferrari hebben.
Vergeet Oper niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle, Finnbogason, Malki, Junker, Matavz konden het allemaal ooit eens.
Berg kan het dan ook wel.
Gewoon scouten in het buitenland. Vitesse heeft Bony ook voor relatief weinig kunnen ophalen. En wellicht doet Zivkovic het goedquote:Op donderdag 17 april 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie wel dan? haalbaar en werkelijk genoeg op alle gebieden?
Geen idee, niemand uit de Eredivisie iigquote:Op donderdag 17 april 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie wel dan? haalbaar en werkelijk genoeg op alle gebieden?
Raar, wij mogen maximaal 4 blikjes bier meenemen. Mag je wel non-alcoholische drankjes meenemen dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef Klaphark het volgende:
Geen alcohol in de bus dus, damned. Alleen terugreis.
De 2e wedstrijd op zaterdag, tegen Corinthians, is alleen niet op FOX. Kiezen ze een andere wedstrijd.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef gniffie het volgende:
Wordt de Future Cup op Ajax TV/youtube uitgezonden? Kan het niet op de site vinden
Edit:
Gewoon op Fox Sports.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |