http://www.train-fever.com/2014/02/release-in-q3-2014/quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:44 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
mmm waarneer komt dit spel uit wil hem hebben
Wachtenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
http://www.train-fever.com/2014/02/release-in-q3-2014/
Dat is niet mijn zorg, maar die van mijn oudersquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:44 schreef mickeyD het volgende:
das natuurlijk leuk, maar je ziet hoe druk t op de fok server is..(not)
en vergeet niet dat je systeem 24/7 minimaal 400watt staat te verbruiken voor andermans lol..
zullen je ouders leuk vinden als ze de stroomrekening krijgen
maar... succes!
400W is echt onzin. Mijn server, waar de fokserver op draait, gebruikt zo'n 110W gemiddeld. En dat is nog niet eens met zuinige hardware.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:44 schreef mickeyD het volgende:
das natuurlijk leuk, maar je ziet hoe druk t op de fok server is..(not)
en vergeet niet dat je systeem 24/7 minimaal 400watt staat te verbruiken voor andermans lol..
zullen je ouders leuk vinden als ze de stroomrekening krijgen
maar... succes!
Ben bijna weer thuis, dan zal ik geen resetten. Volgende week ergens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:10 schreef Altron het volgende:
Ja er is weinig activiteit op de server.
Een reset zou imo wel weer eens leuk zijn , kijk er eigenlijk niet meer naar nu.
Superquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben bijna weer thuis, dan zal ik geen resetten. Volgende week ergens.
Server Offlinequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:34 schreef JTT het volgende:
Even een testje, kan iemand voor mij kijken of er een server bereikbaar is op 83.128.49.169:3979 ?
Ja dat kloptquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Online en heet JTT Server
(versie niet gelijk)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Bart het volgende:
GAM / Transport Tycoon / OpenTTD #43 FIRS is baas en verder
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Snelkoppeling maken naar openttd.exe
eigenschappen van snelkoppeling openen
-D toevoegen aan het eind van de opdrachtregel, bjivoorbeeld:
C:\Program Files\Fokserver\openttd.exe" -D
Klikken op snelkoppeling en je hebt een dedicated server draaien.
eventueel in openttd.cfg dingen vooraf instellen onder kopje network:Waar vind ik openttd.cfg in linuxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard even de juiste port forwarden die je ingesteld hebt in openttd.cfg in je modem/router naar het interne IP van de pc waarop je de dedicated server hebt draaien.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door JTT op 03-07-2014 17:57:57 ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
gekke koeienziekte
trein stuk? wissel verkeerd?
je hebt trouwens nergens seinen bij t station? misschien wachten alle treinen op een vrije route?quote:
Ik was toen nog aan t bouwen, maar ik vroeg me af hoe al die farms daar terecht waren gekomen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je hebt trouwens nergens seinen bij t station? misschien wachten alle treinen op een vrije route?
Kan niet.quote:
Ik ben de enige speler die al wat gebouwd heeftquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien kom ik vanmiddag ook even een kijkje nemen. Of is het niet meer te doen voor een startend bedrijfje om tegen al jullie geweld op te bouwen?
Oh, relaxed, dan ben ik vanmiddag aanwezigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:29 schreef JTT het volgende:
[..]
Kan niet.
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben de enige speler die al wat gebouwd heeft
Jippie weer nieuw bedrijf om 75% aandelen van op te kopenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, relaxed, dan ben ik vanmiddag aanwezig
industrieën ontstaan toch gewoon automatisch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:29 schreef JTT het volgende:
[..]
Kan niet.
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben de enige speler die al wat gebouwd heeft
Ja, maar 10 farms bij elkaar op een kluitje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
industrieën ontstaan toch gewoon automatisch?
het KAN allemaal gebeuren, dat het heel zeldzaam is is een tweede puntquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:41 schreef JTT het volgende:
[..]
Ja, maar 10 farms bij elkaar op een kluitje?
En allemaal van dezelfde stad?![]()
![]()
Maar het verdient goed, dus ik klaag niet
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
het KAN allemaal gebeuren, dat het heel zeldzaam is is een tweede punt
Waar ben je nou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, relaxed, dan ben ik vanmiddag aanwezig
Ik heb het hiermee gedaanquote:Op zondag 6 juli 2014 10:41 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoe kan je van patch 1.4.1 naar 1.4.0 gaan?
1,4,1 deinstalleren maar en 1,4 downloaden bah
Heb je nu alleen schulden gekocht?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef JTT het volgende:
En toen was het zo ver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het elke keer gebeurd ... Ja!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef JTT het volgende:
Whut dafuck?
Als ik zo'n brug met weg en tramspoor erop probeer te verwijderen loopt OpenTTD vast om vervolgens te crashen...
Is dat een bug ofzo
Ja dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als het elke keer gebeurd ... Ja!
Dat doe ik nooit. Dan zijn namelijk alle wachtwoorden van alle company's af dus iedereen kan inloggen op ieder bedrijf en dan krijg je weer mensen die dingen gaan verneuken en andere mensen die daarover gaan huilen. Dus reset = nieuwe map.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:35 schreef JTT het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan had je toch de oude map terug kunnen zetten
Oke, dan maar aan de slag om een nieuw groen imperium op te bouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Dan zijn namelijk alle wachtwoorden van alle company's af dus iedereen kan inloggen op ieder bedrijf en dan krijg je weer mensen die dingen gaan verneuken en andere mensen die daarover gaan huilen. Dus reset = nieuwe map.
Heb je dan misschien nog wel de map voor me?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Dan zijn namelijk alle wachtwoorden van alle company's af dus iedereen kan inloggen op ieder bedrijf en dan krijg je weer mensen die dingen gaan verneuken en andere mensen die daarover gaan huilen. Dus reset = nieuwe map.
ik zou denken dat hij het niet netjes kan ophalen, stukjes opnieuw probeert en zo dus aan die % komt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef JTT het volgende:
[ afbeelding ]
Whut? 197% en het gaat maar door...
Wat is dit
Ik weet het niet...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou denken dat hij het niet netjes kan ophalen, stukjes opnieuw probeert en zo dus aan die % komt?
Gaat prima tochquote:Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef Djurres het volgende:
Ik speel ook weer sinds gisteravond <3
Ben echt dik 10 jaar geleden dat ik dit voor t laatst gedaan heb, moet weer fix hard nadenken
10e knop van links, bedrijf kiezen waarvan je aandelen wilt kopen, en dan in het venster wat dan opent de knop linksonderquote:
foto??!!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef Djurres het volgende:
Ik ga de wereld overnemen met mijn heidense kruispunt
Ga je gang, ik ga op vakantie, ben er waarschijnlijk alleen vandaag nog...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef Djurres het volgende:
Ik ga de wereld overnemen met mijn heidense kruispunt
< Altron is de winnaar! >quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:16 schreef JTT het volgende:
Verzoekje aan bart:
Zou je als je de server reset mij de .sav willen pm'en?
Kan ik zien hoe deze game is afgelopen als ik terugkom.
In dat geval:quote:
hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:55 schreef Altron het volgende:
[..]
< Altron is de winnaar! >
Dat is het einde
Fijne vakantie alvast
ff gauw foto gemaakt van Djurres epische kruispuntklaverbladquote:
Komt goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:57 schreef JTT het volgende:
[..]
In dat geval:
Verzoekje aan de rest van de spelers op de server:
Zouden jullie bart eraan kunnen herinneren dat hij de .sav naar mij pm't
[..]
haha
We zullen het zien, help jij ook mee herinneren?
Nice hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:58 schreef JTT het volgende:
[..]
ff gauw foto gemaakt van Djurres epische kruispuntklaverblad
[ afbeelding ]
mooizoquote:
Ik weet het, maar zoals hij het zij had ik het veel groter verwachtquote:[..]
Nice hoor
Ben daar altijd te lui voor
Veel te scherpe bochten, merge before split, kruisende lijnen, dat kan efficiënter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:58 schreef JTT het volgende:
[..]
ff gauw foto gemaakt van Djurres epische kruispuntklaverblad
[ afbeelding ]
Dat viel me ook gelijk al op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Veel te scherpe bochten, merge before split, kruisende lijnen, dat kan efficiënter.
Oke, maar hij speelt het nog maar pas weer, ik heb alleen nog een tip voor je Djurres: Je kunt rivieren ook gewoon verwijderen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Veel te scherpe bochten, merge before split, kruisende lijnen, dat kan efficiënter.
lol, hoe is dat blocken? je kan prima met dat station weg?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:47 schreef JTT het volgende:
Plopkweker, waar is dit goed voor?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je per ongeluk een keertje je muis ingedrukt hebt gehad, maar anders is dit puur blocken
Dat kanaal lag verborgen in het water en nu kan ik het land niet ophogenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
lol, hoe is dat blocken? je kan prima met dat station weg?
lolquote:
Jepquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:24 schreef Altron het volgende:
[..]
lol
Is je rondje om de hele kaart al compleet trouwens ?
Je was gisteren al een heel eind
nicequote:
Ja klote is dat.... heb er veelste weinig in kunnen pikken om m'n lijntje een beetje effectief te makenquote:
Jaaaaaaaaaaaaa nieuw olieplatformquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:30 schreef Altron het volgende:
[..]
nice
[..]
Ja klote is dat.... heb er veelste weinig in kunnen pikken om m'n lijntje een beetje effectief te maken
Moet je even in de instellingen kijken wat de station spread is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:49 schreef WvdL het volgende:
hoever kun je stations doorlinken op deze map? 64 tiles?
Nee, 12 tiles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:49 schreef WvdL het volgende:
hoever kun je stations doorlinken op deze map? 64 tiles?
12 dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je even in de instellingen kijken wat de station spread is.
Beetje grootquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:21 schreef JTT het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
[ afbeelding ]
Het duurde alleen even voordat ik mijn eigen systeem van bouwen bij deze kruising doorhad
Plek en geld zatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje groot. Verder wel efficient. Hier staan trouwens nog meer junctions: https://wiki.openttd.org/Junction
Treinen moeten gigantisch omrijden als ze naar 'links' willen afslaan. Kost tijd en dus opbrengstquote:
Ach, wat maakt die ene 500 euries nou uitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Treinen moeten gigantisch omrijden als ze naar 'links' willen afslaan. Kost tijd en dus opbrengst.
Yup in 't begin, wist toen niet meer wat wat wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:47 schreef JTT het volgende:
Plopkweker, waar is dit goed voor?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je per ongeluk een keertje je muis ingedrukt hebt gehad, maar anders is dit puur blocken
Kan je daar mooi een CS plaatsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
Steden die in de weg staan
De oplossing:[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]
Herhalen tot je dit krijgt:
[ afbeelding ]
Ow , nice !quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
De oplossing:[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Ow , nice !![]()
Wist niet dat dat kon![]()
Effe de boel aanpassen vanavond als ik thuis ben , heb dit al een paar keer gehad dat m'n treinen er helemaal omheen moesten...
Idd...quote:
tot je betrapt wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaartje wachten af en toe werkt makkelijkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
tot je betrapt wordt
Bomen planten werkt dan beter
reistijd speelt in open ttd helaas geen rol in de betaling tenzij dat heel recentelijk is aangepastquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Treinen moeten gigantisch omrijden als ze naar 'links' willen afslaan. Kost tijd en dus opbrengst.
en toen werden de wegen weer aangelegd en gingen er trucks rijden..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
[ afbeelding ]
speelt een kleine rol. Maar als je een extra trein nodig hebt voor een optimale bezetting, dan kost het je ook nog eens running costs.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
reistijd speelt in open ttd helaas geen rol in de betaling tenzij dat heel recentelijk is aangepast
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen werden de wegen weer aangelegd en gingen er trucks rijden..![]()
dit is blocken punt uit bart kan je hiervoor rest gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
lol, hoe is dat blocken? je kan prima met dat station weg?
Al verholpenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:42 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
dit is blocken punt uit bart kan je hiervoor rest geven
die junctions zijn wel nice doe volgende potje miss wel weer mee dan maak ik betere kruispunten
Jaja... Deze zijn ook prima hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:42 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
dit is blocken punt uit bart kan je hiervoor rest geven
die junctions zijn wel nice doe volgende potje miss wel weer mee dan maak ik betere kruispunten
Gaat nog wel even duren denk ik , is pas een reset geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:48 schreef plopkweker het volgende:
Wanneer zal de map gereset worden trouwens?
Waar haal je die graphics vandaan dan? Dat is geen standaard openttd lijkt mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:30 schreef JTT het volgende:
[..]
Maar daar heb ik wel aan gedacht hoor
[ afbeelding ]
Zbasequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waar haal je die graphics vandaan dan? Dat is geen standaard openttd lijkt me
Nicequote:Op woensdag 16 juli 2014 09:37 schreef Altron het volgende:
@JTT , heb al een redelijk netwerkje liggen nu tussen die dorpjes
Jaja.... maar die aandelen van je zijn belachelijk duur omdat je 100 jaar eerder begonnen ben..quote:Op maandag 21 juli 2014 14:05 schreef JTT het volgende:
Wow Altron, je hebt eindelijk 25% aandelen in me kunnen kopen
Ik kijk bijna niet meer... was er eigenlijk wel weer klaar mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:09 schreef JTT het volgende:
@Altron waarschijnlijk haal je me wel in hoor, aangezien je nu al net iets meer weer winst dan mij per jaar maakt, maar dat boeit me niet, want hoe zou dat nou komen?
Lolquote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Jaja.... maar die aandelen van je zijn belachelijk duur omdat je 100 jaar eerder begonnen ben..![]()
13 miljard voor 25% , wilde effe alles kopen voordat je terug was van vakantie
We maken nu ook allebei ongeveer evenveel winst, sinds ik die extra treinen heb bijgeplaatstquote:[..]
Ik kijk bijna niet meer... was er eigenlijk wel weer klaar mee.
Heel de server is volgebouwd.
Sja , die tijd dat jij eerder ben begonnen ben ik nu langer bezig , dus vlakt elkaar mooi uit
Inderdaadquote:Jij maak echt belachelijk veel winst met jou olie lijntje
Ik ookquote:Op maandag 21 juli 2014 15:48 schreef Altron het volgende:
Zit overigens op m'n werk , en het is echt uber druk dus kan niet spelen... ( doe ik overigens sowieso niet op m'n werk )
Snap er geen fuck van , iedereen zou op vakantie moeten zijn.![]()
lolquote:Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef JTT het volgende:
@Djurres, er staat een file van 10 kilometer bij jouw transfer vlakbij mijn mainstation
Reizigers van PI0xL0x BV worden aangeraden met JTTransport te reizen
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef Altron het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
Viel me ook op dat er gisteren ergens een kruising maar voor de helft af was waardoor er treinen aan het trippen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |