Moet je even in de instellingen kijken wat de station spread is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:49 schreef WvdL het volgende:
hoever kun je stations doorlinken op deze map? 64 tiles?
Nee, 12 tiles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:49 schreef WvdL het volgende:
hoever kun je stations doorlinken op deze map? 64 tiles?
12 dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je even in de instellingen kijken wat de station spread is.
Beetje groot . Verder wel efficient. Hier staan trouwens nog meer junctions: https://wiki.openttd.org/Junctionquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:21 schreef JTT het volgende:
Wat vinden jullie hiervan :
[ afbeelding ]
Het duurde alleen even voordat ik mijn eigen systeem van bouwen bij deze kruising doorhad
Plek en geld zatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje groot . Verder wel efficient. Hier staan trouwens nog meer junctions: https://wiki.openttd.org/Junction
Treinen moeten gigantisch omrijden als ze naar 'links' willen afslaan. Kost tijd en dus opbrengst .quote:
Ach, wat maakt die ene 500 euries nou uitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Treinen moeten gigantisch omrijden als ze naar 'links' willen afslaan. Kost tijd en dus opbrengst .
Yup in 't begin, wist toen niet meer wat wat was . Zet er ff een sign bij, delete ik 'm als vanavond thuis ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:47 schreef JTT het volgende:
Plopkweker, waar is dit goed voor?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je per ongeluk een keertje je muis ingedrukt hebt gehad, maar anders is dit puur blocken
Kan je daar mooi een CS plaatsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
Steden die in de weg staan
De oplossing:[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]
Herhalen tot je dit krijgt :
[ afbeelding ]
Ow , nice !quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
Steden die in de weg staan
De oplossing:[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]
Herhalen tot je dit krijgt :
[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Ow , nice !
Wist niet dat dat kon
Effe de boel aanpassen vanavond als ik thuis ben , heb dit al een paar keer gehad dat m'n treinen er helemaal omheen moesten...
Idd...quote:
tot je betrapt wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
Steden die in de weg staan
De oplossing:[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]
Herhalen tot je dit krijgt :
[ afbeelding ]
Een jaartje wachten af en toe werkt makkelijkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
tot je betrapt wordt
Bomen planten werkt dan beter
reistijd speelt in open ttd helaas geen rol in de betaling tenzij dat heel recentelijk is aangepastquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Treinen moeten gigantisch omrijden als ze naar 'links' willen afslaan. Kost tijd en dus opbrengst .
en toen werden de wegen weer aangelegd en gingen er trucks rijden..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
Steden die in de weg staan
De oplossing:[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]-->[ afbeelding ]
Herhalen tot je dit krijgt :
[ afbeelding ]
speelt een kleine rol. Maar als je een extra trein nodig hebt voor een optimale bezetting, dan kost het je ook nog eens running costs.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
reistijd speelt in open ttd helaas geen rol in de betaling tenzij dat heel recentelijk is aangepast
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen werden de wegen weer aangelegd en gingen er trucks rijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |