In principe heb ik nu alle kaartjes voor dit (zomer)seizoen allemaal al gekochtquote:Op donderdag 17 april 2014 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Om 12 uur kaartverkoop in Enschede.. Dit keer maar 1 kaart kopen
Ik heb nog een beertje karige oogst eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In principe heb ik nu alle kaartjes voor dit (zomer)seizoen allemaal al gekocht
Pearl Jam! * Sinceria jaloers isquote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog een beertje karige oogst eigenlijk.
Manic street preachers
Pearl Jam
Metallica (pinkpop maandag)
Rolling Stones (werchter classique)
Mag nog best wat bij.
Nice!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
In principe heb ik nu alle kaartjes voor dit (zomer)seizoen allemaal al gekocht
Beetje vroeg voor een midlifecrisis he?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog een beertje karige oogst eigenlijk.
Manic street preachers
Pearl Jam
Metallica (pinkpop maandag)
Rolling Stones (werchter classique)
Mag nog best wat bij.
Dat iddquote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja, concerten en festivals. Moet ik ook eens wat meer gaan doen. Ik weet alleen nooit wat of met wie
Beetje laat voor kutmuziek he?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor een midlifecrisis he?
Ik heb Daniel Loheus, Dauwpop, Travolta's, Limp Bizket, Madnes, Zwarte Cross en Maņana Maņana.
Jij niet alleenquote:
MissBquote:
Daniel Loheus is theater, das anders.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje laat voor kutmuziek he?.
Nederlandse muzikanten.
Madness is trouwens veel meer midlifecrisis dan mijn bandsquote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daniel Loheus is theater, das anders.
En Travolta's zijn dan misschien wel Nederlanders, maar het is en blijft wel surf, dus cool.
Oh bah idd, Fred Durstquote:
Zei ik Madness? Nee he, dat zei ik niet hequote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Madness is trouwens veel meer midlifecrisis dan mijn bands.
Ok the stones zijn ouder, maar de rest niet.
Nee, maar het is ook Limp bizkit, dus ik dacht dat je gewoon 2 fouten had gemaaktquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zei ik Madness? Nee he, dat zei ik niet he
[ afbeelding ]
Dikke vette boeie, ik weet dat het een zwaar kutoptreden wordt, ik weet dat ik me helemaal kapot vermaakquote:
Want ik heb het verder nog nooit over het festival gehadquote:Op donderdag 17 april 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook Limp bizkit, dus ik dacht dat je gewoon 2 fouten had gemaakt.
Ik heb het iig nog nooit gezien, maar daar komt ook alleen maar bagger, dus whateverquote:Op donderdag 17 april 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want ik heb het verder nog nooit over het festival gehad
Kan je net zo goed naar Frans Bauer.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dikke vette boeie, ik weet dat het een zwaar kutoptreden wordt, ik weet dat ik me helemaal kapot vermaak
Ik kan me toch iets herinneren mbt Limp Bizkit...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook Limp bizkit, dus ik dacht dat je gewoon 2 fouten had gemaakt.
Je hebt op de website gekeken?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het iig nog nooit gezien, maar daar komt ook alleen maar bagger, dus whatever.
Wat dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan me toch iets herinneren mbt Limp Bizkit...
Nee, want daar zou ik me niet vermakenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je net zo goed naar Frans Bauer.
Ik troll je maar een beetje hoor, maar die bands op de site zeggen me allemaal niet zoveel eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt op de website gekeken?
Jij houdt niet van gypsy, rock, ska, surf, punk, folk?
Iets dat jij Fred niet zo vreselijk vond...quote:
Nee, meeste is ook niet zo bekend. Is ook maar klein en goedkoop. Maar wel een enorm goede sfeer, feestmuziek en een vrouwenoverschot (van voornamelijk lekkere surfchicks).quote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik troll je maar een beetje hoor, maar die bands op de site zeggen me allemaal niet zoveel eigenlijk.
Ik heb het hier toch ook niet in negatieve zin over LB gehad? Alleen dat hij het verkeerd schreefquote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets dat jij Fred niet zo vreselijk vond...
Het is dan ook alleen Godtje die als de zuurproeme die hij is, zeurt op Limp Bizkit.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets dat jij Fred niet zo vreselijk vond...
Pff.. weer iets waar ik niet naartoe hoef te gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, meeste is ook niet zo bekend. Is ook maar klein en goedkoop. Maar wel een enorm goede sfeer, feestmuziek en een vrouwenoverschot (van voornamelijk lekkere surfchicks).
Is ook KATS uitverkochtquote:Op donderdag 17 april 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff.. weer iets waar ik niet naartoe hoef te gaan
Godtje heeft gelijk!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is dan ook alleen Godtje die als de zuurproeme die hij is, zeurt op Limp Bizkit.
Zijn vaak ook wel gezellig dat soort festivals idd. Maar had er nog nooit van gehoord, ook niet van jou volgens mij, maar kan er overheen gelezen hebben hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, meeste is ook niet zo bekend. Is ook maar klein en goedkoop. Maar wel een enorm goede sfeer, feestmuziek en een vrouwenoverschot (van voornamelijk lekkere surfchicks).
Heeft alles te maken met een normale smaak. Kan me in een hoop vinden maar dat is toch een nep zooi. Mijn god. Maar dat gaf je zelf ook al aan. Dat het toch wel kut is.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is dan ook alleen Godtje die als de zuurproeme die hij is, zeurt op Limp Bizkit.
Natuurlijk is het kut. Maar daarom is het niet meteen vervelend.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met een normale smaak. Kan me in een hoop vinden maar dat is toch een nep zooi. Mijn god. Maar dat gaf je zelf ook al aan. Dat het toch wel kut is.
Denk dat dat twee (relatief) losstaande dingen zijn. Reallife en fok enzoquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje moet eens leren te genieten van het leven ipv alles en iedereen continue af te zeiken
Maar goed, Fred is wel heel erg. Bijna net zo erg als Nickelbackquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje moet eens leren te genieten van het leven ipv alles en iedereen continue af te zeiken
We houden het op guilty pleasurequote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kut. Maar daarom is het niet meteen vervelend.
Ach, Nickelback is ook weer zo'n internet-meme ding, natuurlijk is het hele gelikte, overgeproduceerde muziek puur gemaakt voor de commercie, maar zo'n rampzalig is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, Fred is wel heel erg. Bijna net zo erg als Nickelback
Whehehequote:Op donderdag 17 april 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Nickelback is ook weer zo'n internet-meme ding, natuurlijk is het hele gelikte, overgeproduceerde muziek puur gemaakt voor de commercie, maar zo'n rampzalig is het nou ook weer niet.
Het is geen Kane of Anouk ofzo.
Anoukquote:Op donderdag 17 april 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Nickelback is ook weer zo'n internet-meme ding, natuurlijk is het hele gelikte, overgeproduceerde muziek puur gemaakt voor de commercie, maar zo'n rampzalig is het nou ook weer niet.
Het is geen Kane of Anouk ofzo.
Maakt ook geen fuck uit natuurlijk. Maar Anouk is ook weer zoiets. Die heeft gewoon de "markt"bekeken in Nederland, gezien dat er weinig tot geen rockchicks waren dus is ze dat geworden, puur voor het geld. Lekker schabbelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anouk![]()
Ach van iedereen heb ik wss de meest "slechte" smaak. Boeiend
Eerlijk gezegd maakt het mij weinig uit of het 'echt' is of 'nep' zolang ik het maar lekkere meezing/dans muziek vind.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt ook geen fuck uit natuurlijk. Maar Anouk is ook weer zoiets. Die heeft gewoon de "markt"bekeken in Nederland, gezien dat er weinig tot geen rockchicks waren dus is ze dat geworden, puur voor het geld. Lekker schabbelen.
Slim, absoluut, maar er zit geen greintje echtheid in. Ze heeft best een paar nummers gemaakt die goed in elkaar zitten hoor, maar ze faket alles.
Mja, ik zie de lol er niet van in om je voor te doen als verwend kutjochiequote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat twee (relatief) losstaande dingen zijn. Reallife en fok enzo
Ja, dat zeg ik toch, ze heeft het gewoon slim gedaan, en sommige van haar platen zijn best te pruimen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het mij weinig uit of het 'echt' is of 'nep' zolang ik het maar lekkere meezing/dans muziek vind.
Ook niet verkeerd om de markt te bekijken, zorgde er in ieder geval voor dat er weer wat anders te horen was en toevallig viel het in mijn smaak
Haha ik totaal nietquote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat zeg ik toch, ze heeft het gewoon slim gedaan, en sommige van haar platen zijn best te pruimen.
Maar qua geheel heb ik wel een bloedhekel aan dat mormel.
Normaal hou ik me ook niet zo bezig met de mens achter de artiest zeg maar, maar zij is altijd overal en nergensquote:Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ik totaal niet![]()
Niet dat ik haar volg ofzo, misschien scheelt dat ook. Af en toe een nieuw nr, soms een interview. Ik vermaak me er wel mee
Iddquote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangijk ook wat ik er van vind.
Sja en dan, zo wat? Blijkbaar vinden ze het lekker klinken zo en blijkbaar is de massa het daarmee eens. Waarom zou je dat moeten veroordelen?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, omdat het natuurlijk gewoon pure commerciele bagger isquote:Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja en dan, zo wat? Blijkbaar vinden ze het lekker klinken zo en blijkbaar is de massa het daarmee eens. Waarom zou je dat moeten veroordelen?
Je weet toch.. alles wat commercieel is is slechtquote:Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja en dan, zo wat? Blijkbaar vinden ze het lekker klinken zo en blijkbaar is de massa het daarmee eens. Waarom zou je dat moeten veroordelen?
Ook niet 100% per definitie, en zoals ik zei, ook Nickelback heeft wel een paar aardige platen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch.. alles wat commercieel is is slecht
En welke bekende bands doen het niet voor het geld?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, omdat het natuurlijk gewoon pure commerciele bagger is.
Maar wederom, Nickelback is altijd nog beter dan Beyonce en Alicia keys en aanverwanten.
Nouja.. jij vindt het slechtquote:Op donderdag 17 april 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Het eerste is niet per definitie goed, het 2de niet per definitie slecht, maar vaak wel.
Er is een verschil tussen bands die begonnen zijn voor de muziek en nu veel geld verdienen en bands die begonnen zijn om geld te verdienenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En welke bekende bands doen het niet voor het geld?
ja, tuurlijk gaat het daarom, maar ik vind het dus ook vaak niet lekker klinkenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. jij vindt het slecht![]()
Ik vind het meestal niet zo slecht. Daarbij boeit die achtergrond me niet. Gaat mij om de muziek, of het lekker klinkt. Denk dat daar ook wel het verschil in zit.
Ik denk dat dat niet meer te achterhalen isquote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen bands die begonnen zijn voor de muziek en nu veel geld verdienen en bands die begonnen zijn om geld te verdienen
Dan is het nog niet per definitie(vaak) slechtquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
ja, tuurlijk gaat het daarom, maar ik vind het dus ook vaak niet lekker klinken.
Het is allemaal een beetje grijs gebied natuurlijk, maar als bands na jaren nog steeds met goeie platen uitkomen en niet van die albums die opeens vol staan met dingen die nu populair zijn, dan zijn het iig artiesten die lak hebben aan de top40 zeg maar.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer te achterhalen is
Afraffelwerk is altijd minder van kwaliteitquote:Op donderdag 17 april 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het nog niet per definitie(vaak) slechtDAn vind je er gewoon geen reet aan
Ik ben daar niet zo extreem in. Ik denk dat er zeer weinig bands zijn die hun nieuwste plaat maken, zonder na te denken over de financiële haalbaarheid. Tenzij ze al binnen zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje grijs gebied natuurlijk, maar als bands na jaren nog steeds met goeie platen uitkomen en niet van die albums die opeens vol staan met dingen die nu populair zijn, dan zijn het iig artiesten die lak hebben aan de top40 zeg maar.
Ach,het is hier natuurlijk ook gewoon even puur om de discussiequote:Op donderdag 17 april 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo extreem in. Ik denk dat er zeer weinig bands zijn die hun nieuwste plaat maken, zonder na te denken over de financiële haalbaarheid. Tenzij ze al binnen zijn.
Is nickelback zo'n bij elkaar geplaatst talentenjachtgroepje dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen bands die begonnen zijn voor de muziek en nu veel geld verdienen en bands die begonnen zijn om geld te verdienen
Nee, maar de eerste paar platen zijn ze niet extreem aan het experimenten gegaan. U2 maakte Zooropa ook pas nadat ze een dikke villa hadden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,het is hier natuurlijk ook gewoon even puur om de discussie.
Maar ik geloof niet dat bands als Muse en Pearl Jam echt nummers zitten te schrijven met een steefbedrag in hun hoofd.
Nee, maar wel een band dat 1 sound heeft en daar gewoon niet van afwijkt omdat het verkoopt. Wederom, ook zij hebben best aantal aardige platen, maar die doen wel precies dat om zoveel mogelijk platen te verkopen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is nickelback zo'n bij elkaar geplaatst talentenjachtgroepje dan?
Niets is 100% toepasbaar he? Zelfs van Buren zal ooit wel eens ergens tijd ingestoken hebben voor hij op Play drukte en met zijn handen omhoog gaat staanquote:Op donderdag 17 april 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar de eerste paar platen zijn ze niet extreem aan het experimenten gegaan. U2 maakte Zooropa ook pas nadat ze een dikke villa hadden.
Nu ff niet ok?quote:
Nou wil het toeval dat ik op de terugweg van de fysio langs de kroeg van een oude bekende kom.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu ff niet ok?.
Straks wel weer.
Selectief lezen is voor dodelijker voor je.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het geld is dan ook al lang en breed binnen. Bij de eerste tienerplaat van PJ in elk geval al.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik geloof niet dat bands als Muse en Pearl Jam echt nummers zitten te schrijven met een steefbedrag in hun hoofd .
Ik weet het allemaal nog niet zo. Zou er wel zin in hebben, maar weet de kalender niet uit het hoofd.quote:
Tuurlijk, en veel bands beginnen ook wel met het idee om er iig van te kunnen leven ipv een kantoorbaan. Maar toch zit er voor mij een enorm verschil tussen artiesten.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het geld is dan ook al lang en breed binnen. Bij de eerste tienerplaat van PJ in elk geval al.
Ik snap wat je zegt maar het is wel makkelijk praten als je er toch geen rekening meer mee hoeft te houden. Dan kan je heel makkelijk zeggen dat het geld niet belangrijk is.
Als twee bands hetzelfde album maken, en de één doet het voor (alleen de centen) en de andere voor de muziek, hoor ik het verschil nietquote:Op donderdag 17 april 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en veel bands beginnen ook wel met het idee om er iig van te kunnen leven ipv een kantoorbaan. Maar toch zit er voor mij een enorm verschil tussen artiesten.
En ook dat is smaak, en iets waarover niet valt te twisten, maar we doen het toch al te graag.
Ligt er aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als twee bands hetzelfde album maken, en de één doet het voor (alleen de centen) en de andere voor de muziek, hoor ik het verschil niet
Flash.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Kom er net achter dat voor de kaarten bestellen ik flashplayer nodig heb en dat niet mag installeren![]()
![]()
Ik denk dat juist veel bandjes beginnen zonder verwachting. Dat ze gewoon doen wat ze leuk vinden.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en veel bands beginnen ook wel met het idee om er iig van te kunnen leven ipv een kantoorbaan. Maar toch zit er voor mij een enorm verschil tussen artiesten.
En ook dat is smaak, en iets waarover niet valt te twisten, maar we doen het toch al te graag.
Waaromquote:
Veel wel, en vast ook een zooi die rijkdom en beroemd worden als doel hebben. Maar je hebt ook bands, Backstreet boys en aanverwanten, die gewoon door een platenmaatschappij worden gecast op looks en "voor elk meisje een type" en dat verkoopt ook als een idioot.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat juist veel bandjes beginnen zonder verwachting. Dat ze gewoon doen wat ze leuk vinden.
Afgezien van de bij elkaar geraapte bandjes door producers.
Het wordt te pas en te onpas gebruikt en maakt sites (zoals in dit geval) onbereikbaar waar dat absoluut niet nodig is. In deze tijd van sterk afnemend desktopgebruik kan je echt niet meer met Flash aankomen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom? Voor veel applicaties is er een alternatief, veel dingen komen weg met nieuwere technieken maar er zijn toch echt hele specifieke gevallen waarbij je het toch echt nodig hebt. Niet dat ik dat geloof voor een ticket site, maar kom op. Adobe doet heus wel iets goed er mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |