In principe heb ik nu alle kaartjes voor dit (zomer)seizoen allemaal al gekochtquote:Op donderdag 17 april 2014 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Om 12 uur kaartverkoop in Enschede.. Dit keer maar 1 kaart kopen
Ik heb nog een beertje karige oogst eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In principe heb ik nu alle kaartjes voor dit (zomer)seizoen allemaal al gekocht
Pearl Jam! * Sinceria jaloers isquote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog een beertje karige oogst eigenlijk.
Manic street preachers
Pearl Jam
Metallica (pinkpop maandag)
Rolling Stones (werchter classique)
Mag nog best wat bij.
Nice!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
In principe heb ik nu alle kaartjes voor dit (zomer)seizoen allemaal al gekocht
Beetje vroeg voor een midlifecrisis he?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog een beertje karige oogst eigenlijk.
Manic street preachers
Pearl Jam
Metallica (pinkpop maandag)
Rolling Stones (werchter classique)
Mag nog best wat bij.
Dat iddquote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja, concerten en festivals. Moet ik ook eens wat meer gaan doen. Ik weet alleen nooit wat of met wie
Beetje laat voor kutmuziek he?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor een midlifecrisis he?
Ik heb Daniel Loheus, Dauwpop, Travolta's, Limp Bizket, Madnes, Zwarte Cross en Maņana Maņana.
Jij niet alleenquote:
MissBquote:
Daniel Loheus is theater, das anders.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje laat voor kutmuziek he?.
Nederlandse muzikanten.
Madness is trouwens veel meer midlifecrisis dan mijn bandsquote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daniel Loheus is theater, das anders.
En Travolta's zijn dan misschien wel Nederlanders, maar het is en blijft wel surf, dus cool.
Oh bah idd, Fred Durstquote:
Zei ik Madness? Nee he, dat zei ik niet hequote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Madness is trouwens veel meer midlifecrisis dan mijn bands.
Ok the stones zijn ouder, maar de rest niet.
Nee, maar het is ook Limp bizkit, dus ik dacht dat je gewoon 2 fouten had gemaaktquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zei ik Madness? Nee he, dat zei ik niet he
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |