Ehm nee. Die twee problemen zijn daarmee niet uit de wereld natuurlijk. Hoewel je je af kunt vragen of het het probleem van de spoorwegen is dat een bus te laat binnen komt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef greavy het volgende:
De regel was altijd: indien men de mogelijkheid niet had een ticket te kopen (door oa krappe overstap van bus, [..], lange rij) zonder toeslag op trein. [..]
Nu er goed functionerende kaartautomaten overal staan, kan je altijd een kaartje kopen.
Als het voor- en navervoer frequent rijdt, kun je de reiziger er op aanspreken ja. Rijdt allen 1 keer per uur of minder en er staat een rij, de trein rijdt ook sporadisch... Dan jaag je zo bewust mensen de auto in..quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm nee. Die twee problemen zijn daarmee niet uit de wereld natuurlijk. Hoewel je je af kunt vragen of het het probleem van de spoorwegen is dat een bus te laat binnen komt.
Is al heel wat dat er sowieso een trein OF een bus komt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:42 schreef greavy het volgende:
In Boerenschubbekutteveen 319 rijdt de trein 1x/2u, net als de bus. Dat ga je niet voorkomen.
Da's waarquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Rendabel is volstrekt onbelangrijk. Als er in Schubbenkuttenveenschebad een bus stopt, moet er in Fagne-Con-de-Schouppe-les-Bains ook één stoppen. Of dat nou bestaat of niet, maakt niks uit.
Klopt ja, vooral abonnementen zijn echt spotgoedkoopquote:Rendabel![]()
Heb je die tarieven weleens gezien daar?
Ik dacht dat daar alleen oude rintuigen stonden. Waarom worden deze niet ingezet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrijdag 18 april, Houtrakpolder
[ [url=http://farm4.staticflickr.com/3682/13910409401_cb4041dac1_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
Regelsregelsquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:51 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen oude rintuigen stonden. Waarom worden deze niet ingezet?
stond er eigenlijk nog iets tegenover (her?)opening van Hamont?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Rendabel is volstrekt onbelangrijk. Als er in Schubbenkuttenveenschebad een bus stopt, moet er in Fagne-Con-de-Schouppe-les-Bains ook één stoppen. Of dat nou bestaat of niet, maakt niks uit.
Rendabel![]()
Heb je die tarieven weleens gezien daar?
De sneltrein van 15.43 uit Leeuwarden naar Groningen reed wel met twee stellen zag ik en ook in de andere omloop zat in de middag een duo. Geen idee of het in de ochtend ook zo wasquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:53 schreef Monopoly het volgende:
Neukpop, prima woord trouwens
Arriva reed vandaag met vakantie omloop omdat zo'n beetje all scholen 'dicht' waren vandaag. Ik heb ochtenddienst gehad en het was heel rustig.
Toen ik klaar was rond 14 uur werd het wel wat drukker. Weet niet of ze sporadisch her en der wat hebben versterkt. Het is wel voordeel dat we er heel dicht op zitten. We kunnen in principe bij drukte (wanneer er genoeg mat staat) binnen 10 minuten een stel tegenaan plakken
Vanaf half mei gaan ze los om van de viertjes zesjes te makenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:00 schreef greavy het volgende:
Zijn verlengingsrijtuigen voor DDZ, maar door problemen met de zesjes moet eea aangepast worden voordat er meer zesjes komen.
In de ochtend een drietje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De sneltrein van 15.43 uit Leeuwarden naar Groningen reed wel met twee stellen zag ik en ook in de andere omloop zat in de middag een duo. Geen idee of het in de ochtend ook zo was
ongetwijfeld, maar ik weet niet wat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:08 schreef greavy het volgende:
[..]
stond er eigenlijk nog iets tegenover (her?)opening van Hamont?
In gebarentaal dan zekerquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:04 schreef greavy het volgende:
In de 'Stiltezone' in de Railjet mag je geeneens een koptelefoon met muziek op hebben, ook al hoort niemand het. Had net een koptelefoon op (en geen oortjes in...), en tijdens controle werd ik er op gewezen dat het niet mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |