Gast, dat is natuurlijk ter illustratie dat de Europese economie ontzettend aan het herstellen is. dat in zijn geheel is best een artikel of rapportage waard het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:17 schreef SadPanda het volgende:
Is dat nou echt groot nieuws? Bericht de NOS dat ook?
En dat was bij Stalin precies hetzelfde met zijn Russische identiteit. De man is zelfs in het Russische Keizerrijk geboren (niet in Georgië), hij was lid van de Russische SDAP, van de Russische Communistische Partij, enzovoorts enzovoorts. Houd toch op met dat het geen Russen waren.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er werd de nadruk gelegd op de Duitse identiteit.
Ontzettendquote:Op donderdag 17 april 2014 01:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Gast, dat is natuurlijk ter illustratie dat de Europese economie ontzettend aan het herstellen is. dat in zijn geheel is best een artikel of rapportage waard het afgelopen jaar.
Echter, als ik op RT kijk, die Max Kaiser show (die ik trouwens tof vond totdat hij hysterisch begon te schreeuwen in een RT uitzending), zou je denken dat Europa financieel op instorten staat.
Het waren ook geen Russen, Stalin is Georgiër en bij dat feit laat ik het.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat was bij Stalin precies hetzelfde met zijn Russische identiteit. De man is zelfs in het Russische Keizerrijk geboren (niet in Georgië), hij was lid van de Russische SDAP, van de Russische Communistische Partij, enzovoorts enzovoorts. Houd toch op met dat het geen Russen waren.
Oh, ik dacht dat ze een objectief nieuwsstation waren. Hoezo verkondigen ze dan een mening?quote:Op donderdag 17 april 2014 01:22 schreef SadPanda het volgende:
die vertegenwoordigt niet de mening van RT.
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 april 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze een objectief nieuwsstation waren. Hoezo verkondigen ze dan een mening?
Ja, je bedoelt dat het één grote schijnheilige bende is en je jezelf een knoop in de tong legt in een poging het nog positief te draaien. Maar dat zeg je niet hè, en wat je zegt is wat uitmaakt.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt dat het één grote schijnheilige bende is en je jezelf een knoop in de tong legt in een poging het nog positief te draaien. Maar dat zeg je niet hè, en wat je zegt is wat uitmaakt.
Lol, Galloway is uit de Britse labor gekicked en is volgens mij nu gewoon bij aan het klussen voor o.a. Press TV. Qua Iran ben ik het - enigszins - met hem eens.quote:
komende van http://www.haaretz.com/jewish-world/jewish-world-news/1.585897quote:Report: Separatists in east Ukraine town of Donetsk order Jews to register
Measure due to the alleged support of Jews for Kiev and their hostility
Flyers call for Jews to register with pro-Russian separatists in Ukrainian city
Pro-Russian separatists from Donetsk in eastern Ukraine denied any involvement in the circulation of flyers calling on Jews to register with separatists and pay special taxes.
quote:VS dreigt met nieuwe sancties tegen Rusland
Rusland kan rekenen op nieuwe sancties als het de steun opvoert aan separatisten in Oost-Oekraïne. Dat zei de Amerikaanse president Barack Obama in een interview met nieuwszender CBS.
Obama waarschuwde de Russen dat er 'gevolgen' zijn als 'ze dit soort stappen zetten, die zijn bedoeld om Oekraïne te destabiliseren en hun soevereiniteit te schenden.' De president vreest naar eigen zeggen niet voor een militair treffen met Rusland. 'Ze hebben geen interesse in een militaire confrontatie met ons', benadrukte Obama.
Amerikaanse functionarissen lieten woensdag doorschemeren dat vrijdag mogelijk al nieuwe sancties tegen Rusland worden afgekondigd. De functionarissen verwachten geen doorbraak op de Oekraïne-top die donderdag in Genève wordt gehouden, waardoor het 'aannemelijk' is dat nieuwe strafmaatregelen volgen op de bijeenkomst.
De woordvoerder van het Witte Huis liet weten dat 'nieuwe sancties actief worden voorbereid', maar dat nog het nodige afhangt van de top in Zwitserland. 'We kijken ook naar de bijeenkomst van morgen voor een aanwijzing dat Rusland van plan is te de-escaleren, in plaats van te escaleren', aldus de zegsman.
En als dit soort pamfletten verspreid worden door de pro-Kiev kant om de pro-russische activisten te discrediteren, mag Rusland dan binnenvallen?quote:Op donderdag 17 april 2014 02:25 schreef Voorschrift het volgende:
Als het wel zo is dan is het reden genoeg om binnen te vallen als NAVO. Zelfbeschikking is tot daar aan toe, maar dit soort gedrag is een oorlog waard. Als je zo blatant de mensenrechten gaat schenden als Russische separatist dan kan je het niet over je huid laten gaan als Westen om je er afzijdig van te houden, dit soort gedrag kan en mag niet worden getolereerd. Niet binnen Europa, niet na zoveel ellende in het verleden.
Nee, want dan is het een leugen. Ik zeg ook expliciet "wanneer dit waar is".quote:Op donderdag 17 april 2014 02:39 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En als dit soort pamfletten verspreid worden door de pro-Kiev kant om de pro-russische activisten te discrediteren, mag Rusland dan binnenvallen?
En wanneer is het waar? We hebben het over een pamflet dat zogenaamd uitgebracht werd door een groepje mensen die één gebouw in de stad bezetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, want dan is het een leugen. Ik zeg ook expliciet "wanneer dit waar is".
Als het zo is dan is het reden genoeg (voor mij) om die hele separatistische beweging te verafschuwen. Wat mij betreft ook meer dan genoeg reden om al dan niet met dodelijk geweld dergelijke idioten weg te werken.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:48 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En wanneer is het waar? We hebben het over een pamflet dat zogenaamd uitgebracht werd door een groepje mensen die één gebouw in de stad bezetten.
Maar het vervalsen van zo'n pamflet om ze in discrediet te brengen is niet voldoende om de andere kant te verafschuwen, neem ik aan...quote:Op donderdag 17 april 2014 02:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het zo is dan is het reden genoeg (voor mij) om die hele separatistische beweging te verafschuwen.
Net zo goed, maar zolang dat niet bewezen is ga ik daar niet van uit. Ik zeg ook, als het waar is.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:52 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Maar het vervalsen van zo'n pamflet om ze in discrediet te brengen is niet voldoende om de andere kant te verafschuwen, neem ik aan...
quote:"Although the possibility of war is not as far-fetched as one would like it to be, it would not work to Ukraine's disadvantage. Indeed, the emergence of a genuinely hostile Russia would translate into Ukraine's rapid integration into European economic and security structures and its concomitant transformation into a client state of the United States. As an East European version of South Korea, Ukraine would become the recipient of large-scale Western--in particular, American--military and economic assistance that would guarantee its stability, if not its prosperity.... Russia's aggressiveness, therefore, could be Ukraine's salvation . "
"Will Ukraine Survive 1994?" "Harriman Institute Forum" 1993.]
edit: ow, troop carriers, ik dacht aan aircraft carriers...twitter:WorldNewsNgayon twitterde op donderdag 17-04-2014 om 02:39:08Ukraine says pro-Russian separatists seize six troop carriers http://t.co/MqLO7EAL5b via Yahoo! reageer retweet
twitter:hamptontrainer twitterde op donderdag 17-04-2014 om 03:47:54“@DLoesch: They solved Ukraine with a selfie! RT @WhiteHouse: Pals. http://t.co/DJsLa1QBAO”Holy crap Grow UP! reageer retweet
De People's Mudjahedin in Iran hebben ook een newssite!twitter:Sarve_Tosi twitterde op donderdag 17-04-2014 om 03:46:06‘Signs of Moscow involvement’ in Ukraine violence: US http://t.co/q43IToYE0F #SecKerry #Euronews #Rajavi #uk #Friday reageer retweet
Volgens mijn bronnen zijn die niet veroverd, maar heben de 'Oekrainsche' soldaten na een goed gesprek met de betogers besloten dat ze niet op mensen willen schieten die nog misschien wel met hun moeder op school hebben gezeten...oh, wacht, dat is natuurlijk propaganda van RT. Ofzo. Eigelijk heeft de KGB het gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:00 schreef meth1745 het volgende:
twitter:WorldNewsNgayon twitterde op donderdag 17-04-2014 om 02:39:08Ukraine says pro-Russian separatists seize six troop carriers http://t.co/MqLO7EAL5b via Yahoo! reageer retweet
Je hoopt zeker dat hij ook jouw vader kan spelen?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen zijn die niet veroverd, maar heben de 'Oekrainsche' soldaten na een goed gesprek met de betogers besloten dat ze niet op mensen willen schieten die nog misschien wel met hun moeder op school hebben gezeten...oh, wacht, dat is natuurlijk propaganda van RT. Ofzo. Eigelijk heeft de KGB het gedaan.
Dit gebabbel hier maakt me echt af en toe misselijk. Oekrainers bestaan nauwelijks meer, het is GEEN Europa, en de Navo heeft er niets te zoeken. Putin gaat niet hierna Polen proberen over te nemen, en dan Duitsland. Hij zal wel keihard achter de Russchische enclaves gaan staan in de voormalige republieken, of hij er zin in heeft of niet, want hij heeft geen keus. Hij is 'Vader van alle Russen'. Zo werken dingen daar gewoon.
Als hij met een stapel geweren komt in plaats van goed advies kan hij kogels gaan koppen.quote:Hij is ''Vader van alle Russen'. Zo werken dingen daar gewoon.
Och, er zijn dit topic al wel meer pro-Russen gedetecteerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoopt zeker dat hij ook jouw vader kan spelen?Veel putin liefde detected.
Normale mensen hebben een afgewogen standpunt en blijven daarbij.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, eerder vond ik je nog een sportieve kerel waar ik het gewoon niet mee eens was, maar dit slaat echt alles. Jij weet net zo goed als ik dat de Sovjetrepublieken totaal niet vrij waren op het gebied van het leger en de economie, en dat Stalin alles kon doen wat hij wilde. De centrale regering van de Sovjet-Unie heeft dit veroorzaakt, en dat waren Russen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |