quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:11 schreef bondage het volgende:
Foei Ama, jij had de lapo nietIk was net bezig een nieuw topic te maken en dat lukte niet
Ik ben er weerquote:Op woensdag 16 april 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
En alle oude stoners moeten terug komen!
doodgegaan aan overdosis wietquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar is iedereen heen gegaan dan ? Is er een ruzie geweest of zo waardoor iedereen 'm gepeerd is.
Ik vraag het me ook afquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar is iedereen heen gegaan dan ? Is er een ruzie geweest of zo waardoor iedereen 'm gepeerd is.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
echt kenser dit. Ik peer'm ook
tsjaala
Dat snap ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:00 schreef Viro het volgende:
Reden dat ik minder post is vanwege werk, sport (taekwondo & fitness) en sociale leven. Laatst is best eng als je een fok!ker bent
Weg van mijn laptop, post nu alleen vanaf mijn mobiel op fok. Facebook en andere sociale media doe ik ook alleen vanaf mobiel. Best wel erg nu ik er stil bij staquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat snap ikWeg van je computer, met mensen praten in RL
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:18 schreef siddha het volgende:
Ik probeer ook af en toe te posten maar het leeft niet echt hier en dat vind ik jammer
Jep, eigenlijk sinds allemaal minderjarigen hier gingen reagerenquote:
je hebt munchies?quote:
Oeh, dan ben ik de oudste stoner hier?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, eigenlijk sinds allemaal minderjarigen hier gingen reageren
Niet eens, ben op Pinterest aan het kijken naar Pulled Pork en Pulled Chickenquote:
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:22 schreef siddha het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik de oudste stoner hier?
gisteren 43 gewordenquote:
Maar die izjn ook al weer wegquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, eigenlijk sinds allemaal minderjarigen hier gingen reageren
Ja saaie bedoeling hier de laatste maanden. In het begin leefde stoners echt, paar topics per dag somsquote:
Mwah is dat zo? Valt wel mee toch. Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef siddha het volgende:
Het is ook denk ik niet slim van mij om bij die meeting komen, dan lijk ik wel een pedo
thanksquote:
Jah toen was het echt drukquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja saaie bedoeling hier de laatste maanden. In het begin leefde stoners echt, paar topics per dag soms
Vanaf 18 is legaalquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef siddha het volgende:
Het is ook denk ik niet slim van mij om bij die meeting komen, dan lijk ik wel een pedo
Dat was echt tof. Ging je een uurtje weg moest je echt soms een topic bijlezenquote:
Haha, jahquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was echt tof. Ging je een uurtje weg moest je echt soms een topic bijlezen
Zullen die tijden ooit terug komen? Ik denk echt dat stoners nog wel verdwijnt ofzoquote:
Niet dat ik een vrouw zoek of zo maar ja voor mij is dan wel raar als ik met een tiener en begin twintigers ziet te ouwehoeren terwijl ik in de reel wereld hun moet begeleidenquote:
Moet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Niet dat ik een vrouw zoek of zo maar ja voor mij is dan wel raar als ik met een tiener en begin twintigers ziet te ouwehoeren terwijl ik in de reel wereld hun moet begeleiden
Mischien blijft die open, ik weet het niet sommige sc's blijven sommigen verdwijnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zullen die tijden ooit terug komen? Ik denk echt dat stoners nog wel verdwijnt ofzoBedoel zoals het de laatste maanden gaat
Moira, Mono, Mur etc. Zoveel mensen die missenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien blijft die open, ik weet het niet sommige sc's blijven sommigen verdwijnen.
Waar is moira die post hier ook niet veel meer
Haha, jah boeien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Niet dat ik een vrouw zoek of zo maar ja voor mij is dan wel raar als ik met een tiener en begin twintigers ziet te ouwehoeren terwijl ik in de reel wereld hun moet begeleiden
quote:
Wat voor werk?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:29 schreef siddha het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn werk, ja dat moet ik, omdat ik het geen leuk werk meer vind
Een goede vriend van me is 60quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, jah boeien.
Als ik in de zomer in de tuin zit chill ik ook met mensen die jaren ouder zijn dan ik
wanneer is die meet dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, jah boeien.
Als ik in de zomer in de tuin zit chill ik ook met mensen die jaren ouder zijn dan ik
Iedereen kan je vriend zijn ongeacht leeftijdquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een goede vriend van me is 60![]()
Is een autist, zo gek als een deur, hou van die man haha
Jongeren werk maar ik moet de laatste tijd ook verstandelijk gehandicapten begeleiden (sociaal cultureel werk)quote:
Daarom, leeftijd zegt zo weinigquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Iedereen kan je vriend zijn ongeacht leeftijd
Ahh ok, niks voor mij hahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Jongeren werk maar ik moet de laatste tijd ook verstandelijk gehandicapten begeleiden (sociaal cultureel werk)
Lang haar? Tof!quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:33 schreef siddha het volgende:
Dank jullie allen voor jullie opbeurende woorden voor deze ouwe lulwel met lang haar he
geen probleemquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:33 schreef siddha het volgende:
Dank jullie allen voor jullie opbeurende woorden voor deze ouwe lulwel met lang haar he
een metertjequote:
vroegeh maar nu het meeste toch wel klassiek en folkquote:
Vroegah haha. Alsnog tofquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:34 schreef siddha het volgende:
[..]
vroegeh maar nu het meeste toch wel klassiek en folk
quote:
Cheersquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:37 schreef siddha het volgende:
Ik heb geen weed dus ik drink maar een biertje, proost
Oh ik ben nog niet stonedquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:37 schreef siddha het volgende:
Ik heb geen weed dus ik drink maar een biertje, proost
ok zal dan luisterenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:39 schreef siddha het volgende:
als jullie stoned worden moeten jullie dit luisteren
goede nacht meid en enjoy life whenever you canquote:
geniet ze, je wordt automatisch een spiritueel mens vanquote:
Hihiquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, was in slaap gevallen achter de pc
Mijn bed staat naast mijn bureauquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, als je moe bent en gaan roken word ik nog meer moe
Das handigquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn bed staat naast mijn bureauKan er zo inrollen hihi
Dan snap ik het welquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Das handig
Ik moest vannacht dan helemaal naar boven
hihi watnvpor bezem bedoel jequote:Op zondag 20 april 2014 02:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hmmm lkkr bezem tussen me billetjes![]()
;):,)
Ik ben 12quote:Op zondag 20 april 2014 03:02 schreef RockNijntje het volgende:
Lol allemaal 15- tot 18-jarigen hier die willen blowen.
gatverquote:Op zondag 20 april 2014 03:22 schreef FL_Freak het volgende:
Moeten kotsen van de drank, dat is lang geleden
quote:Op zondag 20 april 2014 11:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haha ik ben effe heel amateuristisch creatief bezig geweest
[ afbeelding ]
Valt mee, heb niet veel gehadquote:Op zondag 20 april 2014 11:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo'n bek hebben dat je geen smaak meer kan proeven xd.
quote:Op zondag 20 april 2014 11:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Chill ! Ik ga morgen naar mijn ouders toe. Lekker vreten en zo
Jhua dikke prima man, jij ?quote:Op zondag 20 april 2014 12:06 schreef Trollscience het volgende:
Iedereen wel een goeie avond gehad zo te horen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zekersquote:Op zondag 20 april 2014 12:06 schreef Trollscience het volgende:
Iedereen wel een goeie avond gehad zo te horen?
such wowquote:Op zondag 20 april 2014 12:49 schreef Trollscience het volgende:
we kwamen trouwens nog een superaardige turk tegen die een joint was aan het roken![]()
zaten we met 6 man, die gast helemaal van 'ja hier neem een teug' en wij vet praten
hij had schijnbaar E genomen
Al flink stoned?quote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Ben redelijk fit na 2 flinke joints gisteravond te hebben gerookt. Vandaag aan de waterpijp, mango's en joints
Was aan het proberen hier wat meer te posten om de boel levendig te houden, maar toen duurde het ook weer meer dan 24 uur voordat iemand daarop reageerdequote:Op zaterdag 19 april 2014 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien blijft die open, ik weet het niet sommige sc's blijven sommigen verdwijnen.
Waar is moira die post hier ook niet veel meer
Kotsen van de drankquote:Op zondag 20 april 2014 03:22 schreef FL_Freak het volgende:
Moeten kotsen van de drank, dat is lang geleden
ahh zoquote:Op woensdag 23 april 2014 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was aan het proberen hier wat meer te posten om de boel levendig te houden, maar toen duurde het ook weer meer dan 24 uur voordat iemand daarop reageerde
Ik vind haze soorten wel lekker en bubblegumquote:Op woensdag 23 april 2014 22:56 schreef siddha het volgende:
Mensen, wat vinden jullie lekkerder goede hash of goede weed? En waarom?
Bubblegum, meestal 2 euro goedkoper dan haze en is gewoon goedgoedquote:Op woensdag 23 april 2014 22:56 schreef siddha het volgende:
Mensen, wat vinden jullie lekkerder goede hash of goede weed? En waarom?
je bent meer een sativa meisje, ik ben meer een indica denk ik, dus je houdt dus meer van high zijn ?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haze soorten wel lekker en bubblegum![]()
Is die altijd op dan ??quote:Op woensdag 23 april 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop binnenkort weer een keer bubblegum te kunnen kopen
Nee? Ik hou van stoned zijn. Ik heb ook totaal niks met hasjquote:Op woensdag 23 april 2014 23:16 schreef siddha het volgende:
[..]
je bent meer een sativa meisje, ik ben meer een indica denk ik, dus je houdt dus meer van high zijn ?
Jammer jullie kennen die oude hash soorten uit libanon, afghanisten en india nietquote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bubblegum, meestal 2 euro goedkoper dan haze en is gewoon goedgoed
Verkopen ze hier niet in de shop. Misschien de shop waar ik Vrijdag heen gaquote:
Heb je dan wel eens goede hash gehad?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee? Ik hou van stoned zijn. Ik heb ook totaal niks met hasj
Heb nog hier hash van 2 jaar oud liggen..quote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef siddha het volgende:
[..]
Jammer jullie kennen die oude hash soorten uit libanon, afghanisten en india niet
Vaak genoeg maar het is niet mijn dingquote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Heb je dan wel eens goede hash gehad?
Ohh, balen.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verkopen ze hier niet in de shop. Misschien de shop waar ik Vrijdag heen ga
Ik krijg altijd vreetkick van Hazequote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verkopen ze hier niet in de shop. Misschien de shop waar ik Vrijdag heen ga
hoeveel kilo`s ben je te dik?ik wel 12kilo`squote:Op woensdag 23 april 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een vreetkick, heel vervelend
Helpt bij mij niets ik krijg toch weer de munchiesquote:Op woensdag 23 april 2014 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
Gewoon broodje eten voordat je gaat roken en dan ranja drinken
Dan moet je paar van die redband snoepjes eten, word je mond fkin droog van dan heb je ook niet snel zin meer in etenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:22 schreef siddha het volgende:
[..]
Helpt bij mij niets ik krijg toch weer de munchies
of gewoon lekker eten ik ga zo barbecue weer aan zetten in mijn tuinquote:Op woensdag 23 april 2014 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je paar van die redband snoepjes eten, word je mond fkin droog van dan heb je ook niet snel zin meer in eten
als je in de buurt woont? enschede?quote:
Hmm lekker, saté gemarineerdquote:Op woensdag 23 april 2014 23:25 schreef siddha het volgende:
[..]
of gewoon lekker eten ik ga zo barbecue weer aan zetten in mijn tuin
Adana kebab en kippepotenquote:
heb de munchiesquote:
Ik heb nog M&M's liggenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:29 schreef siddha het volgende:
[..]
heb de munchies( al de tweede keer)
verse turkse brood (Kebab en kip) met een pittige salade en wat ruccola en lekkere yoghurt saus en een grote glas colaquote:Op woensdag 23 april 2014 23:37 schreef Amarantha het volgende:
¤1,25 voor betaald omdat het paasversie M&M's zijn dus 50% korting
Oh nomnomnom!quote:Op woensdag 23 april 2014 23:39 schreef siddha het volgende:
[..]
verse turkse brood Kebab en kip) met een pittige salade en wat ruccola en lekkere yoghurt saus en een grote glas cola
tot over een half uurtjequote:
Ik voel me schuldig, excuses voor mijn walgelijk gedragquote:
sjeezus het was decadent en nu heb ik dus ook spijtquote:
Ook voor mij uiteindelijk maar boeiend, is maar eens in de zoveel tijdquote:Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom niet naar de meet Mei is een duur grapje voor mij.
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom niet naar de meet Mei is een duur grapje voor mij.
Blote tetten?quote:
Ik heb uitgeslapen tot 15:30. Dat vond ik op zich wel leukquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan/gekocht vandaag?
Omdat wietquote:Op maandag 28 april 2014 00:02 schreef siddha het volgende:
Waarom zijn wij stoners eigenlijk zo lamlendig?
Maar dan missen we wel ons (stoners) briljante gesprekken, gesprekken die alleen begrijpelijk zijn voor ons de stoned medemensquote:
Daarom wiet!quote:Op maandag 28 april 2014 16:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar dan missen we wel ons (stoners) briljante gesprekken, gesprekken die alleen begrijpelijk zijn voor ons de stoned medemens
Ik herken het bro, maar die super stoned zijn gebeurt (bij mij) niet zo vaak meer, dan moet ik namelijk minstens een week niet geblowd hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 16:50 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Daarom wiet!![]()
Gisteren toch maar de stad in gegaan, verder gaan chillen bij een vriend. We waren al goed stoned en het geouwehoer loog er niet om. Tot deze lul een lemon haze gaat combineren met bubblegum.
Sjeezus, weet niet hoe ik met me gare kop op de fiets ben gestapt. Na dat blowtje kwam er geen woord meer uit.Dat het enige wat je kan doen is naar die blow staren, een haaltje nemen en verder staren
Was voor mij ook weer na een lange tijd. Denk dat het aan die combi van twee wietjes heeft gelegen. Eenmaal thuis gelijk een pak dubbeldrank achterover gegooid en in bed verder gaan spacen.quote:Op maandag 28 april 2014 17:02 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik herken het bro, maar die super stoned zijn gebeurt (bij mij) niet zo vaak meer, dan moet ik namelijk minstens een week niet geblowd hebbenTegenwoordig heb je Kush, schijnt nog sterker dan een haze te zijn
Het is iig een indica soort (vind ik lekkerder)en haze is dan een sativatje en smakelijk eten ik ga ook zo wat kokenquote:Op maandag 28 april 2014 17:13 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Zag trouwens dat de buurt shop een of andere White Chocolate Kush had liggen maar ik durf er nog niet aan. Het klinkt wel aantrekkelijk, dat wel
Nee hoor ik ben een ouwe lulquote:
Ohquote:
Ben jij een ouwe of een nieuwe?quote:
quote:
Ik ken die koffie shop niet (ben zelf van Enschede) maar ik ben wel benieuwd naar je ervaring na die jointjes en weet je ook wat voor soort weed of hasjjoint je hebt gekocht?quote:Op maandag 28 april 2014 17:28 schreef Sushirestaurant het volgende:
Ik dacht dat m'n vraag hier wel zou passen.. Ben vandaag voor het eerst naar Prix D'ami geweest in Amsterdam. Ben zelf al jaren iemand die meerookt als mensen het vragen, maar ben zelf nog nooit echt heel erg veel naar coffeeshops geweest. (Zag er het nut niet van in, mensen gaven me toch altijd en in ruil gaf ik hun weer wat anders.)
Maar om dit maar geen onnodig lang verhaal te maken, Heeft iemand goede ervaringen met Prix D'ami? Toen ik er vanmiddag was kon ik m'n zin nog niet afmaken of die gozer had al wat voor me neergelegd. Heb er twee voorgedraaide van gekocht, nu maar zien of 't goed spul is.
Moet heel eerlijk zijn dat ik verdomme niet eens gevraagd heb wat die knul heeft neergelegd. Sinds ik totaal geen ervaring heb met het halen van wiet, begon ik maar met ''Hallo, kun je mij iets actief-'' en daar eindigde mijn zin, aangezien hij zich toen al omdraaide en een voorgedraaide op de toonbank neerlegde. Heb in alle verbazing maar gezegd dat ik d'r twee van wilde. Dure krengen, overigens. Moet heel eerlijk zijn dat ik wel benieuwd ben naar wat het kan zijn en hoe het zal vallen, aangezien ze meer naar keukenkruiden ruiken dan naar een goed gedraaide joint.quote:Op maandag 28 april 2014 17:33 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ken die koffie shop niet (ben zelf van Enschede) maar ik ben wel benieuwd naar je ervaring na die jointjes en weet je ook wat voor soort weed of hasjjoint je hebt gekocht?
Geur zegt in elk geval niets, de nederlandse soorten stinken wel het meest(goede oude skunk)quote:Op maandag 28 april 2014 17:36 schreef Sushirestaurant het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zijn dat ik verdomme niet eens gevraagd heb wat die knul heeft neergelegd. Sinds ik totaal geen ervaring heb met het halen van wiet, begon ik maar met ''Hallo, kun je mij iets actief-'' en daar eindigde mijn zin, aangezien hij zich toen al omdraaide en een voorgedraaide op de toonbank neerlegde. Heb in alle verbazing maar gezegd dat ik d'r twee van wilde. Dure krengen, overigens. Moet heel eerlijk zijn dat ik wel benieuwd ben naar wat het kan zijn en hoe het zal vallen, aangezien ze meer naar keukenkruiden ruiken dan naar een goed gedraaide joint.
Hoi terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 18:24:05 ]
En Dien met dr mandolienquote:
Ik ben er maar blij mee, deed pijn aan mn oogjesquote:
Enschede en geboren in Almeloquote:
oh neequote:Op maandag 28 april 2014 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat je een beetje raar gaat doen als je wiet ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |