Iedereen kan je vriend zijn ongeacht leeftijdquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een goede vriend van me is 60![]()
Is een autist, zo gek als een deur, hou van die man haha
Jongeren werk maar ik moet de laatste tijd ook verstandelijk gehandicapten begeleiden (sociaal cultureel werk)quote:
Daarom, leeftijd zegt zo weinigquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Iedereen kan je vriend zijn ongeacht leeftijd
Ahh ok, niks voor mij hahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Jongeren werk maar ik moet de laatste tijd ook verstandelijk gehandicapten begeleiden (sociaal cultureel werk)
Lang haar? Tof!quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:33 schreef siddha het volgende:
Dank jullie allen voor jullie opbeurende woorden voor deze ouwe lulwel met lang haar he
geen probleemquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:33 schreef siddha het volgende:
Dank jullie allen voor jullie opbeurende woorden voor deze ouwe lulwel met lang haar he
een metertjequote:
vroegeh maar nu het meeste toch wel klassiek en folkquote:
Vroegah haha. Alsnog tofquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:34 schreef siddha het volgende:
[..]
vroegeh maar nu het meeste toch wel klassiek en folk
quote:
Cheersquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:37 schreef siddha het volgende:
Ik heb geen weed dus ik drink maar een biertje, proost
Oh ik ben nog niet stonedquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:37 schreef siddha het volgende:
Ik heb geen weed dus ik drink maar een biertje, proost
ok zal dan luisterenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:39 schreef siddha het volgende:
als jullie stoned worden moeten jullie dit luisteren
goede nacht meid en enjoy life whenever you canquote:
geniet ze, je wordt automatisch een spiritueel mens vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |