quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)
Fuck the EBU.
Ouderen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef bamibij het volgende:
Hoe gaan die meets van FOK! meestal dan? Zijn toch vooral ouderen hier volgens mij.
Oh ja las het verkeerd. 19 is niet jong hoor, ik zou zeggen het ligt ongeveer tussen de 18 en 35 jaarquote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef bamibij het volgende:
[..]ik prefereer dan toch bami als afkortnaampje
19
Waar is uns lieve pubertje gebleven trouwens?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja las het verkeerd. 19 is niet jong hoor, ik zou zeggen het ligt ongeveer tussen de 18 en 35 jaar
Heeft een ban tot Juliquote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar is uns lieve pubertje gebleven trouwens?
Ok dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja las het verkeerd. 19 is niet jong hoor, ik zou zeggen het ligt ongeveer tussen de 18 en 35 jaar
Geen idee, volgens mij was er weer de zoveelste Uns rel en toen wou hij ook weg. Geen idee of die het zelf heeft aangevraagd of niet. Weet wel dat die een doods verwensing (of dat was iemand anders) naar Sardu had gedaan. Maar denk wel dat het Uns wasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer gedaanof op eigen initiatief?
__
Valt mee, hoor. Heb zelf altijd het idee dat het meeste tussen de 16 en de 30 zit, iig in ONZ.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef bamibij het volgende:
Hoe gaan die meets van FOK! meestal dan? Zijn toch vooral ouderen hier volgens mij.
waarom?quote:
Waarom zo kinderachtigquote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij was er weer de zoveelste Uns rel en toen wou hij ook weg. Geen idee of die het zelf heeft aangevraagd of niet. Weet wel dat die een doods verwensing (of dat was iemand anders) naar Sardu had gedaan. Maar denk wel dat het Uns was
Ja, pokdalige huid enzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier ooit van pokdalige wangen gehoord? Hebben ze het over bij opsporingverzocht
gadverquote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, pokdalige huid enzo.
Da's zegmaar dit:
[ afbeelding ]
Aah toch wel wat ik dachtquote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, pokdalige huid enzo.
Da's zegmaar dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaak acne littekens enzo.
Neequote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb je er zelf vast ook wel eens van gehoord
Ik noemde dat altijd 'maanlandschap'. Niet zo lief eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb je er zelf vast ook wel eens van gehoord
hehe, wel een bekende term ervoor thoughquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik noemde dat altijd 'maanlandschap'. Niet zo lief eigenlijk
Klopt. Ik heb het uiteraard niet zelf bedacht maar van anderen. Ik zou zoiets nooit bedenkenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe, wel een bekende term ervoor though
Goed bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef Moira. het volgende:
Zooo, haartjes weer gestijld. Helemaal fresh voor die selectiedag morgen.
Succes morgen!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef Moira. het volgende:
Zooo, haartjes weer gestijld. Helemaal fresh voor die selectiedag morgen.
quote:
Hier ook nieuwe ID. Wel duur geintje.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
April/Mei wordt een dure maandIk moet o.a een nieuwe IDkaart (+ pasfoto's)
Same. Maand geleden moest ik, twee weken voor die tienjarige dingen ingingenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook nieuwe ID. Wel duur geintje.
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook nieuwe ID. Wel duur geintje.
Dat is zuurquote:Op woensdag 9 april 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Same. Maand geleden moest ik, twee weken voor die tienjarige dingen ingingen
53 hoorde ik en ik moet nieuwe pasfoto's. Daarbij is een ID kaart niet het enige wat ik moet kopen en betalenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef bamibij het volgende:
Nieuwe ID is like 40 euro toch? Valt dat al onder 'dure maand' voor je? (no offence maar viel me op)
Zijn ze nu 10 jaar geldig?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Same. Maand geleden moest ik, twee weken voor die tienjarige dingen ingingen
Jup. Ik heb op mijn 34ste een ID kaart met lippiercingquote:Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zijn ze nu 10 jaar geldig?
Dan zit ik straks als 33e met een ID kaart met een pasfoto van toen ik 23 was
Omg dan hoop ik echt dat het een goede foto wordt straks in 2016quote:Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup. Ik heb op mijn 34ste een ID kaart met lippiercing
Ik vind mezelf altijd vercrackt erop staan. Ik zou hem eruit kunnen halen voor het idee maar ik laat hem wel zittenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg dan hoop ik echt dat het een goede foto wordt straks in 2016
Vond die van nu wel leuk, die ik er nu op heb. Maar lijk wel jong
True, maar je loopt er dan wel jaren mee rondquote:Op woensdag 9 april 2014 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd vercrackt erop staan. Ik zou hem eruit kunnen halen voor het idee maar ik laat hem wel zittenLijkt me ook wel grappig. Mocht ik dan een hele degelijke huismoeder/vrouw zijn dan is t best grappig dat ik nog zo'n foto heb haha
Ja en dan vooral altijd van die vage dure dingen, maar dan denk je "aaah voor 1x kan het wel.."quote:Op woensdag 9 april 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind boodschappen doen ook duur, maar ik maak het ook wel duur![]()
Spontaan met vrienden meelopen ' want ik verveel me toch' en dan toch nog boodschappen meenemen. Stoned zie ik altijd wel dingen liggen die ik wil hebben in de supermarkt
Dat is waar maar mijn lippiercing is mijn laatste overgebleven piercing (op één in mijn oor na). Die laat ik nog wel wat jaartjes zitten. Tenzij kind want baby's vinden het te interessant, weet ik van vriendin haar baby/dreumes die hem elke keer probeert te pakken als ik haar op schoot heb. Dat is echt zo vervelend hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, maar je loopt er dan wel jaren mee rond
hehe, baby's zijn wat dat betreft retegevaarlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar maar mijn lippiercing is mijn laatste overgebleven piercing (op één in mijn oor na). Die laat ik nog wel wat jaartjes zitten. Tenzij kind want baby's vinden het te interessant, weet ik van vriendin haar baby/dreumes die hem elke keer probeert te pakken als ik haar op schoot heb. Dat is echt zo vervelend haha
Jep en nieuwe drankjes hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en dan vooral altijd van die vage dure dingen, maar dan denk je "aaah voor 1x kan het wel.."
Jep, ik ga hem de volgende keer eruit halen als ik haar op schoot neem. Ik kan niet eens normaal zitten/kijken omdat ik anders een babyhandje aan mijn mond heb friemelenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe, baby's zijn wat dat betreft retegevaarlijk
Hehequote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en nieuwe drankjes hahaIk raak in verleiding door nieuwe producten
[..]
Jep, ik ga hem de volgende keer eruit halen als ik haar op schoot neem. Ik kan niet eens normaal zitten/kijken omdat ik anders een babyhandje aan mijn mond heb friemelen
Trustenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe
Mja ik ga slapen, morgen om 7 uur de deur uit ofzo![]()
Ik weet alleen goede docu'squote:Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
hee iemand nog een leuke filmtip? Liefst een comedie.
Straks in 2016 godverquote:Op woensdag 9 april 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg dan hoop ik echt dat het een goede foto wordt straks in 2016
Vond die van nu wel leuk, die ik er nu op heb. Maar lijk wel jong
tja student hequote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef bamibij het volgende:
Nieuwe ID is like 40 euro toch? Valt dat al onder 'dure maand' voor je? (no offence maar viel me op)
Ja, ik weet nu al dat ik in 2016 ga hopen dat ik goed op die pasfoto kom te staanquote:
zal ik doenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TrustenEn doe mono de groetjes van mij
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:05 schreef Moira. het volgende:
Ja, ik weet nu al dat ik in 2016 ga hopen dat ik goed op die pasfoto kom te staan
Ik ook. Beetje lenen en werken hier en daar en geen belachelijk grote en dure kamer hebben en je bent klaar toch?quote:
Je praat echt alsof je nooit rekeningen hebt, dingen die je nodig moet kopen etc.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje lenen en werken hier en daar en geen belachelijk grote en dure kamer hebben en je bent klaar toch?
Ga donderdag - maandag weg volgende week naar t Oostblok. Best duur maar wek ik de voorafgaande weken gewoon wat meer.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je praat echt alsof je nooit rekeningen hebt, dingen die je nodig moet kopen etc.
Idd. Ik verdien echt niet weinig maar vind het wel onnodig veel geld voor iets dat je verplicht bij je moet hebben. Ik vraag me af wat dat bedrag rechtvaardigt.quote:
Helemaal mee eens maar da's een andere discussiequote:Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef bondage het volgende:
vind het wel onnodig veel geld voor iets dat je verplicht bij je moet hebben.
Ik denk dat een deel ervan in dezelfde schatkist terechtkomt. Maar goed, als ik elke maand weer zie wat er naar de blauwe vrienden gaat krijg ik ook bijna een traan in mijn oog.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar da's een andere discussie
Is het niet gewoon een soort indirecte belasting oid?
Waarheidquote:Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Daar zijn er te veel leuke dingen voor
Even mezelf quoten voor Moira.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen die kinderfoto's er niet uit inmiddels? Veel postten hier ook nog amper. Die van mij mag iig wel weg na al die tijd
Jij let alleen op de tetten? Ik vind veel meer belangrijk aan een vrouw dan alleen haar tetten.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zondag weer een date met een paar tetten![]()
Blegh, wat is Tinder toch easy
Het is een uitdrukking van mij. Natuurlijk kijk ik verder dan naar de tetten alleen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij let alleen op de tetten? Ik vind veel meer belangrijk aan een vrouw dan alleen haar tetten.
Goed, net klaar met werken. Nu naar de shop en wiet halen voor het weekend. Weekend word chillquote:
Ja op zich wel chillquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, net klaar met werken. Nu naar de shop en wiet halen voor het weekend. Weekend word chill
Hoe is het met jou?
waar zijn de andere 90 danquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:26 schreef Amarantha het volgende:
Top 100 voor reeks "[POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi" van 11-04-2013 t/m 11-04-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 14477 Amarantha
002 12223 Moira.
003 11036 Murdera
004 09884 Unscrewed
005 08183 Vaseline_
006 06764 Sardu
007 06230 FL_Freak
008 05804 Snowbells
009 05614 krullenbolletje
010 04194 Studeur
Amaaaaaa!!! Bist du vanavond nog aanwazig?quote:
Hey G, fakka main. Damn. !!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Amaaaaaa!!! Bist du vanavond nog aanwazig?
Ey Gib, fakka main? Vanavond biertjes doen in Emmen?quote:
Yepquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Amaaaaaa!!! Bist du vanavond nog aanwazig?
Ah ik heb al plannen in Grunnquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ey Gib, fakka main? Vanavond biertjes doen in Emmen?
Balen, ik reis vandaag naar die ene uithoek van het land waar niemand fatsoenlijk kan komen. Bier, joints, muziek en ik hoop fatsoenlijk weer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah ik heb al plannen in Grunn
Ik heb nog wel wiet en wil nog wat halen in Emmen of Dedemsvaart. Drank komt wel goed. Ik kan je eventueel een fles wodka meenemen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen bijna geen wiet meerEn drank is bijna op. #zwaarleven
Het weer zit in ieder geval wel meequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Balen, ik reis vandaag naar die ene uithoek van het land waar niemand fatsoenlijk kan komen. Bier, joints, muziek en ik hoop fatsoenlijk weer.
Maar ik heb geen geld voor drankquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wiet en wil nog wat halen in Emmen of Dedemsvaart. Drank komt wel goed. Ik kan je eventueel een fles wodka meenemen.
Het regende net hier in Emmenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het weer zit in ieder geval wel mee! Je bent 10 mei toch ook op de meet in Zwolle ?
Jaloersquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hier dikke zon alles dit dat duizend mooi
Dan doe je effe zuinig totdat Sar der is… ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Blut zijn is stomMijn wiet is na 1 joint op en mijn wodka na een paar grote slokken ook
Dan schenk ik je die wel vanavond.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik heb geen geld voor drankAnders had het wel gemogen
Ik ben er zeker bij 10 mei!quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het weer zit in ieder geval wel mee! Je bent 10 mei toch ook op de meet in Zwolle ?
Ik denk dat hij er zelfs eerder is dan mijquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan doe je effe zuinig totdat Sar der is… ?
HELDquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef Sardu het volgende:
Dan schenk ik je die wel vanavond.![]()
Ik probeer nog een shop te vinden en dan komt het met de wiet ook wel goed.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HELD![]()
Oh en een huisgenoot van me is nieuwsgierig wie je bent, die wilt wel eens weten hoe iemand van dit forum eruit ziet haha
Haha, mensen van dit forum zijn er toch in alle soorten en maten? Hoewel ik best de standaard wil zetten bij je huisgenoten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HELD![]()
Oh en een huisgenoot van me is nieuwsgierig wie je bent, die wilt wel eens weten hoe iemand van dit forum eruit ziet haha
Gewoon nieuwsgierig door alle verhalen van dit forumquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]___!!!!! Ja want FOK!kers zien er niet uit als mensch hahahaha
Ze is lesbischquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, mensen van dit forum zijn er toch in alle soorten en maten? Hoewel ik best de standaard wil zetten bij je huisgenoten.![]()
Is she fine?
Pffff ik wil niet weten wat voor vertekend ze beeld dan van mij zou hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig door alle verhalen van dit forum
Ik vertel alleen leuke dingenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffff ik wil niet weten wat voor vertekend ze beeld dan van mij zou hebben
Dat was het plan ook. Even afwachten wat degene wil waarmee ik in de auto zit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt Sardu, ga dan langs Dedemsvaart i.p.v hier naar de shop
Ik heb ook lang haar.quote:
binnenhof is ook primaquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of als je toch in de buurt van DD-vaart bent, Pak Zwolle. Skyhigh.
Zou wel willen maar is een eind uit de richting.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of als je toch in de buurt van DD-vaart bent, Pak Zwolle. Skyhigh.
Oh ja, Krystal Skunk en de Shiva zijn daar heel puikquote:
een kennerquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, Krystal Skunk en de Shiva zijn daar heel puik.
Liefst naar Balance, maar die is teringtakke duur
Daar is het altijd tyfusdruk op 5 mei. Toch kom ik er al jaren op die dag.quote:
Waarom? Wat is er daar die dag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar is het altijd tyfusdruk op 5 mei. Toch kom ik er al jaren op die dag.
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?quote:
Ja weet ik maar ik dacht er is iets speciaals bij het binnenhofquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?![]()
Dan komen er hordes zombies naar Zwolle om in de rij te staan kijken naar Miss Montreal, bløf en meer van dat soort Neerlands trots.
toen er nog zo'n dance stage was ging ik altijd heel de dag heenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?![]()
Dan komen er hordes zombies naar Zwolle om in de rij te staan kijken naar Miss Montreal, bløf en meer van dat soort Neerlands trots.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
Al me wiet is op en te laat thuis om naar de shop te gaan.
Maar heb al me wietzakjes bij elkaar gesprokkeld en alle restjes eruit gehaald, net genoeg om een joint te draaien met was hasj
nog ff dan ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik lig er nu zo bij:
[ afbeelding ]
Ik ben opde helftquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha echt? toevallig ga hem nu draaien.
Zo blij
oeh, goeie tipquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben opde helfteen tip ga ook die zakjes goed schudden komt veel thc poeder vanaf
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inquote:
Heb critical kush gehaald, volgens shop heeft die 25% thcquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inWel een aanrader!
Wow dat is veelquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb critical kush gehaald, volgens shop heeft die 25% thc
Vorige keer had ik het gehaald vanwege de naam, wist ik veel dat thc gehalte zo hoog wasquote:
Bruut is de shit!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inWel een aanrader!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:24 schreef Amarantha het volgende:
Damn, Sardu is echt lief!
Heb wiet gekregen en een fles wodka. Damn
Dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, ik lag gisteravond weer strontlam onder de bar te stuiptrekken van de zuip
Ghe ghe jawel, t was heel bestquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.![]()
Had je gisteren beter naar Emmen kunnen komen en een biertje met mij drinken.
Vind het opmerkelijk. Misschien heb ik per ongeluk op het kruisje geklikt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]NSA NSA NSA !!!! Pasch opsch !
Ik denk het ook inderdaad. Dat je het topic niet meer volgde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het opmerkelijk. Misschien heb ik per ongeluk op het kruisje geklikt.
Zal dan wel met een stonende kop zijn geweest aangezien ik me daar niets van kan herinnerenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk het ook inderdaad. Dat je het topic niet meer volgde.
Heb ik ook een keer gehad.
Ooh herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal dan wel met een stonende kop zijn geweest aangezien ik me daar niets van kan herinneren
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe jawel, t was heel bestgeen kater niks, vanavond weer
Als ik naar Emmen was gekomen, was precies hetzelfde gebeurd![]()
zuipen tot we kruipen![]()
Maare waar kom jij dan vandaan ?
Hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.![]()
En TWENTUH!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Gibson88 op 12-04-2014 16:54:40 ]
Haha ja, ze vond je wel vriendelijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Stoners onder elkaar jeweet.![]()
Was gisteren gezellig met je vreemde huisgenoten. Was die ene nieuwsgierige nog gerust gesteld?
I`m jealousquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:03 schreef Viro het volgende:
Mango en critical kush liggen klaar voor consumptie
een mede Enschedeër ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.![]()
En TWENTUH!!!
Smokenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef bondage het volgende:
Vrouw belde net, blijft slapen bij iemand waar ze op bezoek was. Nu heb ik de hele nacht het huis voor mezelf
quote:Op zondag 13 april 2014 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan heeft de pielemuis geen poes om mee te spelen
Boeiend. Ik mis de poes niet.quote:Op zondag 13 april 2014 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan heeft de pielemuis geen poes om mee te spelen
quote:Op zondag 13 april 2014 14:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Blowen de muizen totdat ze scheel zien.
Twee gerookt gister, was kapot
quote:Op zondag 13 april 2014 16:58 schreef bondage het volgende:
Ama is mijn FOK! vriendinnetjeWij hebben en 81 dezelfde topics gepost.
[ code verwijderd ]
Haha dit jaar alleen? Nicequote:Op zondag 13 april 2014 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Is van dit jaar trouwens, was ik vergeten te vermelden. Query werd anders te zwaar.
Jup, alleen 2014 vanaf 1 januari t/m vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, waar ik het meeste postquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | COUNT(*) Aflopend naam 168 Rezania 166 FL_Freak 152 d4v1d 132 Snowbells 129 Lt.Surge 126 Moira. 119 SgtPorkbeans 117 Flippiee 117 Maringo 115 LittleBrownie |
Rez op 1 lol hahaquote:Op zondag 13 april 2014 17:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, waar ik het meeste post![]()
Dit is jouw lijstje; ik sta helaas niet in de top 10. De vriendschap is niet wederzijds![]()
[ code verwijderd ]
Kan gebeurenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | COUNT(*) Aflopend naam 265 Rezania 170 Fopje 170 FL_Freak 163 Toto69 162 SgtPorkbeans 160 BlauweTijger 158 LittleBrownie 156 Amarantha 141 Lt.Surge 140 Maringo |
Die #1 had ik niet verwachtquote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan gebeuren![]()
Hierbij je FOK!vriendjes:
[ code verwijderd ]
3e plek...quote:Op zondag 13 april 2014 16:58 schreef bondage het volgende:
Ama is mijn FOK! vriendinnetjeWij hebben dit jaar in 81 dezelfde topics gepost.
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Godver, moet nog een week met 0,0 cent!
Ze leeft nogquote:Op maandag 14 april 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Ineens Channie op whatsapp haha, ik dacht al wie the fuck is dat! Ik audio berichtjes luisteren 'Amalientjeeee Appelsientje' hihi
Alleen geen idee hoe ze aan mn telefoonnr komt
Ik wou deze maand ook nog met haar afspreken maar ben bang dat dat em niet gaat worden aangezien ik wat krap bij kas zitquote:Op maandag 14 april 2014 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het erg druk gehad *dacht ik al*
Ik krijg nog te horen wanneer ik haar meet, als het maar na volgende week isquote:Op maandag 14 april 2014 12:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wou deze maand ook nog met haar afspreken maar ben bang dat dat em niet gaat worden aangezien ik wat krap bij kas zit
Ik moet eerst ff rustig aan doen aangezien ik ook nog geld over moet houden voor de meet. Hotel en heenrijden is ook niet goedkoop. Maar goed, komt nog welquote:Op maandag 14 april 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg nog te horen wanneer ik haar meet, als het maar na volgende week is
Ja de meet gaat me ook nog geld kosttenquote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet eerst ff rustig aan doen aangezien ik ook nog geld over moet houden voor de meet. Hotel en heenrijden is ook niet goedkoop. Maar goed, komt nog wel
De heenreis kost je nietsquote:Op maandag 14 april 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de meet gaat me ook nog geld kostten
Je kunt eventueel ook samen met me in het hotel overnachten. Ik beloof je dat ik je niet vast zal bindenquote:
Ik rij wel met de trein terugquote:Op maandag 14 april 2014 13:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt eventueel ook samen met me in het hotel overnachten. Ik beloof je dat ik je niet vast zal binden
Ik weet en begrijp het. Was ook een grapjequote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zal ook jaloers worden als hij met een vreemd meisje in een hotel zitVoor mij ben je geen vreemde maar hij kent je niet en hij heeft sowieso al niks met mensen van dit forum
quote:Op maandag 14 april 2014 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet en begrijp het. Was ook een grapje
Is dat die zelfde jongen die je aan het bellen was tijdens de vorige meet?quote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
hij heeft sowieso al niks met mensen van dit forum
Yup, waar Mono pauwengeluiden doorheen schreeuwdequote:Op maandag 14 april 2014 14:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Is dat die zelfde jongen die je aan het bellen was tijdens de vorige meet?
Wat mensen wel niet voor jou over hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Ah mijn visite is nu door de regen aan het lopen
Ja dat, jaquote:Op maandag 14 april 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup, waar Mono pauwengeluiden doorheen schreeuwdeIk moest zo mijn best doen om serieus te blijven haha
quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat mensen wel niet voor jou over hebben
Was echt te grappigquote:
Pauwengeluiden?quote:Op maandag 14 april 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup, waar Mono pauwengeluiden doorheen schreeuwdeIk moest zo mijn best doen om serieus te blijven haha
Whut?quote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rij wel met de trein terugIk krijg anders dikke ruzie thuis. Ik had Vrijdag al gezeur toen ik langer op het feestje wou blijven waar Sardu ook was. Mijn vriend vond het niet zo leuk dat ik wiet en drank kreeg en ook nog eens wou blijven
Oh nee haha, hij heeft ook een jointje meegerookt en de dag erna een beetje wodka gehad. Ik vond het in ieder geval wel liefquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whut?![]()
Altijd mooi hoe goede bedoelingen verkeerd vallen bij sommige mensen. Hij zal vast niet op de wiet of in de wodka spugen.
Niet leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DafuQ gewoon meer dan een week nodig op het topic
vol te plempen xdNormaal gesproken was het een etmaal.
Ik denk dat het wel druk wordt, ook al verbaasd het me niks als de helft afhaakt iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoeveel afhakers er gaan zijn op de meet in Zwolle.
Durf te verwedde dat de helft niet komt om 1 of andere diarreesmoes.
Moet nog iets verzinnen ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoeveel afhakers er gaan zijn op de meet in Zwolle.
Durf te verwedde dat de helft niet komt om 1 of andere diarreesmoes.
Volgend week al inkopen doen? Is het niet een beetje vroeg voor een meet die pas een maand later is?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga wel heenVolgende week even inkopen doen
Bang dat ik het vergeet enzquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgend week al inkopen doen? Is het niet een beetje vroeg voor een meet die pas een maand later is?
Herinnering instellen in agenda op je telefoon, vergeet je het niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bang dat ik het vergeet enz! Ik moet plastic bordjes enz halen
Te lui voor, daarbij haal ik het bij de Action en daar ga ik nu nog maar 1x per maand heen (verhuisd)quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Herinnering instellen in agenda op je telefoon, vergeet je het niet.
Een echte stoner in bloed en nierenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Te lui voor, daarbij haal ik het bij de Action en daar ga ik nu nog maar 1x per maand heen (verhuisd)
quote:Op woensdag 16 april 2014 08:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Iets met mensen om je heen wat je doorgaans ook niet trekt
quote:Op woensdag 16 april 2014 08:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Iets met mensen om je heen wat je doorgaans ook niet trekt
Ah, ik dacht Tweakers.netquote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Het is een serie? Game of Thrones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |