Goed, net klaar met werken. Nu naar de shop en wiet halen voor het weekend. Weekend word chillquote:
Ja op zich wel chillquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, net klaar met werken. Nu naar de shop en wiet halen voor het weekend. Weekend word chill
Hoe is het met jou?
waar zijn de andere 90 danquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:26 schreef Amarantha het volgende:
Top 100 voor reeks "[POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi" van 11-04-2013 t/m 11-04-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 14477 Amarantha
002 12223 Moira.
003 11036 Murdera
004 09884 Unscrewed
005 08183 Vaseline_
006 06764 Sardu
007 06230 FL_Freak
008 05804 Snowbells
009 05614 krullenbolletje
010 04194 Studeur
Amaaaaaa!!! Bist du vanavond nog aanwazig?quote:
Hey G, fakka main. Damn. !!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Amaaaaaa!!! Bist du vanavond nog aanwazig?
Ey Gib, fakka main? Vanavond biertjes doen in Emmen?quote:
Yepquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Amaaaaaa!!! Bist du vanavond nog aanwazig?
Ah ik heb al plannen in Grunnquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ey Gib, fakka main? Vanavond biertjes doen in Emmen?
Balen, ik reis vandaag naar die ene uithoek van het land waar niemand fatsoenlijk kan komen. Bier, joints, muziek en ik hoop fatsoenlijk weer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah ik heb al plannen in Grunn
Ik heb nog wel wiet en wil nog wat halen in Emmen of Dedemsvaart. Drank komt wel goed. Ik kan je eventueel een fles wodka meenemen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen bijna geen wiet meerEn drank is bijna op. #zwaarleven
Het weer zit in ieder geval wel meequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Balen, ik reis vandaag naar die ene uithoek van het land waar niemand fatsoenlijk kan komen. Bier, joints, muziek en ik hoop fatsoenlijk weer.
Maar ik heb geen geld voor drankquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wiet en wil nog wat halen in Emmen of Dedemsvaart. Drank komt wel goed. Ik kan je eventueel een fles wodka meenemen.
Het regende net hier in Emmenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het weer zit in ieder geval wel mee! Je bent 10 mei toch ook op de meet in Zwolle ?
Jaloersquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hier dikke zon alles dit dat duizend mooi
Dan doe je effe zuinig totdat Sar der is… ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Blut zijn is stomMijn wiet is na 1 joint op en mijn wodka na een paar grote slokken ook
Dan schenk ik je die wel vanavond.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik heb geen geld voor drankAnders had het wel gemogen
Ik ben er zeker bij 10 mei!quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het weer zit in ieder geval wel mee! Je bent 10 mei toch ook op de meet in Zwolle ?
Ik denk dat hij er zelfs eerder is dan mijquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan doe je effe zuinig totdat Sar der is… ?
HELDquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef Sardu het volgende:
Dan schenk ik je die wel vanavond.![]()
Ik probeer nog een shop te vinden en dan komt het met de wiet ook wel goed.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HELD![]()
Oh en een huisgenoot van me is nieuwsgierig wie je bent, die wilt wel eens weten hoe iemand van dit forum eruit ziet haha
Haha, mensen van dit forum zijn er toch in alle soorten en maten? Hoewel ik best de standaard wil zetten bij je huisgenoten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HELD![]()
Oh en een huisgenoot van me is nieuwsgierig wie je bent, die wilt wel eens weten hoe iemand van dit forum eruit ziet haha
Gewoon nieuwsgierig door alle verhalen van dit forumquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]___!!!!! Ja want FOK!kers zien er niet uit als mensch hahahaha
Ze is lesbischquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, mensen van dit forum zijn er toch in alle soorten en maten? Hoewel ik best de standaard wil zetten bij je huisgenoten.![]()
Is she fine?
Pffff ik wil niet weten wat voor vertekend ze beeld dan van mij zou hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig door alle verhalen van dit forum
Ik vertel alleen leuke dingenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffff ik wil niet weten wat voor vertekend ze beeld dan van mij zou hebben
Dat was het plan ook. Even afwachten wat degene wil waarmee ik in de auto zit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt Sardu, ga dan langs Dedemsvaart i.p.v hier naar de shop
Ik heb ook lang haar.quote:
binnenhof is ook primaquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of als je toch in de buurt van DD-vaart bent, Pak Zwolle. Skyhigh.
Zou wel willen maar is een eind uit de richting.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of als je toch in de buurt van DD-vaart bent, Pak Zwolle. Skyhigh.
Oh ja, Krystal Skunk en de Shiva zijn daar heel puikquote:
een kennerquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, Krystal Skunk en de Shiva zijn daar heel puik.
Liefst naar Balance, maar die is teringtakke duur
Daar is het altijd tyfusdruk op 5 mei. Toch kom ik er al jaren op die dag.quote:
Waarom? Wat is er daar die dag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar is het altijd tyfusdruk op 5 mei. Toch kom ik er al jaren op die dag.
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?quote:
Ja weet ik maar ik dacht er is iets speciaals bij het binnenhofquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?![]()
Dan komen er hordes zombies naar Zwolle om in de rij te staan kijken naar Miss Montreal, bløf en meer van dat soort Neerlands trots.
toen er nog zo'n dance stage was ging ik altijd heel de dag heenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?![]()
Dan komen er hordes zombies naar Zwolle om in de rij te staan kijken naar Miss Montreal, bløf en meer van dat soort Neerlands trots.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
Al me wiet is op en te laat thuis om naar de shop te gaan.
Maar heb al me wietzakjes bij elkaar gesprokkeld en alle restjes eruit gehaald, net genoeg om een joint te draaien met was hasj
nog ff dan ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik lig er nu zo bij:
[ afbeelding ]
Ik ben opde helftquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha echt? toevallig ga hem nu draaien.
Zo blij
oeh, goeie tipquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben opde helfteen tip ga ook die zakjes goed schudden komt veel thc poeder vanaf
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inquote:
Heb critical kush gehaald, volgens shop heeft die 25% thcquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inWel een aanrader!
Wow dat is veelquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb critical kush gehaald, volgens shop heeft die 25% thc
Vorige keer had ik het gehaald vanwege de naam, wist ik veel dat thc gehalte zo hoog wasquote:
Bruut is de shit!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inWel een aanrader!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:24 schreef Amarantha het volgende:
Damn, Sardu is echt lief!
Heb wiet gekregen en een fles wodka. Damn
Dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, ik lag gisteravond weer strontlam onder de bar te stuiptrekken van de zuip
Ghe ghe jawel, t was heel bestquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.![]()
Had je gisteren beter naar Emmen kunnen komen en een biertje met mij drinken.
Vind het opmerkelijk. Misschien heb ik per ongeluk op het kruisje geklikt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]NSA NSA NSA !!!! Pasch opsch !
Ik denk het ook inderdaad. Dat je het topic niet meer volgde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het opmerkelijk. Misschien heb ik per ongeluk op het kruisje geklikt.
Zal dan wel met een stonende kop zijn geweest aangezien ik me daar niets van kan herinnerenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk het ook inderdaad. Dat je het topic niet meer volgde.
Heb ik ook een keer gehad.
Ooh herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal dan wel met een stonende kop zijn geweest aangezien ik me daar niets van kan herinneren
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe jawel, t was heel bestgeen kater niks, vanavond weer
Als ik naar Emmen was gekomen, was precies hetzelfde gebeurd![]()
zuipen tot we kruipen![]()
Maare waar kom jij dan vandaan ?
Hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.![]()
En TWENTUH!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Gibson88 op 12-04-2014 16:54:40 ]Ook in moeilijke tijden.
Haha ja, ze vond je wel vriendelijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Stoners onder elkaar jeweet.![]()
Was gisteren gezellig met je vreemde huisgenoten. Was die ene nieuwsgierige nog gerust gesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |