quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)
Fuck the EBU.
Ouderen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef bamibij het volgende:
Hoe gaan die meets van FOK! meestal dan? Zijn toch vooral ouderen hier volgens mij.
Oh ja las het verkeerd. 19 is niet jong hoor, ik zou zeggen het ligt ongeveer tussen de 18 en 35 jaarquote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef bamibij het volgende:
[..]ik prefereer dan toch bami als afkortnaampje
19
Waar is uns lieve pubertje gebleven trouwens?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja las het verkeerd. 19 is niet jong hoor, ik zou zeggen het ligt ongeveer tussen de 18 en 35 jaar
Heeft een ban tot Juliquote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar is uns lieve pubertje gebleven trouwens?
Ok dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja las het verkeerd. 19 is niet jong hoor, ik zou zeggen het ligt ongeveer tussen de 18 en 35 jaar
Geen idee, volgens mij was er weer de zoveelste Uns rel en toen wou hij ook weg. Geen idee of die het zelf heeft aangevraagd of niet. Weet wel dat die een doods verwensing (of dat was iemand anders) naar Sardu had gedaan. Maar denk wel dat het Uns wasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer gedaanof op eigen initiatief?
__
Valt mee, hoor. Heb zelf altijd het idee dat het meeste tussen de 16 en de 30 zit, iig in ONZ.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef bamibij het volgende:
Hoe gaan die meets van FOK! meestal dan? Zijn toch vooral ouderen hier volgens mij.
waarom?quote:
Waarom zo kinderachtigquote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij was er weer de zoveelste Uns rel en toen wou hij ook weg. Geen idee of die het zelf heeft aangevraagd of niet. Weet wel dat die een doods verwensing (of dat was iemand anders) naar Sardu had gedaan. Maar denk wel dat het Uns was
Ja, pokdalige huid enzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier ooit van pokdalige wangen gehoord? Hebben ze het over bij opsporingverzocht
gadverquote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, pokdalige huid enzo.
Da's zegmaar dit:
[ afbeelding ]
Aah toch wel wat ik dachtquote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, pokdalige huid enzo.
Da's zegmaar dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaak acne littekens enzo.
Neequote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb je er zelf vast ook wel eens van gehoord
Ik noemde dat altijd 'maanlandschap'. Niet zo lief eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb je er zelf vast ook wel eens van gehoord
hehe, wel een bekende term ervoor thoughquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik noemde dat altijd 'maanlandschap'. Niet zo lief eigenlijk
Klopt. Ik heb het uiteraard niet zelf bedacht maar van anderen. Ik zou zoiets nooit bedenkenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe, wel een bekende term ervoor though
Goed bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef Moira. het volgende:
Zooo, haartjes weer gestijld. Helemaal fresh voor die selectiedag morgen.
Succes morgen!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef Moira. het volgende:
Zooo, haartjes weer gestijld. Helemaal fresh voor die selectiedag morgen.
quote:
Hier ook nieuwe ID. Wel duur geintje.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
April/Mei wordt een dure maandIk moet o.a een nieuwe IDkaart (+ pasfoto's)
Same. Maand geleden moest ik, twee weken voor die tienjarige dingen ingingenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook nieuwe ID. Wel duur geintje.
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook nieuwe ID. Wel duur geintje.
Dat is zuurquote:Op woensdag 9 april 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Same. Maand geleden moest ik, twee weken voor die tienjarige dingen ingingen
53 hoorde ik en ik moet nieuwe pasfoto's. Daarbij is een ID kaart niet het enige wat ik moet kopen en betalenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef bamibij het volgende:
Nieuwe ID is like 40 euro toch? Valt dat al onder 'dure maand' voor je? (no offence maar viel me op)
Zijn ze nu 10 jaar geldig?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Same. Maand geleden moest ik, twee weken voor die tienjarige dingen ingingen
Jup. Ik heb op mijn 34ste een ID kaart met lippiercingquote:Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zijn ze nu 10 jaar geldig?
Dan zit ik straks als 33e met een ID kaart met een pasfoto van toen ik 23 was
Omg dan hoop ik echt dat het een goede foto wordt straks in 2016quote:Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup. Ik heb op mijn 34ste een ID kaart met lippiercing
Ik vind mezelf altijd vercrackt erop staan. Ik zou hem eruit kunnen halen voor het idee maar ik laat hem wel zittenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg dan hoop ik echt dat het een goede foto wordt straks in 2016
Vond die van nu wel leuk, die ik er nu op heb. Maar lijk wel jong
True, maar je loopt er dan wel jaren mee rondquote:Op woensdag 9 april 2014 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd vercrackt erop staan. Ik zou hem eruit kunnen halen voor het idee maar ik laat hem wel zittenLijkt me ook wel grappig. Mocht ik dan een hele degelijke huismoeder/vrouw zijn dan is t best grappig dat ik nog zo'n foto heb haha
Ja en dan vooral altijd van die vage dure dingen, maar dan denk je "aaah voor 1x kan het wel.."quote:Op woensdag 9 april 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind boodschappen doen ook duur, maar ik maak het ook wel duur![]()
Spontaan met vrienden meelopen ' want ik verveel me toch' en dan toch nog boodschappen meenemen. Stoned zie ik altijd wel dingen liggen die ik wil hebben in de supermarkt
Dat is waar maar mijn lippiercing is mijn laatste overgebleven piercing (op één in mijn oor na). Die laat ik nog wel wat jaartjes zitten. Tenzij kind want baby's vinden het te interessant, weet ik van vriendin haar baby/dreumes die hem elke keer probeert te pakken als ik haar op schoot heb. Dat is echt zo vervelend hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, maar je loopt er dan wel jaren mee rond
hehe, baby's zijn wat dat betreft retegevaarlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar maar mijn lippiercing is mijn laatste overgebleven piercing (op één in mijn oor na). Die laat ik nog wel wat jaartjes zitten. Tenzij kind want baby's vinden het te interessant, weet ik van vriendin haar baby/dreumes die hem elke keer probeert te pakken als ik haar op schoot heb. Dat is echt zo vervelend haha
Jep en nieuwe drankjes hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en dan vooral altijd van die vage dure dingen, maar dan denk je "aaah voor 1x kan het wel.."
Jep, ik ga hem de volgende keer eruit halen als ik haar op schoot neem. Ik kan niet eens normaal zitten/kijken omdat ik anders een babyhandje aan mijn mond heb friemelenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe, baby's zijn wat dat betreft retegevaarlijk
Hehequote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en nieuwe drankjes hahaIk raak in verleiding door nieuwe producten
[..]
Jep, ik ga hem de volgende keer eruit halen als ik haar op schoot neem. Ik kan niet eens normaal zitten/kijken omdat ik anders een babyhandje aan mijn mond heb friemelen
Trustenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe
Mja ik ga slapen, morgen om 7 uur de deur uit ofzo![]()
Ik weet alleen goede docu'squote:Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
hee iemand nog een leuke filmtip? Liefst een comedie.
Straks in 2016 godverquote:Op woensdag 9 april 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg dan hoop ik echt dat het een goede foto wordt straks in 2016
Vond die van nu wel leuk, die ik er nu op heb. Maar lijk wel jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |