SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Pino112 vindt dat ook leuk.quote:Toppers uit het buitenland, dan heb ik het over een Tom Boonen, Alberto Contador of Alejandro Valverde, zie je niet van die kinderachtige tweetjes sturen. Volgens mij maak je alleen maar mensen blij van 15 of 16 jaar oud. Ik hoef dat niet te lezen. Waarom ze het doen? Geen idee.
quote:De Amstel Gold Race van vorig jaar vond ik eindelijk weer eens leuk. Dat kwam doordat Pieter Weening in de aanval trok op de Eyserbosweg.
[...]
Wat wel grappig was: vorig jaar heb ik Weening geadviseerd om de koers vroeg open te breken. Ik zei hem al te demarreren op de Eyserbosweg.
[...]
Op dit moment is er geen enkele Nederlandse renner die kan wachten zoals ik dat kon doen.
Klopt. Ook dat hij zich beroept op zijn eerlijkheidquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]Die plaat van Boogie blijft nog steeds hangen, zelfs nu hij zelf niet meer fietst.
Hij brengt een paar goede punten aan, maar verder klinkt hij als een zure ouwe bok die vindt dat hij niet de waardering heeft gekregen die hij denkt gehad te moeten hebben.
Al die kritiek op de huidige renners... we staan als land bovenaan in het aantal overwinningen, winnen voor het eerst sinds tijden weer eens een klassieker, doen in rondjes als Parijs-Nice weer eens mee voor het klassement en zijn weer eens vooraan te zien in een TdF. Boogie moet niet zeuren.
En het doel is top 10quote:Op woensdag 16 april 2014 17:25 schreef Szura het volgende:
Even tussen door: Sjonnie medekopman in de Giro
Bijna een hele EPO-kuur om zeep geholpen door die voetbreuk ...quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Gips om de voet . Ik vroeg aan de arts hoelang dat erom moest. Zes weken? Dan hebben we een probleem. Het was net na de Tirreno en ik moest Vlaanderen rijden.
twitter:BoogerdLive twitterde op zondag 20-04-2014 om 11:31:58Vanaf vandaag op twitter! Volg @OrangeCycling reageer retweet
In ieder geval genoeg kennis over doping in huis, dat scheelt al veel.quote:Op zondag 20 april 2014 12:50 schreef Mani89 het volgende:
Zo'n ploeg is inderdaad nog een beetje de missing link in het Nederlandse wielrennen.
Ik vind het inderdaad ook echt ontzettend fout dat erkende dopeurs enzo toch weer de begeleiding gaan vormen, ik weet niet of je dat nou moet willen...quote:Op zondag 20 april 2014 12:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg kennis over doping in huis, dat scheelt al veel.
Die bestond toch al jaren met Rabobank TT3 ?quote:Op zondag 20 april 2014 12:05 schreef Evertjan het volgende:
http://www.orangecycling.nl/ Klinkt wel leuk moet ik zeggen een beetje het Topsport Vlaanderen idee
Dat is een continentale ploeg.quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die bestond toch al jaren met Rabobank TT3 ?
Die ploeg bestond ook al met Rabobank TT1 dus ... Alleen is die tenonder gegaan aan de fratsen van ... Breukink en Boogerd & co. De initiatiefnemers van dit voorstel ...quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is een continentale ploeg.
Orange Cycling moet een pro-continentale ploeg worden. In een later stadium dan World Tour.
Ze moeten gewoon even rabobank strikken als sponsor dus, en het cirkeltje is weer rond.quote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die ploeg bestond ook al met Rabobank TT1 dus ... Alleen is die tenonder gegaan aan de fratsen van ... Breukink en Boogerd & co. De initiatiefnemers van dit voorstel ...
Rabobank TT3 is gewoon het huidige Rabobank Development Team (ploeg valt onder de KNWU, maar Rabo is nog steeds sponsor).quote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die ploeg bestond ook al met Rabobank TT1 dus ... Alleen is die tenonder gegaan aan de fratsen van ... Breukink en Boogerd & co. De initiatiefnemers van dit voorstel ...
Hij bedoelt de "echte" Rabo-ploegquote:Op zondag 20 april 2014 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Rabobank TT3 is gewoon het huidige Rabobank Development Team (ploeg valt onder de KNWU, maar Rabo is nog steeds sponsor).
http://www.cqranking.com/(...)ar=2014&teamcode=RDT
Kortom de ploeg bestaat nog steeds dus snap niet wat je bedoelt met "ten onder gegaan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |