Zoiets jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Angular, das toch met die extra attributen op je DOM ?
dat is de uitdaging wel dan, telefoon ga ik maar even niet van uit. Overigens denk ik dat AngularJS nu meer de shit is in je portfolioquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Superhip om in je portfolio te zetten dat je het kan, maar de eerste de beste serieuze gebruiker gaat gelijk over zijn nek. En anders zijn telefoon wel.
Het is niet zoals jQuery een DOM-tool, het is echt een MVC framework. Je kan je hele frontend, pageflow, viewcomponenten, eventhandling, binding etc erin bouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo goed begrepen. Kan je misschien vertellen wat er zo handig aan is?
dit is dan weer zo'n the best framework ever for any and everyone ever website die niks duidelijk maakt en alleen maar wat hippe termen roeptquote:
is dit dan—noob2represent—waarmee je templates en functionaliteit maakt wanneer je Node gebruikt voor je backend? Of is dat dan weer meer in de hoek Handlebarsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is niet zoals jQuery een DOM-tool, het is echt een MVC framework. Je kan je hele frontend, pageflow, viewcomponenten, eventhandling, binding etc erin bouwen.
Als je eens 2 uurtjes tijd hebt, loop dan eens rustig deze tutorial door, het is echt de moeite waard https://docs.angularjs.org/tutorial/step_00
Nee, je hoeft node niet te gebruiken. Je hebt wel iets nodig voor je data, ik gebruik een REST-api. Die kan je in Node bouwen. Ik gebruik er een Java-Jersey applet voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef n8n het volgende:
[..]
is dit dan—noob2represent—waarmee je templates en functionaliteit maakt wanneer je Node gebruikt voor je backend? Of is dat dan weer meer in de hoek Handlebars
Mja ik ben altijd een beetje huiverig voor ng-data, ng-app, ng-* attributen die je in html elementen plaatst. Call me crazy maar ik vind niet dat je de HTML specificatie zo moet 'uitbreiden'.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is niet zoals jQuery een DOM-tool, het is echt een MVC framework. Je kan je hele frontend, pageflow, viewcomponenten, eventhandling, binding etc erin bouwen.
Als je eens 2 uurtjes tijd hebt, loop dan eens rustig deze tutorial door, het is echt de moeite waard https://docs.angularjs.org/tutorial/step_00
Mja, dat valt wel te overzien hoor, zie het probleem niet zo. Het kan wel anders denk ik, maar dan wordt je code complexer en logger, weet niet of je dat moet willen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja ik ben altijd een beetje huiverig voor ng-data, ng-app, ng-* attributen die je in html elementen plaatst. Call me crazy maar ik vind niet dat je de HTML specificatie zo moet 'uitbreiden'.
Maar zal de tutorial eens doen
Wat een kutsite op desktop, twee keer scrollen en disco deluxe.quote:
dat hele JS all-round webdevelopment is wel echt de shit nu. Beetje spijt dat ik pas net op de boot gesprongen ben. Wellicht eens tijd voor een JS front- en backend noobtopicquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, je hoeft node niet te gebruiken. Je hebt wel iets nodig voor je data, ik gebruik een REST-api. Die kan je in Node bouwen. Ik gebruik er een Java-Jersey applet voor
Het is dan ook bedoeld voor de mobile gebruikerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een kutsite op desktop, twee keer scrollen en disco deluxe.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is dan ook bedoeld voor de mobile gebruiker
op desktop ook al, op m'n iPhone ook, heb echt een schijthekel aan scroll handlers die de native scroll neuken. Fuck niet met m'n velocity OS X/iOS 60fps precisie tot de pixel smijt&go scrolling.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat voorkennis bij AngularJS wel handig is. Het is niet klik klik copy paste copy paste klaar. Maargoed, ik heb nu even wat tijd om R&D te doen en dat gebruik ik nuttig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:04 schreef n8n het volgende:
[..]
dat hele JS all-round webdevelopment is wel echt de shit nu. Beetje spijt dat ik pas net op de boot gesprongen ben. Wellicht eens tijd voor een JS front- en backend noobtopic
wat een teringsite zeg, allejezus. Ik trek het sowieso niet als mijn scroll wordt afgevangen en door een "leuk" script wordt geinterpreteerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
THE HATE IS IMMINENTquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Hey niet haten op de site jongens, ik gaf alleen een framework aan he.
Haha, nee hoor, don't shoot the messenger, maar een kut site is het wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Hey niet haten op de site jongens, ik gaf alleen een framework aan he.
| 1 2 3 4 5 | >var a = [1, 2, 3] >a; [ 1, 2, 3 ] > a.length 3 |
| 1 2 3 4 | >a[3] = "five"; 'five' >a [ 1, 2, 3, 'five'] |
Het bevat drie waarden (1,2,3) die gekoppeld zijn aan de indices 0, 1 en 2.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:21 schreef Robuustheid het volgende:
Dit stukje javascript begrijp ik niet.
[ code verwijderd ]
De array bevat dus 3 waarden, Javascript telt het dus als 1,2,3 en niet als 0,1,2..
Er is nog geen index 3, dus five wordt het vierde element met index 3.quote:Als je het vervolgens de 3 notatie koppelt aan een string, krijg je het volgende:
[ code verwijderd ]
De 3e waarde is toch gekoppeld aan de string 'five'. Dan zou er toch 1, 2, 'five' moeten staan
Rare constatering, 0,1,2 zijn toch ook 3 waarden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:21 schreef Robuustheid het volgende:
De array bevat dus 3 waarden, Javascript telt het dus als 1,2,3 en niet als 0,1,2..
Ik denk dat je de zin verkeerd interpreteerd. Met dus bedoelt ie enkelt de bevestiging van het stukje code vooraf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Rare constatering, 0,1,2 zijn toch ook 3 waarden?
| 1 2 3 4 5 | { 0: 1 1: 2 2: 3 } |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |