Men is sowieso veel te onzorgvuldig met namen/privé-info online.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:17 schreef LesMiserables het volgende:
Wat ik wel bijzonder vind is mensen die hun Fok en online datesite username hetzelfde hebben, ik google altijd namen e.d. en reverse image search het meeste wel en dan 'val je goed door de mand'.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik kwam ook iemand op een datingsite tegen die ik herkende aan zijn naam omdat hij af en toe in dit topic postte. Lijkt me toch ook niet echt handig nee.
Vooral als je veel faalverhalen post
Dat is al sinds internet bestaatquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Men is sowieso veel te onzorgvuldig met namen/privé-info online.
Oh je was wel serieusquote:
Ik vind online daten vooral geniaal vanwege de diversiteit en 'keuze' die je hebt. Het is een soort etalage en als je iets ziet wat je bevalt kan je het 'proberen' (wat hebben mannen toch een voordeelquote:
Precies, het is gewoon "marktverbreding"quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik vind online daten vooral geniaal vanwege de diversiteit en 'keuze' die je hebt. Het is een soort etalage en als je iets ziet wat je bevalt kan je het 'proberen' (wat hebben mannen toch een voordeel!). Op deze wijze ben ik veel mensen tegengekomen die ik in het echte leven of niet snel zou tegenkomen of niet snel mee aan de praat zou raken. Ook omdat verschillende groepen op verschillende vaste plekken komen.
Sommige mensen hebben ook gewoon een baan die hen er tijden lang van kan weerhouden om echt actief nieuwe aanwas aan hun sociale leven toe te voegen. Denk persoonlijk dat er niet per definitie iets mis is met online daten, als er wel iets mis mee is zou hetzelfde moeten gelden voor Fok lijkt mij.
Helemaal mee eens! Breder aanbod en je kan makkelijker een voorselectie maken. Beter dan in een kroeg onverstaanbaar in elkaars oor brullen om er vervolgens achter te komen dat je met een enorm dom figuur staat te praten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik vind online daten vooral geniaal vanwege de diversiteit en 'keuze' die je hebt. Het is een soort etalage en als je iets ziet wat je bevalt kan je het 'proberen' (wat hebben mannen toch een voordeel!). Op deze wijze ben ik veel mensen tegengekomen die ik in het echte leven of niet snel zou tegenkomen of niet snel mee aan de praat zou raken. Ook omdat verschillende groepen op verschillende vaste plekken komen.
Sommige mensen hebben ook gewoon een baan die hen er tijden lang van kan weerhouden om echt actief nieuwe aanwas aan hun sociale leven toe te voegen. Denk persoonlijk dat er niet per definitie iets mis is met online daten, als er wel iets mis mee is zou hetzelfde moeten gelden voor Fok lijkt mij.
Ik maak liever contact in de kroeg eigenlijk. Alleen zit je dan altijd in dezelfde vijver te vissen. Je kan naar een andere kroeg gaan voor een andere vijver, daar komen andere soorten mensen, maar toch is het een vrij overlappende vijver vaakquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Breder aanbod en je kan makkelijker een voorselectie maken. Beter dan in een kroeg onverstaanbaar in elkaars oor brullen om er vervolgens achter te komen dat je met een enorm dom figuur staat te praten.![]()
Al wil ik niet zeggen dat het tijdens stappen nooit leuk kan zijn
Mooi verwoord. Je ontmoet online echt heel veel diverse soorten mensen die je IRL eigenlijk niet of nauwelijks zal tegenkomen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik maak liever contact in de kroeg eigenlijk. Alleen zit je dan altijd in dezelfde vijver te vissen. Je kan naar een andere kroeg gaan voor een andere vijver, daar komen andere soorten mensen, maar toch is het een vrij overlappende vijver vaak
Als je nou opeens naar een toneelschool gaat ofzo zit je weer in een hele andere vijver
En dat maakt het internet zo mooi, die mensen verenigen zich allemaal tot 1 grote big-ass vijver.
Dit is voor een deel zeker waar maar is ook door te trekken naar het online gedeelte. Mensen die met dezelfde bedoelingen als ik daten kan ik het prima mee vinden maar serial-onliners vind ik zelf toch wat lastig, bijvoorbeeld vrouwen die in hun profiel vermelden meerdere vriendjes aan online over gehouden te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
En het klinkt misschien denigrerend maar mensen die vaak in de kroeg te vinden zijn zijn vaak niet het type mensen waar ik op valAls het IRL moet dan liever via een gedeelde interesse zoals een concert, festival, sport etc.
Ik zal niet beweren dat ik nou zo'n enorm sociaal leven heb maar voor mij voldoet het verder prima en ja als je dan in de ICT werkt en niet zo'n uitgaander bent.. dan wordt je al snel een serial onliner zoals je zo mooi omschrijftquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:15 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dit is voor een deel zeker waar maar is ook door te trekken naar het online gedeelte. Mensen die met dezelfde bedoelingen als ik daten kan ik het prima mee vinden maar serial-onliners vind ik zelf toch wat lastig, bijvoorbeeld vrouwen die in hun profiel vermelden meerdere vriendjes aan online over gehouden te hebben.
Probleem is soms een beetje dat een (groot) deel van de vaste onliners mogelijk een tegenvallend sociaal leven heeft en daarmee minder/weinig sociale contacten e.d..
Daar ben ik het mee eens, ik schaar mezelf daar gelukkig niet onderquote:. Maarja dat heeft ook wel met de aard van online daten te maken, het trekt ook natuurlijk een beetje de echte 'losers' aan. Ik browse wel eens door mannen profielen en kan soms werkelijk mijn lachen niet inhouden.
Eigenlijk nooit bij stilgestaan maar je hebt hier wel een punt en is zelfs iets waar ik ook normaal naar kijk. Heeft iemand geen leven dan valt ze al snel af inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:27 schreef LesMiserables het volgende:
Ik bedoelde voornamelijk voor vrouwen, mannen met een beperkter sociaal leven vind ik eigenlijk niet zo erg en wat normaler, misschien dat de vrouwen daar anders over denken. Maar als ik een vrouw zie die voornamelijk/alleen online date en verder weinig uitgaat met vriendinnen of andere sociale activiteiten heeft dan ben ik vrij snel op mijn hoede.
quote:Afgelopen jaar een actieve twitter meid gehad die vrij makkelijk op te sporen was, geniaal om girly-whiny berichten terug te moeten lezen na de dates en op mornings afters of na minder soepel lopende whatsapp gesprekken =D. Aan het einde maar even verteld dat ze voor de volgende beter een prive tijdslijn kon gebruiken.
Waren de dates met je zo erg?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:27 schreef LesMiserables het volgende:
Ik bedoelde voornamelijk voor vrouwen, mannen met een beperkter sociaal leven vind ik eigenlijk niet zo erg en wat normaler, misschien dat de vrouwen daar anders over denken. Maar als ik een vrouw zie die voornamelijk/alleen online date en verder weinig uitgaat met vriendinnen of andere sociale activiteiten heeft dan ben ik vrij snel op mijn hoede.
Afgelopen jaar een actieve twitter meid gehad die vrij makkelijk op te sporen was, geniaal om girly-whiny berichten terug te moeten lezen na de dates en op mornings afters of na minder soepel lopende whatsapp gesprekken =D. Aan het einde maar even verteld dat ze voor de volgende beter een prive tijdslijn kon gebruiken.
Haha, leuk geprobeerd. Het was vooral dat ze ging klagen als ik niet genoeg aandacht gaf op whatsapp na date 2, niet wilde blijven slapen, lang moest wachten tot we konden afspreken, dat ik eerlijk was en haar aangaf dat ik niet direct naar iets serieus op zoek was en zoiets moest groeien, etc, etc. Ik ben niet zo van mensen die alles maar online knallen for everyone to seequote:
Niks mis met een beetje knusheid als het goed zit inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Blijven slapen kan toch altijd wel...
Ik vind dat juist altijd heel leukcuddling
Klinkt niet echt als een leuke vrouw. Maar ze doorstond de condoomcheck wel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, leuk geprobeerd. Het was vooral dat ze ging klagen als ik niet genoeg aandacht gaf op whatsapp na date 2, niet wilde blijven slapen, lang moest wachten tot we konden afspreken, dat ik eerlijk was en haar aangaf dat ik niet direct naar iets serieus op zoek was en zoiets moest groeien, etc, etc. Ik ben niet zo van mensen die alles maar online knallen for everyone to see.
Goh.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje knusheid als het goed zit inderdaad.
Waarom niet blijven slapen? Dat kan toch wel ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, leuk geprobeerd. Het was vooral dat ze ging klagen als ik niet genoeg aandacht gaf op whatsapp na date 2, niet wilde blijven slapen, lang moest wachten tot we konden afspreken, dat ik eerlijk was en haar aangaf dat ik niet direct naar iets serieus op zoek was en zoiets moest groeien, etc, etc. Ik ben niet zo van mensen die alles maar online knallen for everyone to see.
Haha, ik heb haar volgens mij wel eens omschreven, heb expliciet uitgesteld en 1x seks gehad ('met' condoom, zover het ging). Ik vertrouwde haar helaas niet en daar kon ik niet echt mee leven bleek wel snel al. Aan het begin was ze wel leuk alleen werd echt bizar snel mega aanhankelijk. Die ene keer was echt pas date 4 of 5 ofzo en ook meteen de laatste keer trouwens :| (met haar P:).quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een leuke vrouw. Maar ze doorstond de condoomcheck wel?
[..]
Goh.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:45 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, ik heb haar volgens mij wel eens omschreven, heb expliciet uitgesteld en 1x seks gehad ('met' condoom, zover het ging). Ik vertrouwde haar helaas niet en daar kon ik niet echt mee leven bleek wel snel al. Aan het begin was ze wel leuk alleen werd echt bizar snel mega aanhankelijk. Die ene keer was echt pas date 4 of 5 ofzo en ook meteen de laatste keer trouwens :| (met haar P:).
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je PoHi gaf me een andere indruk![]()
Maar je was dus serieus
Stelletje n00bs. Weiss kent zijn vriendin zelfs via fok...quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je laat kansen liggen. Heb wel dates gehad via internet forums en die waren best leuk
zal tegenwoordig wellicht te maken hebben met je aparte manier van formuleren (en spelling)quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef inderdaad1982 het volgende:
Heeft er iemand nu al wat gevonden of, ik lees alleen maar slap gelul.
Welke sites zijn nu eigenlijk de moeite waard, als ik naar die sites kijk krijg ik altijd weinig tot geen intresse...jaren geleden was dat...misschien wel vanwege mn rotkop
quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zal tegenwoordig wellicht te maken hebben met je aparte manier van formuleren (en spelling)
Spelling! werk er eens aan. Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef inderdaad1982 het volgende:
Welke sites zijn nu eigenlijk de moeite waard, als ik naar die sites kijk krijg ik altijd weinig tot geen interesse...jaren geleden was dat...misschien wel vanwege mijnn rotkop
Nou...vroeg het me alleen af mensen...rustig maar...jezusquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Spelling! werk er eens aan. Wat probeer je nou te zeggen?
Heb je een rotkop en lukt het daarom niet?
Had je jaren geleden een rotkop?
Als je geen interesse hebt in datingsites waarom kom je er dan?
En om je vraag te beantwoorden: Knuz.nl en paiq.nl heb ik beide leuke dates aan overgehouden.
als ik je een tip mag geven: laat die puntjes weg na elke zinquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
Nou...vroeg het me alleen af mensen...rustig maar...jezusbedankt voor de tipjes.
Vriendin?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje n00bs. Weiss kent zijn vriendin zelfs via fok...
Nope... Whatever, I van do whatever I want! (Cartman)quote:
Respect my authority !quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope... Whatever, I van do whatever I want! (Cartman)
Een rotkop en datingsites gaan sowieso niet zo goed samen. Of je moet een enorm talent hebben voor leuke online gesprekken, liefst zonder puntjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef inderdaad1982 het volgende:
Welke sites zijn nu eigenlijk de moeite waard, als ik naar die sites kijk krijg ik altijd weinig tot geen interesse...jaren geleden was dat...misschien wel vanwege mijnn rotkop
Paiq is inderdaad een goede site daarvoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Een rotkop en datingsites gaan sowieso niet zo goed samen. Of je moet een enorm talent hebben voor leuke online gesprekken, liefst zonder puntjes
Paiq al eens geprobeerd? Redelijk laagdrempelig
Wel kut is het als je na een leuk gesprekje dan wordt afgewezen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:41 schreef Metro2005 het volgende:
Met paiq heb je in elk geval het voordeel dat de tegenpartij niet direct je kop ziet ja.
Hoe wil je anders iemand online beoordelen. Natuurlijk kijken mensen daarnaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef inderdaad1982 het volgende:
Nou ja zo lelijk ben ik ook weer niet , serieus gaan mensen zich irriteren aan de manier hoe iemand zinnetjes online typen daar dan?
Hier ook wel, punten, komma's etc. Serieus, niet om je af te branden ofzo maar hoe je online typt en overkomt maakt wel verschil. Mensen die in breezertaal typen neem ik bij voorbaat al niet serieus en mensen die enorm veel spelfouten maken verdenk ik ervan een lager IQ te hebben en vallen bij consequent fouten maken al af als relatiemateriaal.quote:Dat is wel heel erg dan.Leuk proberen, dat van die rotkop valt wel mee op zich daten zonder foto's lijkt me ook weer niks. Nou ja ik zie wel.
Dat het een keer gebeurd ok maar als het consequent gebeurd moet je wellicht een betere foto van jezelf erop zettenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel kut is het als je na een leuk gesprekje dan wordt afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |