Waarom niet blijven slapen? Dat kan toch wel ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, leuk geprobeerd. Het was vooral dat ze ging klagen als ik niet genoeg aandacht gaf op whatsapp na date 2, niet wilde blijven slapen, lang moest wachten tot we konden afspreken, dat ik eerlijk was en haar aangaf dat ik niet direct naar iets serieus op zoek was en zoiets moest groeien, etc, etc. Ik ben niet zo van mensen die alles maar online knallen for everyone to see.
Haha, ik heb haar volgens mij wel eens omschreven, heb expliciet uitgesteld en 1x seks gehad ('met' condoom, zover het ging). Ik vertrouwde haar helaas niet en daar kon ik niet echt mee leven bleek wel snel al. Aan het begin was ze wel leuk alleen werd echt bizar snel mega aanhankelijk. Die ene keer was echt pas date 4 of 5 ofzo en ook meteen de laatste keer trouwens :| (met haar P:).quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een leuke vrouw. Maar ze doorstond de condoomcheck wel?
[..]
Goh.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:45 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, ik heb haar volgens mij wel eens omschreven, heb expliciet uitgesteld en 1x seks gehad ('met' condoom, zover het ging). Ik vertrouwde haar helaas niet en daar kon ik niet echt mee leven bleek wel snel al. Aan het begin was ze wel leuk alleen werd echt bizar snel mega aanhankelijk. Die ene keer was echt pas date 4 of 5 ofzo en ook meteen de laatste keer trouwens :| (met haar P:).
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je PoHi gaf me een andere indruk![]()
Maar je was dus serieus
Stelletje n00bs. Weiss kent zijn vriendin zelfs via fok...quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je laat kansen liggen. Heb wel dates gehad via internet forums en die waren best leuk
zal tegenwoordig wellicht te maken hebben met je aparte manier van formuleren (en spelling)quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef inderdaad1982 het volgende:
Heeft er iemand nu al wat gevonden of, ik lees alleen maar slap gelul.
Welke sites zijn nu eigenlijk de moeite waard, als ik naar die sites kijk krijg ik altijd weinig tot geen intresse...jaren geleden was dat...misschien wel vanwege mn rotkop
quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zal tegenwoordig wellicht te maken hebben met je aparte manier van formuleren (en spelling)
Spelling! werk er eens aan. Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef inderdaad1982 het volgende:
Welke sites zijn nu eigenlijk de moeite waard, als ik naar die sites kijk krijg ik altijd weinig tot geen interesse...jaren geleden was dat...misschien wel vanwege mijnn rotkop
Nou...vroeg het me alleen af mensen...rustig maar...jezusquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Spelling! werk er eens aan. Wat probeer je nou te zeggen?
Heb je een rotkop en lukt het daarom niet?
Had je jaren geleden een rotkop?
Als je geen interesse hebt in datingsites waarom kom je er dan?
En om je vraag te beantwoorden: Knuz.nl en paiq.nl heb ik beide leuke dates aan overgehouden.
als ik je een tip mag geven: laat die puntjes weg na elke zinquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
Nou...vroeg het me alleen af mensen...rustig maar...jezusbedankt voor de tipjes.
Vriendin?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje n00bs. Weiss kent zijn vriendin zelfs via fok...
Nope... Whatever, I van do whatever I want! (Cartman)quote:
Respect my authority !quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope... Whatever, I van do whatever I want! (Cartman)
Een rotkop en datingsites gaan sowieso niet zo goed samen. Of je moet een enorm talent hebben voor leuke online gesprekken, liefst zonder puntjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef inderdaad1982 het volgende:
Welke sites zijn nu eigenlijk de moeite waard, als ik naar die sites kijk krijg ik altijd weinig tot geen interesse...jaren geleden was dat...misschien wel vanwege mijnn rotkop
Paiq is inderdaad een goede site daarvoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Een rotkop en datingsites gaan sowieso niet zo goed samen. Of je moet een enorm talent hebben voor leuke online gesprekken, liefst zonder puntjes
Paiq al eens geprobeerd? Redelijk laagdrempelig
Wel kut is het als je na een leuk gesprekje dan wordt afgewezen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:41 schreef Metro2005 het volgende:
Met paiq heb je in elk geval het voordeel dat de tegenpartij niet direct je kop ziet ja.
Hoe wil je anders iemand online beoordelen. Natuurlijk kijken mensen daarnaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef inderdaad1982 het volgende:
Nou ja zo lelijk ben ik ook weer niet , serieus gaan mensen zich irriteren aan de manier hoe iemand zinnetjes online typen daar dan?
Hier ook wel, punten, komma's etc. Serieus, niet om je af te branden ofzo maar hoe je online typt en overkomt maakt wel verschil. Mensen die in breezertaal typen neem ik bij voorbaat al niet serieus en mensen die enorm veel spelfouten maken verdenk ik ervan een lager IQ te hebben en vallen bij consequent fouten maken al af als relatiemateriaal.quote:Dat is wel heel erg dan.Leuk proberen, dat van die rotkop valt wel mee op zich daten zonder foto's lijkt me ook weer niks. Nou ja ik zie wel.
Dat het een keer gebeurd ok maar als het consequent gebeurd moet je wellicht een betere foto van jezelf erop zettenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel kut is het als je na een leuk gesprekje dan wordt afgewezen.
Kennelijk ben ik niet leuk genoegquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat het een keer gebeurd ok maar als het consequent gebeurd moet je wellicht een betere foto van jezelf erop zettenIk zeg niet dat het mij nóóit gebeurd maar het is wel echt zelden geweest en dan liep het gesprek meestal ook al niet echt.
Zeker als het gesprek leuk was heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt dat de tegenpartij ineens weg was.
Je hebt toch een leuk iemand via PaiQ ontmoet? Een is voldoendequote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt toch een leuk iemand via PaiQ ontmoet? Een is voldoende
Dat moet je niet zo snel over jezelf zeggen. Ten eerste heb je al een relatie gehad (toch?) dus ben je blijkbaar leuk genoeg om een relatie mee te hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |