Dat laatste sowieso. Dan val je snel zat door de mand. Ik ben en blijf mezelf, en als dat niet leuk genoeg is, is dat (soms erg) jammer maar helaas. Ik ga er overigens ook niet vanuit nooit meer seks te hebben de rest van mijn leven, maar bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh boeien. Iedereen doet het op zn eigen manier. Heb bij jou echt geen neeeever-gonna-happen vibe en manieren die niet van jezelf zijn... Tja..
Veel vrouwen die ik tref hebben toch het idee dat (met name het eerste) initiatief vanuit de man moet komen. Door mijn onzekerheid (al heb ik dat niet altijd gelukkig) ben ik daar nooit zo'n held in. Ja, ik heb er geen moeite mee om vrouwen aan te spreken en een praatje te maken waarin ik wat flirt, maar de acties daarna ben ik niet heel sterk in tenzij ik echt 100% zeker weet dat er interesse is vanuit haar in mij. Ik mis denk ik die handigheid gewoon nog.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar weet je ook nog hints die zij gaf en die jij gemist hebt? Waren die er? Het initiatief hoeft niet alleen van jou vandaan te komen natuurlijk maar als een vrouw interesse in je heeft en je doet er niks mee en je neemt zelf ook geen initatief op dat moment kan de vrouw ook denken dat jij geen interesse in haar hebt.
En ja je krijgt er handigheid in en nee je kan geen truckjes gebruiken, iedereen is nu eenmaal anders en elke situatie en date is anders. Wel kun je herkennen wat bv tekenen van interesse zijn (die zijn vrij universeel) en daar wat mee doen bv.
Net zoals Ron Jeremy? Daar doet de omschrijving me aan denken namelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zuip, ik rook, eet ongezond, scheer me niet en sporten raak ik al helemaal chagrijnig van. En me dan toch de ballen uit de broek daten. Wat een baas ben ik eigenlijk. #goed bezig
Heavy weight, low reps, chef. Niet andersom. Alles boven 5 sets met 5 herhaling (minimaal BW) telt als cardio. Ik zit trouwens een beetje vast op de 110kg momenteel, maar dat komt wel goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Adonislichaam? Ik ben Weissman niet met zijn 1800 squats per dag.
Herhaal die laatste set met 110kg dan gewoon totdat je niet meer kan, en niet tot 5 keerquote:Op donderdag 17 april 2014 21:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Net zoals Ron Jeremy? Daar doet de omschrijving me aan denken namelijk.
[..]
Heavy weight, low reps, chef. Niet andersom. Alles boven 5 sets met 5 herhaling (minimaal BW) telt als cardio. Ik zit trouwens een beetje vast op de 110kg momenteel, maar dat komt wel goed.
Nee man. Als ik zo lenig was kwam ik echt nooit meer buiten.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:58 schreef Weissman het volgende:
Que!?quote:Heavy weight, low reps, chef. Niet andersom. Alles boven 5 sets met 5 herhaling (minimaal BW) telt als cardio. Ik zit trouwens een beetje vast op de 110kg momenteel, maar dat komt wel goed.
Thank you Dr. Brosciencequote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
Herhaal die laatste set met 110kg dan gewoon totdat je niet meer kan, en niet tot 5 keer
Dat trekken de handschoentjes niet joh, gekkiequote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herhaal die laatste set met 110kg dan gewoon totdat je niet meer kan, en niet tot 5 keer
Weet je uberhaupt wat een squat isquote:Op donderdag 17 april 2014 22:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dat trekken de handschoentjes niet joh, gekkie![]()
Vervolgdate is binnen, heuj!
Nicequote:Op donderdag 17 april 2014 22:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dat trekken de handschoentjes niet joh, gekkie![]()
Vervolgdate is binnen, heuj!
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
110 kilo is die dikke pens van wheyssman, niet zijn squatgewicht
Voel me altijd wel een beetje lullig als ik dan daarna op zo'n apparaat kom en het pinnetje naar 30 kg verplaatsquote:Op donderdag 17 april 2014 21:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Heavy weight, low reps, chef. Niet andersom. Alles boven 5 sets met 5 herhaling (minimaal BW) telt als cardio. Ik zit trouwens een beetje vast op de 110kg momenteel, maar dat komt wel goed.
Onzin!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:20 schreef Metro2005 het volgende:
Net als dat ik naast geschoren ballen een geschoren bakkes heb bij het daten, baard schijnt nogal te prikken bij een aantal handelingen![]()
Wat, welke apparaat?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:07 schreef MissGump het volgende:
[..]
Voel me altijd wel een beetje lullig als ik dan daarna op zo'n apparaat kom en het pinnetje naar 30 kg verplaats
Maar ik doe dan ook meer de cardio variant
Och, dat gevoel als er stoppels langs je dijen gaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Onzin!Vrouwen vinden schrale dijen tha bomb!
Verdommequote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Och, dat gevoel als er stoppels langs je dijen gaan.
Dit is dan weer een beetje jammer.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat een squat is, maar meeste mensen doen niet alleen squats. Het ging me meer om dat veel te zware gewicht.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat, welke apparaat?![]()
Squatten, met een barbell enzo
Bakkebaarden FTWquote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
110 kilo zwaar? c'mon son, gewoon prima gewichtquote:Op donderdag 17 april 2014 22:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat een squat is, maar meeste mensen doen niet alleen squats. Het ging me meer om dat veel te zware gewicht.
Volgens mij vinden de vrouwtjes zulke benen die zulke gewichten aan kunnen niet mooi.quote:
Het type waar Weiss op valt wel, anders kan hij ze niet optillen...quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de vrouwtjes zulke benen die zulke gewichten aan kunnen niet mooi.
Wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gaan jullie allemaal eens over een spiegel heen ejaculeren of iets dergelijks, sportschoolmongolen. Ik kom hier voor de date verhalen.
U mad brah?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de vrouwtjes zulke benen die zulke gewichten aan kunnen niet mooi.
Wat denken jullie?
Ik heb een mooi verhaal.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gaan jullie allemaal eens over een spiegel heen ejaculeren of iets dergelijks, sportschoolmongolen. Ik kom hier voor de date verhalen.
Vrouwen houden van mannen met langen spieren zoals deze:quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denken jullie?
Jouw voorbeeld is een beetje het omgekeerde van dit:quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen houden van mannen met langen spieren zoals deze:
[ afbeelding ]
Dit is gew vies, net als die van seedorf![]()
[ afbeelding ]
Whut.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld is een beetje het omgekeerde van dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld is een beetje het omgekeerde van dit:
[ afbeelding ]
"Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Deze reeks moet en zal dicht. Wie zorgt er voor de muzikale verzoekjes?
ehhh... op dezelfde manier hoe wij erachter komen of een chick vrij is of niet...quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
OT: Hoe kom je er achter of een kerel nu vrij is of niet?
Een ring zegt blijkbaar niet altijd wat.... en vragen helpt ook niet altijd...
BTW.... tijdens een date kunnen sommige mannen sexy zijn met zo'n 2 dagen baardje
Speciaal voor jou, nog on topic ook:quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Deze reeks moet en zal dicht. Wie zorgt er voor de muzikale verzoekjes?
Vraag het gewoonquote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
OT: Hoe kom je er achter of een kerel nu vrij is of niet?
Een ring zegt blijkbaar niet altijd wat.... en vragen helpt ook niet altijd...
BTW.... tijdens een date kunnen sommige mannen sexy zijn met zo'n 2 dagen baardje
En wat SC zegtquote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ehhh... op dezelfde manier hoe wij erachter komen of een chick vrij is of niet...
Op vragen na heb je weinig andere opties... ja stalkgedrag....
En als z'n piemel naar andere pussy ruikt, da's meestal ook wel een teken.
Waarheid!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel zo is; je gaat na meerdere ''succesvolle'' dates en nog veel meer dates in het verschiet ten langen leste iets uitstralen wat in je voordeel werkt. Eefje801 zou het de ''seks-ooze'' noemen. Ik denk dat het meer een combinatie is van zelfvertrouwen uitstralen en een nonchalante houding. Het is een soort flow waar je in komt wat het juist nog makkelijker maakt.
Zal het eens proberenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Onzin!Vrouwen vinden schrale dijen tha bomb!
Wel of niet lekker?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
110kg is toch niet zó extreem veel? Ik heb vroeger op fitness ook tot 100kg gedaan en ik heb toch echt geen joekels van spieren in mijn benen. Maarja dat geldt voor alles bij mijn lichaamquote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denken jullie?
teveel spieren vind ik niet mooi... beetje gespierd is leuk maar geen must ofzo..quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zal het eens proberen
[..]
Wel of niet lekker?
[..]
110kg is toch niet zó extreem veel? Ik heb vroeger op fitness ook tot 100kg gedaan en ik heb toch echt geen joekels van spieren in mijn benen. Maarja dat geldt voor alles bij mijn lichaamIk ben best sterk maar je ziet het er niet echt aan af
![]()
trut.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
teveel spieren vind ik niet mooi... beetje gespierd is leuk maar geen must ofzo..
bedankt voel me gevleid... maar blijf toch nog..quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
trut.
ga weg hier, je bent in het bb2-topic
Ik neem dr wel dan als jij dr niet wilt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
trut.
ga weg hier, je bent in het bb2-topic
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik neem dr wel dan als jij dr niet wilt.
Ik kwam emmers, itt die date verhalenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou graag danquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]![]()
tis graag of niet... maar ben geen afhaalmenu of doorschuifsysteem..
Ondertussen val jij onder de catagorie "serial-daters" van dit topicquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:07 schreef Rickario het volgende:
Morgen heb ik weer weer een nieuw verhaal denk ik
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:07 schreef Rickario het volgende:
Morgen heb ik weer weer een nieuw verhaal denk ik
Mits haar familie gezond blijft uiteraard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondertussen val jij onder de catagorie "serial-daters" van dit topic
? zorgt het voor een waterafstotend laagje of iets dergelijks?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yup, de seks die uit je poriën druipt doet goede dingen voor je swag
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Mits haar familie gezond blijft uiteraard.
Klojoquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Mits haar familie gezond blijft uiteraard.
Do you even lift bro?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hehe ach ben niet ontevreden met mijn lichaam verder, mag iets gespierder en daar werk ik wel aan me situps, pushups en gewichten maar ben vaak te lui om het consequent te doen. Toevallig onlangs weer begonnen en probeer het nu vol te houden.
Probeer wel regelmatig te fietsen en fit te blijven. Zorg dat ik er verzorgd uitzie etc.
Ga niet naar een fitness ofzo nee.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga niet naar een fitness ofzo nee.
quote:
Fyp.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat
O wacht om succesvol te daten moet je natuurlijk het lichaam van Hulk hogan hebben
Nevermind, het is een fucking meme onder testosteron mennekes op het hele internet blijkbaar![]()
Ik heb volgens mij nog nooit via fok een date geregeld, wel gedate en dat het uiteindelijk foksters bleken te zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Fyp.
Er staat dat er in dit topic ook gedate word maar hoevaak komt het voor dat Fokkers onderling daten dan ? Daarnaast heb ik wel een beetje het gevoel dat de vrouwelijke Fokkers voornamelijk in de 30+ leeftijds categorie zitten, klopt dat ?
Nee dat klopt nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Fyp.
Er staat dat er in dit topic ook gedate word maar hoevaak komt het voor dat Fokkers onderling daten dan ? Daarnaast heb ik wel een beetje het gevoel dat de vrouwelijke Fokkers voornamelijk in de 30+ leeftijds categorie zitten, klopt dat ?
Wow, dat lijkt mij een behoorlijke mindfuck. Maar jammer, was wel leuk geweest als Fok(st)ers met elkaar via dit topic daten. Al is een deel van de spanning van daten ook het 'geheim' van iemand, waar natuurlijk weinig van overblijft als je in de posthistorie kan kijken en zo alles weet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit via fok een date geregeld, wel gedate en dat het uiteindelijk foksters bleken te zijn
Het kan je ook nieuwsgierig maken naar mensen als je de posthistorie gelezen hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:21 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt mij een behoorlijke mindfuck. Maar jammer, was wel leuk geweest als Fok(st)ers met elkaar via dit topic daten. Al is een deel van de spanning van daten ook het 'geheim' van iemand, waar natuurlijk weinig van overblijft als je in de posthistorie kan kijken en zo alles weet.
Fokkers daten onderling heel veel, ook uit dit topic. Het is alleen een beetje ongeschreven regel dat hier niks over gemeld wordt...quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:21 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt mij een behoorlijke mindfuck. Maar jammer, was wel leuk geweest als Fok(st)ers met elkaar via dit topic daten. Al is een deel van de spanning van daten ook het 'geheim' van iemand, waar natuurlijk weinig van overblijft als je in de posthistorie kan kijken en zo alles weet.
De periode dat het wel vermeld werd, was soms best geinigquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fokkers daten onderling heel veel, ook uit dit topic. Het is alleen een beetje ongeschreven regel dat hier niks over gemeld wordt...
Ben je gek joh, je gaat je partner toch niet via een internetforum hosselen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Fyp.
Daar kan ik me er zelfs nog een paar van herinneren!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De periode dat het wel vermeld werd, was soms best geinig
30- hiero. Nog wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Fyp.
Hoe waren ze?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:57 schreef MissGump het volgende:
[..]
Daar kan ik me er zelfs nog een paar van herinneren!inderdaad!
Je laat kansen liggen. Heb wel dates gehad via internet forums en die waren best leukquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je gek joh, je gaat je partner toch niet via een internetforum hosselen?
Als je zoiets doet ben je echt wanhopig imho
Ik mag het hopen idd!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:05 schreef LesMiserables het volgende:
Ik nam aan dat weissman een geintje maakte en het een soort sarcasme was aangezien we hier met zijn allen op een internet forum zitten te praten over (online) daten.
De verhalen waren altijd leuk om te lezen! Faalverhaal of geen faalverhaal. Maar gok dat jij je die ook best herinnertquote:
Huh, hoe dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit via fok een date geregeld, wel gedate en dat het uiteindelijk foksters bleken te zijn
Gewoon via andere wegen (bv datingsites) daten en dan achteraf bleken het ook foksters te zijn .quote:
Via FOK! daten kan best alleen moet je er voorzichtig mee zijn want zodra het over is kan de ander de vuile was buiten gaan hangen op het forum, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je gek joh, je gaat je partner toch niet via een internetforum hosselen?
Als je zoiets doet ben je echt wanhopig imho
Oke dat lijkt me bizar...maar hoe kom je erachter dat ze op FOK! zitten dan? Ik bespreek FOK! nooit met dates, zie mezelf dat ook niet snel doenquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon via andere wegen (bv datingsites) daten en dan achteraf bleken het ook foksters te zijn .
Heb het ook wel eens gehad. Hebben ze ineens eenquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke dat lijkt me bizar...maar hoe kom je erachter dat ze op FOK! zitten dan? Ik bespreek FOK! nooit met dates, zie mezelf dat ook niet snel doen![]()
Als ze ineens keihard FIPO schreeuwen in een restaurant tijdens de 1e datequote:Op vrijdag 18 april 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Dat is waar ik op doelde zeg maar NTM, gebeurde helemaal niet die vuile was dus dacht zal wel niet gebeuren. Ben ook wel benieuwd hoe je er dan achter komt dat het Fokkers zijn ja ...
Oja diequote:Op vrijdag 18 april 2014 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens gehad. Hebben ze ineens een-smiley in een berichtje en denk je al: ohjee....dit is er één.
Of je zit met elkaar te dm'en en je komt erachter dat je al ooit hebt gedate.![]()
Of als je goedmaakseks hebt na een ruzie en zij daarna uitroept 'opgelost, slotje!'quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Als ze ineens keihard FIPO schreeuwen in een restaurant tijdens de 1e dateNee, ik heb geen idee joh
Tja dat komt soms zo ter sprake of je ziet fok openstaan op haar computer ofzo of ze stuurt een nieuwslinkje van fok. Tis niet er echt om gevraagd wordt maar je komt er vaak toevallig achter. Misschien heb ik er nog wel meer gedate dan ik weet. Van 3 weet ik het in elk geval zeker.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke dat lijkt me bizar...maar hoe kom je erachter dat ze op FOK! zitten dan? Ik bespreek FOK! nooit met dates, zie mezelf dat ook niet snel doen![]()
Daar hoef je niet je date voor via fok geregeld te hebben, als ze ook op fok zit is dat al genoegquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Via FOK! daten kan best alleen moet je er voorzichtig mee zijn want zodra het over is kan de ander de vuile was buiten gaan hangen op het forum, als je begrijpt wat ik bedoelGenoeg voorbeelden van gezien in ieder geval
Ligt er aan welk soort FOK!ker je date, een KLB user doet dat sneller dan iemand die bijvoorbeeld alleen in 40+ post ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Dat is waar ik op doelde zeg maar NTM, gebeurde helemaal niet die vuile was dus dacht zal wel niet gebeuren. Ben ook wel benieuwd hoe je er dan achter komt dat het Fokkers zijn ja ...
Zou wegrennen danquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of als je goedmaakseks hebt na een ruzie en zij daarna uitroept 'opgelost, slotje!'
Die is er ook niet, ik mis hem ook ontzettend op facebook. Bij al die viva-waarheden-tegeltjes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nooit een goede equivalent van de-smiley.
Die heb ik vroeger zelfs in ICQ nog geimporteerdquote:
Ah oke per toeval, ik vertel dates nooit over FOK!, zie het al voor me dat diegene dan al je posts gaat bijhouden en nalezen, heb ik niet zo'n zin inquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja dat komt soms zo ter sprake of je ziet fok openstaan op haar computer ofzo of ze stuurt een nieuwslinkje van fok. Tis niet er echt om gevraagd wordt maar je komt er vaak toevallig achter.
[..]
Daar hoef je niet je date voor via fok geregeld te hebben, als ze ook op fok zit is dat al genoegZelf ook wel eens meegemaakt helaas.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nooit een goede equivalent van de-smiley.
Die is toch anders. Ik gebruik "quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik gebruik op Whatsapp deze vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |