hmmm wat denk je weer slecht over me.. jou inruilen?? Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
En me dan inruilen voor een man zeker. No way.
Bedoel je Fax niet?quote:
Ik ben blij dat het correct overkomt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-geen-manhoer-zijn-post.
Verkapte kijk-mij-principes-hebben-post.
All-Out, iets voor jou? Kwam het net tegen op OkCquote:Hoi, ik ben ...
Alleenstaande moeder opzoek naar iemand die het gezin compleet maakt.
quote:
Ha haquote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
All-Out, iets voor jou? Kwam het net tegen op OkC
Eerder iets voor faxquote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-cool-zijn-post.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-geen-manhoer-zijn-post.
Verkapte kijk-mij-principes-hebben-post.
en ja, als ze een beetje leuk is wil ik haar wel aanvullen hoor. heuse manhoer hieroquote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Trauma's. :$quote:Op donderdag 17 april 2014 14:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm wat denk je weer slecht over me.. jou inruilen?? Waarom zou ik dat doen?
Waar tref jij zulke dates? Of date ik alleen maar preutse vrouwen?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach met dat soort argumenten word ik altijd wel nieuwschierig![]()
Ooit wel eens een date gehad die van te voren gemeld had dat ze nog niet zo lang geleden een tongpiercing had laten zetten en dat ze die graag wilde gebruiken. Nou dat kon ze !beste blowjob van mijn leven.
Gewoon op datingsites? Vrouwen zijn niet per definitie preutser hoor, de meesten zijn net zo gek op seks als jij en ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Waar tref jij zulke dates? Of date ik alleen maar preutse vrouwen?
Dan zal ik wel iets enorm verkeerd doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon op datingsites? Vrouwen zijn niet per definitie preutser hoor, de meesten zijn net zo gek op seks als jij en ik.
Ik ben er altijd wel vrij open in en heb op veel vrouwen altijd behoorlijk snel dat ze zeggen dat ze me al jaren kennen en zich op hun gemak voelen bij me waardoor vrouwen zich wellicht sneller blootgeven (letterlijk en figuurlijk) ?
En voor mensen die een paar uur over hebben:
Goede documentaire die wellicht kan helpen bij het daten
PUA-filmpje, nee bedanktquote:Op donderdag 17 april 2014 20:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon op datingsites? Vrouwen zijn niet per definitie preutser hoor, de meesten zijn net zo gek op seks als jij en ik.
Ik ben er altijd wel vrij open in en heb op veel vrouwen altijd behoorlijk snel dat ze zeggen dat ze me al jaren kennen en zich op hun gemak voelen bij me waardoor vrouwen zich wellicht sneller blootgeven (letterlijk en figuurlijk) ?
En voor mensen die een paar uur over hebben:
Goede documentaire die wellicht kan helpen bij het daten
Waar gaat het fout dan, bij de ontmoeting zelf? Van te voren? Je zegt hints te missen, maak je ze zelf wel ? Neem je intiatief? spreek je van te voren al over seks?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zal ik wel iets enorm verkeerd doen.![]()
En nee, het is niet dat vrouwen zich niet bij mij op hun gemak voelen. Waarschijnlijk mis ik gewoon alle hints ofzo.
Duidelijk niet gekeken, heeft niets met PUA te maken.quote:
Tongpiercing is geen garantie voor een goede blowjob anders..quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach met dat soort argumenten word ik altijd wel nieuwschierig![]()
Ooit wel eens een date gehad die van te voren gemeld had dat ze nog niet zo lang geleden een tongpiercing had laten zetten en dat ze die graag wilde gebruiken. Nou dat kon ze !beste blowjob van mijn leven.
Jij doet altijd net of dat zo ongelofelijk bijzonder is om dates te treffen die een gezonde seksdrive hebben en dat ook door laten schemeren. Ik vind het eerlijk gezegd een stuk meer noemenswaardig dat je er keer op keer in slaagt om nonnen te daten.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Waar tref jij zulke dates? Of date ik alleen maar preutse vrouwen?
Dat komt soms weleens ter sprake. Maar je moet idd wel de hint snappen, en niet lukraak bij een muurbloempje erover beginnen want dan is de kans dat je geen enkele date krijgt, nogal erg aanwezigquote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waar gaat het fout dan, bij de ontmoeting zelf? Van te voren? Je zegt hints te missen, maak je ze zelf wel ? Neem je intiatief? spreek je van te voren al over seks?
Voor de eerste keer vind ik met period niet zo geslaagd.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij doet altijd net of dat zo ongelofelijk bijzonder is om dates te treffen die een gezonde seksdrive hebben en dat ook door laten schemeren. Ik vind het eerlijk gezegd een stuk meer noemenswaardig dat je er keer op keer in slaagt om nonnen te daten.
Wat Metro2005 zegt is misschien wel het allerbelangrijkste trouwens. Als ze zich op hun gemak voelen bij je zit je gewoon goed. Period.
Je moet het aan weten te voelen. En daar gaat het bij de meesten vaak fout, hints die ze voor geen meter begrijpen, niet kunnen ''lezen'' hoe iets bedoelt wordt, dingen totaal anders interpreteren. Sterker nog, dat zie je zelfs in deze reeks maar al te vaak terug.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat komt soms weleens ter sprake. Maar je moet idd wel de hint snappen, en niet lukraak bij een muurbloempje erover beginnen want dan is de kans dat je geen enkele date krijgt, nogal erg aanwezigEen beetje op gevoel. En overal open over ouwehoeren
Dat is denk ik belangrijk ja, dat je goed aanvoelt hoe ver je met de ander kan gaan. En dat is toch een kwestie van niet alleen het veel doen en leren van je fouten maar ook in het dagelijks leven veel tijd besteden aan het analyseren van mensen. Ik heb altijd heel snel door wat voor een vlees ik in de kuip heb.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat komt soms weleens ter sprake. Maar je moet idd wel de hint snappen, en niet lukraak bij een muurbloempje erover beginnen want dan is de kans dat je geen enkele date krijgt, nogal erg aanwezigEen beetje op gevoel. En overal open over ouwehoeren
Inderdaad, en ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik bereik dat door open te zijn, zorgen dat jij ook interesse toont in haar. onthoudt dingen die ze zegt, speel erop in en het mooiste is natuurlijk als je ook nog eens wat afweet van haar interesses dus zorg voor wat meer algemene kennis en last but not least niet bang zijn om te laten zien dat jij ook een seksueel wezen bent en je daar niet voor schaamt. (doe je dit laatste niet of pas veel te laat -> enkeltje friendzone)quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat Metro2005 zegt is misschien wel het allerbelangrijkste trouwens. Als ze zich op hun gemak voelen bij je zit je gewoon goed. Period.
Wat bedoel je hiermee? ik vat hem alquote:Op donderdag 17 april 2014 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor de eerste keer vind ik met period niet zo geslaagd.
quote:
quote:En daar gaat het bij de meesten vaak fout, hints die ze voor geen meter begrijpen, niet kunnen ''lezen'' hoe iets bedoelt wordt, dingen totaal anders interpreteren. Sterker nog, dat zie je zelfs in deze reeks maar al te vaak terug.
Oh, ik onthou zelden wat en toon in de regel bijster weinig kennis omtrent haar interesses. Ik denk niet dat het daaraan ligt. Gewoon normaal blijven doen en grapjes maken zijn een stuk belangrijker.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef Metro2005 het volgende:
Inderdaad, en ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik bereik dat door open te zijn, zorgen dat jij ook interesse toont in haar. onthoudt dingen die ze zegt, speel erop in en het mooiste is natuurlijk als je ook nog eens wat afweet van haar interesses dus zorg voor wat meer algemene kennis en last but not least niet bang zijn om te laten zien dat jij ook een seksueel wezen bent en je daar niet voor schaamt. (doe je dit laatste niet of pas veel te laat -> enkeltje friendzone)
Ik heb het niet enorm vaak over seks met dates/vrouwen die ik toevallig ontmoet. Dat zit helaas in mijn opvoeding (en bedankt ouders). Al ben ik wel altijd eerlijk en vrij open minded als me ernaar gevraagd word. Wat dat betreft heb ik niets te verbergen of iets waar ik me voor schaam. Maar ik maak dus niet vaak seksueel getinte opmerkingen in gesprekken. Dat zou misschien wel helpen ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
Waar gaat het fout dan, bij de ontmoeting zelf? Van te voren? Je zegt hints te missen, maak je ze zelf wel ? Neem je intiatief? spreek je van te voren al over seks?
Bijzonder is het niet, maar ik heb soms wel het idee dat ik of de verkeerde vrouwen date, of iets enorm verkeerd doe bij het daten waardoor een date niet in bed eindigt maar een week later gewoon op herhaling gaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij doet altijd net of dat zo ongelofelijk bijzonder is om dates te treffen die een gezonde seksdrive hebben en dat ook door laten schemeren. Ik vind het eerlijk gezegd een stuk meer noemenswaardig dat je er keer op keer in slaagt om nonnen te daten.
Ik denk dat ik onder de eerste categorie val. Helaas moet ik zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je moet het aan weten te voelen. En daar gaat het bij de meesten vaak fout, hints die ze voor geen meter begrijpen, niet kunnen ''lezen'' hoe iets bedoelt wordt, dingen totaal anders interpreteren. Sterker nog, dat zie je zelfs in deze reeks maar al te vaak terug.
Of dat ze zonder enige context of opbouwende spanning als een of andere dikke mongool helemaal los gaan, out of the blue. Het is echt verbazingwekkend hoe mensen zichzelf in de voet kunnen schieten hiermee.
Ligt eraan of je alleen voor een ONS gaat of meer wilt. Als je meer wilt wordt het wel gewaardeerd als je dingen de eerstvolgende keer dat je haar spreekt nog weet of terloops een opmerking maakt met iets van wat ze vorige keer zei erin verwerkt zodat je laat zien de interesse wederzijds is.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, ik onthou zelden wat en toon in de regel bijster weinig kennis omtrent haar interesses. Ik denk niet dat het daaraan ligt. Gewoon normaal blijven doen en grapjes maken zijn een stuk belangrijker.
Ligt eraan of je alleen voor een ONS gaat of meer wilt. Als je meer wilt wordt het wel gewaardeerd als je dingen de eerstvolgende keer dat je haar spreekt nog weet of terloops een opmerking maakt met iets van wat ze vorige keer zei erin verwerkt zodat je laat zien de interesse wederzijds is.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, ik onthou zelden wat en toon in de regel bijster weinig kennis omtrent haar interesses. Ik denk niet dat het daaraan ligt. Gewoon normaal blijven doen en grapjes maken zijn een stuk belangrijker.
Ik stuur de gesprekken er vaak op aan, eerst over relaties, dan over hoeveel vriendjes ze heeft gehad bijvoorbeeld , dan over liefde (vrouwen zijn emotie wezens ! ) en daarna komt je vanzelf op seks uit en als je het goed aangepakt hebt kun je daar vrij snel behoorlijk open over zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het niet enorm vaak over seks met dates/vrouwen die ik toevallig ontmoet. Dat zit helaas in mijn opvoeding (en bedankt ouders). Al ben ik wel altijd eerlijk en vrij open minded als me ernaar gevraagd word. Wat dat betreft heb ik niets te verbergen of iets waar ik me voor schaam. Maar ik maak dus niet vaak seksueel getinte opmerkingen in gesprekken. Dat zou misschien wel helpen ja.
Jupquote:Op donderdag 17 april 2014 20:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel zo is; je gaat na meerdere ''succesvolle'' dates en nog veel meer dates in het verschiet ten langen leste iets uitstralen wat in je voordeel werkt. Eefje801 zou het de ''seks-ooze'' noemen. Ik denk dat het meer een combinatie is van zelfvertrouwen uitstralen en een nonchalante houding. Het is een soort flow waar je in komt wat het juist nog makkelijker maakt.
Eens. Hoe meer vrouwen je succesvol hebt gedate hoe makkelijker het wordt. Je straalt minder wanhoop uit, je weet dat vrouwen je best aantrekkelijk vinden en dat helpt gewoon met wat je uitstraalt.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel zo is; je gaat na meerdere ''succesvolle'' dates en nog veel meer dates in het verschiet ten langen leste iets uitstralen wat in je voordeel werkt. Eefje801 zou het de ''seks-ooze'' noemen. Ik denk dat het meer een combinatie is van zelfvertrouwen uitstralen en een nonchalante houding. Het is een soort flow waar je in komt wat het juist nog makkelijker maakt.
Maar jij hebt het adonislichaam als inzet. Kiddow moet het van zijn ouwehoeren hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Adonislichaam? Ik ben Weissman niet met zijn 1800 squats per dag.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar jij hebt het adonislichaam als inzet. Kiddow moet het van zijn ouwehoeren hebben![]()
Kun je nagaan hoe erg ik moet ouwehoerenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Adonislichaam? Ik ben Weissman niet met zijn 1800 squats per dag.
Onzeker is op zich niet erg, maar als je meerdere dates hebt met iemand, wordt het dan na die meerdere dates alsnog wat of eindig je dan in de friendzone? Blijkbaar vinden ze het in elk geval gezellig genoeg om vaker af te spreken dus dat is alvast goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:38 schreef yats het volgende:
Volgens mij ben ik zelf zowel op een date, als daarvoor, als daarna vrij duidelijk qua hints. Alleen ben ik zelf in de meeste gevallen vrij terughoudend om actie te ondernemen (ik ben soms vrij onzeker). Tot nu toe heb ik (buiten twee blind dates) altijd meer dan 1 date gehad met de vrouwen waar ik mee gedate heb, alleen geen seks de laatste tijd. Dus ik doe iets goed, maar blijkbaar ook iets verkeerd.
Ik denk toch dat je het verkeerde signaal afgeeft als er uiteindelijk niks gebeurd zien je dates je blijkbaar meer als vriendschapsmateriaal dan als relatie/seksmateriaal.quote:Bijzonder is het niet, maar ik heb soms wel het idee dat ik of de verkeerde vrouwen date, of iets enorm verkeerd doe bij het daten waardoor een date niet in bed eindigt maar een week later gewoon op herhaling gaat.
Kijk die docu die ik postte eens. Staat ook heel veel in over lichaamshouding e.d. en dat doet ook veel met daten. Leuk je bv voorover naar je date of leun je relaxed achterover en laat je haar naar jou toe leunen om maar even een heel simpel stom voorbeeld te geven. Maak je een zenuwachtige indruk of juist niet, heb je veel oogcontact of niet of juist misschien teveel zodat je een psychopaat lijkt, Dat zijn allemaal kleine subtiele dingetjes die de afloop van een date behoorlijk kunnen beinvloeden.quote:Ik denk dat ik onder de eerste categorie val. Helaas moet ik zeggen.
Dat laatste is dan weer verschrikkelijk veelzeggend. Komt zo wanhopig over ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:56 schreef Planga het volgende:
Wat datingsites uitgeprobeerd sinds oktober. Eigenlijk altijd enkel bij Paiq blijven hangen. Andere zijn mij te openbaar of jagen je in de kosten.
Inmiddels 5 verschillende vrouwen gedate en met 1 een relatie gehad. Met 2 van de 5 sex. 2 was na de eerste date al vrij duidelijk dat het niets ging worden.
Spreek nu alleen nog 1 mevrouw welke docente is, inmiddels 3x blijven slapen maar enkel gezoend. Ze is onzeker over een relatie.
Me vanavond maar weer eens ingeschreven. God wat duurt dat wachten op speed- of battledates lang. Heb nu al een keer of 20 gedrukt.
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg ik moet ouwehoeren![]()
Om het maar even met de woorden van youp van 't heck te zeggen: Sommige mensen moeten het van het lullen hebben. Ik heb 30 jaar op mijn vrouw ingelult en toen zei ze uiteindelijk: Als je nou je kop houdt ga ik met je mee naar huis.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar jij hebt het adonislichaam als inzet. Kiddow moet het van zijn ouwehoeren hebben![]()
Een constatering meer niet...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer verschrikkelijk veelzeggend. Komt zo wanhopig over ook.
Doe er wat aanquote:Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
* Metro2005 heeft ook geen adonis lichaam.
Waarom stuur je zelf niet wat berichten in plaats van een speeddate (waar vrouwen mee overspoeld worden) af te wachten? Foto-bewonderaars zijn daar een mooi begin voor.quote:
Ondanks dat ik die van t hek haat, kan ik me in die uitspraak erg goed vindenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Om het maar even met de woorden van youp van 't heck te zeggen: Sommige mensen moeten het van het lullen hebben. Ik heb 30 jaar op mijn vrouw ingelult en toen zei ze uiteindelijk: Als je nou je kop houdt ga ik met je mee naar huis.
* Metro2005 heeft ook geen adonis lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |