Ondertussen val jij onder de catagorie "serial-daters" van dit topicquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:07 schreef Rickario het volgende:
Morgen heb ik weer weer een nieuw verhaal denk ik
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:07 schreef Rickario het volgende:
Morgen heb ik weer weer een nieuw verhaal denk ik
Mits haar familie gezond blijft uiteraard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondertussen val jij onder de catagorie "serial-daters" van dit topic
? zorgt het voor een waterafstotend laagje of iets dergelijks?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yup, de seks die uit je poriën druipt doet goede dingen voor je swag
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Mits haar familie gezond blijft uiteraard.
Klojoquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Mits haar familie gezond blijft uiteraard.
Do you even lift bro?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hehe ach ben niet ontevreden met mijn lichaam verder, mag iets gespierder en daar werk ik wel aan me situps, pushups en gewichten maar ben vaak te lui om het consequent te doen. Toevallig onlangs weer begonnen en probeer het nu vol te houden.
Probeer wel regelmatig te fietsen en fit te blijven. Zorg dat ik er verzorgd uitzie etc.
Ga niet naar een fitness ofzo nee.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga niet naar een fitness ofzo nee.
quote:
Fyp.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat
O wacht om succesvol te daten moet je natuurlijk het lichaam van Hulk hogan hebben
Nevermind, het is een fucking meme onder testosteron mennekes op het hele internet blijkbaar![]()
Ik heb volgens mij nog nooit via fok een date geregeld, wel gedate en dat het uiteindelijk foksters bleken te zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Fyp.
Er staat dat er in dit topic ook gedate word maar hoevaak komt het voor dat Fokkers onderling daten dan ? Daarnaast heb ik wel een beetje het gevoel dat de vrouwelijke Fokkers voornamelijk in de 30+ leeftijds categorie zitten, klopt dat ?
Nee dat klopt nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Fyp.
Er staat dat er in dit topic ook gedate word maar hoevaak komt het voor dat Fokkers onderling daten dan ? Daarnaast heb ik wel een beetje het gevoel dat de vrouwelijke Fokkers voornamelijk in de 30+ leeftijds categorie zitten, klopt dat ?
Wow, dat lijkt mij een behoorlijke mindfuck. Maar jammer, was wel leuk geweest als Fok(st)ers met elkaar via dit topic daten. Al is een deel van de spanning van daten ook het 'geheim' van iemand, waar natuurlijk weinig van overblijft als je in de posthistorie kan kijken en zo alles weet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit via fok een date geregeld, wel gedate en dat het uiteindelijk foksters bleken te zijn
Het kan je ook nieuwsgierig maken naar mensen als je de posthistorie gelezen hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:21 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt mij een behoorlijke mindfuck. Maar jammer, was wel leuk geweest als Fok(st)ers met elkaar via dit topic daten. Al is een deel van de spanning van daten ook het 'geheim' van iemand, waar natuurlijk weinig van overblijft als je in de posthistorie kan kijken en zo alles weet.
Fokkers daten onderling heel veel, ook uit dit topic. Het is alleen een beetje ongeschreven regel dat hier niks over gemeld wordt...quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:21 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt mij een behoorlijke mindfuck. Maar jammer, was wel leuk geweest als Fok(st)ers met elkaar via dit topic daten. Al is een deel van de spanning van daten ook het 'geheim' van iemand, waar natuurlijk weinig van overblijft als je in de posthistorie kan kijken en zo alles weet.
De periode dat het wel vermeld werd, was soms best geinigquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fokkers daten onderling heel veel, ook uit dit topic. Het is alleen een beetje ongeschreven regel dat hier niks over gemeld wordt...
Ben je gek joh, je gaat je partner toch niet via een internetforum hosselen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Fyp.
Daar kan ik me er zelfs nog een paar van herinneren!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De periode dat het wel vermeld werd, was soms best geinig
30- hiero. Nog wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Fyp.
Hoe waren ze?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:57 schreef MissGump het volgende:
[..]
Daar kan ik me er zelfs nog een paar van herinneren!inderdaad!
Je laat kansen liggen. Heb wel dates gehad via internet forums en die waren best leukquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je gek joh, je gaat je partner toch niet via een internetforum hosselen?
Als je zoiets doet ben je echt wanhopig imho
Ik mag het hopen idd!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:05 schreef LesMiserables het volgende:
Ik nam aan dat weissman een geintje maakte en het een soort sarcasme was aangezien we hier met zijn allen op een internet forum zitten te praten over (online) daten.
De verhalen waren altijd leuk om te lezen! Faalverhaal of geen faalverhaal. Maar gok dat jij je die ook best herinnertquote:
Huh, hoe dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit via fok een date geregeld, wel gedate en dat het uiteindelijk foksters bleken te zijn
Gewoon via andere wegen (bv datingsites) daten en dan achteraf bleken het ook foksters te zijn .quote:
Via FOK! daten kan best alleen moet je er voorzichtig mee zijn want zodra het over is kan de ander de vuile was buiten gaan hangen op het forum, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je gek joh, je gaat je partner toch niet via een internetforum hosselen?
Als je zoiets doet ben je echt wanhopig imho
Oke dat lijkt me bizar...maar hoe kom je erachter dat ze op FOK! zitten dan? Ik bespreek FOK! nooit met dates, zie mezelf dat ook niet snel doenquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon via andere wegen (bv datingsites) daten en dan achteraf bleken het ook foksters te zijn .
Heb het ook wel eens gehad. Hebben ze ineens eenquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke dat lijkt me bizar...maar hoe kom je erachter dat ze op FOK! zitten dan? Ik bespreek FOK! nooit met dates, zie mezelf dat ook niet snel doen![]()
Als ze ineens keihard FIPO schreeuwen in een restaurant tijdens de 1e datequote:Op vrijdag 18 april 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Dat is waar ik op doelde zeg maar NTM, gebeurde helemaal niet die vuile was dus dacht zal wel niet gebeuren. Ben ook wel benieuwd hoe je er dan achter komt dat het Fokkers zijn ja ...
Oja diequote:Op vrijdag 18 april 2014 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens gehad. Hebben ze ineens een-smiley in een berichtje en denk je al: ohjee....dit is er één.
Of je zit met elkaar te dm'en en je komt erachter dat je al ooit hebt gedate.![]()
Of als je goedmaakseks hebt na een ruzie en zij daarna uitroept 'opgelost, slotje!'quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Als ze ineens keihard FIPO schreeuwen in een restaurant tijdens de 1e dateNee, ik heb geen idee joh
Tja dat komt soms zo ter sprake of je ziet fok openstaan op haar computer ofzo of ze stuurt een nieuwslinkje van fok. Tis niet er echt om gevraagd wordt maar je komt er vaak toevallig achter. Misschien heb ik er nog wel meer gedate dan ik weet. Van 3 weet ik het in elk geval zeker.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke dat lijkt me bizar...maar hoe kom je erachter dat ze op FOK! zitten dan? Ik bespreek FOK! nooit met dates, zie mezelf dat ook niet snel doen![]()
Daar hoef je niet je date voor via fok geregeld te hebben, als ze ook op fok zit is dat al genoegquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Via FOK! daten kan best alleen moet je er voorzichtig mee zijn want zodra het over is kan de ander de vuile was buiten gaan hangen op het forum, als je begrijpt wat ik bedoelGenoeg voorbeelden van gezien in ieder geval
Ligt er aan welk soort FOK!ker je date, een KLB user doet dat sneller dan iemand die bijvoorbeeld alleen in 40+ post ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Dat is waar ik op doelde zeg maar NTM, gebeurde helemaal niet die vuile was dus dacht zal wel niet gebeuren. Ben ook wel benieuwd hoe je er dan achter komt dat het Fokkers zijn ja ...
Zou wegrennen danquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of als je goedmaakseks hebt na een ruzie en zij daarna uitroept 'opgelost, slotje!'
Die is er ook niet, ik mis hem ook ontzettend op facebook. Bij al die viva-waarheden-tegeltjes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nooit een goede equivalent van de-smiley.
Die heb ik vroeger zelfs in ICQ nog geimporteerdquote:
Ah oke per toeval, ik vertel dates nooit over FOK!, zie het al voor me dat diegene dan al je posts gaat bijhouden en nalezen, heb ik niet zo'n zin inquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja dat komt soms zo ter sprake of je ziet fok openstaan op haar computer ofzo of ze stuurt een nieuwslinkje van fok. Tis niet er echt om gevraagd wordt maar je komt er vaak toevallig achter.
[..]
Daar hoef je niet je date voor via fok geregeld te hebben, als ze ook op fok zit is dat al genoegZelf ook wel eens meegemaakt helaas.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nooit een goede equivalent van de-smiley.
Die is toch anders. Ik gebruik "quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik gebruik op Whatsapp deze vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |