Achja ik heb ook wel eens iets dergelijks raars meegemaakt en tegen sommigen kun je zulke verhalen wel vertellen en anderen moet je dat soort dingen niet meedelen. Ligt een beetje aan wie je voor je hebt.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Je zou het humoristisch kunnen brengen ja, na afloop zou ik dan alsnog denken.
Erover opscheppen gaat mij ook te ver en daar hou ik ook niet van als vrouwen dat doen. Een beetje tussendoor hinten van: Maar ik kan héél goed pijpen bv dus als we daten........... vind ik dan wel weer leukquote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Als mannen vertellen over hun geweldige bedprestaties of iets in die geest, knap ik daar juist op af.
Wat impliceer je hier nou meequote:Op woensdag 16 april 2014 20:32 schreef Metro2005 het volgende:
t en tegen sommigen kun je zulke verhalen wel vertellen en anderen moet je dat soort dingen niet meedelen. Ligt een beetje aan wie je voor je hebt.
Denk daar maar eens over na.quote:
Argh, weet weer waarom ik een pleurishekel aan dierentuinen heb.quote:
is dit een extreem flauw een-tweetje om ons te laten denken dat....quote:Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Argh, weet weer waarom ik een pleurishekel aan dierentuinen heb.
Was verder wel erg tof eigenlijk! Ben benieuwd of er een vervolg gaat komen![]()
Had jij ook niet een date vandaag? Vertel vertel!
Ja, ook wel eigenlijk.quote:
Je zou het denken inderdaad. Nog geneukt, SC?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
is dit een extreem flauw een-tweetje om ons te laten denken dat....
Nee maandagquote:Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Was verder wel erg tof eigenlijk! Ben benieuwd of er een vervolg gaat komen![]()
Ben er al jaren niet meer geweest, überhaupt in een dierentuin...quote:Op donderdag 17 april 2014 08:35 schreef Moppert het volgende:
Artis is ook wel de meest treurige dierentuin die er is.
quote:
En me dan inruilen voor een man zeker. No way.quote:
Als je dat als vrouw nodig hebt om iemand over te halen om met je te daten... sja...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Achja ik heb ook wel eens iets dergelijks raars meegemaakt en tegen sommigen kun je zulke verhalen wel vertellen en anderen moet je dat soort dingen niet meedelen. Ligt een beetje aan wie je voor je hebt.
[..]
Erover opscheppen gaat mij ook te ver en daar hou ik ook niet van als vrouwen dat doen. Een beetje tussendoor hinten van: Maar ik kan héél goed pijpen bv dus als we daten........... vind ik dan wel weer leuk
Mannen die erover op scheppen bakken er meestal juist weer niks van in bed heb ik van diverse vrouwen gehoord (en nee dat ging niet over mijik schep daar niet over op)
Gewoon sms-en, je weet wel. De zelfstandige vrouw uithangen etc...quote:Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Overhalen of hinten, ik denk het laatstequote:Op donderdag 17 april 2014 10:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je dat als vrouw nodig hebt om iemand over te halen om met je te daten... sja...
Sowieso dierentuinen, liever een wildpark waar ik degene ben in de wat krappere ruimte. Als ik dan toch naar een dierentuin dan gaan. Dan burgerszoo.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:35 schreef Moppert het volgende:
Artis is ook wel de meest treurige dierentuin die er is.
Het klinkt nogal erg triest. Hinten is erg close met overhalen in dit voorbeeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overhalen of hinten, ik denk het laatste
Ach met dat soort argumenten word ik altijd wel nieuwschierigquote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het klinkt nogal erg triest. Hinten is erg close met overhalen in dit voorbeeld.
Wat een slet!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach met dat soort argumenten word ik altijd wel nieuwschierig![]()
Ooit wel eens een date gehad die van te voren gemeld had dat ze nog niet zo lang geleden een tongpiercing had laten zetten en dat ze die graag wilde gebruiken. Nou dat kon ze !beste blowjob van mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |