ON BE GRIJPELIJKquote:Op woensdag 16 april 2014 21:01 schreef _JdM_ het volgende:
IC(18.23) vertrok met +10 uit Amersfoort. In Apeldoorn is de sprinter naar Enschede er al vooruit gestuurd en in Deventer ingehaald. In Wierden is (de andere) sprinter naar Enschede (maar nu uit Zwolle) er vooruit gestuurd. En tot Drienerlo erachter gesukkeld. Te Enschede stond spoor 3 bezet door de sprinter Enschede-Zwolle, spoor 4a nog bezet door een los Vtje. Die moest eerst weg (moet gesplitst worden, een treinstel leeg naar Hengelo de andere leeg naar het opstelterrein van Enschede) Dus de eerdere sprinter Zwolle-Enschede mocht nog even voor rood wachten en de IC kon er _eindelijk_ omheen (via spoor 412 zie sporenplan.nl).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik vind het te prijzen dat ze het treinverkeer door hebben laten gaan in plaats van alles helemaal plat te gooienquote:
Nog meer verdwaald DDZ, want vanochtend reed een setje gekoppeld DDZ een slag Zwolle - Leeuwarden - Zwollequote:Op woensdag 16 april 2014 20:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zijn meestal verbannen naar de rurale buitengebieden inderdaad.
Op Oudewater haalde m'n trein twee DDZ's in, in Gouda bleek de achterste, 7509, gesleept te worden. Zal wel richting Leidschendam gegaan zijn.
Nee dat blijkt. Alles wat er aan verantwoordlijke bewindspersonen zit die zich met het spoor bezig zouden moeten houden, willen er het liefst niet mee lastig gevallen worden. Melanie kiept het over de schutting naar Wilma, Wilma "kijkt er in 2019 nog wel een keertje naar" (net of dan iemand r nog kent), en ondertussen heeft NS een vrijbrief om er maar op los te blunderen, want van enige handhaving vanuit de concessieverlener is geen sprake.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef greavy het volgende:
Zolang de minister staatssecretaris het blijft gedogen, zal het niet veranderen vrees ik.
Oh ik zag er ook al 2 x 4 vanuit Deventer naar Zwolle gaan om 7:17quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog meer verdwaald DDZ, want vanochtend reed een setje gekoppeld DDZ een slag Zwolle - Leeuwarden - Zwolle
Vanavond nog eentje meegemaakt. ICd 960 (18:25 uit Amsterdam) had onderweg zo'n +20 opgelopen. In Rotterdam stond hij nog gewoon op de borden, maar ik ben toch maar in de IC naar Venlo gestapt. 1 minuut na vertrek uit Rotterdam zag ik op Twitter dat de 960 was opgeheven wegens "te grote vertraging".quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
treinen die opgeheven worden wegens "te grote vertraging" serieus, daar kan gewoon NOOIT begrip voor bestaan, ook al heb je drie uur aan je broek.
Dat is namelijk precies hetzelfde als zeggen "Krijg de pest, wij vinden ijzer schuiven belangrijker dan mensen vervoeren." Ik weet niet onder welke verantwoordelijke bewindspersoon dat er kennelijk als gangbare praktijk in heeft kunnen sluipen, maar dat moet eruit. Helemaal.
Op Düsseldorf Hbf zit een restaurant waar ze schnitzels en bier serveren. DEUVM.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef b2py het volgende:
Lol verkeerde trein geboekt. Nu 2 uur overstap in Dusseldorf ipv de geplande 1. Awkward.
Serieus. Kun je je klantenkring NOG harder in hun gezicht schijten? Als je het zou proberen? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vanavond nog eentje meegemaakt. ICd 960 (18:25 uit Amsterdam) had onderweg zo'n +20 opgelopen. In Rotterdam stond hij nog gewoon op de borden, maar ik ben toch maar in de IC naar Venlo gestapt. 1 minuut na vertrek uit Rotterdam zag ik op Twitter dat de 960 was opgeheven wegens "te grote vertraging".
Als ze dat 3 minuten eerder hadden omgeroepen hadden ze reizigers die toch bleven wachten op die ICd een dienst kunnen bewijzen, maarja.
Strak plan tussen 09:20 en 11:21quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op Düsseldorf Hbf zit een restaurant waar ze schnitzels en bier serveren. DEUVM.
Die vind je in Duitsland verder ook niet hè?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op Düsseldorf Hbf zit een restaurant waar ze schnitzels en bier serveren. DEUVM.
Ja hehe. In Nederland hebben zulke tenten een tapVERGUNNING. In Duitsland een tapplicht. You's doin' it rightquote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef James1988 het volgende:
Op Düsseldorf Hbf zit een restaurant waar ze schnitzels en bier serveren. DEUVM.
Je kunt ook naar één van de zevenentachtig bakkerijen toe gaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die vind je in Duitsland verder ook niet hè?
Het is opvallend, omdat in het geval van ProRail de touwtjes wel strakker aangehaald worden, maar als het gaat om het concessieverlenen dat er bij wijze van spreken de andere kant op wordt gekeken.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat blijkt. Alles wat er aan verantwoordlijke bewindspersonen zit die zich met het spoor bezig zouden moeten houden, willen er het liefst niet mee lastig gevallen worden. Melanie kiept het over de schutting naar Wilma, Wilma "kijkt er in 2019 nog wel een keertje naar" (net of dan iemand r nog kent), en ondertussen heeft NS een vrijbrief om er maar op los te blunderen, want van enige handhaving vanuit de concessieverlener is geen sprake.
Ziggy en ik zaten ook aan het bier toenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat bewees Mono wel tijdens het nieuwjaarsrondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |