Heerenveen IJsstadion kan ik al afstrepenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De Sporter: Stop op Rotterdam Stadion, PSV Perron, Amsterdam Arena en Thialf
Ja nu ik even zit te denken/kijken wordt dit wel heel moeilijk. Maar het hoeft ook niet makkelijk te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke uitdaging eigenlijk. Gaat VEEL Somda huiswerk aan vooraf.
16384 in NYC gezien!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt ELKE keer als ik een bus zie met een 2macht als grootwagennummer, denk ik "Dat zou ook weleens leuk zijn om te verzamelen"![]()
Foto's van bussen met grootwagennummers 1, 2, 4, 8, 16, 32 etc. Heb in Amersfoort al eens de 8192 rond zien rijden dus we kunnen een eind komen
ICE pakken in de hoogzomer?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef Duvel het volgende:
Happiness: laat de hele coupé "Always look on the bright side of life" meezingen bij een vertraging van meer dan een uur zonder airco of verwarming.
Schoolreisje: Laat een hele bus (bij treinvervanged busvervoer tijdens een storing) bukken zodat iedereen denkt dat de bus leeg is.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef Duvel het volgende:
Happiness: laat de hele coupé "Always look on the bright side of life" meezingen bij een vertraging van meer dan een uur zonder airco of verwarming.
Wat echt??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Olveez loek on ze brait zait ov laiv.quote:
4231 staat in het lijstje. Speciaal treinstel was dat vroegerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja nu ik even zit te denken/kijken wordt dit wel heel moeilijk. Maar het hoeft ook niet makkelijk te zijn natuurlijk.
Senk jüü for trewweling wif Dojtshe Baanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Olveez loek on ze brait zait ov laiv.
4096 is er wel. Het gaat tot 4097 namelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar qua treinen wordt het erg lastig denk ik: 256 is allang gesloopt, 512 inmiddels ook, 1024 was een eloc, ook gesloopt (als die serie al zo groot was) 2048 geen idee, 4096 zoveel 3baks koplopers zijn er niet..
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Olveez loek on ze brait zait ov laiv.
ja die 4444 met die gedeklasseerde A-bak.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
4231 staat in het lijstje. Speciaal treinstel was dat vroeger
Sik 256: gesloopt week 6/2003quote:Op woensdag 16 april 2014 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar qua treinen wordt het erg lastig denk ik: 256 is allang gesloopt, 512 inmiddels ook, 1024 was een eloc, ook gesloopt (als die serie al zo groot was) 2048 geen idee, 4096 zoveel 3baks koplopers zijn er niet..
Ja. Die is later verlengd tot een drietje en vernummerd. Bij de revisie zijn de stellen nogmaals vernummerdquote:
Jawel, maar een groot deel van de tweetjes is verlengd en toen 2800 geworden, na revisie 2900.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Die is later verlengd tot een drietje en vernummerd. Bij de revisie zijn de stellen nogmaals vernummerd
Die seconde verschil ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jawel, maar een groot deel van de tweetjes is verlengd en toen 2800 geworden, na revisie 2900.
Was dat een sik? Ik nam aan een stroomlijnstel analoog aan de 252quote:
Die uithoeken zijn volgens mij alleen op doordeweekse dagen haalbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
magoe. We moeten eigenlijk een stuk of minstens 20 denk ik, leuke achievements selecteren, op alle gebieden, en die dan in de OP zetten en zo, dat iedereen kan kijken hoeveel hij er al heeft en wat er hierna nog te doen staat. Voor als je in een loos weekendje weer eens denkt "Zin in een ritje, maar GEEN IDEE waarheen". Dit is een erg goed plan gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |